36063606
Bratislavský samosprávny kraj
Sabinovská 16, Bratislava, 82005, SVK
35712201
NOVART, s.r.o.
Vavilovova 22, Bratislava, 85101, SVK
Tlač a distribúcia mesačníka
tlačiarenské služby, doručovateľské služby, tlač, mesačník, noviny, doručovanie
Služba, Tovar
1. Tlač a distribúcia mesačníka
|
|
---|---|
Funkcia |
Informovanie verejnosti o činnosti, aktivitách a propagácií objednávateľa prostredníctvom mesačníka. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Formát | mm | 217 x 310 | ||
Papier | g/m2 | 45 | ||
Balenie | ks | 50 | ||
Váha 12 stranového výtlačku mesačníka | g | 19,99 | ||
Váha 16 stranového výtlačku mesačníka | g | 26,65 | ||
Počet výtlačkov v rámci jedného vydania mesačníka | ks | 77 000 | ||
Počet vydaní 12 stranového výtlačku mesačníka | ks | 10 | ||
Celkový počet strán v rámci jedného vydania 12 stranového výtlačku mesačníka | ks | 924 000 | ||
Celkový počet strán k celkovému počtu vydaní 12 stranového výtlačku mesačníka | ks | 9 240 000 | ||
Počet vydaní 16 stranového výtlačku mesačníka | ks | 2 | ||
Celkový počet strán v rámci jedného vydania 16 stranového výtlačku mesačníka | ks | 1 232 000 | ||
Celkový počet strán k celkovému počtu vydaní 16 stranového výtlačku mesačníka | ks | 2 464 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Papier | novinový |
Farebnosť | 4+4 (CMYK), rotačný ofset |
Tlačové podklady | PDF- nosič alebo cez FTP server |
Možnosť dodatočného vkladu | zakázaná |
Názov |
1. Realizácia predmetu zákazky bude uskutočnená na základe požiadaviek objednávateľa (zaslaných elektronicky e-mailom) na každé jednotlivé číslo (vydanie) s uvedením: |
a) termínu zadania výrobných podkladov zo strany objednávateľa |
b) termínu vydania (vytlačenia) |
c) termínu a miest distribúcie daného vydania mesačníka |
d) ceny príslušného vydania vypočítaná ako súčet ceny za jednu stranu vynásobená počtom strán výtlačku a nákladom za daný mesiac |
2. Počet vydaní mesačníka uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky je predpokladaný, nie záväzný. Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ si neuplatní náhradu škody voči Objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladaný počet vydaní mesačníka počas platnosti zmluvy. |
3. Dodávateľ poskytne objednávateľovi dva nátlačky spojené s vydaním jednotlivého vydania za účelom ich odsúhlasenia. Bez súhlasu objednávateľa nie je možné vydanie vytlačiť. |
4. Dodávateľ vytlačí 77 000 výtlačkov mesačne najneskôr do dvoch (2) pracovných dní odo dňa prijatia printových dokladov pre tlač a následne zabezpečí ich doručenie k distribútorom a adresátom najneskôr do troch (3) pracovných dní odo dňa vytlačenia podľa rozdeľovníka nasledovne: |
a) 100 výtlačkov - sídlo objednávateľa (Bratislava II - Ružinov) |
b) 2 400 výtlačkov (120 adries x 20 výtlačkov) - adresné doručovanie prostredníctvom Slovenskej pošty na adresy predložené v požiadavke objednávateľa (v rámci SR) |
c) 4 500 výtlačkov - vklad do denníka, paletové doručenie na adresu: Bratislava |
d) 26 000 výtlačkov - vklad do denníka, paletové doručenie na adresu: Budapešť, Maďarsko |
e) 10 000 výtlačkov - vklad do denníka, paletové doručenie na adresu: Bratislava |
f) 18 000 výtlačkov - vklad do denníka, paletové doručenie na adresu: Bratislava |
g) 16 000 výtlačkov - vklad do denníka, paletové doručenie na adresu: Gyor, Maďarsko |
5. Dodávateľ zodpovedá za to, že do mesačníka nebudú vložené žiadne reklamné ani iné prílohy, ktoré objednávateľ vopred neschválil. |
6. Dodávateľ je oprávnený fakturovať objednávateľovi dohodnutú cenu za plnenie predmetu zmluvy priebežne a to na základe zrealizovaných požiadaviek Objednávateľa. Dodávateľ vystaví faktúru za tlač a distribúciu jednotlivého vydania do desiatich dní po splnení požiadavky. |
7. Celková zmluvná cena zahŕňa náklady na dopravu na miesto plnenia, poštovné, balné, adresovanie a iné náklady súvisiace s poskytovaním predmetnej služby. Cena za jednu stranu sa vypočíta ako podiel celkovej ceny v EUR s DPH dodávateľa a celkového počtu strán. |
8. Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa na skutočnosť, že v súvislosti s účinnosťou zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO") prišlo ku zmene ustanovení zákona týkajúcich sa preukazovania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 ZVO ako aj k úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. |
8.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 ZVO, a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO, v lehote do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), b) c) a d) ZVO (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
9. Nepredloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZVO v súlade s bodom 8.1 Osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
10. Dodávateľ je povinný písomne predložiť Objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa, ktorý by mal realizovať pre Dodávateľa časť plnenia podľa zmluvy. Dodávateľ je povinný spolu s návrhom subdodávateľa predložiť doklady, ktorými subdodávateľ preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. |
11. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Bratislavský, Slovenská republika
06.02.2017 08:00 — 05.02.2018 16:00
12,00 vydanie
33 984,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.01.2017 11:02
31.01.2017 11:15
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.01.2017 10:19 - Vstupná ponuka | 33 980,40 | € | Cena s DPH |
31.01.2017 11:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 301,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: