36022047 03
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Povodie Hrona, odštepný závod
Partizánska cesta 69, Banská Bystrica, 97498, SVK
00685852
Messer Tatragas, spol. s r.o.
Chalupkova 9, Bratislava, 81944, SVK
Dodávka technických plynov a prenájom tlakových fliaš
Technické plyny, Prenájom oceľových tlakových nádob
Tovar, Služba
1. Dodávka technických plynov a prenájom tlakových fliaš
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka technických plynov vrátane prenájmu oceľových tlakových nádob a súvisiacich služieb s možnosťou užívať dodávané oceľové tlakové nádoby počas platnosti rámcovej dohody (12 mesiacov) pre zabezpečenie vlastných prevádzkových potrieb jednotlivých organizačných jednotiek verejného obstarávateľa. Organizačné jednotky verejného obstarávateľa sa nachádzajú v meste Banská Bystrica, Zvolen, Levice, Lučenec a Rimavská Sobota. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Acytylén technický 2.6, F50, 10 kg | ks | 10 | ||
Kyslík plynný technický (15 Mpa), 6,43 m³ | ks | 14 | ||
Oxid uhličitý technický (CO2), 10 kg | ks | 2 | ||
Argón 5.0, 10,7 m³, F50 | ks | 1 | ||
Dusík technický 3.0, 6 m³, F40, P150 | ks | 1 | ||
Dusík ECD, 9,5 m³, F50, P200 | ks | 1 | ||
Hélium 5.0, 9,2 m³, F50, P200 | ks | 1 | ||
Kyslík 4.5, 10,7 m³, F50, P200 | ks | 2 | ||
Vodík plynný 3.0 (15 Mpa), 6 m³ | ks | 1 | ||
Prenájom tlakových fliaš | ks/deň | 12045 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tlaková oceľová fľaša | musí spĺňať ustanovenia zákona č. 254/2011 Z. z. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia sú jednotlivé organizačné jednotky verejného obstarávateľa ako objednávateľa (ďalej len "objednávateľ"). Organizačné jednotky objednávateľa sa nachádzajú v meste Banská Bystrica, Zvolen, Levice, Lučenec a Rimavská Sobota. |
Cena za 1 ks fľaše s technickým plynom počas platnosti rámcovej dohody musí zahŕňať: - náklady spojené s dopravou na miesto plnenia, naložením a vyložením fľaše na miesto plnenia, - odvoz prázdnej fľaše po spotrebovaní plynu, - ADR poplatok, - cestný poplatok, - palivový poplatok. |
Ku každému typu plynu požaduje objednávateľ doložiť v písomnej podobe: - kartu bezpečnostných údajov, - dátové listy. |
Objednávateľ požaduje od úspešného uchádzača ako dodávateľa (ďalej len "dodávateľ") akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru, počas obdobia platnosti rámcovej dohody (12 mesiacov), podľa potrieb jednotlivých organizačných jednotiek objednávateľa, na základe priebežných čiastkových výziev na plnenie (objednávky), zadávaných telefonicky, e-mailom alebo osobne kontaktným osobám dodávateľa. |
Množstvo predmetu zákazky/rámcovej dohody je predpokladané, určené na základe predchádzajúcej spotreby objednávateľa a môže byť objednávateľom počas platnosti rámcovej dohody upravované podľa jeho aktuálnych potrieb, bez nároku na dodanie celkového predpokladaného množstva plynov a súvisiacich služieb. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia na miesto plnenia, ktorým sú jednotlivé organizačné jednotky objednávateľa, najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia každej objednávky z jednotlivej organizačnej jednotky objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia rámcovej dohody, teda ešte pred samotným plnením rámcovej dohody, predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet jednotlivých cien predmetu dohody. |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia rámcovej dohody, teda ešte pred samotným plnením rámcovej dohody, predložiť objednávateľovi návrh na plnenie vrátane špecifikácie jednotlivých položiek predmetu dohody. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v rámci plnenia predmetu dohody, bude dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ako aj zabezpečí, aby plnením predmetu dohody nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak nejakú oblasť predmetu dohody bude realizovať subdodávkou. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia rámcovej dohody mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET rámcová dohoda nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu dohody a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu dohody realizovať subdodávkou. |
Dodávateľ je povinný dodávať fľaše označené číslom (kódom), ktoré musí byť uvedené aj na dodacom liste. |
Platby za plnenie predmetu dohody sa budú uskutočňovať po dodaní príslušného množstva tovaru a poskytnutí súvisiacich služieb v príslušnom fakturovanom mesiaci jednotlivým organizačným jednotkám objednávateľa a to na základe dodávateľom vystavených faktúr doručených jednotlivým organizačným jednotkám objednávateľa, pričom súčasťou faktúry bude aj dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami. Predmetom fakturácie bude len skutočne dodané množstvo a druh tovaru na základe objednávky jednotlivej organizačnej jednotky objednávateľa. |
Okrem poplatkov uvedených v opisnom formulári si dodávateľ nesmie účtovať žiadne ďalšie poplatky. |
Faktúry, vystavené pre každú jednotlivú organizačnú jednotku objednávateľa samostatne, sú splatné do 30 dní odo dňa ich doručenia jednotlivým organizačným jednotkám objednávateľa. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť takúto faktúru na prepracovanie. Nová lehota splatnosti začína plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. |
Dodávateľ sa zaväzuje a zároveň zodpovedá za to, že predmet dohody v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet dohody a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia dohody zaslať jednotlivým organizačným jednotkám objednávateľa meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón pre jednotlivé organizačné jednotky objednávateľa do 7 dní od uzatvorenia rámcovej dohody. |
Jednotlivé organizačné jednotky objednávateľa zašlú dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón do 7 dní od uzatvorenia rámcovej dohody. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania sumy, resp. množstva podľa tejto dohody a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Slovenská republika
30.01.2017 07:00 — 29.12.2017 14:00
1,00 celý predmet zákazky
8 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.01.2017 11:11
17.01.2017 11:00
17.01.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.01.2017 11:29 - Vstupná ponuka | 8 299,00 | € | Cena bez DPH |
16.01.2017 15:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 199,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: