00165361
Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave
Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK
36439746
Obnovstav, s.r.o.
Budatínska Lehota 132, Kysucké Nové Mesto, 02336, SVK
Plastových dverí so sklenými výplňami - výroba a montáž
plastové dvojkrídlové dvere
Stavebná práca, Tovar, Služba
1. Plastových dverí so sklenými výplňami - výroba a montáž
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka a montáž dvojkrídlových plastových dverí v objekte školy v meste Bratislava. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dvojkrídlové plastové dvere - viď názorná foto v prílohe | ks | 1 | ||
Dodávka a montáž nových nepoškodených plastových dverí | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farba plastu: | biela |
Sklo: | štvordielne, číre |
Fixný rám: | Kľučka/guľa |
Orientačné rozmery: | výška 253 cm, šírka 201 cm |
Nutná obhliadka pred realizáciou. |
Názov |
Vrátane dopravy a montáže na mieste plnenia |
Povinnosťou zhotoviteľa je zameranie skutočných rozmerov jednotlivých predmetných otvorov pred zadaním do výroby |
Súčasťou zmluvy musí byť aktualizovaný rozpočet |
Zhotoviteľ sa zaväzuje pre Objednávateľa zhotoviť požadované dielo bez akýchkoľvek technických nedostatkov a to vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť |
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami |
Riadnym a úplným vykonaním Diela podľa zmluvy a riadnym splnením všetkých záväzkov Zhotoviteľa podľa zmluvy sa rozumie odovzdanie Diela Objednávateľovi na základe odovzdávacieho protokolu, ktorý vypracuje Zhotoviteľ |
Cena za vykonanie Diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto Zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci EKS a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady Zhotoviteľa pri vykonávaní celého Diela podľa zmluvy |
Cenu za Dielo zaplatí Objednávateľ na základe faktúry, vystavenej Zhotoviteľom po odovzdávaní Diela ako celku. |
Na faktúre Zhotoviteľ uvedie číslo zmluvy z EKS |
Záručná doba začína plynúť v deň nasledujúci po dni podpísania odovzdávacieho protokolu a trvá 2 roky. V prípade výskytu drobných vád a nedorobkov sa záručná doba počíta odo dňa podpisu protokolu o odstránení drobných vád a nedorobkov |
Počas záručnej doby má Objednávateľ právo požadovať a Zhotoviteľ povinnosť odstrániť vady Diela na náklady Zhotoviteľa v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa písomnej (list alebo e-mail) reklamácie vady Objednávateľom Zhotoviteľovi |
Ak Zhotoviteľ neodtráni vady Diela v dohodnutom termíne alebo neodstráni vady Diela správne, Objednávateľ je oprávnený zabezpečiť odstránenie vád Diela prostredníctvom tretej osoby, a to na náklady Zhotoviteľa |
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) - Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Limbová 14, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.02.2017 08:00 — 17.02.2017 11:00
1,00 sada
1 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.01.2017 13:27
20.01.2017 13:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.01.2017 17:13 - Vstupná ponuka | 1 797,60 | € | Cena s DPH |
20.01.2017 13:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 198,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: