604887
Mestská časť Bratislava - Záhorská Bystrica
Námestie Rodiny 1, Bratislava, 84357, SVK
31318762
FCC Slovensko, s.r.o.
Bratislavská 18, Zohor, 90051, SVK
Zber, odvoz, likvidácia tuhého komunálneho odpadu
komunálny odpad, zber, preprava, likvidácia, zneškodňovanie
Služba, Tovar
16. Likvidácia odpadovej vody a odpadu; sanitárnea podobné služby
1. Zber, odvoz, likvidácia tuhého komunálneho odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Zber, odvoz a zneškodnenie komunálnych odpadov a bioodpadov, ktoré vznikli na území obce v zmysle Zákona č. 223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a o zmene a doplnení niektorých zákonov respektíve Zákona č. 79/2015 Z.z. účinného od 1.1.2016 |
2. Prenájom veľkokapacitných kontajnerov s objemom 7m3 a 5,7m3 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prenájom veľkokapacitných kontajnerov - celoročne o objeme 5,7 m3 | kus | 1 | ||
Prenájom veľkokapacitných kontajnerov - celoročne o objeme 7 m3 | kus | 1 | ||
Odvoz a likvidácia/zneškodnenie komunálneho a drobného stavebného odpadu | kus/rok | 60 | 62 | |
Odvoz a likvidácia/zhodnotenie bioodpadu | kus/rok | 132 | 134 |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred plnením, predložiť Objednávateľovi, v originálnom vyhotovení, platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia o registrácii dodávateľa v registri právnických osôb, ktoré ho oprávňuje Zmluvu plniť. |
2. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predložiť Objednávateľovi špecifikáciu zmluvnej ceny, ktorá musí zodpovedať celkovej zmluvnej cene. |
3. Dodávateľ je, do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred plnením, povinný predložiť Objednávateľovi, v originálnom vyhotovení, certifikát kvality, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality služby, min.: ISO 9001 a ISO 14001. |
4. Požaduje sa predložiť podrobný položkovitý rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
5. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predložiť Objednávateľovi harmonogram dní, v ktorých bude odvážať z katastrálneho územia obce komunálny odpad podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
6. Nedodržanie týchto povinností uvedených v bode 1. až 5. sa bude považovať za hrubé porušenie Zmluvy. |
7. V cene musia byť zahrnuté aj náklady Dodávateľa na dopravu, potrebné na uspokojivé poskytovanie služby. |
8. Dodávateľ je od momentu prevzatia odpadu na prepravu zodpovedný za manipuláciu a s týmto odpadom. |
9. Dodávateľ je povinný odovzdať Objednávateľovi kontajnery a nádoby na miesta plnenia oznámené Objednávateľom, v stave spôsobilom na ich užívanie, do 3 pracovných dní odo dňa doručenia písomného oznamu, s adresami miest plnenia. |
10. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstraňovať prípadné závady na kontajneroch a nádobách, znemožňujúce ich riadne užívanie. |
11. Objednávateľ sa zaväzuje prenajaté kontajnery a nádoby užívať spôsobom na to určeným a nevykonávať žiadne úpravy prenajatých kontajnerov. |
12. V prípade požiadavky objednávateľa, znížiť alebo zvýšiť plnenie uvedené v technickej špecifikácii, je Objednávateľ povinný písomne predložiť Dodávateľovi takúto požiadavku. |
13. Dodávateľ je povinný akceptovať požiadavku Objednávateľa na zníženie respektíve zvýšenie rozsahu plnenia. |
14. V prípade, že dôjde k zvýšeniu rozsahu plnenia, peňažné plnenie bude vychádzať z jednotkových cien za položku, uvedených v položkovitom rozpočte. |
15. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
16. Táto zmluva sa uzatvára na 12 mesiacov od 1.1.2016 až 31.12.2016. |
17. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ v jeho mene zabezpečil všetky potrebné hlásenia vyžadované platnou legislatívou SR. |
Názov | Upresnenie |
Predmet zákazky | bude nacenený podľa podrobného položkového rozpočtu |
Spôsob fakturácie | raz mesačne, na základe skutočne poskytnutých služieb |
Splatnosť faktúr | 30 dní |
Obsah faktúr | zákonné náležitosti, špecifikácia poskytnutých služieb podľa položkového rozpočtu a súhrn |
Cena za prenájom veľkokapacitných kontajnerov | zahŕňa aj ich dovoz a ich uloženie na objednávateľom určené miesta |
Cena za odvezenú mernú jednotku odpadu | zahŕňa všetky náklady spojené s odvozom, vrátane manipulačných poplatkov a zákonných poplatkov |
Poplatky za zber, odvoz a zneškodnenie | sú zahrnuté v cene predmetu zákazky |
Nám.Rodiny 1, Bratislava - m. č. Záhorská Bystrica, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
20.01.2017 13:44 — 19.01.2018 13:45
1,00 1
36 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.01.2017 13:50
16.01.2017 13:42
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.01.2017 12:25 - Vstupná ponuka | 31 360,00 | € | Cena bez DPH |
16.01.2017 13:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 868,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: