00002801
Slovenská inovačná a energetická agentúra
Bajkalská 27, Bratislava, 82799, SVK
35710691
Lamitec, spol. s r.o.
Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK
Nákup a dodanie kancelárskych potrieb
kancelárske potreby
Tovar, Služba
1. Nákup a dodanie kancelárskych potrieb
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske potreby pre administratívne činnosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
časť 1 | - | - | ||
Obal EURO A4 z polypropylénu, číry, hladký, lesklý, otvor zhora (typ otvárania "U"), 50 mic. (100 ks / bal.) | bal. | 20 | ||
časť 2 | - | - | ||
Obal EURO A4 z polypropylénu, číry, hladký, lesklý, otvor zhora (typ otvárania "U"), 50 mic. (100 ks / bal.) | bal. | 5 | ||
Obálky s odtrhávacou páskou C4 / 90g (500 ks / bal.) | bal. | 6 | ||
Kancelársky papier biely, A4, 80g/m2, 500 ks v 1 bal., belosť - 146 (+/- 3), opacita - 92 % (+/- 2) | bal. | 115 | ||
časť 3 | - | - | ||
Obal EURO A4 z polypropylénu, číry, hladký, lesklý, otvor zhora (typ otvárania "U"), 50 mic. (100 ks / bal.) | bal. | 30 | ||
Kancelársky papier biely, A4, 80g/m2, 500 ks v 1 bal., belosť - 146 (+/- 3), opacita - 92 % (+/- 2) | bal. | 60 |
Názov |
1. Dodanie tovaru vrátane dopravy a vynesenia na miesto plnenia, odvozu obalov, v ktorých bude predmet zákazky dopravený. |
2. Dodanie tovaru spolu s faktúrou a dodacím listom. |
3. V lehote do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy sa požaduje predloženie podrobného aktualizovaného rozpočtu predmetu zákazky v elektronickej verzii (napr. vo formáte MS Excel). |
Súčasťou podrobného aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. V podrobnom aktualizovanom rozpočte bude uvedené: |
a) technické vlastnosti z opisného formulára, |
b) názov/označenie dodávaného tovaru, ktorý bude predmetom dodania, na základe čoho dodávateľ preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky (rovnaký ako bude uvedený na FA a dodacom liste), |
c) merná jednotka ("MJ"), |
d) počet MJ, |
e) cena bez DPH za 1 MJ zaokrúhlená na dve desatinné miesta, |
f) cena bez DPH za požadovaný počet MJ zaokrúhlená na dve desatinné miesta, |
g) výška DPH vyjadrená v EUR, |
h) cena s DPH za požadovaný počet MJ zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
4. V nadväznosti na bod č. 3 Osobitných zmluvných podmienok je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi na schválenie aj predložený typ tovaru. Pokiaľ objednávateľ neschváli predložený typ tovaru z dôvodu nesplnenia technických špecifikácií uvedených v zmluve, môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy. K plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva stane účinnou. |
5. Úhrada za dodaný predmet zmluvy bude vykonaná bezhotovostne na základe faktúry a dodacieho listu v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
6. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH, t. j. predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná. |
7. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
8. Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
9. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
10. Zákazka je financovaná z prostriedkov EÚ, platia pre ňu Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Tovarov, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov |
a zákona č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti Dodávateľa je podstatným porušením Zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od Zmluvy odstúpiť. |
12. Na účinnosť zmluvy sa vzťahujú Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska. |
13. Porušenie povinností uvedených v bodoch 1., 2., 3., 4., 11. sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s následkom zániku zmluvy v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Slovenská republika
01.02.2017 08:00 — 20.02.2017 16:00
1,00 zostava
974,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.01.2017 13:41
16.01.2017 10:00
16.01.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.01.2017 13:49 - Vstupná ponuka | 973,99 | € | Cena s DPH |
16.01.2017 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 716,44 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: