36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
47895501
NEXA Košice s.r.o.
Laborecká 1, Košice, 04011, SVK
Germicídne žiariče s príslušenstvom a spotrebný materiál
Germicídne žiariče, germicídna trubica, elektronický predradník, ventilátor, dezinfencia
Tovar, Služba
1. Germicídne žiariče s príslušenstvom a spotrebný materiál
|
|
---|---|
Funkcia |
Germicídne žiariče využívané na dezinfekciu priestorov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č.1 - Germicídny žiarič | ks | 1 | 24 | |
Položka č.2 - Germicídna trubica, typ I. | ks | 1 | 44 | |
Položka č.3 - Germicídna trubica, typ II. | ks | 1 | 44 | |
Položka č.4 - Elektronický predradník | ks | 1 | 22 | |
Položka č.5 - Ventilátor | ks | 1 | 22 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Položka č.1 - Germicídny žiarič | |
1.1 Výkon žiariča: | 30 W |
1.2 Životnosť zdroja: | min. 18 000 hod. |
1.3 Hlučnosť germicídneho žiariča: | menej ako 30 dB |
1.4 Prevedenie žiariča: | uzatvorený |
1.5 Teleso žiariča: | nemagnetické prevedenie, Al profi |
1.6 Sterilizácia vzduchu ventiláciou vzduchu: | ventilátorom |
1.7 Požaduje sa umiestnenie ventilátorov v germicídnom žiariči na silenblokoch. | |
1.8 Žiarič bez časovacích hodín. | |
1.9 Napájacia šnúra: | min. 3 m |
1.10 Prevedenie pripojenia: | s uchytením priamo na stenu |
1.11 Farba: | biela |
1.12 Možnosť vykonať sterilizáciu za prítomnosti osôb. | |
1.13 Uchytenie pätíc: | antikorové prevedenie |
1.14 Požaduje sa dodanie germicídneho žiariča spolu s dvoma germicídnymi trubicami typu 1, pričom tieto sú zahrnuté v kúpnej cene germicídneho žiariča. | |
2. Položka č.2 - Germicídna trubica, typ I. | |
2.1 Výkon trubice: | 15 W |
2.2 Vlnová dĺžka žiarenia: | 253,7 nm |
2.3 Germicídna trubica musí byť vyrobená podľa EN 61195. | |
2.4 Rozmery: | 438 x 26 mm |
2.5 Trubica musí byť kompatibilná s položkou č. 1. | |
2.6 Životnosť trubice: | min. 8 000 hod. |
3. Položka č.3 - Germicídna trubica, typ II. | |
3.1 Výkon trubice: | 30 W |
3.2 Vlnová dĺžka žiarenia: | 253,7 nm |
3.3 Germicídna trubica musí byť vyrobená podľa EN 61195. | |
3.4 Rozmery: | 895 x 26 mm |
3.5 Životnosť trubice: | min. 8 000 hod. |
4. Položka č.4 - Elektronický predradník | |
4.1 Napätie: | 230 V |
4.2 Frekvencia: | 50/60 Hz |
4.3 Vhodný pre pracovnú teplotu okolia: | -20/+50 °C |
5. Položka č.5 - Ventilátor | |
5.1 Výkon: | 18 W |
5.2 Napätie: | 230 V |
5.3 Frekvencia: | 50 Hz |
5.4 Rozmery: | 80 x 80 x 40 mm |
Názov |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže: |
1. ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, |
pričom zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť dodávateľovi podľa § 182 Správne delikty zákona o VO uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní resp. mu môže byť zo strany úradu pre verejné obstarávanie uložená pokuta. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
A. POVINNÉ NÁLEŽITOSTI PONUKY: |
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť: |
(Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky) |
- najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa, |
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - Germicídne žiariče". |
1. Dodávateľom vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov. |
2. Dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
a) meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
b) telefónne číslo kontaktnej osoby podľa písmena a) tohto bodu, |
c) e-mail kontaktnej osoby podľa písmena a) tohto bodu, |
d) meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely plnenia zmluvy na predmetnú zákazku, |
e) telefónne číslo kontaktnej osoby podľa písmena d) tohto bodu, |
f) e-mail kontaktnej osoby podľa písmena d) tohto bodu, |
3. Fotokópiu aktuálneho dokladu o oprávnení podnikať v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. |
4. Štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky, t.j. všetkých ponúkaných tovarov, ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky uvedenú v opisnom formulári. Dodávateľ vyplní prílohu č.1 - Štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky (ďalej len "Štruktúrovaný rozpočet"). |
5. Prospektový materiál ku všetkým ponúkaným produktom uvedeným v Štruktúrovanom rozpočte: |
- v tlačenej forme a zároveň na dátovom nosiči vo formáte umožňujúcom bezproblémovú tlač, |
- prospektový materiál musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v opisnom formulári, |
- prospektový materiál nemusí byť preložený do slovenského jazyka. |
6. Návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku. |
7. Ku všetkým ponúkaným produktom uvedeným v Štruktúrovanom rozpočte neoverenú kópiu skúšobného protokolu alebo osvedčenia vydaného orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie, ktorý je akreditovaný podľa osobitného predpisu. |
8. K ponúkaným produktom pri položkách č. 2 a č. 3 uvedeným v Štruktúrovanom rozpočte musí dodávateľ preukázať skutočnosť, že sú certifikované normou EN 61195. Dodávateľ túto skutočnosť preukáže predložením originálu, resp. úradne overenej kópie potvrdenia o splnení podmienky, vydaným výrobcom resp. jeho zastúpením v SR. |
9. K ponúkaným produktom pri položke č. 1 uvedeným v Štruktúrovanom rozpočte neoverenú kópiu Potvrdenia ŠÚKL (výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok), resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie. |
10. V prípade, ak má dodávateľ v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami OPET a zákona o VO. |
11. V prípade, ak dodávateľ poskytne pre objednávateľa osobné údaje štatutárnych zástupcov, zamestnancov alebo iných osôb, v širšom rozsahu a na iný účel ako ustanovuje §10 ods. 3 písm. b) a §12 ods. 3 zákon č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, je povinný objednávateľovi doložiť písomný súhlas s vlastnoručným podpisom dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov s uvedením: |
11.1 osoby, ktorá tento súhlas dáva (t.j. meno, priezvisko, titul a adresu trvalého pobytu dotknutej osoby), |
11.2 osoby, ktorej tento súhlas dáva (t.j. obchodné meno a sídlo podnikania objednávateľa), |
11.3 účelu, na aký dotknutá osoba súhlas dáva (t.j. na účel verejného obstarávania), |
11.4 zoznamu alebo rozsahu osobných údajov (t.j. presný rozsah osobných údajov, ktoré dotknutá osoba objednávateľovi poskytuje), |
11.5 času platnosti súhlasu (t.j. na čas nevyhnutný na plnenie účelu verejného obstarávania najviac však po dobu 5 rokov od uzavretia zmluvy). |
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
12. Dodávateľom predložené doklady objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY: |
(Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky osobitné požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.) |
1. Požaduje sa uzatvorenie rámcovej dohody na 12 mesiacov od momentu jej uzavretia, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
2. Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých ucelených častiach, a to na základe písomných čiastkových výziev (ďalej len "objednávka") objednávateľa s periodicitou a v minimálnych objemoch podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
3. Dodávateľ berie na vedomie skutočnosť, že nie je oprávnený požadovať od objednávateľa odobratie celého predpokladaného množstva tovaru. Neodobratie celého predpokladaného množstva tovaru objednávateľom v celom rozsahu nezakladá právo dodávateľa uplatniť voči objednávateľovi z tohto titulu náhradu škody a/alebo právo na odstúpenie od tejto rámcovej dohody. |
4. Zmluvná cena tovaru musí v sebe zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru (najmä náklady za tovar, na obstaranie tovaru, dovozné clá, dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku tovaru v mieste dodania objednávateľa a primeraný zisk dodávateľa. Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zákazky. |
5. Požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného a nerepasovaného tovaru: |
5.1 do 6 týždňov od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
5.2 v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
5.3 v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. |
5.4 na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti rámcovej dohody), |
5.5 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky, číslo rámcovej dohody, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
a) kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
b) údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený). |
6. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
7. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu objednávky objednávateľa ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom. |
8. Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie. |
9. Požaduje sa, aby v prípade ak sa úspešným dodávateľom po elektronickej aukcii stane dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky pre objednávateľa a ak jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako súčasne aktuálna alebo predtým platná jednotková cena za MJ bez DPH, za ktorú objednávateľ nakupuje alebo nakupoval od dodávateľa pred vyhlásením tejto súťaže, tak: |
- objednávateľ vyzve úspešného dodávateľa, po doručení dokladu uvedeného v bode 4 časti A., o doručenie písomného zdôvodnenia navýšenia konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH u príslušnej položky predmetu zákazky oproti aktuálnemu alebo predchádzajúcemu zmluvnému vzťahu |
- po prehodnotení písomného zdôvodnenia, ak objednávateľ: |
a) uzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, bude postupovať podľa bodu 12. písm. a) časti A. |
b) neuzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, bude postupovať podľa bodu 12. písm. b) časti A. |
10. V prípade, ak sa po uzatvorení rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa rámcovej dohody, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou |
10.1 Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia skutočnosti, resp. od oznámenia zistenej skutočnosti uvedenej v predchádzajúcej vete, doručiť objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena zistená podľa bodu 10. rámcovej dohody. |
11. Osobitné ustanovenia o určení ceny plnenia: |
11.1 Požaduje sa, aby dodávateľ v súlade s podmienkami OPET pri každom opakovanom plnení prehodnocoval cenu tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na trhu. Spôsob, akým dodávateľ prehodnocuje ceny tovaru podľa predchádzajúcej vety je za dodržania podmienok uvedených v OPET na vôli dodávateľa, pričom dodávateľ prehodnocuje aspoň tri cenové ponuky, ktoré musia byť čo do kvality tovaru a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v rámcovej dohode. |
11.2 Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od dodávateľa kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu dokumentáciu o prehodnotení ceny tovaru na trhu za účelom overenia aktuálnosti ceny. |
11.3 Požaduje sa, aby v prípade, ak dodávateľ zistí, že cena na trhu je nižšia než je určená touto rámcovou dohodou, bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia tejto skutočnosti doručil objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena zistená podľa bodu 10. rámcovej dohody. |
11.4 Objednávateľ si vyhradzuje právo rámcovú dohodu vypovedať v lehote troch mesiacov od doručenia výpovede, pokiaľ dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá tovar za cenu zistenú podľa bodu 11. rámcovej dohody. |
12. V prípade, ak sa po uzatvorení rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie od akéhokoľvek dodávateľa ako je obsiahnuté v rámcovej dohode (t.j. viac ako 5 % v neprospech ceny podľa rámcovej dohody), objednávateľ vyzve dodávateľa k vypracovaniu dodatku predmetom, ktorého bude úprava ceny na cenu zistenú podľa tejto vety. Ak dodávateľ nepristúpi k uzatvoreniu dodatku, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od rámcovej dohody. |
13. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien): |
- údajov týkajúcich sa tovaru (napr. zaradenie/vyradenie tovaru do/zo Zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmena ŠÚKL kódu, zmena názvu tovaru a pod.), |
- ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov. |
14. Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov a/alebo možnosť vrátenia nespotrebovanej časti tovaru v prípade nedodržania požiadaviek uvedených v bodoch 9. - 13. časti B. |
15. Záručná doba na tovar je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale tovaru nie je vyznačená iná doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru na základe potvrdeného dodacieho listu. Počas plynutia záručnej doby sa dodávateľ zaväzuje bez zbytočného odkladu, najneskôr do 7 pracovných dní, od doručenia písomnej reklamácie objednávateľa dodať náhradné plnenie (t.j. ten istý druh tovaru, v rovnakom množstve) za tú časť plnenia predmetu zákazky, ktorá bola objednávateľom v reklamácii označená ako dodaná s vadami. |
16. Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvného vzťahu mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluvný vzťah nadobudne účinnosť v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
17. Objednávateľ a dodávateľ v zmysle § 187 odsek 8 zákona o VO uskutočňujú komunikáciu a výmenu informácií vo verejnom obstarávaní do 31.03.2017 písomne, prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o VO alebo ich kombináciou. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
12
156,00 ks
6 165,14
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.01.2017 14:31
01.02.2017 11:00
01.02.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.01.2017 12:47 - Vstupná ponuka | 6 165,14 | € | Cena bez DPH |
01.02.2017 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 755,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: