36836567
Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s.
Majerská cesta 94, Banská Bystrica, 97496, SVK
47711876
Andrej Holka
Jaderná 6964/5, Trnava, 91701, SVK
Pracovné stanice, monitory, notebooky
PC, počítač, monitor, PC príslušenstvo, pracovná stanica, notebooky
Tovar, Služba
1. Pracovné stanice, monitory, notebooky
|
|
---|---|
Funkcia |
Výpočtová technika - počítače s príslušenstvom, pracovné stanice, monitory, notebooky, stroje na spracovanie údajov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Elite 8200 CMT Core i3 2100 3.1GHz/4GB DDR3/500GB HDD/DVD-RW/Intel HD Graphics/Win 7 Pro 64-bit | ks | 12 | ||
2. S24F350, LED 24" monitor PLS panel, 1000:1, 250 cd/m2, 4 ms, Full HD 1920 x 1080, HDMI, D-Sub | ks | 10 | ||
3. 80LT0067CK, B50-80, Black Notebook - Intel Core i3 4005U Haswell, 15,6" LED 1366 x 768 antireflexný, RAM 4 GB, Intel HD Graphics 4400, HDD 1 TB 5400 otáčok, DVD, WiFi, bluetooth 4.0, HD webkamera, čítačka odtlačkov prstov, Windows 8.1 Pro 64-bit + predinštalované Windows 7 professional 64-bit - zadarmo upgrade na Windows 10 | ks | 4 | ||
4. 5568-6816, Notebook - Intel Core i5 7200 Kaby Lake, 15.6 "1920x1080 antireflexná, RAM 8GB DDR4 SDRAM, NVIDIA GeForce 940MX 2GB, HDD 1TB 5400 otáčok, WiFi 802.11ac, Bluetooth 4.2, HD webkamera, USB 3.0, HDMI, čítačka kariet, čítačka odtlačkov prstov, podsvietená klávesnica, Windows 10 Pro 64bit (NBD On-Site) | ks | 1 |
Názov |
1.Predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru pracovné stanice, monitory, notebooky, ďalej len „predmet zmluvy“ . |
2.Predávajúci predloží položkovitý rozpočet najneskôr do 4 dní od uzavretia zmluvy. |
3.Predávajúci sa zaväzuje dodať predmet zmluvy, podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, vrátane jeho dovozu na určené miesta dodania do Banskej Bystrici, vrátane jeho vykládky a kupujúci sa zaväzuje predmet zmluvy prevziať a zaplatiť zaň kúpnu cenu. Množstvo uvedené v zmluve je len orientačné, kupujúci nemá povinnosť odobrať celé množstvo. Tovar môže byť dodávaný na základe čiastkových objednávok. |
4.Zmena ceny je prípustná len pri zmene výšky zákonnej sadzby DPH. Zmena ceny je možná len na základe písomného dodatku k tejto zmluve. V takomto prípade sa kupujúci a predávajúci zaväzujú rokovať o zmene ceny. |
5.Predávajúci sa zaväzuje dodať predmet zmluvy najneskôr do pätnásť (15) pracovných dní po doručení písomnej (fax, e-mail) objednávky kupujúcim. Do termínu dodania sa nezapočítava deň objednávky, ale až nasledujúci pracovný deň. |
6.Tovar bude zabalený obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Použité obaly sú určené na jednorazové použitie. Tovar bude dodaný spolu s dodacím listom a návodom na použitie v slovenskom jazyku |
7.Kupujúci môže odmietnuť prevzatie jednotlivých dodávok tovaru, ak preberaný tovar nespĺňa požadované kvalitatívne a množstevné parametre. Dopravné náklady v takomto prípade znáša predávajúci. Predmet zmluvy prevezme zodpovedný pracovník kupujúceho. |
8.Predávajúcemu vzniká nárok na zaplatenie kúpnej ceny na základe riadneho dodania predmetu zmluvy uvedeného v špecifikácii. Predávajúci nemá nárok na uhradenie preddavku. |
9.Kupujúci uhradí dohodnutú kúpnu cenu predávajúcemu po prevzatí predmetu zmluvy na základe faktúry vystavenej predávajúcim. Prílohou faktúry bude dodací list podpísaný zodpovednými osobami oboch zmluvných strán. |
10.Faktúra za dodanie tovaru predmetu, ktorý je predmetom zmluvy bude uhradená za preukázateľne riadne dodaný tovar na základe predloženej faktúry do 14 dni odo dňa jej doručenia kupujúcemu alebo odo dňa poskytnutia riadneho plnenia, podľa toho, ktorý z týchto dní nastal neskôr. |
11.Kupujúci si vyhradzuje právo vrátiť faktúru v lehote splatnosti, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu. Dôvod vrátenia je kupujúci povinný vyznačiť na faktúre. Od okamihu doručenia faktúry, ktorá spĺňa náležitosti daňového dokladu, začína plynúť nová 14-dňová lehota splatnosti. |
12.Neuhradením faktúry v stanovenej lehote vzniká kupujúcemu povinnosť zaplatiť úrok z omeškania vo výške 0,025% z neuhradenej sumy z hodnoty zmluvne dohodnutého objemu dodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. |
13.Ak predávajúci neodstráni vady a poruchy, ktoré sa vyskytli na predmete zmluvy v záručnej dobe, môže kupujúci požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny vadného plnenia predmetu zmluvy za každý aj začatý deň omeškania. |
14.V prípade nesplnenia zmluvne dohodnutého termínu dodania predmetu tejto zmluvy, má kupujúci právo uplatniť si u predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 10,- EUR (slovom: desať eur) za každý, aj začatý deň omeškania. |
15.V prípade, ak predávajúci nedodá kupujúcemu tovar, ktorý si kupujúci objednal v zmysle požiadaviek, má kupujúci právo uplatniť si u predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 20,- EUR (slovom: dvadsať eur) za každý, aj začatý deň omeškania. V prípade, ak si predávajúci nesplní ostatné zmluvné povinnosti vyplývajúce z tejto zmluvy, má kupujúci pravo si uplatniť u predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 20,- EUR (slovom: dvadsať eur) za každý, aj začatý deň omeškania. |
16.Predávajúci je povinný:a./ odovzdať predmet zmluvy v plnom rozsahu, v dohodnutom termíne, dohodnutom mieste a v bezchybnom stave,b./ pri odovzdávaní predmetu zmluvy protokolárne ho odovzdať zodpovednému pracovníkovi kupujúceho v mieste dodania - plnenia predmetu tejto zmluvy. |
17.Okamihom dodania predmetu zmluvy je podpísanie a datovanie dodacieho listu oboma zmluvnými stranami. Okamihom dodania predmetu zmluvy prechádza vlastnícke právo k predmetu zmluvy z predávajúceho na kupujúceho a tiež nebezpečenstvo škody na predmet zmluvy. |
18.Predávajúci zodpovedá a ručí za to, že predmet zmluvy má v čase prevzatia kupujúcim zmluvne dohodnuté vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom tak, aby nevykazoval chyby alebo vady, ktoré by negatívne ovplyvnili parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely a znižovali by jeho hodnotu alebo schopnosť jeho využitia. Predávajúci zodpovedá a ručí za to, že predmet tejto zmluvy nie je zdraviu škodlivý. |
19.Za vady, ktoré vznikli, resp. vyšli najavo v záručnej dobe, nezodpovedá predávajúci iba vtedy, ak boli spôsobené používaním predmetu zmluvy v rozpore s návodom na obsluhu dodaným výrobcom, resp. nevhodnými prevádzkovými podmienkami, ktoré nezapríčinil predávajúci.Ak predávajúci poruší ustanovenia tejto zmluvy, kupujúcemu vzniká nárok na náhradu škody, ktorá mu v dôsledku takéhoto konania vznikla v zmysle § 373 a nasl. Obchodného zákonníka v platnom znení. |
20.Záručná doba na predmet zmluvy je minimálne 24 mesiacov. Predávajúci na vlastné náklady odstráni vady zistené v záručnej dobe. |
21.Ak sa ukáže, že vada predmetu plnenia je neodstrániteľná, zaväzuje sa predávajúci dodať náhradný predmet plnenia zodpovedajúcej kvality, na základe zápisu vyhotoveného a podpísaného oboma zmluvnými stranami. |
22.Predávajúci zodpovedá za poškodenia príslušných zariadení, ktoré vznikli z dôvodu použitia predmetu zmluvy. Dôkaz o vzniknutom poškodení príslušného zariadenia, ktoré vzniklo z dôvodu použitia predmetu zmluvy, preukáže kupujúci predávajúcemu formou písomného vyjadrenia príslušného servisného strediska. |
23.Ak zmluvná strana poruší ktorúkoľvek povinnosť vyplývajúcu z tejto zmluvy, druhá zmluvná strana môže od zmluvy odstúpiť. Zmluvné strany sa dohodli, že zásahy úradných miest a zásahy vis maior, ktorých dôsledkom je nemožnosť plnenia niektorou zo zmluvných strán, sú dôvodom pre okamžité odstúpenie od zmluvy. Odstúpením od zmluvy zostávajú zachované ustanovenia upravujúce zmluvnú pokutu. |
24.Každá zo zmluvných strán nesie plnú zodpovednosť za škody vzniknuté druhej zmluvnej strane v dôsledku nesplnenia zmluvných podmienok. Vo všetkých prípadoch, ktoré neriešia dojednania obsiahnuté v tejto zmluve, platia príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka v platnom znení, Občianskeho zákonníka v platnom znení a tiež ostatných všeobecne závažných právnych predpisov SR. |
25.Každá zo zmluvných strán sa týmto výslovne zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce zo zmluvy, resp. jej časti na iný subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
26.Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, že zmluvná strana doporučenú poštovú zásielku od druhej zmluvnej strany z akéhokoľvek dôvodu neprevezme, považuje sa táto zásielka za doručenú uplynutím desiateho dňa po jej odovzdaní na poštovú prepravu bez ohľadu na to, či bola skutočne doručená adresátovi. |
Majerská cesta 94, 974 96 Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
26.01.2017 11:02 — 10.03.2017 11:03
27,00 ks
5 636,85
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.01.2017 11:08
23.01.2017 11:02
23.01.2017 11:17
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.01.2017 11:42 - Vstupná ponuka | 5 325,00 | € | Cena bez DPH |
23.01.2017 11:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 099,98 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: