00326470
Mesto Poprad
Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, Poprad, 05801, SVK
36208922
Súkromná bezpečnostná služba SHIELD, spol. s r.o.
Ľudovíta Štúra 70, Michalovce, 07101, SVK
Zabezpečenie strážnej služby v areáli priemyselného parku
strážna služba
Služba
1. Zabezpečenie strážnej služby v areáli priemyselného parku
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je poskytovanie strážnej služby v areáli priemyselného parku v lokalite Poprad-Matejovce, v ktorom sa nachádzajú objekty výrobných hál, administratívno - hospodárske a hospodárske a skladovacie objekty, vrátnica, trafostanica a ďalšie súvisiace objekty. |
Povinnosťou dodávateľa je vykonávať ochranu majetku objednávateľa ako aj majetku nájomcov pôsobiacich v areáli priemyselného parku. Majetkom sa rozumie hnuteľný a nehnuteľný majetok nachádzajúci sa v areáli ohraničenom vonkajším oplotením areálu. |
Ochrana bude vykonávaná v súlade so zákonom č. 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti) v platnom znení, vyhláškou Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 634/2005 Z.z , ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti) v platnom znení a smernicami pre ochranu majetku. |
Bezpečnostná služba bude zabezpečovaná podľa Smernice pre výkon bezpečnostnej služby (ďalej len smernice), ktorú spracuje kompetentný pracovník dodávateľa za pomoci určeného pracovníka objednávateľa v termíne do 30 dní od začatia výkonu bezpečnostnej služby na základe všeobecne platných smerníc o SBS. |
Do vypracovania novej smernice ostáva v platnosti aktuálna smernica. |
Dodávateľ je povinný zabezpečovať výkon služby pracovníkmi odborne pripravenými pre výkon bezpečnostnej služby. |
Strážna služba bude vykonávaná statickou službou na vrátnici v kombinácii s preukázateľnými obchôdzkami v stráženom objekte. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby pracovníci dodávateľa boli pri výkone služby oblečení v rovnošate a vybavení účinnými obrannými a ochrannými prostriedkami, na základe vyžiadania objednávateľa so služobnou zbraňou . |
Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť bezodplatne najneskôr v deň zahájenia služby priestory a materiálno-technické prostriedky potrebné k výkonu strážnej služby: |
miestnosť slúžiacu k výkonu služby, |
miestnosť slúžiacu na prezliekanie a odkladanie osobných vecí dodávateľa, |
telefónnu linku pre potreby tiesňového volania a pre spojenie so zodpovedným pracovníkom objednávateľa, |
sociálne priestory, |
dodávku elektrickej energie a tepla potrebných k výkonu služby. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rozloha priemyselného parku | ha | 10 | ||
Počet objektov v správe objednávateľa | ks | 3 | ||
Počet objektov nájomcov v areáli priemyselného parku cca | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozsah strážnej služby | ochrana areálu priemyselného parku v pracovných dňoch v čase od 15.30 do 7.30 hod a v dňoch pracovného voľna a pokoja nepretržite (cca 540 hodín mesačne). |
Rozsah strážnej služby | podľa potreby (čerpanie dovolenky, PN vrátnika -informátora) poskytovanie strážnej služby nepretržite 24 hodín denne, |
Rozsah strážnej služby | nepretržité monitorovanie areálu prostredníctvom nainštalovaného kamerového systému so záznamovým zariadením (KS) a poplachového systému narušenia (PSN) vo vlastníctve objednávateľa, vyvedených |
Rozsah strážnej služby | na vrátnici pri dodržiavaní zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, |
Rozsah strážnej služby | nepravidelné obchôdzky stráženého objektu v čase od 06,00 hod. do 18,00 hod.1x za hodinu, nepravidelné obchôdzky stráženého objektu v čase od 18,00 hod. do 06,00 hod. 2x za hodinu, |
Rozsah strážnej služby | náhodné kontroly motorových vozidiel pri výjazde a vjazde do areálu parku vrátane kontroly vývozu materiálu z areálu, |
Rozsah strážnej služby | podávanie informácií verejnosti (informátorské služby), |
Rozsah strážnej služby | zamedzenie vstupu do areálu osôb pod vplyvom alkoholu, ktoré by mohli ohroziť život a zdravie zamestnancov a klientov,spôsobiť škodu na majetku, alebo inak rušiť poriadok v |
Rozsah strážnej služby | areáli priemyselného parku, |
Rozsah strážnej služby | pravidelnú protipožiarnu a havarijnú ochranu v mimopracovnom čase (ohlasovňa požiaru), |
Rozsah strážnej služby | kontrolu verejného osvetlenia v areáli, |
Rozsah strážnej služby | služby EPS - (elektronický požiarny systém), ako aj EZS – (elektronický zabezpečovací systém), v prípade požiadavky nájomcov v priemyselnom parku, |
Rozsah strážnej služby | v zimnom období podľa pokynov správy priemyselného parku koordinovanie zabezpečenia zjazdnosti komunikácií a úprava parkoviska a chodníka v areáli prostredníctvom zmluvného |
Rozsah strážnej služby | dodávateľa, údržbu priestranstva (chodníka) v tesnej blízkosti vrátnice, |
Rozsah strážnej služby | podľa potreby organizovanie dopravy na vnútroareálovej komunikácii v areáli parku, |
Rozsah strážnej služby | na základe požiadania objednávateľa zosilnenie strážnej služby, |
Rozsah strážnej služby | za mimoriadnej situácie plnenie úloh podľa pokynov objednávateľa, alebo ním poverenej osoby. |
Lehota plnenia zmluvy | od 01.03.2017 do 29.02.2020. |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný doručiť do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámenie o určení kontaktnej osoby, ktorá bude určená na zastupovanie dodávateľa a na konanie vo veciach predmetu zákazky, a to po celý čas jej trvania. Kontaktná osoba bude oprávnená preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a bude zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
1.a Súčasťou oznámenia o určení kontaktnej osoby musí byť plnomocenstvo pre kontaktnú osobu s presne určeným rozsahom práv a povinností a kompetencií kontaktnej osoby na zastupovanie dodávateľa a na konanie v mene dodávateľa vo veciach predmetu zákazky. |
2. Všetky požadované dokumenty, ktoré sú vyžadované v týchto osobitných požiadavkách na plnenie, alebo kdekoľvek inde v zmluve, je povinný dodávateľ mať zabezpečené pred predložením ponuky tak, aby ich vedel predložiť v požadovaných lehotách. |
3. Dokumenty na predloženie a lehoty ich predkladania: |
3.1 Dodávateľ musí mať oprávnenie – licenciu na prevádzkovanie bezpečnostnej služby podľa zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti). |
3.1a Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy licenciu na prevádzkovanie bezpečnostnej služby podľa zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti). |
3.1bDodávateľ do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doručí objednávateľovi doklad o oprávnení poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. |
3.2 Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi min. 3 referencie súvisiace s rovnakým alebo podobným predmetom zákazky za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia zákazky za všetky 3 referencie spolu v sumárnej hodnote min. 100 000 €. |
3.3 Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi kópiu Zmluvy o poistení zodpovednosti za škody spôsobené pri výkone strážnej služby, ako aj kópiu dokladu o zaplatení poistného. |
3.4 Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní pred začiatkom poskytovania služby predložiť objednávateľovi zoznam odborne spôsobilých osôb zamestnancov vykonávajúcich v jeho mene predmet plnenia podľa tejto zmluvy s uvedením mena, priezviska, čísla preukazu odbornej spôsobilosti a doby platnosti uvedených preukazov. |
3.4a Odborne spôsobilé osoby musia byť držiteľom platného preukazu odbornej spôsobilosti typu S – osoby poverené výkonom fyzickej ochrany a pátrania. |
3.5 Nepredloženie všetkých požadovaných dokumentov podľa bodu 3 v stanovených lehotách sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
3.6 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť rozpis zmluvnej ceny s určením sadzby za 1 hodinu výkonu služby, ktorá bude podkladom pre mesačné vyúčtovanie počas celého plnenia zmluvy. |
4. Dodávateľ a odborne spôsobilé osoby sú povinné zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená. |
5. Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné právne predpisy týkajúce sa požiarnej ochrany a BOZP. |
6. Dodávateľ je povinný dodržiavať postupy stanovené v Smernici pre výkon strážnej služby a predchádzať tým vzniku škody. |
7. Fakturácia |
7.1 Dodávateľ predloží zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb (za každý mesiac) na potvrdenie súpis skutočne vykonaných služieb, ktorý bude po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry. |
7.2 Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie, miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy. |
7.3 Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
7.4 Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej pripísania na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla. |
8. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj opakované porušenie zmluvných podmienok napriek predchádzajúcemu upozorneniu druhej zmluvnej strany. |
9. Zmluvné pokuty |
9.1 Objednávateľ môže v prípade, ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy, uplatniť zmluvnú pokutu: |
- za každé porušenie zmluvných podmienok uvedených v tejto časti zmluvy alebo za každé porušenie zmluvy, definované v OPET-e, a to vo výške 180,- EUR za každé porušenie zmluvnej podmienky samostatne, najviac však spolu 400,- EUR, |
- jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 450,- eur, ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy. |
9.2 Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu dodávateľovi. |
9.3 Uplatnením sankcií, penále a zmluvných pokút nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ. |
10. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
a) riadnym splnením predmetu zákazky |
b) dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode |
c) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
d) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u |
e) výpoveďou danou objednávateľom dodávateľovi, a to aj bez uvedenia dôvodov, |
- ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede Dodávateľovi. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje umožniť objednávateľovi vykonávať kontrolu strážnej služby a v prípade zistených nedostatkov zabezpečiť okamžite ich nápravu. |
11.1 Dodávateľ sa zaväzuje písomne predkladať objednávateľovi všetky poznatky z výkonu strážnej služby |
11.2 V prípade zistenia mimoriadnych udalostí ich dodávateľ okamžite nahlási objednávateľovi a príslušným orgánom štátnej správy a vykoná potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd. |
12. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
13. Práva a povinnosti zmluvných strán, pokiaľ táto zmluva neupravuje inak, sa riadia ustanoveniami Obchodného zákonníka a ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike. |
Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
01.03.2017 15:30 — 01.03.2020 00:00
1 096,00 dní
71 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.01.2017 10:47
27.01.2017 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.01.2017 10:48 - Vstupná ponuka | 71 599,99 | € | Cena s DPH |
27.01.2017 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 039,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: