00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
34102787
HygoLand s.r.o.
Obchodná 303, Veľké Orvište, 92201, SVK
Papierové utierky
Papierové utierky
Tovar, Služba
1. Papierové utierky
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávanie papierových utierok/servítok podľa potrieb pre verejného obstarávateľa. |
Predpokladané množstvo na obdobie trvania rámcovej dohody – 12 mesiacov |
Položka č. 1 - papierové utierky v kotúči – 800 kotúčov (1 kotúč min. 800 ks útržkov) |
Položka č. 2 - papierové utierky skladané – 5000 balení (1 balenie 200 ks) |
1. Papierové utierky v kotúčoch vhodné do zásobníkov na kotúče so stredovým odvíjaním so systémom dávkovania po jednotlivých útržkoch (foto zásobníka – viď príloha č. 1); - v kotúči, priemer kotúča od 18-20 cm; - so stredovým odvíjaním,; - dávkovanie po útržkoch,; - počet vrstiev: 1,; - farba: biela,; - materiál: 100% celulóza,; - rozmer útržku: 20x30 cm (tolerancia +/- 5%),; |
- dĺžka kotúča: 250 m,; - počet útržkov v kotúči: min. 800 ks; - merná jednotka: kotúč |
2. Papierové utierky do pultových/stolových zásobníkov (foto zásobníka – viď príloha č.2) dávkovaním po kusoch; - skladané („ZZ“); - dávkovanie po kusoch; - počet vrstiev: 2; - farba: biela; - materiál: 100% celulóza; - rozmer útržku: 16-17 cm x19-20cm (v rozloženom stave); - počet kusov v balení: 200 ks; - merná jednotka: balenie |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
1. Celkové množstvá jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru špecifikuje v čiastkových objednávkach. Objednávka tovaru nesmie byť úspešným uchádzačom nijako limitovaná, ani minimálnym množstvom, ani cenou. |
2. Úspešný uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody vlastný návrh na plnenie – t.j. predloží informácie o ponúknutých tovaroch, ich značku, veľkosť, balenie, prípadne iné informácie, na základe ktorých preukáže, resp. potvrdí, špecifikáciu zadanú verejným obstarávateľom. |
3. Úspešný uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody podrobnú cenovú ponuku, v ktorej uvedie cenu za mernú jednotku bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. |
4. Doba trvania Rámcovej dohody je 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu tejto Rámcovej dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit, na ktorý je uzatvorená Rámcová dohoda. |
6. Verejný obstarávateľ požaduje, aby dodávateľ určil vo faktúre druh, množstvo tovaru, mernú jednotku, jednotkovú a celkovú cenu. Prílohou každej faktúry bude aj dodací list podpísaný obidvoma zmluvnými stranami s uvedením mena a priezviska zodpovedných osôb za prevzatie, resp. odovzdanie, predmetu zákazky a s uvedením dátumu, kedy došlo k dodaniu, resp. prevzatiu. Fakturácia prebehne po každom čiastkovom plnení. |
7. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých ekonomicky oprávnených nákladov úspešného uchádzača vynaložených v súvislosti s dodávkou predmetu plnenia rámcovej dohody, napr. obaly na prepravu tovaru, doprava na miesto dodania prepravnými prostriedkami úspešného uchádzača, v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru na konkrétne miesto. |
V cene sú zahrnuté náklady spojené s výmenou reklamovaného tovaru počas záručnej doby. |
8. Plnenie zmluvy bude prebiehať na základe čiastkových výziev verejného obstarávateľa písomnou formou prostredníctvom elektronickej komunikácie – mailom. Verejný obstarávateľ zašle mailovú výzvu na dodanie požadovaného objemu. Objem bude spresnený v čiastkovej výzve. Dodávateľ je povinný potvrdiť obdržanie čiastkových výziev spätným mailom. Verejný obstarávateľ požaduje dodanie požadovaného množstva tovaru uvedeného v čiastkovej výzve do 3 pracovných dní od jej doručenia, v čase od 7.30-14.00 hod. |
9. Verejný obstarávateľ je oprávnený odmietnuť dodávku predmetu rámcovej dohody v prípade, ak táto bola dodaná po lehote na dodanie tovaru určenej rámcovou dohodou, resp. objednávkou, alebo ak má viditeľné vady (najmä poškodené obaly), alebo ak nebolo dodržané objednané množstvo a druhu tovaru alebo vlastnosti v zmysle bodu 2. a 3. V takom prípade, sa bude postupovať akoby tovar ani nebol dodaný a verejný obstarávateľ je oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody. |
10. Dodaný tovar musí byť nový, nepoužitý |
11. Verejný obstarávateľ nepripúšťa ekvivalent k danému predmetu zákazky. |
Odstúpenie od rámcovej dohody je možné v prípade podstatného porušenia tejto rámcovej dohody. Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä: |
a) nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľom |
b) dodanie tovaru za iné ako jednotkové ceny uvedené v predloženej cenovej ponuke, |
c) ak predmet plnenia rámcovej dohody bude fakturovaný v rozpore s dohodnutými podmienkami v rámcovej dohode alebo bude opakovane fakturovaný, |
d) neschopnosť úspešného uchádzača dodať predmet rámcovej dohody za jednotkové ceny uvedené v predloženej cenovej ponuke, |
e) omeškanie verejného obstarávateľa s úhradou faktúry o viac ako 15 dní, |
f) úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opätovné dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača aspoň raz písomne upozornil), |
g) omeškanie úspešného uchádzača s dodávkou tovaru o viac ako 2 pracovné dni |
h) nedodanie predmetu plnenia z dôvodov na strane úspešného uchádzača |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Vysokoškolské mesto Ľ. Štúra - Mlyny UK, Staré Grunty 36, 841 04 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 Kompletný predmet zákazky
4 820,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.01.2017 09:59
26.01.2017 10:30
26.01.2017 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.01.2017 10:27 - Vstupná ponuka | 4 810,00 | € | Cena bez DPH |
26.01.2017 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 189,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: