00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
47372281
PRO EDUCATION International s. r. o.
Hany Meličkovej 4, Bratislava, 84105, SVK
Špecializovaný preklad príspevku zo slovenského jazyka do anglického jazyka
preklad
Služba
1. Špecializovaný preklad príspevku zo slovenského jazyka do anglického jazyka
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Predmetom zákazky je poskytnutie prekladateľských služieb vrátane korektúry a poslania elektronicky do sídla objednávateľa. |
2. Objednávateľ vyžaduje preklad odborného slovenského textu z oblasti morálnej filozofie a etiky do anglického jazyka. Ide o terminologicky, štylisticky a gramaticky náročný text. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Preklad zo slovenského jazyka do anglického jazyka (vrátane korektúry) | normostrana | 21 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Zdrojový jazyk | slovenský jazyk |
2. Cieľový jazyk | anglický jazyk |
3. Druh prekladu | odborný preklad |
4. Oblasť prekladu | morálna filozofia a etika |
5. Účel prekladu | príspevok určený na zverejnenie v recenzovanom zborníku |
6. Merná jednotka pri preklade | normostrana, t.j. jedna strana prekladu, textovým editorom písaný text obsahujúci 30 riadkov, každý so 60 znakmi v riadku vrátane medzier, alebo 1800 znakov na jednej strane textu |
7. Forma plnenia predmetu zákazky | preklad textu je v štandardnom formáte MS Office elektronickou poštou (e-mailom) a na nosiči (USB kľúč, CD) |
8. Cena za preklad za 1 normostranu | zahŕňa všetky náklady na dodanie služby |
9. Forma preukázania odborných skúseností prekladateľa z požadovanej oblasti | životopis prekladateľa vrátane uvedenia min. 3 prekladov z požadovaného odboru |
10. Požadované odborné skúsenosti prekladateľa z odboru | filozofia a etika |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. meno a priezvisko osoby zodpovednej za poskytnutie služby, |
1.2. životopis prekladateľa vrátane uvedenia min. 3 prekladov z odboru filozofia alebo etika. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Objednávateľ požaduje dodať preklad do 14 dní odo dňa potvrdenia prijatia zdrojového textu od objednávateľa. |
5. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytovaním požadovanej služby. |
6. Objednávateľ za zaväzuje doručiť poskytovateľovi zdrojový text e-mailom. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje bezodkladne po doručení zdrojového textu potvrdiť e-mailom jeho prijatie. |
8. Preložené texty musia byť revidované jazykovým korektorom, ktorého materinským jazykom je príslušný jazyk prekladu, t.j. tzv. rodeným hovoriacim. Jazykovou korektúrou sa rozumie korektúra gramatická a štylistická. |
9. Dodávateľ je povinný pri prekladoch zabezpečiť dodržanie odbornej terminológie podľa navrhovaných referenčných zdrojov a v prípade požiadavky objednávateľa konzultovať s ním prípravu prekladu. Poskytovateľ zabezpečí dôslednú terminologickú a štylistickú jednotnosť celého textu. |
10. Miestom odovzdania vyhotoveného prekladu zástupcovi objednávateľa je sídlo objednávateľa/e-mailová adresa objednávateľa, na základe preberacieho protokolu/potvrdzujúceho e-mailu na e-mailovú adresu dodávateľa. |
11. Dodávateľ je vždy a za každých okolností povinný zachovávať mlčanlivosť o obsahu podkladov a materiálov, ktoré dostal od objednávateľa, ako aj o informáciách a okolnostiach, ktoré boli predmetom, resp. súviseli s prekladom. Poskytovateľ je povinný zmluvne zabezpečiť, aby povinnosti zachovávať mlčanlivosť podľa tohto bodu sa vzťahovala aj na prekladateľov, ktorých použil pri plnení zmluvy. |
12. Každý preklad je dôverná informácia získaná pri výkone služby a poskytovateľ zodpovedá za diskrétnosť prekladateľov. |
13. Povinnosť zachovávať dôvernosť informácií nie je časovo obmedzená a vzťahuje sa aj na informácie, ktoré nie sú označené ako dôverné. |
14. V prípade nedostatkov vo vypracovaných prekladoch - ak neboli vypracované v súlade s objednávkou v požadovanom termíne alebo zodpovedajúcej terminologickej, štylistickej, gramatickej alebo významovej kvalite, objednávateľ uplatní písomnú reklamáciu u poskytovateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od prevzatia prekladu, s uvedením popisu nedostatkov, ich vyčíslenie, či vyznačenie nedostatkov v texte. Uvedené nezbavuje objednávateľa práva uplatniť si zmluvnú pokutu podľa čl. XII. všeobecných zmluvných podmienok (ďalej len VZP) OPET. |
15. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
16. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
17. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Štefánikova 67, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
30.01.2017 07:00 — 14.02.2017 15:00
1,00 súbor
300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.01.2017 14:32
24.01.2017 14:40
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.01.2017 14:39 - Vstupná ponuka | 292,80 | € | Cena s DPH |
24.01.2017 14:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 292,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: