45736359
DataCentrum elektronizácie územnej samosprávy Slovenska
Námestie Mateja Korvína 7842/1, Bratislava, 81107, SVK
31681301
GemerAudit, spol. s r.o.
Šafárikova 65, Rožňava, 04801, SVK
Audit riadnej individuálnej účtovnej závierky za rok 2016
audit
Služba
1. Audit riadnej individuálnej účtovnej závierky za rok 2016
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je audit riadnej individuálnej účtovnej závierky objednávateľa za rok 2016 v súlade s právnymi predpismi SR, v rozsahu a spôsobom podľa štandardov pre audítorské správy. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predpokladaná hodnota zákazky je 5000 EUR bez DPH. | |
Predpokladaný počet účtovných operácií verejného obstarávateľa za rok 2016 je 2320. |
Názov |
Objednávateľ požaduje predložiť platnú licenciu oprávňujúcu uchádzača na poskytovanie audítorských služieb v súlade so zákonom č. 540/2007 Z. z. o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu v znení nesk. predpisov. Túto podmienku uchádzač preukáže predložením neoverenej kópie platnej licencie najneskôr do troch pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predložiť od uchádzača kópiu zmluvy o poistení zodpovednosti za škodu v minimálnej výške poisteného krytia 100.000 Eur v lehote najneskôr do troch pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
Objednávateľ požaduje preukázať výkon minimálne 5 auditov, ktoré vykonal za posledné 3 roky, ktoré sú primárne auditmi vykonanými pre subjekty verejnej správy. Zoznam požaduje objednávateľ predložiť do troch pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy, pričom k jednotlivým prezentovaným referenciám uvedie za zmluvný subjekt obchodné meno, jeho sídlo, predmet zákazky (zmluvy), zmluvnú cenu, lehotu plnenia a kontaktnú osobu vrátane kontaktu na overenie uvádzaných skutočností. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy vtedy, ak úspešný uchádzač nepredloží požadované dokumenty preukazujúce splnenie podmienok podľa predchádzajúcich bodov. Zmluva zaniká dňom doručenia písomného odstúpenia úspešnému uchádzačovi, bez predchádzajúceho písomného upozornenia a lehoty na odstránenie závadného stavu. |
Termín uskutočnenia auditu spolu s predložením správy audítora o overení účtovnej závierky je do 28.2.2017. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
V prípade plnenia predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá poskytovateľ objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet zmluvy sám. V prípade plnenia predmetu prostredníctvom subdodávateľov poskytovateľ do 3 prac. dní objednávateľovi písomne oznámi, že predmet zmluvy bude zabezpečovať prostredníctvom subdodávateľov a zároveň uvedie podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom a uvedie navrhovaných subdodávateľov. |
Subdodávateľ musí spĺňať podmienky pre plnenie predmetu zmluvy, týkajúce sa osobného postavenia a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy aj vtedy, ak sa zásadne zmenili podmienky, za ktorých bolo vyhlásené toto verejné obstarávanie. Zmluva zaniká dňom doručenia písomného odstúpenia úspešnému uchádzačovi. |
Slovenská republika
23.01.2017 09:00 — 28.02.2017 23:59
1,00 Audit účtovnej závierky za rok 2016
neuvedené
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.01.2017 10:34
20.01.2017 14:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.01.2017 12:02 - Vstupná ponuka | 5 997,60 | € | Cena s DPH |
20.01.2017 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 998,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: