35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
48048909
SEMA MR, s.r.o.
Na Sihoti 1154/1, Dolný Kubín, 02601, SVK
Kopírovací papier A4
papier, kancelársky papier, papier do kopírovacích strojov, papier do tlačiarní, papier A4, papier 80g/m2
Tovar, Služba
1. Kopírovací papier A4
|
|
---|---|
Funkcia |
papier do kopírovacích strojov |
papier do tlačiarní |
kancelársky papier |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Gramáž | g/m2 | 80 | ||
hrúbka | mm/1000 | 100 | 106 | |
belosť | CIE | 146 | ||
Opacity | % | 90 | ||
obsah balíka | hárok | 500 | ||
obsah kartónu | balík | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát | A4 |
Názov |
Požaduje sa plnenie vo viacerých ucelených častiach a to na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
Zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do vyčerpania finančného limitu stanoveného pre túto zákazku. |
Požaduje sa dodanie tovaru do 24 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. |
Na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa, v pracovných dňoch, v čase od 8:00 hod do 13,00 hod. |
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH. |
Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. |
Požaduje sa splatnosť faktúry v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi v uzatvorenej obálke na adresu sídla objednávateľa, v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy následovné doklady, ktorými preukáže splnenie požiadaviek objednávateľa na tovar. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno-predajnú zmluvu |
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v OF, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok dodávateľa, pričom objednávateľ: - ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti. Vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre ÚVO, v ktorej objednávateľ ÚVO oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy, mal dodávateľ, ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, v registri konečných užívateľov výhod, zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky ekvivalentu, ktorý má nižšie kvalitatívne parametre, ako predmet, opísaný v opisnom formulári, tento tovar neprevziať. Predmet zákazky môže byť nahradený ekvivalentom len v tom prípade, ak má zhodné kvalitatívne parametre, alebo vyššie. |
Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
06.02.2017 14:30 — 06.02.2018 14:30
4 700,00 ks
9 165,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.01.2017 14:43
25.01.2017 14:38
25.01.2017 14:53
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.01.2017 14:52 - Vstupná ponuka | 9 165,00 | € | Cena bez DPH |
25.01.2017 14:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 319,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: