47232480
Rozhlas a televízia Slovenska
Mlynská dolina, Bratislava, 84545, SVK
34115901
Marius Pedersen, a.s.
Opatovská 1735, Trenčín, 91101, SVK
Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom vrátane kontajnerov (2)
Veľkokapacitné kontajnery na odpad , odvoz, likvidácia-zneškodnenie odpadu, pristavenie, užívanie objednávateľom
Služba
1. Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom vrátane kontajnerov (2)
|
|
---|---|
Funkcia |
Rámcová dohoda na 12 mesiacov, pre dve miesta plnenia. |
Pristavenie veľkokapacitných kontajnerov na objemový odpad na miesto plnenia (komunálny , zmesový objemový odpad vzniknutý pri upratovaní vnútorných a vonkajších priestorov a pri likvidácií nepotrebného majetku, kategória O) |
Užívanie kontajnerov objednávateľom až do úplného povoleného naplnenia veľkokapacitných kontajnerov - ručné naloženie -ukladanie objemového odpadu zabezpečuje objednávateľ |
Odvoz a likvidácia - zneškodnenie objemových odpadov veľkokapacitným kontajnerom ku konečnému zneškodnovateľovi v súlade a podľa platných predpisov a zákonov pre odpady a nakladanie s odpadmi-ustanoveniami zákona NR SR 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení v znení neskorších predpisov |
Odvoz naplnených veľkokapacitných kontajnerov s objemovým odpadom až po elektronickom nahlasení ( e-mail) určenou osobou zo strany objednávateľa určenej osobe na strane dodávateľa |
Preprava naplneného kontajnera s objemovým odpadom musí mať zabezpečenie proti vypadávaniu odpadu z kontajnera zo strany dodávateľa |
Odovzdanie dokladov zo strany dodavateľa objednávateľovi:1.Pri pristavení-zložení na určené miesto u objednávateľa, 2. pri odvoze kontajnera s objemovým odpadom- podpísaný určenou osobou objednávateľa , 3.Doklad o likvidácií - zneškodnení objemového odpadu |
Pristavenie - zloženie veľkokapacitného kontajnera bude iba na pevných plochách - určí objednávateľ - určená osoba |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Veľkokapacitný oceľový kontajner 30m3/7ton na objemový odpad, vstup bez obmedzenia | ks | 15 | ||
Veľkokapacitný oceľový kontajner 15m3/3,5tony na objemový odpad. Upozornenie- obmedzený vstup! Rozmery vstupu do objektu: svetlá výška: 3,30m, svetlá šírka: 3,45 m. | ks | 10 | ||
Veľkokapacitný oceľový kontajner 20-30m3/4-7 tony na objemový odpad, vstup bez obmedzenia | ks | 5 | ||
Počet miest plnenia | počet | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Veľkokapacitné oceľové kontajnery majú v prednej časti hák na naťahovanie, v zadnej časti otváravé oceľové dvojkrídlové dvere s pevným uzavretím | objem kontajnera 30m3/ nosnosť 7ton, kontajner 20-30m3/nosnosť 4-7 tony |
Veľkokapacitné oceľové kontajnery majú v prednej časti hák na naťahovanie, | kontajner 15m3/ nosnosť 3,5tony, |
cena zahŕňa | pristavenie-zloženie veľkokapacitných kontajnerov na miesto plnenia u objednávateľa |
cena zahŕňa | užívanie veľkokapacitných kontajnerov objednávateľom až do ich úplného povoleného naplnenia |
cena zahŕňa | odvoz naplnených veľkokapacitných kontajnerov objemovým odpadom |
cena zahŕňa | likvidáciu- zneškodnenie objemového odpadu vrátane dokladov o odvoze a zneškodnení |
Názov |
Plnenie na základe písomnej objednávky - čiastkové plnenie. Miesta plnenia -Bratislava ( dve rôzne miesta) |
Dodávateľ služby je povinný odovzdať vrátane dokladu o pristavení objednávateľovi do užívania stanovený počet kontajnerov na miesto plnenia po elektronickom nahlásení ( objednávka e-mailom) určenou osobou objednávateľa v požadovanom termíne najneskôr do 48 hod po elektronickom nahlásení. Dodávateľ je povinný obratom ( elektronicky) potvrdiť prijatie objednávky. |
Dodané veľkokapacitné oceľové kontajnery podľa Technickej specifikacie predmetu zakazky/zmluvy musia byť čisté, prázdne a musia spĺňať technicko bezpečnostné kritéria pre ich užívanie objednávateľom - zodpovedá dodávateľ |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť odvoz naplnených veľkokapacitných kontajnerov objemovým odpadom po elektronickom nahlásení určenou osobou objednávateľa v požadovanom termíne najneskôr do 48 hod po elektronickom nahlásení. Dodávateľ je povinný obratom ( elektronicky) potvrdiť prijatie objednávky. |
Objednávateľ obdrží od dodávateľa pri odvoze veľkokapacitných kontajnerov s odpadom doklad o odvoze odpadu, ktorý musí byť podpísaný obidvoma zmluvnými stranami- úplne a správne vyplnený |
Telefónne čísla, mail adresy a určené osoby pre komunikáciu si objednávateľ a dodávateľ písomne dohodnú neodkladne , najneskôr do 48 hod odo dňa účinnosti zmluvy |
Termíny pristavenia a odvozu sú iba v pracovných dňoch s pracovnou dobou od 08:00 hod do 16:00 hod. |
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli, že termíny pre pristavenie a odvoz veľkokapacitných kontajnerov si budú oznamovať - potvrdzovať aj mailom na dohodnuté adresy určených osôb |
Nesplnenie povinnosti Dodávateľa uvedených vo Funkčnej, Technickej špecifikácií predmetu zákazky a v osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
Vzťahy medzi účastníkmi tejto zmluvy, ktoré nie sú upravené touto zmluvou, sa v ďalšom riadia ustanoveniami Obchodného zákonníka, zákona NR SR 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení v znení neskorších predpisov a ostatných právnych predpisov platných na území SR |
Objednávateľ a Dodávateľ sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov odo dňa účinnosti tejto zmluvy alebo do vyčerpania celkovej ceny predmetu Zmluvy vrátane DPH po splnení Funkčnej, Technickej špecifikácie predmetu zákazky a osobitných požiadavkách na plnenie zo strany dodávateľa |
Objednávateľ nie je povinný objednať cely rozsah definovaného predmetu zmluvy uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje uvedene pravo objednávateľa akceptovať. Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania tejto zmluvy objednávateľ odobral cele množstvo predmetu zmluvy v rozsahu podla časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy.Neodobratie predmetu zmluvy objednávateľom v celom množstve nezakladá právo dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody a ani od zmluvy odstúpiť. |
Faktúra vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dni odo dna ich doručenia do podateľne objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru vrátane jej prílohy listinne poštou. Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. |
V prípade, že tomu tak nebude, objednávateľ je oprávnený faktúru vrátiť s tým, že nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej faktúry |
Objednávateľ a Dodávateľ sa dohodli, že doklady o likvidácií - zneškodnení objemového odpadu sa doručia aj spoločne s faktúrou, ako jej príloha vrátane dokladov o odvoze objemového odpadu, podpísaných určenou osobou zo strany objednávateľa |
Od momentu prevzatia odpadu na prepravu je Dodávateľ zodpovedný za manipuláciu s týmto odpadom v súlade s platnými právnymi predpismi |
V cene je doprava, vyloženie a naloženie kontajnera, likvidácia odpadu, stojné a doklad o likvidácii – zneškodnení objemového odpadu |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Mylnská dolina, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 Rozsah v zmysle tech. špec. pre údaj Max. a Pr.ho
7 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.02.2017 16:07
10.02.2017 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.02.2017 11:08 - Vstupná ponuka | 6 999,00 | € | Cena bez DPH |
10.02.2017 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 700,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: