35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
36511862
STROJSTAV PREŠOV s.r.o.
Strojnícka 11800/11, Prešov, 08006, SVK
Servisné opravy a úkony kolesových nakladačov rady UN 053, UNO 150, 180
Oprava, servis, kolesové nakladače, UN 053, UNO 150, UNO 180
Služba
1. Servisné opravy a úkony kolesových nakladačov rady UN 053, UNO 150, 180
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je poskytovanie služby – vykonávanie servisných opráv a úkonov kolesových nakladačov, t. j. zabezpečenie prevádzkyschopnosti nakladačov rady UN. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Verejný obstarávateľ požaduje naceniť nasledovné servisné opravy a úkony koles. nakladačov "A"+"B"+"C"+"D" t. j. body 1. - 34. | komplet | 1 | ||
"A" Pracovné úkony (body 1. - 2.) | Nh | 30 | ||
1. Automechanické práce | Nh | 20 | ||
2. Diagnostika | Nh | 10 | ||
"B" Výmeny prevádzkových náplní a filtrov - komplet /práca + materiál/ (body 3. - 9.) | ks | 16 | ||
3. Motorový olej | ks | 3 | ||
4. Prevodový olej | ks | 2 | ||
5. Hydraulický olej | ks | 1 | ||
6. Vzduchový filter | ks | 3 | ||
7. Palivový filter | ks | 3 | ||
8. Olejový filter | ks | 3 | ||
9. Hydraulický filter | ks | 1 | ||
"C" Pracovné úkony komplet /práca + materiál/ (body 10. - 29.) | ks | 70 | ||
10. Oprava pojazdu stroja | ks | 2 | ||
11. Oprava náhonu čerpadiel | ks | 1 | ||
12. Oprava hydraulického valca preklápania | ks | 3 | ||
13. Oprava hydraulického valca zdvihu (2 ks) | ks | 3 | ||
14. Oprava hydraulického otoča (2 ks) | ks | 2 | ||
15. Oprava prevodovky | ks | 2 | ||
16. Oprava zadnej nápravy - komplet | ks | 1 | ||
17. Oprava pracovnej hydrauliky | ks | 1 | ||
18. Výmena hydraulického rozvádzača | ks | 2 | ||
19. Výmena hlavy valcov | ks | 1 | ||
20. Oprava riadenia | ks | 2 | ||
21. Oprava brzdovej sústavy | ks | 2 | ||
22. Zoradenie hydrauliky a nastavenie tlakov | ks | 10 | ||
23. Výmena disku prednej nápravy | ks | 3 | ||
24. Oprava kabíny a kapotáže | ks | 6 | ||
25. Oprava elektroinštalácie svetiel | ks | 6 | ||
26. Oprava čapov a púzdier výložníka | ks | 5 | ||
27. Obnova lakovanie stroja | ks | 6 | ||
28. GO motora | ks | 6 | ||
29. Oprava uzávierky diferenciálu | ks | 6 | ||
"D" - Výjazdy do jednotlivých miest plnenia (body 30. - 34.) | výjazd | 20 | ||
30. Miesto plnenia Michalovce | výjazd | 4 | ||
31. Miesto plnenia Moldava nad Bodvou | výjazd | 4 | ||
32. Miesto plnenia: Rožňava | výjazd | 4 | ||
33. Miesto plnenia Spišská Nová Ves | výjazd | 4 | ||
34. Miesto plnenia Trebišov | výjazd | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Špecifikácia: | |
Druh vozidla: | Kolesový nakladač |
Značka/Obchodný názov: | UN 053, UNO 150, 180 |
ID číslo motora (typ): | Zetor 7201 |
Zdvihový objem valcov: | 3 595 cm3 |
Najväčší výkon motora / otáčky: | 47,9 kW / 2200 min-1 |
Druh paliva: | NM |
Počet náprav / z toho poháňaných: | 2 / 1-Áno, 2-Nie |
Názov |
1. Trvanie zmluvy 36 mesiacov. |
2. Požaduje sa použitie iba originálnych náhradných dielov. |
3. Požaduje sa predložiť podrobný zoznam ocenených servisných opráv a úkonov (body 1. - 34.) do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
4. Požaduje sa predložiť čestné vyhlásenie o použití originálnych náhradných dielov do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
5. Požaduje sa predložiť zoznam strojného a technického vybavenia servisnej dielne potrebného na vykonanie predmetu zákazky vrátane uvedenia sídla (adresy) servisnej dielne do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať obhliadku priestorov a vybavenia servisnej dielne do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy. |
7. Poskytovateľ môže zabezpečovať požadovaný predmet zákazky prostredníctvom subdodávateľov. V takom prípade je potrebné predložiť zoznam subdodávateľov vr. identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba) do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Subdodávateľ je povinný spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona 343/2015 Z.z., predložiť všetky potrebné doklady podľa bodov 4, 5 a 7 osobité požiadavky na plnenie a predložiť čestné vyhlásenie subdodávateľa, že je zapísaný registri konečných užívateľov výhod. |
8. V prípade, že požadovaný predmet zákazky nebude zabezpečovaný prostredníctvom subdodávateľov, je potrebné predložiť čestné prehlásenie úspešného uchádzača do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
9. Objednávateľ požaduje poskytnúť služby - vykonávať servisné opravy a úkony v období ZÚC do 24 hodín od písomného nahlásenia poruchy emailom a v období LÚC do 3 dní od písomného nahlásenia poruchy emailom. |
10. Objednávateľ zároveň požaduje počas zimnej pohotovosti vykonať diagnostiku chýb vozidla do 24 hodín od písomného nahlásenia (email) na mieste určenom prevádzkovateľom vozidla (objednávateľom). |
11. Požaduje sa vykonávať servisné opravy a úkony v priestoroch objednávateľa t. j. v miestach plnenia: Michalovce, Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves a Trebišov, výnimočne po dohode v priestoroch poskytovateľa. |
12. Poskytovateľ sa zaväzuje, že vykoná služby v kvalite a v prevedení podľa podmienok dohodnutých v zmluve a že poskytnuté služby budú mať počas záručnej doby vlastnosti stanovené technickými parametrami. |
13. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať služby objednávateľovi v plnom rozsahu vyškoleným personálom a zárukami na poskytnuté služby. |
14. Objednávateľ požaduje záruku na automechanické práce 24 mesiacov a na náhradné diely použité pri opravách 24 mesiacov, pričom záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia poskytnutej služby objednávateľom vr. príslušných dokladov, ktoré sa na službu vzťahujú. |
15. Objednávateľ sa zaväzuje prípadné poruchy (vady) reklamovať neodkladne najneskôr v lehote do 7 pracovných dní od ich zistenia telefonicky resp. písomne emailom. |
16. Poskytovateľ sa zaväzuje vybaviť reklamáciu, odstrániť reklamované poruchy do 3 pracovných dní od prevzatia reklamácie. Poskytovateľ je oprávnený reklamáciu neuznať v prípade zistenia, že s reklamovaným dielom nebolo nakladané v súlade s technickými podmienkami, podľa ktorých má byť používané. |
17. Jednotkové ceny servisných opráv a úkonov vrátane materiálu a práce sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy. |
18. Požadované servisné opravy a úkony budú vykonávané na základe čiastkových objednávok. |
19. Poskytovateľ pri všetkých poskytnutých službách vyhotoví doklad o poskytnutí služby, na ktorých uvedie údaje o vykonaných opravách a použitých ND, množstvo a cenu za vykonané opravy. Doklad o poskytnutí služby potvrdzuje poverená osoba za objednávateľa. |
20. Poskytovateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú vykonanie služby, ktorého následkom bude jej omeškanie. |
21. Poskytovateľ zodpovedá za škody na kolesových nakladačoch preukázateľne vzniknutých pri vykonaných opravách alebo úkonov a zaväzuje sa ich uhradiť. |
22. Objednávateľ si vyhradzuje právo kontroly náhradných dielov určitej značky ešte pred vykonaním výmeny, právo kontrolovať priebeh opravy priamo počas servisných prác. |
23. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie služby v prípade, ak preberané vykonané opravy alebo úkony nespĺňajú kvalitatívne požiadavky. |
24. Objednávateľ je oprávnený upraviť predpokladaný rozsah servisných opráv a úkonov podľa svojich skutočných potrieb alebo finančných možností. Zmluvné strany sa dohodli, že poskytovateľ si neuplatní náhradu škody voči objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladaný rozsah. |
25. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
26. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
27. Fakturácia sa vykoná po čiastkovom splnení predmetu zmluvy, na základe vyhotoveného dokladu o poskytnutí služby, ktorý bude tvoriť prílohu faktúry. |
28. Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy.V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry. |
29. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy : |
29a.) nedodržanie kvality poskytnutých servisných opráv a úkonov, |
29b.) nedodržanie doby plnenia, |
29c.) nedodržanie jednotkových cien, |
29d.) nepredloženie požadovaného dokladu - podrobný zoznam ocenených servisných opráv a úkonov kolesových nakladačov "A"+"B"+"C"+"D" t. j. body 1. - 34. |
29e.) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné vyhlásenie o použití originálnych náhradných dielov, |
29f.) nepredloženie požadovaného dokladu - zoznam strojného a technického vybavenia servisnej dielne potrebného na vykonanie predmetu zákazky vrátane uvedenia sídla (adresy) servisnej dielne, |
29g.) nepredloženie požadovaného dokladu - zoznam subdodávateľov vr. identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba), |
29h.) nepredloženie požadovaných dokladov od subdodávateľov, ak bude predmet zákazky vykonávaný v subdodávke, |
29i.) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné prehlásenie, že predmet zákazky nebude zabezpečovaný prostredníctvom subdodávateľov, |
29j.) nevyhovujúce priestory a vybavenie servisnej dielne, |
29k.) v prípade predloženia požadovaných dokladov, ktoré nespĺňajú požiadavky objednávateľa je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy, |
30. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
30a.) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, poskytnutím služieb podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote, |
30b.) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
30c.) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u poskytovateľovi listinnej forme, |
30d.) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán, ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy, pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
31. Ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Poskytovateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu poskytovateľa do tohto registra. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Poskytovateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy. |
Košický, Slovenská republika
15.02.2017 14:24 — 15.02.2020 14:25
1,00 kpl
70 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.01.2017 09:54
06.02.2017 14:23
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.01.2017 10:16 - Vstupná ponuka | 70 000,00 | € | Cena bez DPH |
06.02.2017 14:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 53 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: