30807506
Štátny pedagogický ústav
Pluhová 8, Bratislava, 83000, SVK
46268995
AMG Security s.r.o.
Lieskovská cesta 6, Zvolen, 96001, SVK
Upratovacie a čistiace služby
Vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb
Služba
1. Upratovacie a čistiace služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb v administratívnej budove s celkovou výmerou 2.513 m2 plochy na 4. poschodiach |
Denne: utieranie podláh namokro dezinfekčné umývanie kompletných keramických plôch (podlahy, PVC, kachličky, kameň),vysávanie kobercov,utieranie prachu z nábytku, telef. prístrojov, z počítačov mimo obrazovky a klávesnice, z odkladacích plôch, pultov, atď.,vyprázdňovanie odpadkových košov, výmena igelitových vriec a ich transport na určené miesto, |
umytie vstupných vchodových dverí, kompletné upratanie vrátnice, čistenie výťahových priestorov,dezinfekčné čistenie umývadiel, armatúr, konzol, držiakov na mydlo, vyleštenie armatúr, zrkadiel, držiaky na utierky, sušiče a sprchy,WC misy, dosky, splachovače, plochy z nehrdzavejúcich materiálov a vstavaných zariadení ,umývanie a odstránenie stôp po prstoch a fľaky z dvier a stien,šatníky, lavice, kuchynský nábytok utrieť vlhkou handrou na voľne dostupných plochách. |
Týždenne: vyčistiť umývanie okenných parapetov,umývanie sklených dverí,čistenie dverí, umytie okolo kľučiek, čistenie vypínačov, zárubní dverí,umytie zábradlí, hasiacich prístrojov, |
Mesačne: podlahy bez kobercov dôkladne povysávať, poumývať a vydrhnúť,stoličky a kreslá – odstrániť prach a utrieť vlhkou handrou a vysávanie čalúneného nábytku,vymetenie a odstránenie pavučiny (steny, vysoké predmety),údržba nábytku s napustením vhodnou politúrou,radiátory a rozvody vykurovania utrieť vlhkou handrou, utrieť prach z rôznych rámov, tabúľ, vstavaných zariadení a ostatného vybavenia, kopírovacích strojov suchou a vlhkou handrou,umývanie prízemi,odstraňovanie vodného a močového kameňa zo všetkých zariadení |
Štvrťročne: dvere, zárubne, kľučky a kovanie – kompletne vyčistiť,vrchy skríň – odstrániť prach a utrieť vlhkou handrou, textilné poťahy povysávať,čistenie elektrických vypínačov a zásuviek, hasiacich prístrojov, požiarnych hydrantov a rozvodných skríň, radiátorov, svetiel a ochranných líšt elektrických rozvodov (utrieť od prachu a/alebo utrieť vlhkou handrou),vymetenie a odstránenie pavučiny (steny, vysoké predmety)chodbové dvere kompletne vyčistiť,šatníky, skrine nad 180 cm – odstrániť prach a utrieť vlhkou handrou |
1 x ročne: tepovanie kobercov,umývanie okien |
Nevyžaduje sa k umývaniu dverí a okien horolezecká technika ani plošina |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
celková výmera plochy budovy | m2 | 2513 | ||
Z toho výmera umývateľných podláh | m2 | 1840 | ||
podlahová plocha kobercov | m2 | 115 | ||
počet WC | ks | 16 | ||
počet kancelárii | ks | 64 | ||
podlahová plocha kancelárii | m2 | 992 | ||
pisoáre | ks | 8 | ||
umývadla | ks | 21 | ||
schodiská | m2 | 104 | ||
chodby | m2 | 596 | ||
kuchynky | ks | 5 | ||
plocha kuchyniek spolu | m2 | 52 | ||
sanitárne zariadenia | ks | 4 | ||
plochy sanitárnych zariadení | m2 | 94 | ||
počet okien | ks | 114 - 195 m2 | ||
dvere pre sklenené | ks | 20- 169 m2 |
Názov |
1.Poskytovateľ je povinný zabezpečiť vykonávanie dohodnutých služieb výhradne bezúhonnými osobami, pri ktorých je odôvodnený predpoklad, že budú dohodnuté služby vykonávať profesionálne. Tieto osoby musia byť v pracovnom pomere s poskytovateľom. Poskytovateľ je povinný predložiť zoznam týchto osôb, tento počet osôb nemôže byť menej ako 4 osoby na výkon dohodnutých čistiacich prác.. V prípade akejkoľvek zmeny je poskytovateľ povinný zoznam bezodkladne aktualizovať. Bezúhonnosť týchto osôb poskytovateľ preukazuje ich výpisom z registra trestov. |
2.Vykonávať dohodnuté služby riadne, s odbornou starostlivosťou, hospodárne a podľa ďalších primeraných požiadaviek objednávateľa v priestoroch objednávateľa, v rozsahu a v termínoch ako sú dohodnuté a uvedené v špecifikácii zákazky (funkčnej a technickej). |
3.Poskytovateľ ako jeho pracovníci sú povinní podpísať vyhlásenie o zachovaní mlčanlivosti. Povinnosť mlčanlivosti platí aj po ukončení tejto zmluvy. Pracovníci poskytovateľa vykonávajúci dohodnuté služby majú zakázané nahliadať do písomných dokladov objednávateľa a využívať technické prostriedky objednávateľa. Porušenie tejto činnosti je dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
4.Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť vykonávanie dohodnutých služieb v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, vrátane dodržiavania protipožiarnych a bezpečnostných predpisov ako aj normy OHSAS 18001. Za týmto účelom poskytovateľ predloží objednávateľovi príslušný certifikát. (BS OHSAS 18001) Poskytovateľ zodpovedá za škody, ktoré jeho personálu pri realizácii tejto zmluvy vzniknú na zdraví alebo majetku. |
5.Poskytovateľ sa zaväzuje vykonávať opatrenia na včasné a riadne odstránenie nedostatkov, ktoré prípadne vzniknú pri výkone dohodnutých služieb. |
6. Bezplatne a bez zbytočného odkladu odstrániť oprávnené reklamácie vykonaných čistiacich a upratovacích služieb, ktoré budú zaznamenávané v knihe reklamácii upratovania. Táto kniha je umiestnená na recepcii Objednávateľa. . |
7. Bezodkladne písomne oznámiť objednávateľovi počas vykonávania dohodnutých služieb zistené nedostatky, závady a škody zistené na veciach, umiestnených v priestoroch objednávateľa, ako aj na týchto priestoroch, najmä na inventári a zariadeniach, nachádzajúcich sa v priestoroch objednávateľa. |
8.Poskytovateľ sa zaväzuje určiť osobu, ktorá bude zodpovedná za riadne vykonávanie služieb na základe tejto zmluvy. |
9.Poskytovateľ a jeho pracovníci vykonávajúci dohodnuté služby sa zaväzujú dodržiavať vnútorné predpisy objednávateľa. |
10.Poskytovateľ sa zaväzuje zaistiť dodržiavanie zákazu používania PC, telefónov a ostatných zariadení a techniky objednávateľa personálom poskytovateľa. |
11.Dodávateľ je povinný objednávateľovi predložiť v lehote do 5 dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy: a) zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona; b) čestné vyhlásenie, že má k dispozícii prostriedky a technické vybavenie potrebné na plnenie tejto zmluvy; c) platný certifikát ISO 9001. |
12.V prípade, ak podmienku uvedenú v bode 1 a 14 osobitných požiadavkách na plnenie úspešný uchádzač (poskytovateľ) nesplní, objednávateľ si vyhradzuje právo od tejto zmluvy okamžite odstúpiť, resp. až splnením podmienky uvedenej v bode 1 a 14 osobitných požiadavkách na plnenie zmluva nadobúda účinnosť. Odstúpenie je účinné dňom doručenia odstúpenia od tejto zmluvy. |
13.Hygienické potreby (toaletný papier, papierové utierky, tekuté mydlo, osviežovače vzduchu) zabezpečuje obstarávateľ. |
14.V cene za mesiac bežného upratovania budú zahrnuté všetky náklady poskytovateľa súvisiace s realizáciou premetu zmluvy, t.j. mzdy, doprava, čistiace prostriedky, technické a strojové vybavenie, pracovné nástroje a pomôcky, resp. iné vybavenie okrem nákladov za hygienické potreby, ktoré zabezpečuje objednávateľ. |
15.Objednávateľ môže zjavné a preukázateľné nesplnenie predmetu zmluvy písomne reklamovať do 3 pracovných dní. V prípade opakovaných oprávnených reklamácií počas dvoch po sebe idúcich mesiacov, je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. Poskytovateľ je povinný nedostatky uvádzané v reklamácii odstrániť najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prerokovania oprávnenej reklamácie objednávateľa, inak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu odstúpením od zmluvy nie je dotknutý. V prípade, ak Poskytovateľ poruší povinnosti uvedené vo funkčnej špecifikácii tejto zmluvy a čistiace a upratovacie práce neposkytne riadne a včas a v určenom rozsahu, zaväzuje sa Objednávateľovi uhradiť zmluvnú pokutu vo výške 50,00 Eur za každé takéto porušenie. Objednávateľ je oprávnený o každom takomto porušení Poskytovateľa informovať aj prostredníctvom e-mailu. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 15 dní odo dňa jej uplatnenia Objednávateľom. |
16.Objednávateľ si vyhradzuje právo zmluvu ukončiť písomnou výpoveďou bez uvedenia dôvodu s 1-mesačnou výpovednou lehotou. Výpoveď musí byť písomná a druhej strane doručená pričom výpovedná lehota začne plynúť deň nasledujúci po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
17.Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností poskytovateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS. |
18. Odmena je splatná v lehote do 30 dni odo dňa doručenia faktúry. Dohodnutá odmena sa rozpočítava na 12 mesiacov. |
19. Zmluva nadobudne účinnosť dňa 1.2.2017 |
Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.02.2017 08:02 — 01.02.2018 08:02
12,00 mesiace
25 264,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.01.2017 08:09
24.01.2017 13:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.01.2017 08:21 - Vstupná ponuka | 25 258,80 | € | Cena s DPH |
24.01.2017 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 960,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: