518140
Národné rehabilitačné centrum
Sládkovičova 1, Kováčová, 96237, SVK
36349631
R.M.L. TRENČÍN, s.r.o.
Bratislavská 121/1297, Trenčín, 91105, SVK
Ochranná pracovná obuv
pracovná obuv
Tovar, Služba
1. Ochranná pracovná obuv
|
|
---|---|
Funkcia |
Pracovná obuv pre zamestnancov jednotlivých prevádzok v oblasti poskytovania zdravotníckej starostlivosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Pracovná obuv dámska - sandále s rovnou podrážkou, párov spolu | pár | 33 | ||
1.a) z toho veľkosť č. 37 | pár | 5 | ||
1.b) z toho veľkosť č. 38 | pár | 10 | ||
1.c) z toho veľkosť č. 39 | pár | 10 | ||
1.d) z toho veľkosť č. 40 | pár | 5 | ||
1.e) z toho veľkosť č. 41 | pár | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1) Pracovná obuv dámska – sandále s rovnou podrážkou | Certifikované ako ľahká pracovná obuv. Celoobšité. Zvršok, podšívka a stielka kožené. Mäkčená anatomická korková stielka s koženým poťahom v bielej farbe, s podpornými prvkami v oblasti klenby ... |
1) | a prstovej časti, s antibakteriálnou úpravou. Medzipodošva pre tlmenie nárazov. Podošva biela s protišmykovými vlastnosťami, rovná, materiál EVAc. |
1) | Dĺžkovo-nastaviteľné dva priehlavkové pásiky a jeden bezpečnostný pätový pásik. Nastaviteľnosť zabezpečená prackou. Farba obuvi: biela. |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru. |
2. Dodávateľ do 5 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží obstarávateľovi certifikát pre ochrannú obuv, certifikát kvality, zdravotnej nezávadnosti a vyhlásenie o zhode. |
3. Dodanie tovaru pondelok – piatok od 7:00 do 14:00 hod. Dovoz tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi minimálne 1 deň vopred. |
4. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
5. Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu/faktúry, z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie. |
6. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hod. od doručenia reklamácie. |
7. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru, ktorý je nový a nepoužívaný. Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. |
8. Objednávateľ požaduje možnosť výmeny za inú veľkosť. |
9. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru a potvrdení dodacieho listu, na základe doručenej faktúry s uvedením jednotlivých cien s DPH a celkovej ceny s DPH, vrátane ceny za balenie, naskladnenie, dovoz tovaru na miesto plnenia a vyskladnenie u objednávateľa. Splatnosť 30 dní. |
10. Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. |
11. Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
26.01.2017 10:31 — 27.01.2017 14:00
1,00 predmet zákazky podľa špecifikácie celkom
473,55
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.01.2017 10:33
17.01.2017 10:30
17.01.2017 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.01.2017 11:58 - Vstupná ponuka | 473,52 | € | Cena s DPH |
12.01.2017 13:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 472,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: