Z2017970
OF-117515
zrušená
00606731
Záchranná služba Košice
Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK
Pohonné hmoty
pohonné hmoty, benzín, nafta
Tovar, Služba
1. Pohonné hmoty
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup pohonných hmôt prostredníctvom palivových kariet, |
vystavenie a dodanie palivových kariet, ako prostriedku bezhotovostnej úhrady za nákup pohonných hmôt. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Bezolovnatý automobilový benzín 95 podľa normy STN EN 228 | liter | 5 284 | ||
2. Motorová nafta podľa normy STN EN 590 | liter | 217 704 | ||
3. Palivová karta, ako prostriedok bezhotovostnej úhrady za nákup predmetu Rámcovej dohody s vnútroštátnou platnosťou a s medzinárodnou platnosťou (viď bod „Miesta plnenia“) | kus | 90 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1 Bezolovnatý automobilový benzín | musí spĺňať požiadavky uvedené vo Vyhláške Ministerstva životného prostredia SR č. 228/2014, ktorou sa ustanovujú požiadavky na kvalitu palív a vedenie prevádzkovej evidencie o palivách. |
2.1 Motorová nafta | musí spĺňať požiadavky uvedené vo Vyhláške Ministerstva životného prostredia SR č. 228/2014, ktorou sa ustanovujú požiadavky na kvalitu palív a vedenie prevádzkovej evidencie o palivách. |
3.1 Palivová karta | musí byť prostriedkom bezhotovostnej úhrady za nákup predmetu Rámcovej dohody, t.j. jedna palivová karta musí umožňovať úhradu za nákup pohonných hmôt |
3.2 Palivová karta | musí byť opatrená magnetickým prúžkom, alebo čipom. |
3.3 Palivová karta - ochranné prvky | Pri nákupe predmetu Rámcovej dohody objednávateľ zadá PIN kód a stav tachometra. |
3.4 Palivové karty - správa | dodávateľ musí umožniť objednávateľovi správu palivových kariet prostredníctvom elektronického systému správy kariet (fleet online systém) |
3.5 Elektronický systém správy palivových kariet musí objednávateľovi umožniť: | spravovať a kontrolovať palivové karty, |
3.5 Elektronický systém správy palivových kariet musí objednávateľovi umožniť: | určovať a meniť obmedzenia maximálnej výšky finančného limitu na čerpanie pohonných hmôt, finančný limit sa určuje pre jednotlivé karty na obdobie 1 mesiaca. |
3.5 Elektronický systém správy palivových kariet musí objednávateľovi umožniť: | zobraziť prehľad čerpania pohonných hmôt a/alebo iného sortimentu a /alebo odobratých doplnkových služieb za vybrané obdobie alebo vybranú kartu, kedykoľvek v priebehu mesiaca, |
3.5 Elektronický systém správy palivových kariet musí objednávateľovi umožniť: | exportovať dáta do MS-Excel. |
3.6 Služby dodávateľa súvisiace s palivovými kartami | garancia bezplatného vykonávania transakcií s kartou po celú dobu jej platnosti |
3.6 Služby dodávateľa súvisiace s palivovými kartami | dodatočné vydávanie kariet v lehote do 5 pracovných dní od doručenia záväznej objednávky, |
3.6 Služby dodávateľa súvisiace s palivovými kartami | možnosť bezplatného zablokovania stratenej karty kedykoľvek počas plnenia Rámcovej dohody (t.j. vrátane víkendov a sviatkov) v lehote do 1 hodiny od nahlásenia, |
3.6 Služby dodávateľa súvisiace s palivovými kartami | palivová karta musí byť akceptovaná na miestach plnenia podľa bodu „Miesta plnenia“. |
Názov |
1. Osobitné podmienky po uzatvorení Rámcovej dohody (ďalej len „RD“) a pred samotným plnením predmetu RD |
1.1 Povinnosti Dodávateľa po uzatvorení RD a pred samotným plnením predmetu RD |
1.1.1 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklad - Certifikát automobilového benzínu, vystavený výrobcom a vyhlásenie o zhode s platnými technickými špecifikáciami výrobcu a v súlade s platnou STN EN (originál alebo jeho úradne overená kópia), najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia RD. |
1.1.2 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklad - Certifikát motorovej nafty, vystavený výrobcom a vyhlásenie o zhode s platnými technickými špecifikáciami výrobcu a v súlade s platnou STN EN (originál alebo jeho úradne overená kópia), najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia RD. |
1.1.3 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi výpočet zľavy na 1 liter pohonných hmôt. |
Spôsob výpočtu zľavy na 1 liter pohonných hmôt: |
Zľava = (Mnb x PrCb + Mnn x PrCn - CZC)/(Mnb+Mnn) |
Mnb: predpokladané množstvo benzínu v litroch |
PrCb: Priemerná cena 1 litra benzínu v sieti čerpacích staníc dodávateľa platná ku dňu vyhlásenia obchodu v EUR s DPH |
Mnn: predpokladané množstvo nafty v litroch |
PrCn: Priemerná cena 1 litra nafty v sieti čerpacích staníc dodávateľa platná ku dňu vyhlásenia obchodu v EUR s DPH |
CZC: Celková zmluvná cena – výsledná celková zmluvná cena v EUR s DPH podľa čl. IV RD |
Dodávateľ uvedie kde a akým spôsobom môže Objednávateľ preveriť hodnoty Priemerných cien 1 litra pohonných hmôt v sieti čerpacích staníc Dodávateľa. |
1.1.4 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi zoznam svojich čerpacích staníc, resp. čerpacích staníc zmluvného partnera Dodávateľa, s uvedením mesta a okresu, kde sa čerpacia stanica na území Slovenskej republiky nachádza. |
Dodávateľ vypracuje opis možností čerpania pohonných hmôt v zahraničí, v lehote najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia RD. |
Zoznam čerpacích staníc bude považovaný za Prílohu tejto RD. |
1.2 Vyhodnotenie splnenia povinností Dodávateľa podľa bodu 1.1 |
1.2.1 Objednávateľ je povinný vyhodnotiť doklady a dokumenty predložené Dodávateľom podľa čl. II ods. 2.4, bod 1.1, do 5 pracovných dní od doručenia dokladov a dokumentov. |
1.2.2 Požiadavka na čerpanie pohonných hmôt v zahraničí nebude splnená, ak Dodávateľ neumožní žiadne čerpanie pohonných hmôt v zahraničí. |
1.2.3 V prípade, ak niektorý z dokladov alebo dokumentov preukáže nesplnenie požiadaviek na predmet RD (čl. II Predmet zmluvy, ods. 2.1 až 2.3) alebo na predloženie dokladov podľa čl. II ods. 2.4, bod 1.1, Objednávateľ je povinný oznámiť Dodávateľovi konkrétne dôvody nesplnenia týchto požiadaviek. |
2. Cena |
2.1 Dodávateľ zaväzuje predávať Objednávateľovi tovar, ktorého cena sa určí tak, že od aktuálnej maloobchodnej ceny položky predmetu RD v EUR s DPH sa odpočíta zľava v hodnote podľa bodu „Osobitné požiadavky na plnenie“ - podbod 1.1.3. |
2.2 Zmluvné strany sa dohodli, že pre účel overenia musia byť aktuálne maloobchodné jednotkové ceny Dodávateľa podľa tohto článku nepretržite prístupné pre Objednávateľa na internetovej stránke Dodávateľa alebo prostredníctvom elektronického systému správy kariet (fleet online systém), po celú dobu trvania tejto RD. |
2.3 Predpokladané množstvá pohonných hmôt sú uvedené v bode „Technická špecifikácia predmetu Zmluvy“. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby si Objednávateľ vyhradzuje právo objednať nižšie alebo vyššie množstvá ako sú predpokladané. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu RD. |
2.4 V prípade ak Dodávateľ nebude schopný počas doby platnosti tejto RD dodať predmet RD, Objednávateľ je oprávnený zabezpečiť si dodanie tovaru, (ktorý je predmetom dodania podľa tejto RD), zodpovedajúcej kvality od iného Dodávateľa v množstve nevyhnutnom na pokrytie jeho časovej potreby a za cenu najvýhodnejšej ponuky na trhu. V prípade opakovaných problémov s dodaním tovaru podľa vyššie uvedeného, je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto RD. |
2.5 V prípade, ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena každej položky (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké, alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto RD a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto RD, |
zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto RD a nižšou cenou. |
2.6 Ak bude priemerná cena príslušnej pohonnej látky v SR (týždenné), zistená na portáli Štatistického úradu SR nižšia ako priemerná cena príslušnej položky vrátane zľavy za obdobie 6 mesiacov bezprostredne predchádzajúcich k určeniu ceny, vypočítaná na základe fakturácie podľa tejto zmluvy, bude Dodávateľ povinný upraviť zľavu z ceny tak, aby pri rovnakom výpočte podľa bodu 1.1.3 bola priemerná cena príslušnej pohonnej látky v SR (týždenné), zistená na portáli Štatistického úradu SR vyššia ako priemerná cena príslušnej položky vrátane zľavy za obdobie 6 mesiacov. |
2.7 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
3. Miesto plnenia |
3.1 Miestom plnenia sú čerpacie stanice Dodávateľa majoritne na území Slovenskej republiky a minoritne v zahraničí, alebo v čerpacie stanice pohonných hmôt zmluvných partnerov Dodávateľa majoritne na území Slovenskej republiky a minoritne v zahraničí, uvedené v Prílohe tejto RD. |
Zahraničím sa rozumie: Česká Republika, Maďarsko, Rakúsko, Slovinsko, Taliansko, Chorvátsko, Srbsko, Bosna a Hercegovina, Rumunsko. |
3.2 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť nasledovný minimálny rozsah výskytu čerpacích staníc: |
Minimálne jedna čerpacia stanica Dodávateľa, resp. čerpacia stanica zmluvného partnera Dodávateľa sa musí nachádzať v týchto okresoch: |
- Okres Gelnica, |
- Okres Košice, |
- Okres Košice okolie, |
- Okres Michalovce, |
- Okres Sobrance, |
- Okres Spišská Nová Ves, |
- Okres Trebišov, |
- Okres Poprad, |
- Okres Prešov, |
- Okres Vranov nad Topľou, |
- Okres Martin |
- Okres Bratislava I, alebo Bratislava II, alebo Bratislava III, alebo Bratislava IV, alebo Bratislava V. |
4. Dodacie a platobné podmienky |
4.1 Dodávateľ je povinný vydať Objednávateľovi po odbere (načerpaní) pohonných hmôt na čerpacej stanici Dodávateľa pokladničný blok a kópiu pokladničného bloku z registračnej pokladne. Objednávateľ, ktorý načerpal pohonné hmoty je povinný pokladničný blok uschovať a na kópiu pokladničného bloku napísať evidenčné číslo vozidla, do ktorého čerpal pohonné hmoty a svoje meno (čitateľne). Kópia pokladničného bloku ostáva na čerpacej stanici Dodávateľa. |
4.2 Dodávateľ je povinný vyhotoviť súhrnnú faktúru v listinnej forme za načerpané pohonné hmoty podľa evidencie prostredníctvom palivových kariet v predchádzajúcom kalendárnom mesiaci k 15-temu a k poslednému dňu aktuálneho mesiaca v lehote do 15 kalendárnych dní. Dodávateľ je povinný k súhrnnej faktúre pripojiť dodací list v listinnej forme a zároveň v elektronickej forme prostredníctvom on-line systému. |
4.3 Vzhľadom na to, že Objednávateľ je subjektom verejného práva (podľa § 261 ods. 3 písm. d) a § 261 ods. 4 písm. a), b) Obchodného zákonníka) a zároveň poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 60 dní odo dňa doručenia faktúry. |
4.4 Objednávateľ zaplatí kúpnu cenu na základe faktúry vystavenej Dodávateľom za načerpané pohonné hmoty a to bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa. |
5. Sankcie |
5.1 V prípade nedodržania Osobitných požiadaviek na plnenie (čl. II Predmet zmluvy, ods. 2.4) zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť za každý prípad porušenia zmluvných podmienok zmluvnú pokutu vo výške 1 000,- €. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Dodávateľovi. |
5.2 V prípade omeškania s úhradou faktúry je Dodávateľ oprávnený vyúčtovať a Objednávateľ je povinný zaplatiť úrok z omeškania vo výške 0,03% z fakturovanej neuhradenej sumy za každý deň omeškania. Úroky z omeškania sú splatné v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Dodávateľovi. |
5.3 Uplatnením peňažných sankcií podľa bodu 1 a 2 tohto článku nie je dotknuté právo na náhradu škody. |
5.4 Za podstatné porušenie RD sa považuje: nedodržanie požiadaviek na predmet RD (čl II Predmet zmluvy, ods. 2.1 až 2.3), nedodržanie Osobitných požiadaviek na plnenie (čl II Predmet zmluvy, ods. 2.4). |
6. Subdodávky |
6.1 Dodávateľ môže zabezpečiť časť plnenia predmetu RD prostredníctvom svojich subdodávateľov. |
6.2 Dodávateľ garantuje spôsobilosť subdodávateľov pre plnenie predmetu RD. |
6.3 Dodávateľ zodpovedá za celé a riadne plnenie RD počas celého trvania zmluvného vzťahu s Objednávateľom a to bez ohľadu na to, či Dodávateľ použil subdodávky alebo nie, v akom rozsahu a za akých podmienok. Objednávateľ nenesie akúkoľvek zodpovednosť voči subdodávateľom Dodávateľa. |
6.4 Dodávateľ je povinný oznámiť Objednávateľovi akúkoľvek zmenu údajov o subdodávateľovi, do piatich pracovných dní odo dňa, kedy táto skutočnosť nastala. |
6.5 Dodávateľ má právo na zmenu subdodávateľa, alebo na doplnenie nového subdodávateľa vo vzťahu k plneniu, ktorého sa táto RD týka. |
6.6 Dodávateľ je povinný do piatich pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy so subdodávateľom, alebo v deň nástupu subdodávateľa (podľa toho, ktorá skutočnosť nastane neskôr), predložiť aktualizovaný zoznam subdodávateľov, ktorý musí obsahovať minimálne identifikáciu subdodávateľa, predmet subdodávky, predpokladaný podiel zákazky zadávaný subdodávateľovi a osobu oprávnenú konať za subdodávateľa (meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia). |
6.7 Subdodávateľ, ktorý sa podieľa na dodaní plnenia v sume najmenej 50% z hodnoty plnenia má povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod po celú dobu trvania RD. |
6.8 Porušenie povinností Dodávateľa uvedených v tomto článku tejto RD sa považuje za podstatné porušenie zmluvných povinností. |
7. Osobitné ustanovenia |
7.1 RD sa uzatvára na dobu určitú v trvaní najviac 12 kalendárnych mesiacov od Momentu uzavretia, alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
7.2 Skutočnosť, že Dodávateľ v čase uzatvorenia RD nemá vykonaný zápis v zozname hospodárskych subjektov v rozsahu podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov, je dôvodom na odstúpenie od RD zo strany Objednávateľa. Objednávateľ má právo odstúpiť od RD v prípade, ak Dodávateľ nepreukáže zápis v zozname hospodárskych subjektov v rozsahu podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov v lehote najneskôr do 15 dní po uzatvorení RD. |
7.3 RD bude objednávateľ i dodávateľ oprávnený, aj pred uplynutím jej doby platnosti, vypovedať bez uvedenia dôvodu, v dohodnutej pätnásťdňovej výpovednej dobe, počítajúc od prvého dňa kalendárneho mesiaca, nasledujúceho po mesiaci v ktorom bude výpoveď doručená dodávateľovi. |
7.4 RD nadobúda účinnosť momentom skončenia platnosti a účinnosti Rámcovej dohody o dodávkach pohonných hmôt pre služobné motorové vozidlá č. 01/2015 zo dňa 26.1.2015, účinná od 27.1.2015 uzatvorenej medzi Objednávateľom a Predávajúcim Slovnaft, a.s., najneskôr dňa 28.1.2017 (v súlade s čl. IV bodom 4.3 VZP). |
Čerpacie stanice dodávateľa, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
12
1,00 Balík položiek uvedený v OF
248 245,87
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.01.2017 13:42
12.01.2017 14:00
12.01.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: