00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
17311454
KEKO TRADING spol. s r.o.
Pasienková 2E, Bratislava, 82106, SVK
Čistiace prostriedky do priemyselnej umývačky
Čistiace prostriedky, priemyselná umývačka
Tovar, Služba
1. Čistiace prostriedky do priemyselnej umývačky
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Umývací prostriedok: |
- tekutý |
- určený pre profesionálne umývačky bieleho aj čierneho riadu a skla |
- balenie: 5-25 kg |
zloženie: |
o hydroxid draselný 5 - < 10% |
o hydroxid sodný 1 - < 5 % |
o roztok chlórnanu sodného 1-5% aktívny chlór 1- < 5 % |
o fosfáty: 15-30% |
o bieliace činidla na báze chlóru > 5% |
Napr. Winterhalter F8400 |
2. Prostriedok na odvápnenie: |
- tekutý |
- balenie min. 10 kg |
- určený pre profesionálne umývačky bieleho aj čierneho riadu a skla |
zloženie: |
o kyselina fosforečná >30% |
Napr. Winterhalter A70LS |
3. Soľ na zmäkčenie vody: |
- balenie min. 20 kg |
- určený pre profesionálne umývačky bieleho aj čierneho riadu a skla |
zloženie: min. 99% NaCl |
Napr. Winterhalter Soľ pre zmäkčovače vody WINTERHALTER |
Všetky prostriedky musia byť vhodné do tunelovej umývačky riadu Hobart CN-S-B-CHP18 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Umývací prostriedok | kg | 1000 | ||
2. Prostriedok na odvápnenie: | kg | 200 | ||
3. Soľ na zmäkčenie vody | kg | 1000 |
Názov |
1. Celkové množstvá jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru špecifikuje v čiastkových objednávkach. Objednávka tovaru nesmie byť úspešným uchádzačom nijako limitovaná, ani minimálnym množstvom, ani cenou. |
2. Úspešný uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody vlastný návrh na plnenie – t.j. predloží informácie o ponúknutých tovaroch, ich značku, veľkosť, balenie, prípadne iné informácie, na základe ktorých preukáže, resp. potvrdí, špecifikáciu zadanú verejným obstarávateľom. |
3. Úspešný uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody podrobnú cenovú ponuku, v ktorej uvedie cenu za mernú jednotku bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. |
4. Doba trvania Rámcovej dohody je 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu tejto Rámcovej dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit, na ktorý je uzatvorená Rámcová dohoda. |
6. Verejný obstarávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe súhrnnej faktúry, ktorú úspešný uchádzač vyhotoví raz za 15 dní. Splatnosť faktúr je 30 dní od ich doručenia verejnému obstarávateľovi. Na faktúru úspešný uchádzač uvedie číslo rámcovej dohody z EKS, ako aj číslo rámcovej objednávky, ktorú na základe uzatvorenej rámcovej dohody vystaví verejný obstarávateľ, ako aj druh tovaru, jeho výrobcu a mernú jednotku v zmysle bodov 2. a 3. |
V prípade, že úspešný uchádzač bude úspešný aj v niektorej z iných zákaziek verejného obstarávateľ, fakturácia tovaru bude vždy samostatná v súlade s konkrétnou uzatvorenou rámcovou dohodou, t.j. do fakturácie nesmie byť zahrnutý tovar z inej uzatvorenej rámcovej dohody. |
7. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých ekonomicky oprávnených nákladov úspešného uchádzača vynaložených v súvislosti s dodávkou predmetu plnenia rámcovej dohody, napr. obaly na prepravu tovaru, doprava na miesto dodania prepravnými prostriedkami úspešného uchádzača, v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru na konkrétne miesto. |
V cene sú zahrnuté náklady spojené s výmenou reklamovaného tovaru počas záručnej doby. |
8. Úspešný uchádzač je povinný dodávať predmet rámcovej dohody na základe emailovej čiastkovej výzvy verejného obstarávateľa. Túto objednávku je úspešný uchádzač povinný potvrdiť e-mailom, kde uvedie druh a množstvo objednaného tovaru. |
9. Dodávka požadovaného tovaru sa uskutoční od 7:30 hod do 14:30 hod do troch pracovných dní od prijatia čiastkovej výzvy, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak. Tovar za verejného obstarávateľa preberá pracovník skladu. |
10. Verejný obstarávateľ je oprávnený odmietnuť dodávku predmetu rámcovej dohody v prípade, ak táto bola dodaná po lehote na dodanie tovaru určenej rámcovou dohodou, resp. objednávkou, alebo ak má viditeľné vady (najmä poškodené obaly), alebo ak nebolo dodržané objednané množstvo a druhu tovaru alebo vlastnosti v zmysle bodu 2. a 3. V takom prípade, sa bude postupovať akoby tovar ani nebol dodaný a verejný obstarávateľ je oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody. |
11. Dodaný tovar musí byť nový, nepoužitý. |
12. Verejný obstarávateľ nepripúšťa ekvivalent k danému predmetu zákazky. |
Odstúpenie od rámcovej dohody je možné v prípade podstatného porušenia tejto rámcovej dohody. Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä: |
a) nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľom |
b) dodanie tovaru za iné ako jednotkové ceny uvedené v predloženej cenovej ponuke, |
c) ak predmet plnenia rámcovej dohody bude fakturovaný v rozpore s dohodnutými podmienkami v rámcovej dohode alebo bude opakovane fakturovaný, |
d) neschopnosť úspešného uchádzača dodať predmet rámcovej dohody za jednotkové ceny uvedené v predloženej cenovej ponuke. |
e) omeškanie verejného obstarávateľa s úhradou faktúry o viac ako 15 dní, |
f) úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opätovné dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača aspoň raz písomne upozornil), |
g) omeškanie úspešného uchádzača s dodávkou tovaru o viac ako 2 pracovné dni |
h) nedodanie predmetu plnenia z dôvodov na strane úspešného uchádzača. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Univerzita Komenského v Bratislave, Vysokoškolské mesto Ľ. Štúra - Mlyny UK, Staré Grunty 36, 841 04 Bratislava., Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 Kompletný predmet zákazky
2 850,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.01.2017 13:31
01.02.2017 09:00
01.02.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.02.2017 08:59 - Vstupná ponuka | 2 849,90 | € | Cena bez DPH |
01.02.2017 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 849,90 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: