37983687
Národný endokrinologický a diabetologický ústav n.o.
Kollárová 282/3, Ľubochňa, 03491, SVK
44733135
Gastromarket Tatry, s.r.o.
8. Mája 44/848, Ľubica, 05971, SVK
Vybavenie kuchyne nerezovým nábytkom
Pracovný stôl s policami, regál s roštovou policou
Tovar, Služba
1. Vybavenie kuchyne nerezovým nábytkom
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie kuchyne v zdravotníckom zariadení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Pracovný stôl 3 x zásuvka po celej dĺžke stola, spodná polica,bez lemu 1800 x800x850 /š x h x v/ | ks | 1 | ||
2.Regál nerezový 3x roštová polica,2000 x 600 x 1450 /š x h x v/,police pevne zvarené na odkladanie hrncov | ks | 1 | ||
3.Regál nerezový 4x roštová polica,840 x 600 x 1600 /š x h x v/,police pevne zvarené na odkladanie pokrievok | ks | 1 | ||
4..Regál nerezový 3x roštová polica,2000 x 600 x 1600 /š x h x v/,police pevne zvarené na odkladanie hrncov | ks | 1 | ||
zadný lem na stole | mm | 40 | ||
výstuhy a spodná polica vo výške | mm | 190 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál na všetky stoly | celonerezový AISI 304 |
police ,zákryty,výstuhy | AISI 430 |
pracovné dosky | nerez /vystužená DTD/ |
stoly ohýbané nie zvárané!!! | |
nohy nastaviteľné | |
police roštové -vzdialenosť medzi policami upresníme až po vysúťažení | |
police vystužené,aby sa neprehýbali pod váhou hrncov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Splatnosť faktúr je min.30 dní odo dňa doručenia faktúry. Na faktúre musia byť uvedené jednotkové ceny položiek zaokrúhlené na dve desatinné miesta |
Tovar musí byť dodaný nový, nepoškodený, vrátane obalu, nepoužívaný, so záručnými listami. |
Záruka 24 mesiacov od doručenia tovaru v zmysle obchodného zákonníka |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári, verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy |
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu, a iné priamo alebo nepriamo súvisiace náklady, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov vyplývajúcich zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné |
Predávajúci je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
Predávajúci sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady, alebo dodať chýbajúci tovar v najkratšom možnom čase po obdržaní reklamácie. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Kollárová 282/3, Ľubochňa, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
17.02.2017 08:42
1,00 ks
2 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.01.2017 08:49
27.01.2017 08:50
27.01.2017 09:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.01.2017 08:50 - Vstupná ponuka | 2 200,00 | € | Cena s DPH |
27.01.2017 08:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 635,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: