17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
47719150
Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka
Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK
Dezinfekčné prostriedky časť. 3 - Nástroje
dezinfekcia, nástroje,antiseptiká
Tovar, Služba
1. Dezinfekčné prostriedky časť. 3 - Nástroje
|
|
---|---|
Funkcia |
nástrojová dezinfekcia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. práškový dezinfekčný prípravok na nástroje, endoskopy a povrchy zdravotníckych prostriedkov na báze generovanej kyseliny peroctovej. Bez obsahu kyseliny boritej, bez parfémov a farbív. | kg | 150 | ||
požadované balenie | kg | 6 | ||
2. koncentrovaný kvapalný čistiaci dezinfekčný prípravok na nástroje a povrchy zdravotníckych pomôcok, na báze kombinácie KAZ, amín a enzýmov | litrov | 660 | ||
požadované balenie | liter | 6 | ||
3.koncentrovaný kvapalný dezinfekčný prípravok na nástroje a povrchy zdravotníckych pomôcok, na báze aldehydov s čistiacim účinkom | litrov | 60 | ||
požadované balenie | liter | 6 | ||
4. koncentrovaný kvapalný dezinfekčný prípravok na nástroje a povrchy zdravotníckych pomôcok, určený na VSD, na báze glutaraldehydu | litrov | 60 | ||
požadované balenie | liter | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. práškový dezinfekčný prípravok na nástroje, endoskopy a povrchy zdravotníckych prostriedkov na báze generovanej kyseliny peroctovej. Bez obsahu kyseliny boritej, bez parfémov a farbív | |
požadované spektrum účinnosti podľa EN 14885 | ABCTMV |
- | baktericidný podľa EN 14561, plne virucidný podľa EN 14476, tuberkulocidný podľa EN 14563, fungicidný podľa 14562, sporicidný podľa EN 13704 |
expozičný čas pre druhý a vyšší stupeň dezinfekcie | do 20 min. |
stabilita pracovného roztoku | od 24 do 36 hodín |
koncentrát obsahuje | enzymatické zložky alebo ekvivalentné zloženie |
testovanie v špinavých podmienkach | |
2. koncentrovaný kvapalný dezinfekčný prípravok na nástroje a povrchy zdravotníckych pomôcok, na báze kombinácie KAZ a amín | |
- požadované spektrum účinnosti podľa EN 14885 alebo DVV/RKI | A(B)TMV |
testovanie v špinavých podmienkach | |
expozičný čas pre celkové spektrum účinnosti | do 15 minút |
3. koncentrovaný kvapalný dezinfekčný prípravok na nástroje a povrchy zdravotníckych pomôcok, na báze aldehydov s čistiacim účinkom | |
- baktericiný, plne virucidný, tuberkulocidný, mykobaktericidný, fungicidný, sporicidný | |
-požadované spektrum účinnosti podľa EN 14885 alebo DVV/RKI | ABCTMV |
- expozičný čas pre celkové spektrum účinnosti | do 60 minút |
testovanie v špinavých podmienkach | |
4. koncentrovaný kvapalný dezinfekčný prípravok na nástroje a povrchy zdravotníckych pomôcok, určený na VSD, na báze glutaraldehydu | |
- baktericiný, plne virucidný, tuberkulocidný, mykobaktericidný, fungicidný, sporicidný | |
- celkové spektrum účinnosti podľa EN 14885 alebo DVV/RKI | ABCTMV |
- expozičný čas pre celkové spektrum účinnosti | do 60 minút |
testovanie v špinavých podmienkach | |
Obmedzená virucídna účinnosť podla DVV/RKI |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie 1 ks bezplatnej funkčnej vzorky plnenia z každého produktu z predmetu obstarávania, ktorá musia spĺňať všetky technické a funkčné vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Termín dodania vzoriek je do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod.Objednávateľ si vyhradzuje právo na príp. poskytnutie aj viacerých ks bezplatných funkčných vzoriek plnenia z každého produktu v prípade požiadaviek z oddelení - po dohode s dodávateľom. |
Plnenie na základe čiastkovej objednávky (odoslané e-mailom). Termín dodania tovaru je do 3 pracovných dní od zaslania čiastkovej objednávky |
Uvedené množstvá sú maximálne a objednávateľ si vyhradzuje právo neprebrať celý predmet plnenia zákazky za obdobie trvania zmluvy |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) Termín dodania tovaru je do 3 pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky od Objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod. |
b) Súčasťou dodávky je povinne faktúra v 2 vyhotoveniach, ktorá obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho jednotkovú a celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky. V prípade, že dodávateľ spracováva fakturáciu elektronicky je nutné doručenie faktúry e-mailom najneskôr v deň dodania tovaru. |
c) V prípade, že dodávateľ spracováva fakturáciu elektronicky je nutné doručenie faktúry e-mailom najneskôr v deň dodania tovaru. |
d) Oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
Zmluvné ceny a platobné podmienky: |
- zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi . |
- faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. |
- kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu. |
- v prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v prísl. výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v prísl. výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
-dodávateľ nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku. |
- pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ. |
Zodpovednosť za vady: |
a) Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku. |
b) Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7dní po zistení vady , v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom. |
c) Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči kupujúcemu, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo kupujúceho odstúpiť od dohody. |
d) Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Sankcie: |
- V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má Objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
V súlade s ustanovením Nariadenia vlády SR č.303/2014, ktorým sa mení a dopĺňa nar. vlády SR č.21/2013 Z.z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia OZ článok 1 §1 ods.2 môže dodávateľ požadovať : |
- úroky z omeškania v sadzbe, ktorá sa rovná základnej úrokovej sadzbe ECB platnej k prvému dňu omeškania zvýšenej o deväť percentuálnych bodov. Takto určená sadzba úrokov z omeškania platí počas celej doby omeškania |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
- výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany dodávateľa a jeden mesiac zo strany Objednávateľa . Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy tovaru /vzorky/, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
d) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska |
e) ak dodávateľ v čase plnenia zmluvy je zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( black-list) trhoviska. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v prípade potreby (aj opakovane) odborné preškolenie zamestnancov ohľadom používania vysúťaženej dezinfekcie. |
Názov | Upresnenie |
Požiadavky na testovanie účinnosti : Biocídna účinnosť musí byť preukázaná podľa EN 14885 - chemické dezinfekčné prípravky a antiseptika,platnej pre oblasť zdravotníctva,fáza 2 krok 2 v špinavých podmienkach. Iba v prípade,že pre danú oblasť použitia nie je definovaná norma EN 14885,je možné predložiť metodu testovania z inej obladti použitia(napr.potravinárstvo)alebopredloži testy podľa relevantnej normy (metodiky) akceptovanej v Europe (DGHM,DVV/RKI )prevádzané v zrovnateľných podmienkach | |
Dezinfekčné prípravky na nástroje a endoskopy musia byť deklarované ako zdravotnícky prostriedok, uchádzač na vyžiadanie predloží dokumenty deklarujúce tento fakt a to registrácio na ŠUKL ako zdravotnícky prostriedok. Mikrobiologická účinnosť u dezinfekčných prípravkov na nástroje musí byť testovaná v podmienkach so záťažou. | |
U prípravkov určených na dezinfekciu nástrojov a VSD úspešný dodávateľ preukáže materiálovú kompatibilitu prehlásením výrobcu zdravotníckych prostriedkov (endoskopie, operačné inštrumentárium…) | |
Metody testovania biocidnej účinnosti dezinfekčných prípravkov (požadovaná biocídna účinnosť je špcifikovaná pri každom dezinfekčnom prípravku osobitne: | |
A -baktericídna účinnosť podľa EN 14561 | |
(B) virucídna účinnosť na obalené vírusy podľa DVV/RKI (BVDV,Vaccinia) | |
B-virucídna účinnosť na neobalené vírusy podľa EN 14476( Adeno,Polio,MNV) | |
C -sporicídna účinnosť podľa EN 13704 | |
T- tuberkulocídna účinnosť podľa EN 14563 | |
M-mykobaktericídna účinnosť podľa EN 14563 | |
(V) levurocídna účinnosť( C.Albicans) podľa EN 14562 | |
V-fungicídna účinnosť podľa EN 14562 | |
Do 7 dní dodávateľ predloží objednávatelovi (mailom prip. poštou) | |
-Podrobný aktualizovaný rozpočet,rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH | |
-Typové označenie výrobku, produktové a informačné listy výrobku, ktorý je predmetom plnenia do 7 dní od uzavretia zmluvy, v prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii, vyhradzujeme si právo tovar neodobrať a odstúpiť od zmluvy. | |
-Ku každému výrobku opis, zloženie, spektrum účinnosti a spôsob použitia ponúkaného prípravku potvrdené výrobcom | |
Objednávateľ požaduje dodať tovar presne podľa technickej špecifikácie | |
Doklady musia byť spracované v slovenskom, alebo českom jazyku jednoznačne priradené k danej položke. | |
Nedodržanie technickej špecifikácie a v prípade že požadované vzorky plnenia nebudú splnať technický opis sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. | |
-Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena)za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy , zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podla tejto zmluvy a nižšou cenou | |
- Požaduje sa, aby do 30 dní od momentu uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. | |
- Objednávateľ si vyhradzuje práva odstúpiť od uzavretej zmluvy cez EKS v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov MZ SR, alebo v prípade, ak zdravotníckemu zariadeniu ako verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu celej zákazky zo strany ich poskytovateľa v plnej výške zmluvnej ceny. |
Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
24.01.2017 12:00 — 24.01.2018 12:00
930,00 kg, litrov
10 461,75
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.01.2017 11:01
13.01.2017 10:00
13.01.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.01.2017 09:59 - Vstupná ponuka | 9 129,10 | € | Cena bez DPH |
13.01.2017 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 300,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: