00691291
Obec Vyšná Hutka
Vyšná Hutka 165, Košice, 04018, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Obstaranie stravných poukážok a provízie za ich dodávku
Stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, provízia za poskytnutie stravných poukážok
Tovar, Služba
1. Obstaranie stravných poukážok a provízie za ich dodávku
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Dodávateľ je povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne jedným zariadením vo vzdialenosti 10 km od sídla verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej poukážky | Eur | 4,50 | ||
Množstvo stravných poukážok | ks | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky - 2017 resp. 2018 |
Stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo podľa objednávky stravných poukážok. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 72 hodín od podania objednávky. |
Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať aj e-mailovou poštou. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady spojené s plnením predmetu zákazky. |
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za stravné poukážky a nominálnou hodnotou stravných poukážok. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky bude pozostávať: 1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok; 2. z ceny poplatku za poskytnuté služby vrátane DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Objednávateľ má pre účel tejto zmluvy vyčlenené obmedzené množstvo finančných prostriedkov a vyhradzuje si právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade, že ponúknutá výška provízie bude vyššia ako 2,0 %. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom. |
Požaduje sa dodanie poukážok vrátane dopravy na miesto plnenia do sídla objednávateľa. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom alebo prostredníctvom internetu. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu, ktorá nie je v rozpore s údajmi uvedenými v kúpnej zmluve, do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený požadovať plnenie v rozsahu zodpovedajúcom aktuálnym potrebám t.j. aj v menšom alebo väčšom rozsahu, ako je uvedené v špecifikácii. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Zároveň verejný obstarávateľ požaduje výšku provízie uvádzať sume eur a zároveň v percentách. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a bude zároveň dôvodom pre Objednávateľa na vystavenie negatívnej referencie. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | do konca kalendárneho roka 2017 resp. 2018 |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Navrhnutá hodnota | Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
Vyšná Hutka, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
02.02.2017 10:00 — 02.02.2018 00:00
1,00 súbor
2 304,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.01.2017 15:50
31.01.2017 09:00
31.01.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.01.2017 16:07 - Vstupná ponuka | 2 304,00 | € | Cena s DPH |
31.01.2017 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 249,15 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: