17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
35760419
Asseco Central Europe, a. s.
Galvaniho 19045/19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK
Softvér pre podporu DRG
softvér, drg, grouper
Tovar, Služba
1. Softvér pre podporu DRG
|
|
---|---|
Funkcia |
Prenájom licencie a podpora softvéru na jeden rok |
Aplikačné programové vybavenie |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požiadavky na softvér: | |
Inštalácia softvéru v počítačovej sieti objednávateľa | Áno |
Grouper certifikovaný podľa poslednej legislatívy | Nutnosť počas trvania zmluvného vzťahu |
Aktualizácia softvéru podľa legislatívy | V rámci doby podpory |
Možnosť vývoja softvéru podľa konštruktívnych požiadaviek užívateľov | Áno |
On-line zaradenie hospitalizačného prípadu do DRG skupiny pomocou web služby | Áno |
Podpora kódovania diagnóz a výkonov pre DRG | Áno |
Možnosť dávkového spracovania formou nahrania dávok 274n, 274a | Áno |
Grafické zobrazenie dĺžky hospitalizácie so zobrazením potrebných informácií | Informácie ako: stredná hodnota ošetrovacej doby, priemerná dĺžka ošetrovacej doby, dolná a horná hranica |
Automatická identifikácia verzie groupera na základe dátumu príjmu pacienta | Áno |
Prehľad diagnóz, výkonov a DRG skupín s fulltextovým vyhľadávaním | Áno |
Požiadavka dodania kalkulačných nástrojov pre DRG, umožňujúcich kalkuláciu nákladov za hospitalizačný prípad | Počas trvania zmluvného vzťahu |
Užívateľská príručka | Áno |
Integrácia s nemocničným IS v spolupráci s dodávateľom NIS | Áno |
multilicencia pre celú nemocnicu | Áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Uchádzač doloží do tridsať dní doklad o certifikácii groupra |
Cena bude určená pre 644 aktuálnych DRG lôžok objednávateľa |
Práce na strane dodávateľa potrebné pre integráciu musia byť zahrnuté v celkovej cene zákazky |
Uchádzač poskytne objednávateľovi technickú podporu počas objednanej doby využívania softvéru |
Dodávateľ odprezentuje svoj systém v trvaní 3 x 1hod x 1deň lekárom do 5 dní po uzavretí zmluvy v dohodnutom termíne |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku |
Požaduje sa do 7 dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky |
Požaduje sa, aby do 30 dní od momentu uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného softvéru |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Spôsob, čas a miesto dodania softvéru : |
termín dodania softvéru je do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. |
súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného softvéru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy |
termín dodania softvéru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia softvéru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa / |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu softvéru, dodanie softvéru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštalácie |
- V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v prísl. výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v prísl. výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
-Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku |
- Dodávateľ do 2 prac. predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH |
Predmety musia byť dodané byť dodané nové, nepoužívané , nerepasované, |
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nezaplatiť zhotoviteľovi 10% z dohodnutej ceny do doby preukázania riadneho splnenia kvalitatívnych parametrov pri odovzdávaní diela. |
Za riadne splnenie kvalitatívnych parametrov sa považuje odstránenie všetkých nedorobkov, či drobných vád, ktoré sú uvedené v odovzdávajúcom a preberajúcom protokole |
1. Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní za podmienok: |
- doplnenia tovarov, stavebných prác alebo služieb, ktoré sú nevyhnutné a zmena druhej zmluvnej strany nie je z ekonomických alebo technických dôvodov možná |
- zmena zmluvy vyplynula z okolností ktoré nemohol verejný obstarávateľ predvídať |
2 .Zmluvná strana si vyhradzuje právo zmeniť dodávateľa v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní v prípade, ak nemôže dodávať tovar, službu alebo stavebné práce za podmienok, ceny či v kvalite a množstve, ktoré si zmluvné strany navzájom dohodli, čím sa ale podstatne nezmení charakter zmluvy/ rámcovej dohody. |
V prípade, že nastanú okolnosti uvedené v bode 1. a 2. je zmluvná strana ako verejný obstarávateľ povinná písomne oznámiť druhej zmluvnej strane túto skutočnosť. Následne po tom, ako bude druhej zmluvnej strane doručené písomné oznámenie s presným a jednoznačným uvedením dôvodu zmeny zmluvy/rámcovej zmluvy, zmluvne strany urobia všetko preto, aby ani jednej strane nevznikla škoda z dôvod zmeny. |
Zodpovednosť za vady: |
a)Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku |
b)Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7dní po zistení vady , v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom. |
c) Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči kupujúcemu, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo kupujúceho odstúpiť od dohody |
d) Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Sankcie: |
- V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má Objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
V súlade s ustanovením Nariadenia vlády SR č.303/2014, ktorým sa mení a dopĺňa nar. vlády SR č.21/2013 Z.z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia OZ článok 1 §1 ods.2 môže dodávateľ požadovať : |
- od kupujúceho úroky z omeškania v zmysle aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania stanovená podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení zákona č. 9/2013 Z. z. v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
- výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany dodávateľa a jeden mesiac zo strany Objednávateľa . Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
-nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
-dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
-neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska |
- ak dodávateľ v čase plnenia zmluvy je zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( black-list) trhoviska. |
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena)za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy , zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podla tejto zmluvy a nižšou cenou |
Názov | Upresnenie |
Záruka a servis: | 12 mesiacov od odovzdania do prevádzky |
ul. Vojtecha Spanyola č. 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
01.03.2017 08:41 — 01.03.2018 08:43
1,00 multilicencia na počet lôžok 644- celok
8 280,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.01.2017 09:16
27.01.2017 11:00
27.01.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.01.2017 13:42 - Vstupná ponuka | 8 280,00 | € | Cena bez DPH |
27.01.2017 10:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 199,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: