35776005
Slovenská konsolidačná, a.s.
Cintorínska 21, Bratislava, 81499, SVK
31333176
Slovenské pedagogické nakladateľstvo - Mladé letá, s.r.o.
Sasinkova 5, Bratislava, 81108, SVK
Notebook
manažérsky notebook
Tovar, Služba
1. Notebook
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie 1 ks nového manažérskeho notebooku |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Manažérsky notebook | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Procesor | Dosahujúci skóre min. 5309 bodov v programe CPU Benchmarks Passmark, min. 2,7 -3,5 GHz |
Pamäť | 8GB DDR3 1866 MHz |
Pevný disk | SSD 256GB |
Grafická karta | Intel HD Graphics 620 |
Zvuková karta | Integrovaná, integrovaný reproduktor |
Bezdrôtové pripojenie | WiFi 802.11 ac, Bluetooth 4.1 |
Porty | podpora Min. 2xUSB 3.0, 1xThunderbolt 3 (kompatibilný s USB 3.1 Typ-C), Kombinovaný portu pre slúchadlá/mikrofón, Čítačka SD pamäťových kariet |
Zobrazovacia jednotka | 13,3" LCD LED IPS FHD Antireflexný 1920x1080px s HD webkamerou |
Váha | Max 1,2 kg |
Rozmery | Max 15 mm x 304 mm x 200 mm (v/š/h) |
Batéria | Min 60 Wh Lithium-Ion |
Operačný systém | Predinštalovaný OEM operačný systém v slovenskej lokalizácii Windows 10 Pro 64-bit |
Dokovacia stanica | USB-C 180W dokovacia stanica rovnakého výrobcu ako notebook – pripojenie k notebooku za pomoci USB-C( dáta, video a napájanie ), 1x mini DisplayPort, 1x HDMI, 1x VGA, 3x USB 3.0, 2x USB 2.0, |
Dokovacia stanica (pokračovanie): | 1x 180W striedavý napájací adaptér, 1x Gigabit Ethernet (RJ-45),1x Headset connector, 1x Line-out connector, 1x Zamykací slot pre zámok Kensington |
Záruka | 36 mesiacov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ predloží podrobný rozpočet obsahujúci ceny jednotlivých položiek, ako aj presný názov a konfiguráciu ponúkaného zariadenia, pri splnení všetkých požiadaviek v zmysle technickej špecifikácie do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ plne zodpovedá za obsah Vyhlásenia o zhode s technickými predpismi, vrátane spôsobu posudzovania zhody. Vyhlásenie o zhode je potrebné predložiť v originálnom rovnopise alebo vo fotokópii. |
Dodávateľ doručí do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy písomné prehlásenie v originálnom rovnopise, že je výrobcom zariadení, ktoré je predmetom zákazky oprávnený vykonávať záručný servis alebo má zmluvne zabezpečené servisné stredisko, ktoré je výrobcom oprávnené tento požadovaný záručný servis vykonávať. |
Dodávateľ doručí do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy písomné prehlásenie, že za predchádzajúce roky 2014, 2015, 2016 realizoval aspoň 4 referencie/dodávky zariadení výpočtovej techniky rovnakého alebo podobného charakteru ako sú uvedené v predmete zákazky (os. počítače, notebooky). |
Písomné prehlásenie (o referenciách/dodávkach) bude obsahovať minimálne nasledovné údaje: stručný opis predmetu zákazky, cena plnenia bez DPH v posudzovanom období, identifikačné a kontaktné údaje na odberateľa predmetu plnenia. |
Požadovaná záruka na všetky dodané zariadenia je 36 mesiacov, oprava na mieste plnenia, doba odozvy na servisný zásah nasledujúci pracovný deň (štandardná pracovná doba 08.00-17.00 hod.), garantovaná oprava do piatich pracovných dní od nahlásenia závady. |
Objednávateľ požaduje dostupnosť náhradných dielov minimálne 5 rokov po ukončení výroby zariadenia. Všetky dodané zariadenia budú umiestnené v sídle objednávateľa, kde bude aj miesto plnenia záručného servisu. |
Zariadenia predmetu zákazky je potrebné dodať nové a nepoužívané, vrátane všetkých potrebných súčastí k ich prevádzke (napr. napájacie káble). |
Cintorínska 21, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
15.02.2017 09:00 — 17.02.2017 13:00
1,00 ks
1 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.02.2017 09:44
06.02.2017 11:00
06.02.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.02.2017 15:51 - Vstupná ponuka | 1 350,00 | € | Cena bez DPH |
02.02.2017 16:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 333,33 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: