36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
34109064
CZESLOTRADE, s.r.o.
kpt.Nálepku 4, Želiezovce, 93701, SVK
Zníženie energetickej náročnosti školy – vypracovanie projektovej dokumentácie
projektová dokumentácia, výkaz výmer, energetické hodnotenie budov
Služba
1. Zníženie energetickej náročnosti školy – vypracovanie projektovej dokumentácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Vypracovanie projektovej dokumentácie v rozsahu realizačného projektu pre stavebné povolenie pre potreby predloženia žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku z Operačného programu Kvalita životného prostredia,špecifický cieľ 4.3.1 Zníženie spotreby energie pri prevádzke verejných budov. |
Projektovú dokumentáciu je potrebné vypracovať v súlade s opatreniami navrhnutými v energetickom audite. |
V projektovej dokumentácii pre blok A a blok B musia byť zohľadnené rozhodnutia krajského pamiatkového úradu, nakoľko tieto sú národnou kultúrnou pamiatkou. |
Zhotoviteľ projektovej dokumentácie je povinný každý stupeň rozpracovania projektovej dokumentácie pre blok A a blok B konzultovať a odsúhlasiť s krajským pamiatkovým úradom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
projektová dokumentácia. | kompl. vyhotovenia | 7 | ||
CD, DVD alebo iné pamäťové médium (pdf, xls, dwg, doc). | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predmet zmluvy bude členený na 2 jednotlivé výkonové fázy, ktoré sa budú realizovať podla pokynov objednávateľa, ako je uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie tejto zmluvy. | |
1. FÁZA | Vypracovanie projektovej dokumentácie v rozsahu realizačného projektu pre stavebné povolenie. |
Rozsah projektovej dokumentácie: | Dokumentácia bude vypracovaná v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných a účinných v Slovenskej republike, platných technických noriem vzťahujúcich sa na dielo. |
Rozsah projektovej dokumentácie: | Dokumentácia musí byť vypracovaná v úzkej súčinnosti s objednávateľom. Dokumentácia bude vypracovaná v slovenskom jazyku. |
Obsah a rozsah projektovej dokumentácie: | |
- podľa zákona č. 50/1976Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov, vyhlášky č. 453/2000 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia stavebného zákona a technických podmienok. | |
- zákona č. 555/2005 Z. z. o energetickej hospodárnosti budov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, vyhlášky č. 364/2012 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon č. 555/2005 Z. z. zákona o energetickej hospodárnosti budov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. | |
Súčasťou projektovej dokumentácie musí byť: | |
1. Sprievodná správa 2. Technická správa s popisom súčasného stavu a stavu po realizácii projektu 3. Výkaz výmer a položkový rozpočet stavby | |
4. Projektové hodnotenie energetickej hospodárnosti budov – energetické hodnotenie pre všetky miesta spotreby energie, zároveň uviesť v rámci energetického hodnotenia zatriedenie budovy do energetickej triedy podľa celkovej potreby energie a podľa globálneho ukazovateľa energie – primárna energia v zmysle zákona č. 555/2005 Z. z. o energetickej hospodárnosti budov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov | |
5. Situačný výkres stavby 6. Pohľady pred realizáciou a po realizácii projektu 7. Stavebné výkresy stavby - jestvujúci a navrhovaný stav 8. Výkaz prvkov s rozmermi a počtom kusov | |
Výkaz výmer a položkový rozpočet projektu musí byť členený pre potreby výpočtu Referenčných hodnôt v rámci Operačného programu Kvalita životného prostredia na nasledovné časti: | - ZATEPLENIE obvodového plášťa,- ZATEPLENIE strešného plášťa,- VÝMENA otvorových konštrukcií,- OSTATNÉ |
2. FAZA | Občasný autorský dozor |
Občasný autorský dozor zahŕňa: | poskytovanie vysvetlenia k projektovej dokumentácii pre zabezpečenie plynulosti výstavby |
Občasný autorský dozor zahŕňa: | posudzovanie prípadných návrhov zhotoviteľa stavby na zmeny a odchýlky oproti schválenej projektovej dokumentácii z technického i technologického hľadiska |
Občasný autorský dozor zahŕňa: | a ďalších podmienok súvisiacich s predmetom stavby a vyjadrovať sa k nim a zúčastňovať sa na konaniach vo veci prípadných zmien stavby pred jej dokončením |
Občasný autorský dozor zahŕňa: | posudzovanie a vyjadrovanie sa k požiadavkám zhotoviteľa diela na tzv. naviac práce, t.j. práce nad rozsah stanovený schválenou projektovou dokumentáciou |
Občasný autorský dozor zahŕňa: | v prípade, že skutkový stav zistený na stavenisku nezodpovedá predpokladom v projektovej dokumentácii, navrhovanie technického riešenia vyvolanej zmeny, |
Občasný autorský dozor zahŕňa: | vrátane komplexného projekčného spracovania zmeny technického riešenia spolu s výkazom výmer |
Občasný autorský dozor zahŕňa: | zaujatie stanoviska s vysvetlením a návrhom riešenia k prípadným skrytým vadám; Každý výkon autorského dozoru na stavbe bude zaznamenaný v stavebnom denníku. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje, aby zhotoviteľ mal v predmete podnikania oprávnenie poskytovať službu, ktorá je predmetom zmluvy. |
Objednávateľ požaduje, aby do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy zhotoviteľ predložil zoznam zodpovedných osôb za plnenie tejto zmluvy vo veciach zmluvných a vo veciach technických s uvedením telefonických a emailových kontaktov. |
Objednávateľ požaduje predložiť na jednotlivé výkonové fázy rozpis cien sadzby DPH, ceny s DPH a bez DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. Ak zhotoviteľ nie je platcom DPH uvedie túto skutočnosť v tomto rozpise a zmluvnú cenu uvedie ako cenu celkom. |
V prípade, ak sa zhotoviteľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
Zhotoviteľovi je odporúčané objednávateľom vykonať ohliadku miesta vypracovania projektovej dokumentácie, aby si sám overil a získal potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie predmetu zmluvy. |
Objednávateľ umožní zhotoviteľovi na jeho požiadanie prístup do objektu za účelom a v rozsahu obhliadky miesta stavby, zamerania skutkového stavu a vyhotovenia fotodokumentácie častí objektu súvisiacich s plnením predmetu zmluvy. |
Výdavky na vypracovanie projektovej dokumentácie môžu byť predmetom financovania zo zdrojov EÚ. |
Objednávateľ požaduje, aby sa zhotoviteľ zaviazal strpieť výkon kontroly, auditu, overovania súvisiaceho s predmetom zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Oprávnené osoby sú: |
a) Poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. |
Objednávateľ požaduje od zhotoviteľa predložiť osvedčenie o odbornej spôsobilosti na komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace poradenstvo a odbornú spôsobilosť na odborné činnosti vo výstavbe, prípadne ekvivalent osvedčenia platný v krajine, z ktorej hospodársky subjekt predkladá ponuku. |
Odbornú spôsobilosť objednávateľ požaduje predložiť ako kópiu osvedčenia opatrenú originálnym otlačkom autorizačnej pečiatky v termíne do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
V prípade, že zhotoviteľ príslušnú odbornú spôsobilosť nepredloží do 7 dní, objednávateľ odstúpi od zmluvy. |
PLATOBNE PODMIENKY |
Zhotoviteľ po ukončení výkonovej fázy vystaví objednávateľovi faktúru za každú výkonovú fázu osobitne podľa predmetu plnenia uvedenom v Technickej špecifikácii predmetu tejto zmluvy. |
Prílohou faktúry musí byť obidvoma zmluvnými stranami podpísaný protokol z odovzdania a prevzatia príslušnej výkonovej fázy. |
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť ceny podľa rozpisu cien jednotlivých výkonových fáz na základe faktúr zhotoviteľa, na základe záverečných protokolov z odovzdania a prevzatia príslušnej fázy predmetu zmluvy pri zohľadnení ustanovenia v osobitných požiadavkách na plnenie uvedených v časti ZÁBEZPEKA. |
Zhotoviteľom vystavené faktúry musia byť vyhotovené v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nezodpovedá vo vecnej a formálnej stránke, objednávateľ má právo vrátiť ju zhotoviteľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry a nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Splatnosť všetkých platieb je do 30 dní odo dňa prevzatia faktúry objednávateľom. Objednávateľ nebude uhrádzať zhotoviteľovi žiadnu zálohu ani iný preddavok. |
OSOBITNE PODMIENKY |
Dorozumievanie a vysvetľovanie medzi objednávateľom a zhotoviteľom sa bude uskutočňovať v slovenskom jazyku spôsobom, ktorý zaručí trvalé zachytenie obsahu písomnosti. Môže sa uskutočniť aj elektronickou poštou. Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie alebo žiadosti doručenej elektronickou formou bude rozhodujúci obsah písomnosti doručenej poštovou zásielkou. |
Zmluvné strany sa zaväzujú, že pri plnení predmetu tejto zmluvy budú spolupracovať a poskytovať druhej strane potrebné informácie a podklady týkajúce sa predmetu zmluvy, ako aj súčinnosť požadovanú ktoroukoľvek stranou. |
Zhotoviteľ bude vykonávať občasný autorský dozor realizácie stavby. Zároveň sa zhotoviteľ zaväzuje na výzvu objednávateľa zúčastňovať sa rokovaní s vybraným uchádzačom vykonávajúcim realizáciu stavby. |
Náklady zhotoviteľa spojené s účasťou na týchto rokovaniach a náklady na vykonanie prípadných zmien diela na žiadosť vybraného uchádzača, ktorý bude vykonávať realizáciu stavby, sú zahrnuté v cene diela. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje splniť technické a kvalitatívne požiadavky diela v súlade s príslušnými právnymi predpismi a technickými normami, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť a s vybavením, ktoré si na tento účel zabezpečí. |
Pri vypracovaní diela bude zhotoviteľ dodržiavať všeobecné záväzné predpisy, technické normy STN, vyhlášky, ostatné všeobecne záväzné predpisy a podmienky tejto zmluvy. Zhotoviteľ sa bude riadiť východiskovými podkladmi objednávateľa odovzdanými ku dňu uzavretia tejto zmluvy, zápismi a dohodami zmluvných strán a vyjadreniami a/alebo rozhodnutiami dotknutých orgánov a organizácií. |
Dokončené dielo v rozsahu tejto zmluvy preberie objednávateľ zápisom o odovzdaní a prevzatí diela. Užívanie diela bude možné iba po jeho odovzdaní a prevzatí a uhradení ceny diela. |
Zhotoviteľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú vykonanie diela, ktorého následkom bude omeškanie s vykonaním diela. |
Zhotoviteľ súhlasí s použitím elektronickej verzie dokumentácie ako súčasti súťažných podkladov pre potreby verejného obstarávania. |
Objednávateľ poskytne zhotoviteľovi existujúcu dokumentáciu stavby, ktorou disponuje. Zhotoviteľ ju je povinný vrátiť: a) bez zbytočného odkladu po tom, ako ju nebude potrebovať, najneskôr však spolu s odovzdaním diela,b) kedykoľvek ho o to objednávateľ požiada. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že počas spracovania diela poskytne zhotoviteľovi v rozsahu nevyhnutnom potrebnú súčinnosť, spočívajúcu najmä v odovzdaní doplňujúcich údajov, spresnení podkladov, vyjadrení a stanovísk, ktorých potreba vznikne v priebehu plnenia tejto zmluvy. Toto spolupôsobenie poskytne zhotoviteľovi najneskôr do 2 pracovných dní od jeho vyžiadania. Osobitnú lehotu dojednajú strany v prípade, ak sa bude jednať o spolupôsobenie, ktoré nemôže objednávateľ zaobstarať vlastnými silami. |
Zhotoviteľ nezodpovedná za nedodržanie termínu, ak omeškanie bolo spôsobené zavinením na strane objednávateľa. |
Objednávateľ i zhotoviteľ sa zaväzujú považovať všetky informácie, ktoré získali v rámci vykonania tohto diela za dôverné a nebudú ich zverejňovať vo vzťahu k tretím osobám bez súhlasu druhej strany. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že po zhotovení a odovzdaní diela poskytne objednávateľovi súčinnosť pri príprave žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku a príslušných príloh týkajúcich sa zhotoveného diela. |
Zmluvné strany sa pre účely zmluvy dohodli na nasledovných zásadách pre doručovanie písomnosti: a) pokiaľ adresát doporučenú zásielku, odovzdanú odosielateľom poštovému prepravcovi do úložnej lehoty na pošte nevyzdvihne, považuje sa posledný deň tejto lehoty za deň doručenia zásielky, aj keď sa adresát o uložení zásielky nedozvedel; b) v prípade odmietnutia prevzatia doporučenej zásielky odovzdanej odosielateľom poštovému prepravcovi, sa za deň doručenia považuje deň odmietnutia prevzatia zásielky adresátom. |
ZÁBEZPEKA : |
Zhotoviteľ je povinný do 14 dní od účinnosti zmluvy o dielo doručiť objednávateľovi zábezpeku na vykonanie diela a na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len „zábezpeka“). Objednávateľ je oprávnený uspokojiť si zo zábezpeky svoje nároky z vád diela, nároky na zaplatenie zmluvnej pokuty, náhradu škody, náklady vzniknuté v dôsledku odstúpenia od zmluvy a iné nároky, ktoré nebudú zhotoviteľom riadne a včas uspokojené. |
Zábezpeka bude mať formu bankovej záruky vo výške 5 % z celkovej ceny bez DPH s platnosťou počas celej doby plnenia tejto zmluvy. Banková záruka musí byť platná a vymáhateľná po celú dobu plnenia tejto zmluvy, t.j. až pokým zhotoviteľ riadne a včas nevykoná a neukončí a objednávateľ takto dokončené plnenie bez vád a nedorobkov neprevezme v súlade s podmienkami tejto zmluvy. |
Banková záruka sa bude riadiť ustanoveniami § 313 a nasl. Obchodného zákonníka, musí byť vydaná vo forme a s obsahom akceptovateľným pre objednávateľa ako neodvolateľná a bezpodmienečná banková záruka splatná na prvé písomné požiadanie, podľa ktorej príslušná renomovaná slovenská banka alebo pobočka zahraničnej banky na území Slovenskej republiky vyhlási, že uspokojí objednávateľa na základe písomného oznámenia objednávateľa adresovaného banke. |
V prípade, že zhotoviteľ porušuje svoje záväzky vyplývajúce mu zo zmluvy a všeobecne záväzných právnych predpisov alebo podľa ustanovení § 306 Obchodného zákonníka bude nepochybné, že dodávateľ svoj záväzok nesplní, napr. pri vyhlásení konkurzu, zhotoviteľ je oprávnený nahradiť bankovú záruku zložením sumy predstavujúcej 5 % z ceny bez DPH do notárskej úschovy alebo na účet objednávateľa alebo vinkulovaním na svojom účte v banke v prospech objednávateľa, a to počas celej doby plnenia zmluvy. |
Neposkytnutie zábezpeky tak ako je uvedené sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť. V prípade, že stavba nebude začatá do dvoch rokov od účinnosti zmluvy, objednávateľ bankovú záruku, respektíve inú formu zábezpeky vráti zhotoviteľovi. |
Zhotoviteľ má uzavretú poistnú zmluvu na škody spôsobené pri výkone profesie autorizovaného stavebného inžiniera minimálne v sume ceny bez DPH. Túto skutočnosť je zhotoviteľ schopný preukázať kedykoľvek na základe požiadavky objednávateľa. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje : |
Písomne oznámiť objednávateľovi bez zbytočného odkladu všetky zmeny týkajúce sa najmä jeho identifikačných a kontaktných údajov uvedených v zmluve, predmetu činnosti, vstupu do likvidácie alebo začatia konania podľa zákona o konkurze a reštrukturalizácii; |
Písomne predložiť objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa, ktorý by mal realizovať pre dodávateľa časť plnenia podľa zmluvy a bez udelenia súhlasu objednávateľa takého subdodávateľa nepoužiť na poskytnutie žiadnej časti plnenia. Objednávateľ je povinný sa písomne vyjadriť bez zbytočného odkladu od obdržania písomnej žiadosti zhotoviteľa, či s použitím subdodávateľa súhlasí alebo nie. Objednávateľ nesmie súhlas s použitím subdodávateľa bezdôvodne odmietnuť. |
Ak sa objednávateľ k žiadosti zhotoviteľa nevyjadrí do troch pracovných dní, má sa za to, že objednávateľ s použitím subdodávateľa súhlasí. Ak zhotoviteľ použije na poskytnutie plnenia alebo jeho časti akúkoľvek tretiu osobu, zodpovedá voči objednávateľovi v celom rozsahu tak, ako keby dané plnenie poskytoval sám. |
ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY, ZÁRUKA |
Zhotoviteľ zodpovedá za to, že dielo bude zhotovené v súlade s ustanoveniami zmluvy o dielo, v požadovanej kvalite a v dohodnutom termíne. Zhotoviteľ zodpovedá za všetky škody, ktoré vzniknú objednávateľovi pri realizácii stavby zhotovenej v rozsahu a v kvalite podľa predmetu zmluvy o dielo, a to za vady diela, ktoré sa pri realizácii stavby prejavili ako technicky nemožné. Tejto zodpovednosti sa zhotoviteľ nezbaví ani odstránením vady diela v zmysle týchto ustanovení. Na základe uvedeného uhradí zhotoviteľ všetky škody, ktoré vzniknú objednávateľovi. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje uhradiť objednávateľovi všetky škody, ktoré mu vzniknú porušením povinnosti vyplývajúcich mu zo zmluvy o dielo. |
Záručná doba za dielo je 36 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia ukončeného diela objednávateľom, t.j. odo dňa podpísania preberacieho protokolu. |
Doba záručnej prevádzky sa predĺži o dobu, počas ktorej dielo neplnilo svoju funkciu z dôvodu vady spôsobenej konaním zhotoviteľa. |
Zhotoviteľ zodpovedá za vady, ktoré dielo má v čase jeho odovzdania objednávateľovi. Za vadu diela sa považuje aj jeho akýkoľvek nedostatok a/alebo osobitná požiadavka, ktorého odstránenie / zapracovanie požaduje stavebný úrad, príp. iná dotknutá inštitúcia v súvislosti s účelom použitia diela podľa tejto zmluvy. |
Pre prípad výskytu vady dodaného diela podľa predchádzajúceho bodu má objednávateľ právo požadovať a zhotoviteľ povinnosť poskytnúť bezplatné odstránenie vady (ďalej len „reklamácia“). |
Zhotoviteľ sa zaväzuje prípadné vady diela odstrániť bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 5 pracovných dní od prevzatia oprávnenej písomnej reklamácie diela. |
Ak zhotoviteľ svoju povinnosť odstrániť vadu riadne a včas v zmysle tejto zmluvy nesplní, je objednávateľ oprávnený zabezpečiť odstránenie vady u iného dodávateľa na náklady zhotoviteľa. |
Zhotoviteľ bude vykonávať občasný autorský dozor realizácie stavby. Zároveň sa zhotoviteľ zaväzuje na výzvu objednávateľa zúčastňovať sa rokovaní s vybraným uchádzačom vykonávajúcim realizáciu stavby. Náklady zhotoviteľa spojené s účasťou na týchto rokovaniach a náklady na vykonanie prípadných zmien diela na žiadosť vybraného uchádzača, ktorý bude vykonávať realizáciu stavby, sú zahrnuté v cene diela. |
Zhotoviteľ nezodpovedá za vady vzniknuté zmenou parametrov oproti zadaniu. |
Zhotoviteľ nezodpovedá za vady diela a vzniknuté škody, ktoré boli spôsobené použitím podkladov a informácií poskytnutých objednávateľom a Zhotoviteľ ani pri vynaložení odbornej starostlivosti nemohol zistiť ich chyby, resp. nespôsobilosť, alebo ak zhotoviteľ na tieto chyby písomne upozornil a objednávateľ na ich použití napriek tomu trval. |
Zhotoviteľ nezodpovedá za kvalitu diela v prípade, že predmet diela poškodí objednávateľ, alebo tretia osoba neodborným zásahom alebo úmyselne. |
ODSTÚPENIE OD ZMLUVY |
Ak objednávateľ zistí, že zhotoviteľ vykonáva dielo v rozpore so svojimi povinnosťami, je oprávnený požadovať, aby zhotoviteľ odstránil chyby vzniknuté vadným vykonávaním a dielo vykonával riadnym spôsobom. Ak tak však zhotoviteľ diela neurobí ani v primeranej lehote mu na to poskytnutej a postup zhotoviteľa by viedol nepochybne k podstatnému porušeniu zmluvy v zmysle § 345 Obchodného zákonníka, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
V prípade platného odstúpenia od zmluvy zo strany zhotoviteľa z dôvodov na strane objednávateľa, je objednávateľ povinný zaplatiť zhotoviteľovi cenu za rozpracované dielo; táto cena sa určí pomerom podľa stavu rozpracovanosti diela, pričom zhotoviteľ je objednávateľovi spolu s odstúpením od zmluvy povinný predložiť i rozpracované dielo pre posúdenie oprávnenosti uplatnenej ceny, inak jeho nárok zaniká. Objednávateľ je oprávnený rozpracované dielo použiť. |
Za platné odstúpenie od zmluvy podľa prvej vety predchádzajúceho bodu sa v prípade, ak objednávateľ podá v lehote 1 mesiaca odo dňa odstúpenia od zmluvy zhotoviteľom podnet na príslušný súd na určenie neplatnosti odstúpenia, považuje až právoplatné rozhodnutie súdu v danej veci, okrem prípadu, ak zoberie objednávateľ svoj návrh späť, alebo dôjde k mimosúdnej dohode. |
V prípade platného odstúpenia od zmluvy zo strany objednávateľa z dôvodov na strane zhotoviteľa, zhotoviteľovi neprináleží úhrada akejkoľvek časti ceny a/alebo nákladov, ktoré mu v súvislosti so zhotovovaním diela podľa zmluvy vznikli. Pre posúdenie platnosti odstúpenia sa obdobne použije posledná veta predchádzajúceho bodu. |
Odstúpením od zmluvy nie sú dotknuté nároky na zmluvné sankcie. |
SANKCIE |
V prípade, že zhotoviteľ nedodrží dohodnutý termín pre každú z výkonových fáz, objednávateľ má nárok požadovať zmluvnú pokutu vo výške 0,2% z dohodnutej ceny diela zmluvy za každý začatý deň omeškania. |
Právo na náhradu škody podľa ust. § 373 a nasl. Obchodného zákonníka nie je vznikom nároku podľa vyššie uvedeného dotknuté. |
Zmluvné strany podpisom tejto zmluvy výslovne prehlasujú, že zmluvné sankcie v nej dohodnuté nepovažujú a ani v budúcnosti nebudú považovať za neprimerane vysoké, nakoľko sú dohodnuté v dôsledku nutnosti zabezpečenia dodržania termínov dohodnutých v tejto zmluve, nakoľko najmä objednávateľ vzhľadom na naplánovanie a odsúhlasenie projektu stavby má eminentný záujem na dodržaní všetkých termínov v zmluve dohodnutých. |
AUTORSKÉ PRÁVA |
Zhotoviteľ podpisom zmluvy udeľuje objednávateľovi výhradnú licenciu na použitie diela, a to najmä verejné rozširovanie diela, sprístupňovanie diela tretím osobám, vyhotovenie rozmnoženiny diela, úpravy a zmeny diela. Zhotoviteľ udeľuje túto licenciu ako výhradnú s neobmedzeným rozsahom na neobmedzený čas a to bezodplatne. |
Zhotoviteľ vyhlasuje, že je oprávnený vykonávať práva k dielu vo svojom mene a na svoj účet, je oprávnený s týmto dielom nakladať a udeliť súhlas na jeho použitie a za týmto účelom má usporiadané všetky vzťahy s jednotlivými autormi diela bez ohľadu na to, či sa jedná o zamestnancov, alebo zmluvných partnerov zhotoviteľa. Zhotoviteľ taktiež vyhlasuje, že dielo nie je zaťažené právami tretích osôb. |
Objednávateľ je oprávnený udeliť tretej osobe súhlas na použitie diela v rozsahu udelenej licencie (sublicencia). |
Zánik tejto zmluvy nemá vplyv na trvanie licencie udelenej/postúpenej touto zmluvou objednávateľovi. |
VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE - Charakteristika objektu |
Budova bola postavená v tridsiatych rokoch 20. storočia, pôvodne ako dvojkrídlový objekt v tvare L (bloky A a B) – tieto objekty sú pamiatkovo chránené ako príklad funkcionalistickej architektúry. V osemdesiatych rokoch boli pristavané bloky C a D, čím vznikla štvorkídlová dispozícia s dvorom v strede. |
Blok A: rozmery 57 x 10 m; zastavaná plocha 570 m2; výška stavby 16 m; obostavaný priestor 9 100 m3; suterén a 3 nadzemné podlažia;-Blok B: rozmery 26 x 14 m; zastavaná plocha 364 m2; výška stavby 16 m; obostavaný priestor 5 824 m3; suterén a 3 nadzemné podlažia;-Blok C: rozmery 40 x 9 m; zastavaná plocha 360 m2; výška stavby 16 m; obostavaný priestor 5 760 m3; suterén a 3 nadzemné podlažia;-Blok D: rozmery 31 x 19 m; zastavaná plocha 589 m2; výška stavby 16m; obostavaný priestor 9 424 m3; suterén a telocvičňa. |
Stará časť bloky A a B je murovaná z plnej pálenej tehly kde nosný systém tvoria rámy zmontované zo stĺpov a prievlakov. Základná modulová sieť stĺpov blokov A a B má (7000 + 3000) x 4800 mm v pozdĺžnom a priečnom smere. Blok C (7150 + 2400) x 6000 mm v pozdĺžnom a priečnom smere s predsadenými pórobetónovými panelmi. Zastrešenie objektov je plochou strechou. Stropnú konštrukciu tvoria železobetónové panely. Bola zrealizovaná čiastočná výmena otvorových konštrukcií (cca 15%). Vetranie v budove je prirodzené. |
Celá budova je vykurovaná. Vykurovanie je zabezpečené vlastnou plynovou kotolňou. Osvetľovacia sústava je nerekonštruovaná. |
Výmena otvorových konštrukcií - Bloky A a B - výmena pôvodných drevených a kovových výplní otvorových konštrukcií za tvarové a materiálové kópie s izolačným dvojsklom vo vonkajškom krídle;- pri kovových oknách v suteréne osadiť súbežné drevené okná s izolačným trojsklom;- okná vybrané krajským pamiatkovým úradom budú repasované (11 ks)- okná na dvorovej fasáde bude potrebné posunúť o hrúbku zateplenia smerom k fasáde. |
Výmena otvorových konštrukcií - Bloky C a D - výmena pôvodných výplňových otvorových konštrukcií za okná a dvere z plastových minimálne päťkomorových profilov s izolačným trojsklom. |
Zateplenie obvodových konštrukcií - Bloky A a B : |
- odstránenie všetkých omietok a keramických obkladov na soklovej časti fasády, na schodiskovej časti zostane zachovaný pôvodný keramický obklad; - schodisková časť bude zateplená z interiéru fenolovou penou hrúbky 60 mm. Po realizácii zateplenia nalepiť na soklovú časť schodiska pôvodný kamenný obklad alebo materiálovo a tvarovo identický kamenný obklad;- zateplenie zo strany ulice kontaktným zatepľovacím systémom z fenolovej peny hrúbky 60 mm, ostenie a nadpražie hrúbkou 30mm; |
- zateplenie zo strany átria kontaktným zatepľovacím systémom z fenolovej peny hrúbky 100 mm, ostenie a nadpražie hrúbkou 30 mm;- zateplenie pod úrovňou terénu extrudovaným polystyrénom XPS hrúbky 80 mm do hĺbky minimálne 600 mm;- po zateplení bude na soklovú časť opätovne nalepený nový tvarovo a farebne podobný keramický obklad; |
- miestnosť s výstupom na strechu (hvezdáreň) bude zateplená z interiéru minerálnou vlnou hrúbky 250 mm. Pôvodný keramický obklad na vonkajšej fasáde bude zachovaný, poškodený obklad bude odstránený a nahradený novým tvarovo a farebne podobným obkladom. |
Zateplenie obvodových konštrukcií - Bloky C a D : zateplenie kontaktným zatepľovacím systémom EPS s grafitom hrúbky 120 mm, ostenie a nadpražie hrúbkou 30 mm. |
Zateplenie strechy- blok A – tepelná izolácia polyuretán tuhý hrúbky 120 mm s novou hydroizolačnou vrstvou- blok B - tepelná izolácia polyuretán tuhý hrúbky 200 mm s novou hydroizolačnou vrstvou- blok C - tepelná izolácia polyuretán tuhý hrúbky 220 mm s novou hydroizolačnou vrstvou- blok D – zatepliť v podstrešnom priestore s minerálnou vlnou hrúbky 300 mm- pôvodné zábradlie na strechách zostane zachované. |
Príprava teplej vody - Úprava recirkulačnej slučky – výmena obehového čerpadla za nové s funkciou autoadapt a nové MaR na prípravu teplej vody. |
Vetranie - Znefunkčnenie pôvodného vetracieho systému v telocvični a v kuchyni a následná inštalácia riadeného vetrania s rekuperáciou tepla pre všetky bloky s predohrevom vzduchu z vykurovacieho systému v miestnosti VZT s účinnosťou min. 84% s možnosťou využitia výroby chladu v plynovom tepelnom čerpadle pre možnosť chladenia v objekte a riadiacou jednotkou pre ovládanie rekuperácie. |
Výmena osvetľovacej sústavy - Komplexná výmena osvetľovacej sústavy s centrálnou funkciou spínania v závislosti od denného svetla a pohybu vrátane vyvolaných úprav elektroinštalácie. |
Vykurovanie - Výmena 1. stacionárneho plynového kotla s atmosférickým horákom za zdroj tepla a chladu OZE – tepelné plynové čerpadlo. Nové MaR – prioritné využitie modulačnej schopnosti plynového tepelného čerpadla s následným prískokom pôvodných kotlov. Hydraulické vyregulovanie distribučného systému s osadením termoregulácie na odovzdávacích miestach a výmena vykurovacích telies v havarijnom stave. Prekládka primárneho rozvodu v átriu z kanála do interiéru pod strop 1. PP v blokoch A a B, a v 1. NP pre blok C. |
Názov | Upresnenie |
Požadovaná lehota dodania prvej fázy: | do 12 týždňov od účinnosti zmluvy |
Požadovaná lehota dodania druhej fázy: | podľa časového harmonogramu výstavby, do termínu ukončenia preberacieho konania stavby. |
Zhotoviteľ projektovej dokumentácie je povinný každý stupeň rozpracovania projektovej dokumentácie pre blok A a blok B konzultovať a odsúhlasiť s krajským pamiatkovým úradom. | |
Ak vzniknú počas plnenia predmetu zmluvy podľa rozsahu uvedenom v Technickej špecifikácii predmetu tejto zmluvy prekážky, ktoré zmluvné strany nemôžu ovplyvniť a ktoré bránia dodržať dohodnuté termíny, predlžuje sa čas plnenia o dobu trvania týchto prekážok napr. v prípade, ak pri prerokovávaní alebo schvaľovaní dokumentácie vzniknú prekážky z dôvodu uplatňovania kompetencií tretích strán,najmä zo strany schvaľujúcich orgánov, | nebude sa predĺženie lehoty pre dodanie predmetu zmluvy považovať za omeškanie. |
K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
30.01.2019 10:43
9,00 ks
54 590,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.01.2017 10:54
30.01.2017 10:43
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.01.2017 15:56 - Vstupná ponuka | 52 800,00 | € | Cena s DPH |
30.01.2017 10:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 660,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: