• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2017 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    25.01.2017 14:21
  •    Zrušenie zákazky
    25.01.2017 14:23

Detail zákazky Z20172363

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2017 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    25.01.2017 14:21
  •    Zrušenie zákazky
    25.01.2017 14:23

Základné údaje

Z20172363

OF-118594

zrušená

Objednávateľ

00351792

"KREATÍV", Zariadenie sociálnych služieb Klasov

Hlavná 287, Klasov, 95153, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko, mliečne výrobky

Mlieko trvanlivé, maslo čerstvé, jogurty, syry

  • 15511400-7 - Polotučné mlieko
  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko, mliečne výrobky
Funkcia
Mlieko a mliečne výrobky, maslo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Syr tavený, črievko, min. 51% tuku, 100g/1ks, Bambino alebo ekvivalent ks 1175
Syr tavený, trouholníkový, min. 17% tuku, 125g - 140g/1ks, Karička alebo ekvivalent ks 1250
Jogurt smotanový, rôzne príchute, min. 7,9% tuku, 145g - 150g/1ks,Karička alebo ekvivalent ks 7970
Jogurt biely, min. 2,7% tuku, 125g/1ks ks 2040
Syr plátkový, balený, min. 22% tuku, 100g/1ks ks 1400
Syr tehla, min. 45% tuku kg 485
Maslo čerstvé, min. 80% mliečneho tuku, balenie 100g, 125g kg 1200
Mlieko polotučné, trvanlivé, 1,5% tuku, 1000ml/1ks litre 6530
Smotana kyslá. 16% tuku, 200g/1ks ks 2460
Tvaroh mäkký, hrudkovitý, min. 8% tuk v sušine, 250g/1ks kg 2890
Mliečna ryža, min. 6% tuku, rôzne príchute, 150g/1ks ks 1630
Pribináček alebo ekvivalent, rôzne príchute, 125g - 150g/1ks ks 4090
Syr s bielou plesňou, 110g/1ks, Encián alebo ekvivalent ks 630
Syr porciovaný s modrou plesňou, 100g - 120g/1ks, Niva alebo ekvivalent kg 5
Smotana trvanlivá na varenie, min. 12% tuku, 250ml/1ks litre 325
Parený syr polomäkký, nezrejúci, stredne tučný, min.20% tuku, 100g - 120g/1ks, Parenica alebo ekvivalent ks 1000
Parený nezrejúci syr v slanom náleve, min. 16% tuku, 100g - 125g/1ks, Mozzarella alebo ekvivalent ks 1000
Bryndza plnotučná, min. 23% tuku, podiel ovčieho syra 48%, podiel kravského syra 44%, 125g/1ks kg 45
Dezert termizovaný, 90g/1ks, Termix alebo ekvivalent ks 1000
Smotana na šľahanie, 31% tuku, tetra pack, 1000ml/1ks litre 50
Tvaroh mäkký, hrudkovitý, tuk v sušine minimálne 23%, balenie voľné 1000g - 5000g/1bal. kg 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia do skladu na mieste plnenia. Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci vlastnými vozidlami, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zmluvy v súlade s platnými hygienickými predpismi.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Pri Rámcovej dohode - interval opakovaných plnení - tri krát týždenne.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 24 hodín
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom (objednávka) počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 3x týždenne. Objednávateľ bude tovar objednávať podľa dohody s predávajúcim - e-mailom alebo telefonicky.
Miesto plnenia je sídlo kupujúceho, sklad potravín.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť dodávky tovaru podľa požiadaviek kupujúceho počas pracovných dní v čase od 8,00 do 13,00 hod.
Kupujúci je povinný skontrolovať tovar ihneď pri preberaní. V prípade zistenia vady akosti tovaru, je kupujúci oprávnený tovar vrátiť okamžite, alebo reklamovať u predávajúceho najneskôr do 3 pracovných dní od dodania. Reklamačné konanie musí byť vybavené s najbližšou dodávkou tovaru. Náklady na dopravu reklamovaného tovaru znáša predávajúci v plnom rozsahu.
Dodávaný tovar musí spĺňať kvalitatívne požiadavky 1.triedy podľa Potravinového kódexu a platných noriem
Všetky produkty musia mať uvedený dátum výroby a dátum spotreby. Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie prekročiť prvú tretinu celkovej doby spotreby.
Obaly dodávaných produktov musia byť čisté, neporušené a zdraviu neškodné.
Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru uvedeným v Rámcovej zmluve. Skutočné odobraté množstvá jednotlivých druhov môžu byť odlišné. Množstvo bude upresňované v čiastkových objednávkach, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho. Kupujúci si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný a množstevný limit jednotlivých druhov tovaru.
Predmetom fakturácie bude len skutočne dodaný tovar na základe čiastkovej objednávky.
Faktúra bude vystavená každých 10 dní v mesiaci (3 - krát v mesiaci). Splatnosť faktúry je 30 dní. Súčasťou faktúry sú potvrdené dodacie listy s položkovitým rozpisom dodaného tovaru, JC bez DPH a s DPH, potvrdením o prevzatí a dátumom. Kupujúci neposkytuje preddavky ani zálohové platby.
V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaký alebo porovnateľný tovar ako je uvedený v zmluve, pričom rozdiel medzi jednotlivými cenami je viac ako 5% v neprospech kupujúceho, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť kupujúcemu zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou na relevantnom trhu.
Kupujúci požaduje do 7 dní od uzatvorenia zmluvy predloženie Povolenia príslušnej Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy na spôsobilosť presne identifikovaných motorových vozidiel prepravovať predmetu zákazky.
V prípade ak dodávateľ z akýchkoľvek príčin nevie zabezpečiť dodanie tovaru podľa technickej špecifikácie uvedenej v Opisnom formulári, požaduje sa predložiť zoznam ekvivalentných tovarov zodpovedajúcim kvalitatívnym a kvantitatívnym požiadavkám s uvedením presného obchodného mena, balenia, a zloženia do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, tzn.pred samotným plnením.
Kupujúci požaduje predložiť do 7 dní od uzatvorenia zmluvy Doklad o oprávnení podnikať týkajúci sa predmetu zákazky (môže byť aj fotokópia živnostenského oprávnenia, res. výpisu z OR zaslaná e-mailom).
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky kupujúceho uvedenej v Opisnom formulári bude považované ze podstatné porušenie zmluvných podmienok a môže byť dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany kupujúceho.
Pre kupujúceho a predávajúceho ďalej platí Čl.XVI. Osobitné ustanovenia o Rámcovej dohode Obchodných podmienok elektronického trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klasov,287, Klasov, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 kompletný predmet zákazky podľa tech.špecifikácie

27 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.01.2017 08:43

25.01.2017 14:21

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.01.2017 14:36

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 167
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS