17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
34135677
KPMD, s.r.o.
Česká 1715/33, Galanta, 92401, SVK
Kovová šatňová skriňa
Kovová šatňová skriňa
Tovar, Služba
1. Kovová šatňová skriňa
|
|
---|---|
Funkcia |
kovová šatňová skriňa na úschovu osobných vecí |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kovová šatňová skriňa | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kovová šatňová skrinka | dvojdverová |
rozmery (v x š x h) v mm | 1800 x 600 x 500/+- 10 |
Typ základne | sokel |
Typ dverí | vetracie otvory |
Zámok | otočný zámok na visiaci zámok |
vnútorný priestor | 1 odkladacia polica, tyč a háčiky |
cirkulácia vzduchu | vetrací otvor umiestnený v dvierkach |
výstuha dverí | proti násilnému vniknutiu |
materiál | kvalitný oceľový plech |
povrchová úprava | práškový lak |
farba korpusu | v sivom odtieni |
farba dverí | v sivom odtieni |
Názov |
POZOR!!! Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII„Ukončenie Zmluvy“ 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie vzorky tovaru.Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom,ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie. |
POZOR!!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS. |
POZOR!!! Dodávateľ je povinný dodať tovar do 7 pracovných dní od schválenia posúdenia technickej špecifikácie alebo v lehote dohodnutej s objednávateľom. |
POZOR!!! Požaduje sa jednorázové dodanie tovaru. |
POZOR !!! V prípade dodania prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
POZOR!!! Žiadame aby predmet zákazky bol v prevedení v zmysle prílohy z dôvodu zachovania jednotného vzhľadu oddelenia. |
Vrátane dopravy a vyloženia tovaru v mieste plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod. |
Cena predmetu zákazky je vrátane dopravy, pričom musí ísť o nový, doteraz nepoužívaný výrobok, ktorý musí byť dodaný s návodom na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku. |
Objednávateľ požaduje uviesť min. nasledovné údaje na vonkajšom obale tovaru: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, množstvo. |
Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia |
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH,sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta. |
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zmluvy poskytnúť záruku v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru a najneskôr pri odovzdaní a prevzatí tovaru uviesť tč a názov subjektu pre uplatnenie reklamácií. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 7 dní od doručenia reklamácie. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy, tak objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.Ak v momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO,zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
08.02.2017 09:00 — 17.02.2017 13:00
4,00 ks
319,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.01.2017 11:25
30.01.2017 08:00
30.01.2017 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.01.2017 21:58 - Vstupná ponuka | 319,00 | € | Cena bez DPH |
30.01.2017 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 317,60 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: