00492736
Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
Olejkárska 1, Bratislava, 81452, SVK
47400072
GARBIAR Stavebniny s.r.o.
Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK
Plech nerezový
Plechy
Tovar
1. Plech nerezový
|
|
---|---|
Funkcia |
Plech je určený na ďalšie spracovanie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plech nerezový 1x1000x2000 mm (A304) | kg | 1000 | ||
Plech nerezový 2x1000x2000 mm (A304) | kg | 1000 | ||
Plech nerezový 3x1000x2000 mm (A304) | kg | 100 | ||
Plech nerezový 4x1000x2000 mm slzičkový (A304) | kg | 300 | ||
Plech nerezový 4x1000x2000 mm (A304) | kg | 100 |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný predložiť do 2 prac. dní od uzavretia Zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet-s uvedením cien (jednotkových, bez DPH, s DPH) jednotlivých tovarov uvedených v technickej špecifikácii tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v Zmluve (nesmie ju prekročiť). |
2. Cena uvedená v Zmluve je nemenná smerom nahor a zahŕňa všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane nákladov Dodávateľa na balenie tovaru, jeho prepravu do miesta dodania (Bratislava) a ostatných nákladov spojených s dodávkou tovaru. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
3. Objednávateľ oznámi Dodávateľovi miesto plnenia do 2 prac. dní odo dňa uzavretia Zmluvy. |
4. Zmluvné strany sa dohodli, že plnenie bude realizované po častiach podľa potreby Objednávateľa, na základe Čiastkovej výzvy na dodanie časti tovaru (Objednávky). Osoby oprávnené zasielať Objednávky a preberať tovary budú Dodávateľovi oznámené na emailovú adresu do 5 prac. dní odo dňa uzavretia Zmluvy. |
5. Dodávateľ je povinný dodať tovar do 5 prac. dní od okamihu doručenia Objednávky. Objednávky sa budú zasielať mailom na adresu Dodávateľa. Dodávateľ je povinný oznámiť Objednávateľovi túto mailovú adresu do 2 prac. dní odo dňa uzavretia Zmluvy. Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar pred dohodnutým termínom plnenia. Nedodržanie termínu plnenia sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy. |
6. Dodávateľ je povinný tovar dodávať len v pracovných dňoch v čase od 6:00 hod do 13:30 hod, ak sa Zmluvné strany nedohodnú inak. V prípade omeškania Dodávateľa s dodaním tovaru má Objednávateľ právo odstúpiť od Zmluvy a/alebo právo uplatniť voči Dodávateľovi zmluvné sankcie. Dodávateľ je povinný najneskôr pri prevzatí tovaru Objednávateľom odovzdať Objednávateľovi všetky doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru, ako aj ďalšie doklady stanovené v Zmluve. |
7. Dodávateľ je povinný dodať tovar v požadovanom množstve, akosti a vyhotovení. V opačnom prípade má tovar vady a Dodávateľ zodpovedá za vady tovaru v zmysle ustanovení § 422 a nasledujúcich zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. Objednávateľ požaduje, aby kvalita dodávaného tovaru zodpovedala slovenským technickým normám. |
8. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke tovaru skontrolovať dodávaný tovar. V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať Objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar bez vád v lehote do 2 prac. dní po uplatnení reklamácie. |
9. Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v Objednávke alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len 1 tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v Zmluve) nebude prevzatý celý objem dodávky. |
10. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu Objednávateľa a povereného zástupcu Dodávateľa. |
11. Objednávateľ si po kontrole v prípade nedodržania technickej špecifikácie predmetu zákazky vyhradzuje právo vrátiť dodaný tovar na náklady dodávateľa a vystaviť negatívnu referenciu. |
12. V prípade všetkých rozporov ohľadne dodania, kvality, záruky dôkazné bremeno znáša Dodávateľ. |
13. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového a účtovného dokladu podľa § 10 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, dodací list a evidenčné číslo Zmluvy. V prípade, ak faktúra nebude spĺňať tieto náležitosti, Objednávateľ je oprávnený vrátiť Dodávateľovi faktúru na dopracovanie, resp. opravu. Nová lehota splatnosti faktúry začína plynúť momentom doručenia opravenej faktúry Objednávateľovi. |
14. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom Objednávateľa (t. j. osobou, ktorá zaslala Dodávateľovi Objednávku) bude prílohou každej faktúry. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
15. Ku každej faktúre musí byť zároveň priložený dodací list potvrdzujúci prevzatie tovaru Objednávateľom alebo príslušné prepravné doklady a v prípade dovozu tovaru z tretích krajín (t. j. z krajín, ktoré nie sú členskými štátmi Európskej únie) aj colné vyhlásenie na prepustenie tovaru. |
16. Faktúra je splatná do 60 dní po jej doručení. Ak deň splatnosti faktúry pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok, splatnosť takejto faktúry sa posúva na najbližší nasledujúci pracovný deň. Faktúra sa považuje za zaplatenú dňom odpísania fakturovanej sumy z účtu Objednávateľa. Fakturovaná suma bude uhradená na účet uvedený na faktúre, pod VS a KS uvedenými na faktúre. Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy. |
17. Ak bude Dodávateľ zverejnený v Zozname platiteľov DPH, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie v zmysle zákonač.222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, Objednávateľ neuhradí Dodávateľovi sumu DPH uvedenú na faktúre. Sumu DPH uhradí Objednávateľ Dodávateľovi na základe preukázania úhrady DPH daňovému úradu za príslušný mesiac/štvrťrok čestným vyhlásením, že DPH uvedená na faktúre bola v lehote splatnosti uhradená daňovému úradu, fotokópiou daňového priznania a fotokópiou výpisu o zaplatení DPH. |
18. Objednávateľ je oprávnený uplatňovať si zmluvnú pokutu vo výške 0,025% z celkovej ceny predmetu Zmluvy za každý deň omeškania, ak je Dodávateľ v omeškaní s termínom plnenia. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok na náhradu škody spôsobenej porušením zmluvných povinností. Zmluvné strany považujú takéto určenie zmluvnej pokuty za primerané a Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu bezodkladne po výzve Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty, najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa doručenia tejto výzvy. |
19. Zaplatenie zmluvnej pokuty nezbavuje Dodávateľa povinnosti dodať tovar alebo doklady podľa Zmluvy. |
20. Dodávateľ je oprávnený uplatňovať si úrok z omeškania vo výške 0,022% z nezaplatenej fakturovanej sumy za každý deň omeškania, ak je Objednávateľ v omeškaní s úhradou fakturovanej sumy. |
21. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar s vlastnosťami a kvalitou zodpovedajúcou opisu predmetu zákazky. Opakované reklamácie kvality dodávaného tovaru považuje Objednávateľ za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
22. Uplatnením reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom Objednávateľ uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal alebo odoslanie mailu na adresu Dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. |
23. Ak Dodávateľ neprevezme reklamovaný tovar, je Objednávateľ oprávnený zaslať tento tovar Dodávateľovi na jeho náklady - tzn., že tovar bude zaslaný prostredníctvom kuriérskej služby, pričom náklady na poštovné vrátane poistenia zásielky je povinný uhradiť Dodávateľ. Dodávateľ je povinný uhradiť náklady spojené s reklamovaním tovaru do 3 prac. dní odo dňa obdržania písomnej výzvy na úhradu. V prípade, ak Dodávateľ výzvu nepreberie, výzva sa považuje za doručenú tretím dňom uloženia zásielky na pošte, aj keď sa Dodávateľ o jej uložení nedozvedel. |
24. V prípade, ak Dodávateľ neuhradí sumu uvedenú vo výzve, je Objednávateľ oprávnený si túto sumu započítať s faktúrou Dodávateľa. Výzva na úhradu musí obsahovať kópie dokladov preukazujúcich uhradené poštovné a poistné. |
25. V prípade, ak Dodávateľ nevybaví reklamáciu do 30 dní odo dňa doručenia žiadosti o vybavenie reklamácie, Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 5 % z celkovej zmluvnej hodnoty reklamovaného tovaru za každý deň omeškania s vybavením reklamácie. |
26. Dodávateľ je povinný preukázať, že nie je v reštrukturalizácii, a to potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace, alebo jeho úradne overenou kópiou, v lehote do 5 prac. dní od uzavretia zmluvy, ak táto skutočnosť už nevyplýva z doplnenia do zoznamu hospodárskych subjektov vedeným ÚVO. |
27. Objednávateľ je oprávnený túto Zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu zaslaním písomnej výpovede Dodávateľovi, pričom výpovedná lehota je 1 mesiac a začína plynúť dňom prvého mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Dodávateľovi. |
28. Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá počas trvania Zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať za obdobie trvania Zmluvy väčšie, resp. menšie množstvá, ako sú uvedené v technickej špecifikácii, max. však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Počas trvania Zmluvy si Objednávateľ vyhradzuje právo rozšíriť, príp. zmeniť druh tovaru v rozsahu predmetu obstarávania a to po vzájomnej dohode zmluvných strán, pričom zmluvný finančný objem tejto Zmluvy počas jej platnosti a účinnosti ostane nezmenený. |
29. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak Objednávateľ nevyčerpá celkovú cenu predmetu Zmluvy počas účinnosti Zmluvy, Dodávateľ sa zaväzuje neuplatňovať si žiadne sankcie. |
30. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári a/alebo v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie povinnosti Dodávateľa. |
31. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže: a) ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti; b) vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
32. Postúpenie pohľadávky/záväzku bez predchádzajúcej písomnej dohody Zmluvných strán je vylúčené. |
33. Tieto osobitné zmluvné podmienky majú prednosť pred Všeobecnými zmluvnými podmienkami EKS. |
Rožňavská 19, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 predmet zákazky podľa špecifikácie celkom
7 375,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.01.2017 14:12
27.01.2017 11:00
27.01.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.01.2017 12:54 - Vstupná ponuka | 7 374,00 | € | Cena bez DPH |
27.01.2017 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 298,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: