35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
36423874
SAFIRS, s.r.o.
E. Bohúňa 2067/12, Ružomberok, 03401, SVK
Zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ochrany pred požiarmi a civilnej ochrany a zabezpečenie kontroly a tlakových skúšok hasiacich prístrojov a požiarnych hydrantov
BOZP, bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci, civilná ochrana, ochrana pred požiarmi, kontrola a tlakové skúšky hasiacich prístrojov a požiarnych hydrantov
Služba
1. Zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ochrany pred požiarmi a civilnej ochrany a zabezpečenie kontroly a tlakových skúšok hasiacich prístrojov a požiarnych hydrantov
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie činnosti zameranej na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ochrany pred požiarmi a civilnej ochrany a zabezpečenie kontroly a tlakových skúšok hasiacich prístrojov a požiarnych hydrantov v objektoch objednávateľa |
Vykonávanie činnosti zameranej na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ochrany pred požiarmi a civilnej ochrany v súlade s platnou legislatívou pre jednotlivé pracoviská objednávateľa v rámci celej SR. Súčasťou predmetu zákazky je aj spracovanie, vedenie a aktualizácia dokumentácie k vykonávaným činnostiam. Bližšia špecifikácia Zoznamu pracovísk objednávateľa bude upresnená úspešnému uchádzačovi. |
Zabezpečenie kontroly a tlakových skúšok hasiacich prístrojov a požiarnych hydrantov v objektoch objednávateľa v súlade s platnou legislatívou. Bližšia špecifikácia je uvedená v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
A. Činnosti na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci: |
a) vykonávanie činnosti bezpečnostného technika, resp. autorizovaného bezpečnostného technika v súlade s § 23 a § 24 zákona NR SR č. 124/2006 Z. z. a ďalšími súvisiacimi právnymi predpismi, (ďalej len ,,zákon NR SR č. 124/2006 Z. z."), |
b) zabezpečovanie bezpečnostnotechnickej služby (ďalej len „BTS“) podľa § 22 zákona NR SR č. 124/2006 Z. z., |
c) zabezpečovanie činnosti na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v súlade s ustanoveniami § 146 zákona NR SR č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov, |
d) plnenie ustanovenia § 17 zákona NR SR č. 124/2006 Z. z., týkajúce sa evidencie a registrácie pracovných úrazov a hlásenia nebezpečných udalostí, |
e) oboznamovanie novoprijatých zamestnancov a preškolenie zamestnancov, vedúcich zamestnancov v súlade s platnými právnymi predpismi na jednotlivých prevádzkach objednávateľa podľa § 7 zákona NR SR č. 124/2006 Z. z., |
f) spolupráca s objednávateľom pri plnení všeobecných úloh zamestnávateľa podľa § 6 zákona NR SR č. 124/2006 Z. z., |
g) vedenie dokumentácie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v súlade s príslušnými právnymi predpismi, |
h) spracovanie metodiky na posudzovanie rizika, spracovanie písomného dokumentu o posúdení rizika, |
i) plnenie poradenských služieb v oblasti odborných, metodických, organizačných, kontrolných, koordinačných, vzdelávacích úloh a iných úloh pri zaisťovaní bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, najmä z hľadiska primeranosti pracovných priestorov a stavieb, pracovných procesov a pracovných postupov, pracovných prostriedkov a iných technických zariadení, pracovného prostredia a ich technického a organizačného zabezpečenia podľa § 22 zákona NR SR č. 124/2006 Z. z., |
j) plnenie kontrolných úloh a činností BTS podľa § 9 zákona NR SR č. 124/2006 Z. z., okrem úloh uvedených v § 9 ods.1 písm. b) a c), |
k) v súlade s § 14 ods. 1 písm. d) zákona NR SR č. 124/2006 Z. z. overovanie plnenia požiadaviek bezpečnosti technických zariadení a spolupráca pri evidencii o prehliadkach a skúškach technických zariadení a pracovných prostriedkov, |
l) zúčastňovať sa kontroly zo strany Inšpektorátu práce a v stanovených lehotách plniť opatrenia uložené zo strany Inšpektorátu práce. |
B. Činnosti na úseku ochrany pred požiarmi: |
a) vykonávanie činnosti technika, resp. špecialistu požiarnej ochrany v súlade s § 9 zákona NR SR č. 314/2001 Z. z., ako aj ďalších súvisiacich právnych predpisov (ďalej len ,,zákon NR SR č. 314/2001 Z. z ."), |
b) vykonávanie pravidelnej kontroly požiarnotechnických zariadení podľa § 13 ods. 1 vyhlášky MV SR č. 121/2002 Z. z. o požiarnej prevencii v znení neskorších predpisov (ďalej „vyhláška MV SR č. 121/2002 Z. z.“), v súlade s vyhláškou MV SR č. 719/2002 Z. z. ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly PHP, |
pravidelnej kontroly požiarnych vodovodov v súlade s vyhláškou MV SR č. 699/2004 Z. z. o zabezpečení stavieb vodou na hasenie požiarov, pravidelnej kontroly požiarnych uzáverov v súlade s vyhláškou MV SR č. 478/2008 Z. z. o vlastnostiach, konkrétnych podmienkach prevádzkovania a zabezpečenia pravidelnej kontroly požiarneho uzáveru, |
c) vykonávanie preventívnych protipožiarnych prehliadok podľa §14 vyhlášky MV SR č. 121/2002 Z. z., |
d) dodržiavanie zásad pri zriaďovaní ohlasovne požiarov podľa §15 vyhlášky MV SR č. 121/2002 Z. z., |
e) vykonávanie odbornej prípravy protipožiarnych hliadok raz za 12 mesiacov, školení o ochrane pred požiarmi novoprijatých zamestnancov, vedúcich zamestnancov, zamestnancov a osôb, ktoré sa s vedomím vedenia objednávateľa zdržujú na jeho pracoviskách podľa § 20 až 23 vyhlášky MV SR č. 121/2002 Z. z. a školení pre osoby zabezpečujúce ochranu pred požiarmi v mimopracovnom čase podľa § 11 vyhlášky MV SR č. 121/2002 Z. z. na jednotlivých prevádzkach, |
f) vypracovanie, vedenie a aktualizácia predpísanej dokumentácie o ochrane pred požiarmi podľa § 24, 25, 27, 28, 30, 31 vyhlášky MV SR č. 121/2002 Z. z., |
g) vypracovanie požiarneho poriadku pracoviska so zvýšeným požiarnym nebezpečenstvom podľa § 26 vyhlášky MV SR č. 121/2002 Z. z., |
h) vedenie záznamov technika požiarnej ochrany o svojej činnosti v Požiarnej knihe podľa § 29 vyhlášky MV SR č. 121/2002 Z. z., |
i) organizovanie a vyhodnocovanie cvičných požiarnych poplachov, |
j) predloženie objednávateľovi na schválenie dokumentáciu ochrany pred požiarmi v zmysle § 31 vyhlášky MV SR č. 121/2002 Z. z., |
k) zúčastňovať sa kontroly štátneho požiarneho dozoru a v stanovených lehotách plniť opatrenia orgánov vykonávajúcich štátny požiarny dozor. |
C. Činnosti na úseku civilnej ochrany: |
a) vykonávanie činností odborne spôsobilej osoby na úseku civilnej ochrany v súlade s ustanoveniami zákona NR SR č. 42/1994 Z. z., ako aj ďalších súvisiacich právnych predpisov, |
b) usmerňovanie odbornej prípravy štábu a jednotiek CO vytvorených pre potrebu objektu v súlade s vyhláškou MV SR č. 523/2006 Z. z. o podrobnostiach na zabezpečenie záchranných prác a organizovania jednotiek civilnej ochrany v znení neskorších predpisov, |
c) plnenie opatrení orgánov vykonávajúcich kontrolu na úseku civilnej ochrany, |
d) vedenie dokumentácie o civilnej ochrane objektu podľa príslušných ustanovení zákona NR SR č. 42/1994 Z. z., |
e) predkladanie objednávateľovi na schválenie dokumentácie civilnej ochrany, vedení v rozsahu určenom obvodným úradom a v zmysle ustanovení príslušných právnych predpisov a jej aktualizácia, |
f) spolupráca pri plánovaní a v prípade mimoriadnych udalostiach pri vyhlásení a uskutočnení evakuácie zamestnancov objednávateľa a osôb prevzatých do starostlivosti. |
D. Hasiace prístroje: |
- výkon kontroly a tlakových skúšok hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z. § 20 a § 21 |
E. Požiarne hydranty: |
- výkon kontroly požiarnych hydrantov (nadzemných a podzemných) a tlakových skúšok požiarnych hadíc v zmysle vyhlášky MV SR č. 699/2004 Z. z. |
Školenia BOZP, OPP a CO sa realizujú na jednotlivých pracoviskách (objektoch) objednávateľa. Opakované, základné školenia a odborná príprava PPH sa vykonávajú priamo na jednotlivých pracoviskách (objektoch), pričom termíny školení a odborných príprav nebudú realizované v jednom termíne. |
Konkrétne pracoviská objednávateľa (predpokladaný počet pracovísk = 95) spolu s kontaktnými osobami upresní objednávateľ úspešnému uchádzačovi. |
Konkrétne pracoviská objednávateľa spolu s rozpisom predpokladaných počtov zamestnancov (predpokladaný počet zamestnancov = 2109) upresní objednávateľ úspešnému uchádzačovi. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kontrola hasiacich prístrojov P1 (Práškový, 1 kg náplň) | predpokladané množstvo = 98 |
Kontrola hasiacich prístrojov P2 (Práškový, 2 kg náplň) | predpokladané množstvo = 20 |
Kontrola hasiacich prístrojov P6 (Práškový, 6 kg náplň) | predpokladané množstvo = 461 |
Kontrola hasiacich prístrojov S2 (CO2, 2 kg náplň) | predpokladané množstvo = 16 |
Kontrola hasiacich prístrojov S5 (CO2, 5 kg náplň) | predpokladané množstvo = 180 |
Kontrola hasiacich prístrojov V9 (vodný, 9 l náplň) | predpokladané množstvo = 49 |
Tlakové skúšky hasiacich prístrojov P1 (Práškový, 1 kg náplň) | predpokladané množstvo = 4 |
Tlakové skúšky hasiacich prístrojov P2 (Práškový, 2 kg náplň) | predpokladané množstvo = 2 |
Tlakové skúšky hasiacich prístrojov P6 (Práškový, 6 kg náplň) | predpokladané množstvo = 38 |
Tlakové skúšky hasiacich prístrojov S2 (CO2, 2 kg náplň) | predpokladané množstvo = 1 |
Tlakové skúšky hasiacich prístrojov S5 (CO2, 5 kg náplň) | predpokladané množstvo = 16 |
Požiarne hydranty nadzemné | predpokladané množstvo = 152 |
Požiarne hydranty podzemné | predpokladané množstvo = 5 |
Kontrola požiarnych hydrantov - nadzemné | predpokladané množstvo = 152 |
Kontrola požiarnych hydrantov - podzemné | predpokladané množstvo = 5 |
Tlakové skúšky požiarnych hadíc - nadzemné | predpokladané množstvo = 152 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
1. Objednávateľ predloží úspešnému uchádzačovi zoznam pracovísk objednávateľa, na ktorých bude požadovať poskytovanie služieb podľa zmluvy, zoznam hasiacich prístrojov objednávateľa a zoznam požiarnych hydrantov objednávateľa, bez zbytočného odkladu po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
2. Poskytovateľ predloží objednávateľovi v lehote najneskôr 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
• Platné Oprávnenie (úradne overenú kópiu), vydané Národným inšpektorátom práce na výkon bezpečnostnotechnickej služby |
• Platné Oprávnenie (úradne overenú kópiu), vydané Národným inšpektorátom práce na výchovu a vzdelávanie zamestnancov a vedúcich zamestnancov |
• Platné Osvedčenie (úradne overenú kópiu), vydané Ministerstvom vnútra SR o odbornej spôsobilosti na úseku civilnej ochrany obyvateľstva |
• Platné Osvedčenie (úradne overenú kópiu), vydané krajským riaditeľstvom HaZZ o odbornej spôsobilosti na technika požiarnej ochrany |
• Platné Oprávnenie (úradne overenú kópiu) na vykonávanie Odborných prehliadok a odborných skúšok vyhradených technických zariadení tlakových v rozsahu: Technické zariadenie tlakové skupina B – d |
• Platné Oprávnenie (úradne overenú kópiu) na vykonávanie kontroly hasiacich prístrojov na typy a fotokópiu oprávnenia na vykonávanie opravy a plnenia hasiacich prístrojov na typy: |
Adler Bavaria CSQ Červinka ETS Ostrava (Vítkovice) Gloria Haspo Hastex Kodreta Kovoslužba Neuruppin Raima Rehas Brno Sanal Siel Tepostop |
2. Poskytovateľ zároveň predloží objednávateľovi v lehote najneskôr 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
• zoznam minimálne 6 odborne spôsobilých osôb s osvedčením: bezpečnostný technik (BT), alebo autorizovaný bezpečnostný technik (ABT) v súlade s § 21 a § 22 zákona NR SR č. 124/2006 Z. z. o BOZP a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zabezpečujúcich výkon jednotlivých činností bezpečnostnotechnických služieb, podpísaný oprávnenou osobou konať v mene poskytovateľa; k zoznamu poskytovateľ doloží čestné vyhlásenie odborne spôsobilých osôb uvedených v zozname, že budú k dispozícii na plnenie zmluvy; |
• zoznam minimálne 6 odborne spôsobilých osôb s osvedčením: technik požiarnej ochrany (TPO), v súlade s § 11 zákona NR SR č. 314/2001 Z. z. o OPP v znení neskorších predpisov, zabezpečujúcich výkon jednotlivých činností v oblasti ochrany pred požiarmi, z čoho minimálne 1 má osvedčenie špecialistu požiarnej ochrany, podľa§ 11 zákona NR SR č.314/2001 Z. z., vydané MV SR, podpísaný oprávnenou osobou konať v mene poskytovateľa; k zoznamu poskytovateľ doloží čestné vyhlásenie odborne spôsobilých osôb uvedených v zozname, že budú k dispozícii na plnenie zmluvy; |
• zoznam minimálne 3 odborne spôsobilých osôb inštruktora CO podľa § 18 zákona NR SR č. 42/1994 Z. z. o civilnej ochrane obyvateľstva v znení zákona NR SR č. 395/2011 Z. z., podľa vyhlášky MV SR č. 7/2012 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o odbornej spôsobilosti na úseku CO na: a) vypracovanie a aktualizáciu plánu ochrany obyvateľstva, b) vypracovanie a aktualizáciu plánu ochrany zamestnancov a osôb prevzatých do starostlivosti, |
c) vzdelávaciu činnosť na úseku civilnej ochrany v súlade s § 18a zákona NR SR č. 42/1994 Z. z. o civilnej ochrane obyvateľstva v znení neskorších predpisov, zabezpečujúcich výkon jednotlivých činností v oblasti civilnej ochrany, podpísaný oprávnenou osobou konať v mene poskytovateľa; k zoznamu poskytovateľ doloží čestné vyhlásenie odborne spôsobilých osôb uvedených v zozname, že budú k dispozícii na plnenie zmluvy. |
Zoznam odborne spôsobilých osôb bude obsahovať meno a priezvisko odborne spôsobilej osoby. |
3. Poskytovateľ predloží objednávateľovi platný objednávateľovi v lehote najneskôr 7 pracovných dní poistný certifikát (úradne overenú kópiu)na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu. |
4. Poskytovateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch objednávateľa alebo vykonávajú služby, ktoré sú predmetom zmluvy. Poskytovateľ vo vzťahu k osobám, ktoré realizujú plnenie predmetu zmluvy, zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi. |
5. V prípade, že v priebehu trvania zmluvy dôjde k zmene pracovísk objednávateľa, objednávateľ bude o tejto zmene písomne informovať poskytovateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vznikom uvedených skutočností. |
6. Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa preukázateľného doručenia faktúry objednávateľovi. |
7. V prípade, že poskytovateľ je platcom DPH, suma DPH bude účtovaná vo výške podľa všeobecne záväzných právnych predpisov platných v čase poskytnutia zdaniteľného plnenia. V prípade zmeny výšky sadzby DPH bude poskytovateľ automaticky účtovať výšku sadzby DPH platnej v čase poskytnutia zdaniteľného plnenia. |
8. Poskytovateľom predložená faktúra musí byť vyhotovená v súlade so zmluvou a príslušnými platnými všeobecne záväznými predpismi. V opačnom prípade má objednávateľ právo vrátiť faktúru poskytovateľovi v lehote splatnosti na opravu, resp. doplnenie, pričom prestane plynúť lehota splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom preukázateľného doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
9. Objednávateľ má právo na náhradu škody, preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti poskytovateľa, platcu DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u poskytovateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona č. 222/2004 Z. z. |
10. Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči poskytovateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona č. 222/2004 Z. z., vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom a pohľadávky vzniknuté z dôvodu dlžného poistného poskytovateľa na zdravotné poistenie. |
11. Poskytovateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy aj prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu zmluvy, týkajúce sa osobného postavenia a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. |
V prípade plnenia predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá poskytovateľ objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet zmluvy sám, pričom je povinný predložiť objednávateľovi zoznam subdodávateľov a podiel subdodávok, ktorými sa budú predmetní subdodávatelia podieľať na plnení predmetu zmluvy, v lehote 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak zistí, že poskytovateľ zabezpečuje plnenie predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. |
V prípade, že niektorý zo subdodávateľov nie je v okamihu podpísania zmluvy známy a vstúpi do procesu v priebehu plnenia predmetu zmluvy, resp. sa zmení niektorý zo subdodávateľov počas plnenia zmluvy, alebo sa zmenia údaje, týkajúce sa konkrétneho subdodávateľa, musí byť táto zmena odsúhlasená zmluvnými stranami v písomnej forme. |
O každej zmene je poskytovateľ povinný bezodkladne - najneskôr do 7 kalendárnych dní - písomne informovať objednávateľa, pričom je povinný zároveň predložiť objednávateľovi čestné prehlásenie, že subdodávateľ, ktorého sa zmena týka, spĺňa podmienky pre plnenie predmetu zmluvy. Ak poskytovateľ tento záväzok nedodrží, považuje sa to za závažné porušenie zmluvných podmienok a poskytovateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z dohodnutej zmluvnej ceny podľa zmluvy. |
12. Poskytovateľ je oprávnený postúpiť akúkoľvek pohľadávku vzniknutú zo zmluvy alebo s ňou súvisiacu na tretiu osobu len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. |
13. Objednávateľ požaduje v lehote najneskôr 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy nacenenie všetkých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky a uvedenie ceny celkom za predmet zákazky (vzor poskytne objednávateľ úspešnému uchádzačovi) |
Objednávateľ zároveň upozorňuje na skutočnosť, že všetky množstvá sú uvedené ako predpokladané a počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody sa môžu meniť. |
Slovenská republika
12
1,00 súbor podľa Technickej špecifikácie
47 454,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.01.2017 08:18
31.01.2017 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.01.2017 09:49 - Vstupná ponuka | 47 100,00 | € | Cena s DPH |
31.01.2017 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 34 596,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: