36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
48146676
Siemens Healthcare s. r. o.
Lamačská cesta 3/B, Bratislava, 84104, SVK
Echokardiografický prístroj s príslušenstvom pre potreby Kliniky anestéziológie a intenzívnej medicíny
Zdravotnícke vybavenie, echokardiograf
Tovar, Služba
1. Echokardiografický prístroj s príslušenstvom pre potreby Kliniky anestéziológie a intenzívnej medicíny
|
|
---|---|
Funkcia |
požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného a nerepasovaného echokardiografického prístroja najvyššej triedy vhodného pre potreby Kliniky anestéziológie a intenzívnej medicíny. Echokardiografický prístroj musí poskytovať špičkové zobrazovanie v 2D B - móde, objemové 3D zobrazovanie v reálnom čase ako aj vysokú citlivosť dopplerovského zobrazovania |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Ultrazvukový systém: | |
1.1 plne digitálny systém s digitálnym spracovaním signálov a digitálnym formovaním ultrazvukového lúča | |
1.2 plochý LCD monitor, na artikulačnom ramene: | min. 20" |
1.3 rozlíšenie monitora min. pixelov: | min. 1680 x 1050 |
1.4 kontrastný pomer monitora: | min. 800:1 |
1.5 jednoduché ovládanie všetkých funkcií pomocou podsvietených aktívnych tlačidiel, alebo pomocou dotykového ovládacieho panelu | |
1.6 počet spracovávajúcich signálových kanálov: | min. 650 000 |
1.7 prístroj musí byť schopní spracovať až 64 paralelných zväzkov | |
1.8 celkový dynamický rozsah prístroja: | min. 180 dB |
1.9 maximálna zobrazovacia hĺbka: | min. 30 cm |
1.10 rýchlosť prístroja: | min. 155 megavoxel/sec. |
1.11 porty pre 2D sondy: | min. 3 |
1.12 k prístroju musia byť pripojiteľné multifrekvenčné sondy | |
1.13 prístroj musí podporovať nezávislé 2D a dopplerovské frekvencie | |
1.14 prístoj musí umožňovať pripojenie signálu EKG | |
1.15 prístroj musí byť schopný rýchleho preostrovania usg lúča v 2D obraze, a vytvárať 2D obraz bez potreby meniť fokálny bod | |
1.16 sústavná automatická optimalizácia parametrov obrazu pri vyšetrovaní, bez potreby zásahu obsluhy | |
1.17 prístroj musí byť schopný zobraziť celý objem srdca 90° x 90° počas jedného úderu - jediná akvizícia na zobrazenie celého objemu, minimálne 40 objemov/sekunda pri hĺbke do 16 cm | |
1.18 prístroj musí byť schopný zobraziť objem toku v srdci pri súčasnom zobrazení 60° x 60° B - mód a 45° x 45° farebné mapovanie minimálne 20 objemov/sekunda bez potreby ECG signálu | |
1.19 maximálny počet obrazov za sekundu v B - móde: | min. 1040 |
2. Zobrazovacie módy: | |
2.1 vysokokvalitné 2D a objemové transtorakálne zobrazovanie s možnosťou harmonického zobrazenia | |
2.2 dopplerovské farebné mapovanie prietokov (CFM), tkanivový doppler, spektrálny doppler | |
2.3 meranie rýchlosti toku založené na dopplerovom jave | |
2.4 prístroj musí byť schopný merať rýchlosti v určenom objeme – pulzný doppler (PWD) | |
2.5 prístroj musí umožňovať meranie vysokorýchlostných tokov pri kontinuálnom vysielaní uzv. lúča – kontinuálny Doppler (CW) | |
2.6 prístroj musí umožňovať automatické obkresľovanie rýchlostného spektra v reálnom čase ako aj v “zmrazenom” obraze | |
2.7 prístroj musí umožňovať automatické vyhodnotenie rýchlostného spektra toku a vypočítať indexy PI, RI, stenózy | |
2.8 prístroj musí umožňovať semi - automatické merania | |
2.9 prístroj musí byť schopný zobraziť pohyby tkaniva M - mód | |
3. Archivácia a konektivita: | |
3.1 prístroj musí obsahovať interný HDD s kapacitou: | min. 1000 GB |
3.2 veľkosť pamäte slučky: | min. 1,6 GB |
3.3 prístroj musí umožňovať pripojenie k sieti LAN a DICOM 3.0 protokol | |
3.4 prístroj musí podporovať DICOM štruktúrované reporty pre kardiológiu | |
3.5 prístroj musí umožňovať importovať data pacientov z RIS | |
3.6 prístroj musí mať port pre pripojenie USB: | min. 5 |
3.7 prístroj musí podporovať pripojenie externého monitora pomocou DVI-D výstupu | |
3.8 prístroj musí obsahovať DVD archivačné zariadenie - nie rekordér | |
3.9 prístroj musí obsahovať integrovanú čiernobielu termotlačiareň | |
3.10 k prístroju musí byť možné pripojiť PC tlačiareň | |
4. Špeciálne technológie: | |
4.1 prístroj musí umožňovať automatickú analýzu ľavej komory 3D/4D | |
4.2 prístroj musí byť schopný analýzy a výpočtu objemov ľavej komory založenej na znalostnej databáze | |
4.3 prístroj musí umožňovať vyhodnocovanie mechaniky a kynetiky myokardu | |
5. Sondy: | |
5.1 transtorakálna sonda s fázovo riadeným poľom – určená na vyšetrovanie srdca dospelého, a na akvizíciu objemových dát v reálnom čase: | |
5.1.1 frekvenčný rozsah: | min. 1,5 až 3,5 MHz |
5.1.2 hĺbka zobrazenia: | min. 300 mm |
5.1.3 počet elementov: | 1728 |
5.1.4 max FOV: | min. 90° x 90° |
5.2 sonda s fázovým riadením, určená na vyšetrovanie srdca dospelého: | |
5.2.1 frekvenčný rozsah: | min. 1,25 až 4,5 MHz |
5.2.2 hĺbka zobrazenia: | min. 300 mm |
5.2.3 počet elementov: | 112 |
5.2.4 max FOV: | min. 90° |
6. Možné rozšírenia - prístroj musí byť možné rozšíriť o: | |
6.1 TEE sondu, určenú na vyšetrovanie srdca dospelého - transezofagiálna echografia: | |
6.1.1 frekvenčný rozsah: | min.3.0 až 7.0 MHz |
6.1.2 hĺbka zobrazenia: | min. 180 mm |
6.1.3 počet elementov: | 64 |
6.1.4 max FOV: | min. 90° |
Názov |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže: |
1. ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, pričom zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť dodávateľovi podľa zákona o VO uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní resp. mu môže byť zo strany úradu pre verejné obstarávanie uložená pokuta. |
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
A. POVINNÉ NÁLEŽITOSTI PONUKY: |
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky: |
- najneskôr do 10 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa, |
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - ECHO pre potreby KAIM". |
A.1 Dodávateľom potvrdený Titulný list s uvedením obsahu ponuky, v ktorom bude uvedený zoznam predložených dokladov a dokumentov (súpis dokumentov). |
A.2 Dodávateľom potvrdený Identifikačný list s kontaktnými údajmi ním oprávnenej kontaktnej osoby pre záväznú komunikáciu v procese VO, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu kontaktnej osoby, |
- telefónne číslo kontaktnej osoby, |
- elektronickú adresu kontaktnej osoby. |
A.3 Dodávateľom vyplnený Štruktúrovaný rozpočet ceny (s údajmi po EA), ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
A.3.1 obchodný názov ponúkaného tovaru, |
A.3.2 názov výrobcu ponúkaného tovaru, |
A.3.3 mernú jednotku ponúkaného tovaru (ďalej len "MJ"), |
A.3.4 počet MJ ponúkaného tovaru, |
A.3.5 jednotkovú cenu za MJ v EUR bez DPH, |
A.3.6 sadzbu DPH v %, |
A.3.7 jednotkovú cenu za MJ v EUR s DPH, |
A.3.8 celkovú cenu za počet MJ v EUR bez DPH, |
A.3.9 celkovú cenu za počet MJ v EUR s DPH. |
A.4 Dodávateľom vyplnenú a potvrdenú Prílohu č. 1 - Splnenie technických požiadaviek na predmet zákazky, v ktorej uchádzač doplní, či ním ponúkaný prístroj SPĹŇA/NESPĹŇA požadované parametre predmetu zákazky. V prípadne, ak dodávateľ uvedie NESPĹŇA doplní zároveň ekvivalentnú hodnotu parametra ním ponúkaného prístroja. Dodávateľ uvedie informáciu, kde sa parametre ním ponúkaného prístroja nachádzajú v priloženej technickej dokumentácii (napr. číslo strany) pre účely overenia správnosti dodávateľom doplnených údajov. |
Príloha č. 1 bude súčasťou uzatvorenej zmluvy. Vzor Prílohy č. 1 zašle bezodkladne po uzatvorení zmluvy e-mailom objednávateľ dodávateľovi k jej vyplneniu vo formáte .xls. |
A.5 Technickú dokumentáciu (napr. prospektový materiál) prostredníctvom ktorej dodávateľ preukazuje splnenie verejným obstarávateľom požadovaných parametrov na predmet zákazky. Technickú dokumentáciu predkladá dodávateľ v tlačenej forme v počte 1 ks a zároveň na dátovom nosiči v počte 2 ks (vo formáte umožňujúcom bezproblémovú tlač). Prospektový materiál nemusí byť preložený do slovenského jazyka. |
A.6 Originál, resp. úradne osvedčenú kópiu Vyhlásenie o zhode výrobku s doplňujúcimi dokladmi k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov. |
A.7 Úradne osvedčenú kópiu Potvrdenia ŠÚKL (výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok), resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie. |
A.8 Originál, resp. úradne osvedčenú kópiu Potvrdenie o autorizovanom servise vydané výrobcom prístroja, ktorým dodávateľ preukáže schopnosť vykonávať autorizovaný servis. Ak dodávateľ nemá uvedené potvrdenie, predloží originál, resp. úradne osvedčenú kópiu zmluvy so servisnou organizáciou, ktorá požadované potvrdenie má a zároveň originál, resp. úradne osvedčenú kópiu potvrdenia servisnej organizácie. |
A.9 Podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní požaduje verejný obstarávateľ preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť dodávateľa predložením nasledovných dokladov: |
A.9.1 Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní Zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. |
A.9.1.1 Podľa § 187 ods. 6) zákona o verejnom obstarávaní ak bola referencia vyhotovená do 1. marca 2014, splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je možné preukázať dôkazom o plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom. |
A.9.1.2 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods.5 zákona o verejnom obstarávaní: |
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť referencie o dodaní tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmetom zákazky za prechádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO, pričom verejný obstarávateľ vyžaduje preukázanie dodania tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmetom zákazky (za všetky tri roky spolu, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti). |
A.10 Zoznam a kontaktné údaje servisných stredísk dodávateľa pre potreby plnenia zmluvy. |
A.11 Kontaktné údaje na Klientske pracovisko dodávateľa - tzv. „Hotline", „Helpdesk", „Call centrum ..."pre potreby plnenia zmluvy. |
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY na plnenie - OSTATNÉ |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY na plnenie - OSTATNÉ, je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu. |
B.1 Kúpna cena zariadenia zahŕňa aj služby spojené s jeho dodaním, t.j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania, dopravu dodávateľa do miesta poskytnutia služby a späť, ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním objednaného zariadenia a/alebo poskytnutím služieb kupujúcemu, uvedením zariadenia do prevádzky (inštaláciou), zaškolením obsluhy, poskytnutím užívateľskej dokumentácie, poskytnutím hardvéru a licencie k nim, prevodom vlastníctva k zariadeniu na kupujúceho, ako aj poskytovanie záručného servisu v mieste inštalácie. |
B.2 Dodávateľ nesie zodpovednosť za to, že služby budú poskytované v najvyššej dostupnej kvalite tak, aby vyhovovali potrebám kupujúceho. Služby budú poskytované s náležitou odbornou starostlivosťou a prostredníctvom osôb, ktoré majú potrebnú kvalifikáciu a skúsenosti nevyhnutné na plnenie svojich povinností. |
B.3 Súčasťou záväzku dodávateľa je zároveň poskytnutie písomných dokladov potrebných pre riadne a bezchybné použitie zariadenia na stanovený účel, a to najmä, no nie len výlučne: návod na použitie zariadenia v slovenskom jazyku, záručný list, preberací (akceptačný) protokol, inštalačný protokol, protokol o zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou prístroja. |
B.3 Dodávateľ sa zaväzuje dodať kupujúcemu zariadenie a/alebo poskytnúť služby (dodať dielo) do 30 pracovných dní odo dňa doručenia Oznámenia o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek na predmet zákazky (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa, v čase od 08:00 hod. do 14:30 hod. |
B.4 Dodávateľ zabezpečí dodanie zariadenia na dohodnuté miesto dodania na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením alebo znehodnotením. |
B.5 Miestom dodania zariadenia je sídlo kupujúceho, ak medzi kupujúcim a dodávateľom nedôjde k dohode na inom mieste dodania. |
B.6 Dodávateľ upovedomí preukázateľným spôsobom kupujúceho o dodaní zariadenia aspoň 5 pracovných dní vopred tak, aby kupujúci mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť. |
B.7 Kupujúci za účelom prevzatia zabezpečí v mieste dodania zariadenia prístup pre osoby poverené dodávateľom na čas nevyhnutne potrebný na vyloženie, kompletizáciu a inštaláciu zariadenia. |
B.8 Súčasťou dodávky nie sú stavebné úpravy potrebné pre dodávku zariadenia, ktoré je povinný zabezpečiť objednávateľ/kupujúci. |
B.9 Prevzatie dodaného zariadenia a/alebo služieb (diela) je kupujúci povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva kupujúcemu. V prípade uplatnenia oprávnenej výhrady kupujúceho pri dodaní zariadenia a/alebo poskytnutí služby (diela) ostáva tovar alebo zariadenie vo vlastníctve dodávateľa až do doby, kým dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni kupujúcemu riadne zariadenie a/alebo služby (dielo) prevziať. |
B.10 V prípade ak je predmetom kúpnej zmluvy dodanie softvéru alebo pri poskytovaní služieb podľa kúpnej zmluvy dôjde k vytvoreniu diela, ktoré môže byť predmetom práv duševného vlastníctva platí, že dodávateľ dňom podpisu dodacieho listu alebo preberacieho protokolu kupujúcemu udeľuje nevýhradnú licenciu na jeho použitie, v neobmedzenom rozsahu, na celú dobu trvania majetkových práv autora a na účel, na ktorý bol softvér alebo dielo vytvorené. |
Dodávateľ súhlasí, aby kupujúci udelil sublicenciu tretím osobám na použitie softvéru alebo diela rovnakým spôsobom, v rovnakom rozsahu, na rovnaký čas a za rovnakých podmienok, ako je licencia udelená kupujúcemu. Licencia sa udeľuje odplatne, pričom odmena za jej poskytnutie ako aj odmena za udelenie súhlasu na udelenie sublicencie je už zahrnutá v cene zariadenia. Udelená licencia a právo udeliť sublicenciu nebudú skončením platnosti zmluvy dotknuté. Vyššie uvedené ustanovenie sa nevzťahuje na štandardný softvér tretích strán (OEM, krabicový, predinštalovaný na tovare). |
Pre štandardný softvér tretích strán platia licenčné podmienky výrobcu softvéru. |
B.11 V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 0,5% v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
B.12 Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania požiadavky uvedenej v bode B.11 tejto časti OF. |
B.13 Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej predávajúcim. Splatnosť faktúry je v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
C. OSOBITNÉ POŽIADAVKY na plnenie - SERVIS |
C.1 Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky a všetky jeho súčasti (ďalej len "zariadenie") komplexnú záruku v trvaní 2 rokov odo dňa, kedy je zariadenie uvedené do prevádzky. Uvedenie zariadenia do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t.j. dodávateľ a kupujúci, resp. ich oprávnení zástupcovia. Uvedená záručná doba sa automaticky predlžuje o dobu, po ktorú nemohlo byť zariadenie využívané na účel, na ktorý je určený a to z dôvodov na ktoré sa vzťahuje záruka. |
C.2 Komplexná záruka predstavuje súbor opatrení, ktoré bude v rámci ceny za zariadenie vykonávať dodávateľ po dobu trvania záručnej doby na zariadenie za účelom bezporuchovej prevádzky predmetu zmluvy a za účelom udržania všetkých parametrov uvedených v technickej špecifikácií zariadenia. Opatreniami sa rozumie najmä, nie však výlučne: |
C.2.1 oprava vád a porúch zariadenia, t.j. uvedenie zariadenia do stavu plnej využiteľnosti vzhľadom k jeho technickým parametrom, |
C.2.2 dodávka a výmena všetkých potrebných náhradných dielov a súčiastok v prípade ich poruchy, ktoré sami o sebe majú kratšiu dobu životnosti, alebo kratšiu záručnú dobu, ako je záručná doba poskytovaná predávajúcim, |
C.2.3 vykonanie štandardných vylepšení zariadenia podľa rozhodnutia predávajúceho, vrátane vykonania aktualizácií, t.j. update softwarového vybavenia zariadenia, |
C.2.4 dodávky a zabudovanie náhradných dielov, ktoré sú potrebné k riadnej a bezporuchovej prevádzke zariadenia, vrátane demontáže, odvozu a likvidácie použitého a nepotrebného spotrebného materiálu, náplní a náhradných dielov, |
C.2.5 vykonanie validácií a kalibrácií zariadenia (resp. jeho relevantných častí), |
C.2.6 vykonanie pravidelných technických kontrol a prehliadok vo výrobcom predpísanom rozsahu a intervale podľa servisného manuálu, pričom poslednú takúto kontrolu je dodávateľ povinný vykonať mesiac pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstrániť všetky zistené vady a nedostatky s výnimkou vád uvedených v bode C.9 tejto časti OF, |
C.2.7 vykonanie ďalších servisných úkonov a činností v súlade s príslušnou právnou úpravou a aplikovateľnými normami, |
C.2.8 práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov dodávateľa do miesta inštalácie zariadenia v rámci zabezpečenia záručného servisu, |
C.2.9 vykonanie akýchkoľvek neplánovaných opráv a údržby, ktoré nevyplývajú zo servisného plánu výrobcu zariadenia, ak takáto oprava je nevyhnutná za účelom zabezpečenia prevádzky zariadenia, vrátane generálnej opravy, |
C.2.10 technicko-organizačná pomoc a poradenstvo pri prevádzkovaní zariadenia prostredníctvom klientského pracoviska dodávateľa 24 hodín denne a 7 dní v týždni, pričom dodávateľ musí garantovať funkčnosť a prevádzku tohto klientskeho pracoviska. |
C.3 Servisný technik dodávateľa je povinný nastúpiť na odstránenie vady v mieste inštalácie zariadenia do 24 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 16:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 16:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa. |
C.4 V prípade, ak odstránenie vady nevyžaduje príchod servisného technika dodávateľa do miesta inštalácie zariadenia, je dodávateľ oprávnený začať odstraňovať vadu formou vzdialeného prístupu v lehote najneskôr do 12 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 16:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 16:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa. |
C.5 Dodávateľ je povinný počas trvania záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu: |
C.5.1 oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu najneskôr do 48 hodín, |
C.5.2 oprava vady s dodávkou náhradného dielu najneskôr do 72 hodín. |
C.6 Dodávateľ je povinný nastúpiť na odstránenie vady a túto vadu odstrániť a uviesť zariadenie do bežnej prevádzky v lehotách uvedených v bode C.5 tejto časti. V prípade nedodržania niektorej z uvedených lehôt, má kupujúci právo požadovať od dodávateľa za každé jedno porušenie zmluvnú pokutu za nedodržanie lehôt spojených so zárukou v nasledujúcej výške: |
C.6.1 nedodržanie lehoty príchodu servisného technika alebo nezačatie odstraňovania vady formou vzdialeného prístupu podľa bodov C.3 a C.4 tejto časti OF: 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, |
C.6.2 nedodržanie lehoty na odstránenie vady podľa bodu C.5 tejto časti OF: 100 eur za každú začatú hodinu omeškania. |
C.7 Kupujúci je oprávnený vadu, ktorú zistí na zariadení počas záručnej doby, nahlásiť dodávateľovi prostredníctvom klientského pracoviska dodávateľa: |
- v prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je emailová komunikácia, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia emailovej správy dodávateľom, |
- v prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je fax, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia faxovej správy dodávateľom, |
- v prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je telefónna linka, za moment nahlásenia vady sa považuje moment spätného telefonického alebo emailového potvrdenia kupujúcemu a jeho evidencia, vrátane mena oznamovateľa, telefónneho čísla pre potvrdenie a stručného opisu vady. |
C.8 V prípade použitia emailovej správy kvôli nedostupnosti telefónnej linky, ktorú tvrdí kupujúci, je dodávateľ povinný preukázať, že telefónna linka bola dostupná, pokiaľ nebude súhlasiť s tvrdením kupujúceho o nedostupnosti tejto linky. Dodávateľ nenesie zodpovednosť za nedostupnosť telefónnej linky v prípade, ak dôjde k výpadku poskytovaných telekomunikačných služieb a dodávateľ túto skutočnosť preukáže kupujúcemu. Kupujúci je oprávnený k telefonickému hláseniu podporne nahlásiť nefunkčnosť alebo vadu zariadenia tiež zaslaním emailovej správy na vyššie uvedenú emailovú adresu dodávateľa. |
C.9 Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí kupujúci neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa tiež nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu. |
C.10 Dodávateľ je povinný zabezpečiť minimálnu dostupnosť prevádzky ním dodaného zariadenia na úrovni aspoň D = 95 %. |
Výpočet parametra D – dostupnosti prevádzky zariadenia je nasledovná: |
D = ((T - V) / T) x 100 |
v ktorom |
D - dostupnosť prevádzky zariadenia v percentách |
T – počet prevádzkových hodín za sledované obdobie jedného kalendárneho roka prevádzky predmetu zákazky, počítané ako počet kalendárnych dní v roku * 24 hodín |
V – výpadok prevádzky predmetu zákazky v hodinách počas sledovaného obdobia jedného kalendárneho roka prevádzky predmetu zákazky, |
pričom výpadkom prevádzky predmetu zákazky sa rozumie taký prevádzkový stav predmetu zákazky, kedy v dôsledku výskytu vady na tomto zariadení je nedostupná alebo chybná funkčnosť jednej alebo viacerých funkcionalít predmetu zákazky nevyhnutných na jeho používanie dohodnutým spôsobom popísaným v dodanej prevádzkovej dokumentácii, pričom chybná alebo nedostupná funkcionalita má negatívne dopady na činnosť kupujúceho a predmet zákazky nie je možné použiť vôbec alebov požadovanej kvalite. |
C.11 V prípade nedodržania minimálnej dostupnosti prevádzky predmetu zákazky uvedenej v bode C.10 tejto časti OF, má kupujúci právo uplatniť nárok na náhradu škody a ušlého príjmu v tomto rozsahu: |
ak D je v danom kalendárnom roku menej ako 95 % vzniká kupujúcemu nárok na náhradu škody a ušlého príjmu vypočítaného dosadením hodnôt do nasledovného vzorca: |
N = (DD – DV) x PV x PP |
v ktorom |
N - výška nároku na náhradu škody a náhradu ušlého príjmu v eurách |
DD - je 95 % počtu dní, počas ktorých má byť zariadenie v kalendárnom roku dostupné, podľa opisu z bodu C.10 tejto časti OF, |
DV - počet kalendárnych dní výpadku zariadenia, podľa opisu z bodu C.10 tejto časti OF, |
PV - priemerný denný počet výkonov, ktorý sa určí ako počet výkonov, ktoré boli na zariadení urobené a vyúčtované za čas trvania prevádzky zariadenia počas príslušného kalendárneho roka, |
PP - priemerná platba za 1 výkon urobený na zariadení v eurách prijatá kupujúcim, ktorá sa určí ako podiel počtu výkonov urobených na zariadení v príslušnom kalendárnom roku a súčtu sumy prijatých platieb za všetky výkony urobené na zariadení v príslušnom kalendárnom roku. |
Uplatnenie nároku na náhradu škody a ušlého príjmu sa uplatňuje na základe vyhodnotenia dostupnosti prevádzky predmetu zákazky vždy za predchádzajúci kalendárny rok trvania kúpnej zmluvy. Prvým obdobím, za ktoré sa vyhodnocuje dostupnosť prevádzky predmetu zákazky je obdobie začínajúce kalendárnym dňom nasledujúcim po dni nasadenia predmetu zákazky do prevádzky a končiace 31. decembrom kalendárneho roka v ktorom bol predmet zákazky nasadený do prevádzky. |
Nasledujúce obdobia vždy začínajú 1. januárom daného kalendárneho roka platnosti kúpnej zmluvy a končia 31. decembrom daného kalendárneho roka alebo dňom ukončenia platnosti kúpnej zmluvy ak zmluva skončí platnosť pred 31. decembrom daného kalendárneho roka. |
C.12 Pri vyhodnocovaní nedostupnosti prevádzky predmetu zákazky sa do nedostupnosti predmetu zákazky nebude počítať doba, počas ktorej je nedostupnosť spôsobená: |
C.12.1 nezabezpečením požadovanej súčinnosti a vhodných prevádzkových podmienok zo strany kupujúceho (výpadok elektrickej energie, teroristický útok, vyššia moc, nesprístupnenie predmetu zákazky bez zbytočného odkladu po príchode servisného technika dodávateľa a pod.), |
C.12.2 vandalizmom, neoprávneným používaním predmetu zákazky, jeho používaním v rozpore s návodom na obsluhu a údržbu, v dôsledku vyššej moci, |
C.12.3 čiastkovým výpadkom predmetu zákazky alebo jeho úplným odstavením spôsobeným konaním zo strany kupujúceho alebo akejkoľvek tretej osoby, |
C.12.4 odstavením predmetu zákazky z dôvodu vopred plánovanej prehliadky, údržby alebo profylaktiky, ak túto skutočnosť oznámil dodávateľ kupujúcemu minimálne 10 kalendárnych dní vopred, pričom do doby nedostupnosti predmetu zákazky sa započíta v tomto prípade len doba nevyhnutná na výkon takejto prehliadky, údržby alebo profylaktiky, maximálne však v dĺžke akú dodávateľ oznámil kupujúcemu pri oznamovaní potreby vykonania takejto prehliadky, údržby alebo profylaktiky a ak takúto dobu dodávateľ neoznámil kupujúcemu vopred tak maximálne doba v dĺžke 5 hodín. |
C.13 Dodávateľ sa zaväzuje, že po celú dobu platnosti záručnej doby na zariadenie zabezpečí pre kupujúceho poskytovanie aj ďalších servisných služieb, ktoré nie sú zahrnuté v službách poskytovaných v rámci záručnej doby (napr. opravy zariadenie a spôsobené neodbornou obsluhou), a to vždy odplatne (maximálne vo výške podľa aktuálne platných cenníkových cien dodávateľa) na základe osobitnej objednávky doručenej od kupujúceho. Podmienky poskytovania ďalších servisných činnosti nezahrnutých v službách poskytovaných v rámci záručnej doby budú dohodnuté v objednávke. |
Slobody 17, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
06.02.2017 08:00 — 17.03.2017 14:30
1,00 ks
96 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.01.2017 13:14
12.01.2017 13:15
12.01.2017 13:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.01.2017 16:01 - Vstupná ponuka | 96 000,00 | € | Cena bez DPH |
11.01.2017 19:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 95 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: