• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.01.2017 15:27
  •    Predkladanie ponúk
    03.02.2017 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2017 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.02.2017 09:20

Detail zákazky Z20174128

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.01.2017 15:27
  •    Predkladanie ponúk
    03.02.2017 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2017 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.02.2017 09:20

Základné údaje

Z20174128

OF-119933

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2800225

Objednávateľ

17070775

Prešovská univerzita v Prešove

Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

36466778

KRIDLA s.r.o

Mierova 94, Humenne, 06601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby-obojstranne popisovateľná a stierateľná tabuľka s fixami a stieracou textíliou, farebné papiere

tabuľa, papiere

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30195900-1 - Biele tabule a magnetické tabule
  • 30199000-0 - Papiernický tovar a iné položky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby-obojstranne popisovateľná a stierateľná tabuľka s fixami a stieracou textíliou, farebné papiere
Funkcia
Tabuľka slúži ako školská pomôcka, ako pracovný zošit, resp. záznamový hárok pre žiaka. Je obojstranná, popisovateľná a opakovane stierateľná. Minimálne jedna strana je čistá (bez linajok, riadkov, štvorčekov a pod.). Súčasťou tabuľky sú aj 2 fixy na zápis a pomôcka (textília, hubka) na stieranie záznamu. Farebné papiere sa nachádzajú v balení, ktoré obsahuje 8 kusov papierov (8 listov) rôznej farby formátu A4. Slúžia primárne na písanie a vystrihovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Popisovateľná tabuľka ks 80
rozmery šírka x dĺžka (formát A4) cm 20*28 22*32
2. Farebné papiere(1 balenie = 8 ks listov rôznej farby) balenie 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.Popisovateľná tabuľka:tabuľka je popisovateľná z oboch strán,minimálne jedna strana je čistá (bez riadkov, štvorčekov...),materiál je určený na opakový zápis a opakované zotretie, súčasťou sú 2 fixy, ktoré sú zmazateľné a textília vhodná na opakované zmazanie zápisu
1.Farebné papiere: papiere v balení majú rôznu farbu, veľkosť papiera – formát A4, počet kusov/listov v balení – 8
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia-v cene zákazky.
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru.
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou ( záručný list...) v slovenskom jazyku.
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou špecifikáciou a uvedie značku a číslo.
Objednávateľ do 2 pracovných dní odo dňa obdŕžania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v zmluve.
Zostava nemôže byť vyskladaná dodávateľom, musí sa jednať o značkovú zostavu. Nedodržanie tejto podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový a rovnakých parametrov.
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) -Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. 17 novembra 15, PU v Prešove-Pedagogická fakulta, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

14.02.2017 11:00

1,00 sada

168,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.01.2017 15:27

03.02.2017 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.02.2017 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 559
 7
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.01.2017 07:58 - Vstupná ponuka 166,80 € Cena s DPH
03.02.2017 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka 144,02 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS