00179663
Správa telovýchovných a rekreačných zariadení Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy
Junácka 4, Bratislava, 83104, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou stravných poukážok |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 4,00 | ||
2. Počet stravných poukážok | kusov | 39560 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti faľšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Názov |
Cena zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia. |
Stravne lístky musia byť použiteľné na území mesta Bratislava |
Miesta plnenia budú upresnené po uzatvorení zmluvy v zmysle OPET. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať, prevziať a zaplatiť tovar po častiach, podľa potreby Objednávateľa. |
Požadujeme na faktúre uvádzať cenu za tovar položkovite s uvedením jednotkovej ceny vrátane DPH zaokrúhlenej na maximálne dve desatinné miesta a konkrétne miesta plnenia. Súčasťou faktúry je preberajúcim podpísaný dodací list s položkovitým zoznamom dodaného tovaru a uvedením konkrétneho miesta a dňa dodania. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 2 pracovných dní od podania objednávky. |
Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka-faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravných pokážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom, prostredníctvom e-mailu. |
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu. |
Výška provízie v € bez DPH (VP) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 5 desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca VP = (4,00 € x VP%) : 100 |
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zák. č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Objednávateľ má pre účel tejto zmluvy vyčlenené obmedzené množstvo finančných prostriedkov a vyhradzuje si právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade, že ponúknutá výška provízie bude vyššia ako 0,9 %. |
V prípade nedodržania ktorejkoľvek podmienky alebo uplatnenia reklamácie si vyhradzujeme právo vrátiť celý predmet obstarávania. |
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v jednomesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede. |
Požadujeme predložiť vzorku tovaru do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy na odsúhlasenie požadovaných funkčných a technických vlastností tovaru. Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade, že vzorka stravného lístka nespĺňa požadované funkčné a technické vlastnosti cenného papiera, odstúpiť od Zmluvy. |
Objednávateľ požaduje dodať tovar v bezpečnom ochrannom obale proti poškodeniu pri prevoze. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ má právo od tejto zmluvy alebo od čiastkovej Objednávky odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého Dodávateľom. Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v jednomesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede. |
Objednávateľ má právo vrátiť nepoužité stravné poukážky dodávateľovi najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti, dodávateľ vráti objednávateľovi čiastku rovnajúcu sa nominálnej hodnote vrátených stravných lístkov, alebo dodaním stravných lístkov na nové emisné obdobie v rovnakej nominálnej hodnote. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celý finančný objem zákazky. |
Objednávateľ má právo vrátiť nepoužité stravné poukážky dodávateľovi najneskôr 31 dní po ukončení Zmluvy, dodávateľ vráti objednávateľovi čiastku rovnajúcu sa nominálnej hodnote vrátených stravných lístkov. |
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zazmluvného počtu stravných lístkov. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | pre obdobie, uvedené na stravnej poukážke minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom bola vydaná |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
01.02.2017 09:00 — 31.01.2018 14:00
39 560,00 ks stravných lístkov v sume 4 €
158 240,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.01.2017 09:42
24.01.2017 15:00
24.01.2017 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.01.2017 09:54 - Vstupná ponuka | 158 240,00 | € | Cena bez DPH |
24.01.2017 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 156 631,30 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: