30844878
Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky
Priemyselná 2, Bratislava, 82473, SVK
35757663
BELT SLOVAKIA s.r.o.
Šamorínska 1, Bratislava, 82106, SVK
Hygienické potreby
čistiace prostriedky, drogistický tovar, drogéria,hygiena
Tovar, Služba
1. Hygienické potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Hygienické potreby do sociálnych zariadení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1) Toaletný papier skladaný, 2 vrstvy, farba biela, vhodný do zásobníka Aquarius (KC 6990), Balenie: min. 8000 ks/krt. | kartón | 100 | ||
2) Utierka na ruky v kotúči/rola, 1 vrstva, 354 m, šírka útržku 20 cm, farba biela, mat. Airflex, vhodné do zásobníka Aquarius (KC 6959). Balenie: 6ks/krt. | kartón | 100 | ||
3) Balzam na riad s aloe vera, dobré čistiace a odmaťovacie účinky, vhodný do zásobníka T13B/500ml. Objem 5 L. | ks | 30 | ||
4) Mydlová pena objem 1L, PH neutrálne, vhodná do zásobníka Aquarius (KC 6948). Balenie 6 ks/kartón | kartón | 20 | ||
5) Náplň do osviežovača, rôzne vône, vhodná do zásobníka AIR CARE (KC 6984). Balenie: 310 ml/ks | ks | 20 | ||
6) Hygienické sáčky (na vložky), materiál mikrotén, rozmer krabičky cca 8,8 x 12,6 cm. Vhodné do zásobníka HYGOBOX (2053260). Balenie: 30 ks/bal. | bal | 5 |
Názov |
1./ Vrátane dopravy na miesto plnenia - celá SR (BA, TT, NR, TN, ZA, BB, PO, KE). |
2./ Dodávka tovaru vrátane vyloženia na miesto plnenia. |
3./ Minimálne jeden deň pred dodaním, žiadame avizovať dodanie tovaru. |
4./ Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08 00 hod. do 14 00 hod. |
5./ Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
6./ Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár. |
7./ Je možné dodať ekvivalent k uvedeným tovarovým položkám. Pod pojmom ekvivalent sa rozumie iná značka, musí byť však zachované minimálne, zloženie a kvalitatívne vlastnosti. |
8./ Objednávateľ požaduje, aby bol tovar nový, nepoužívaný. |
9./ Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
10./ Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy -objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní. |
11./ Z Rámcovej dohody sa plnenie bude realizovať na základe jednotlivých čiastkových objednávok. |
12./ Originál zaslanej faktúry musí obsahovať potvrdený dodací list o prevzatí tovaru a kópiu objednávky. |
13./ Omeškanie predávajúceho s riadnym dodaním tovaru je dôvodom na odstúpenie od zmluvy. Pre odstúpenie od zmluvy platia ustanovenia §344 a násl. Obchodného zákonníka. |
14./ Predávajúci sa zaväzuje vadné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou vadného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
15./ Predávajúci sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady alebo dodať chýbajúci tovar v najkratšom možnom čase po obdŕžaní reklamácie. V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu, počas ktorej nebol predmet zmluvy schopný riadneho užívania. |
16./ Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, objednávateľ zákazku neprijme. |
17./ Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. |
Slovenská republika
12
275,00 ks,bal,kartón
8 130,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.01.2017 09:40
23.01.2017 09:36
23.01.2017 09:51
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.01.2017 09:35 - Vstupná ponuka | 7 440,00 | € | Cena s DPH |
23.01.2017 09:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 440,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: