00314170
Obec Oščadnica
Nám. M. Bernáta 745, Oščadnica, 02301, SVK
36820326
CA - Cargo, s. r. o.
Andreja Hlinku 3118, Čadca, 02201, SVK
Zber, odvoz a likvidácia tuhého komunálneho odpadu
odpad, zber odpadu, odpadové hospodárstvo, odvoz odpadu, likvidácia tuhého odpadu, komunálny odpad
Služba
1. Zber, odvoz a likvidácia tuhého komunálneho odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Zber, odvoz a likvidácia tuhých komunálnych odpadov, ktoré vznikli na území obce v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaná frekvencia zberu a vývozu zberných nádob 110 l | počet/rok | 26 | ||
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 110l v priebehu trvania zmluvy (35 mesiacov) | ks | 165027 | ||
Predpokladaná frekvencia zberu a vývozu zberných nádob 240 l | počet/rok | 26 | ||
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 240l v priebehu trvania zmluvy (35 mesiacov) | ks | 382 | ||
Predpokladaná frekvencia zberu a vývozu zberných nádob 1100 l | počet/rok | 26 | ||
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 1100l v priebehu trvania zmluvy (35 mesiacov) | ks | 4014 | ||
Predpokladané množstvo vyvezeného tuhého komunálneho opadu v priebehu trvania zmluvy (35 mesiacov) | t | 2743 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Termín začatia plnenia: | 01.02.2017 |
Termín skončenia plnenia: | 31.12.2019 |
Názov |
Miestom zabezpečovania a vykonávania služby je celé územie obce Oščadnica. |
Počty vývozov za obdobie trvania zmluvy, uvedené v technickej špecifikácií predmetu zákazky, sú indikatívne a môžu sa meniť v závislosti od požiadaviek objednávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený požadovať plnenie v rozsahu zodpovedajúcim aktuálnym podmienkam, t.j. aj v menšom alebo väčšom rozsahu ako je uvedené v technickej špecifikácii. |
Poskytovateľ služby je povinný zabezpečovať a vykonávať všetky služby uvedené v predmete zmluvy včas a riadne, v súlade s platnou legislatívou v odpadovom hospodárstve a s touto zmluvou. |
Subdodávka tejto služby nie je možná bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Poskytovateľ služby je povinný zabezpečiť vykonávanie služby počas celej platnosti zmluvy svojimi zamestnancami v stanovenej frekvencii (podľa harmonogramu zberu a vývozu odpadu). |
Objednávateľ aktualizuje počet zberných nádob raz za štvrťrok a ohlási to poskytovateľovi služby (poštou alebo elektronicky prostredníctvom e-mailu). |
Objednávateľ je povinný informovať poskytovateľa služby o prípadných zmenách týkajúcich sa predmetu zmluvy. V prípade nárastu alebo úbytku zberných nádob objednávateľ oznámi túto skutočnosť poskytovateľovi služby najneskôr do 5 pracovných dní (poštou alebo elektronicky prostredníctvom e-mailu). |
Objednávateľ určí oprávnené osoby na zadávanie a preberanie predmetných služieb. Oprávnené osoby majú právomoc priebežne kontrolovať predmetné činnosti a fyzicky po ukončení služieb na tvare miesta preberať vykonané služby. |
Objednávateľ je povinný poskytnúť poskytovateľovi služby potrebnú súčinnosť podaním potrebných informácii k realizácii plnenia z tejto zmluvy. |
Objednávateľ najneskôr v lehote 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy určí harmonogram zberu a vývozu odpadu. Harmonogram bude mať písomnú formu, ktorú po vzájomnej dohode potvrdia obe zmluvné strany. Od tohto harmonogramu sa bude možné odchýliť len po vzájomnej dohode oboch zmluvných strán. |
Od počtu vývozov, uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky, je možné sa odchýliť po vzájomnej dohode zmluvných strán. |
Poskytovateľ služby je povinný postupovať podľa pokynov objednávateľa, dodržiavať harmonogram zberov a služby vykonávať s náležitou odbornosťou v stanovenom rozsahu a v určených pravidelných intervaloch. Ak z objektívnych príčin nebude môcť poskytovateľ služby dodržať termín zberu a odvozu odpadu, oznámi túto skutočnosť bezodkladne objednávateľovi. Zber vykoná ihneď, ako mu to objektívne príčiny dovolia. |
Povinnosti poskytovateľa súvisiace so zberom , vývozom a likvidáciou odpadu sú najmä: |
a) opraviť zberné nádoby a kontajnery v prípade ich poškodenia pri manipulácii s nimi, ak toto poškodenie zaviní poskytovateľ, resp. jeho zamestnanci a to najneskôr do 3 pracovných dní po vzniku poškodenia a v prípade, ak toto poškodenie bude vylučovať opravu zabezpečí poskytovateľ v tomto termíne výmenu nádoby, resp. kontajnera a to na svoje náklady, |
b) zabezpečovať starostlivosť o čistotu stanovíšť na odpad, |
c) viesť evidencie o stanovištiach nádob a kontajnerov na odpad so skutočnou frekvenciou vývozov, ako podklad pre fakturáciu a evidenciu o množstve odvezeného odpadu a spôsobe nakladania s ním, |
d) dodržiavať rozmiestnenie zberných nádob, |
e) zobrať a zlikvidovať aj komunálny odpad, ktorý sa nachádza v bezprostrednej blízkosti zbernej nádoby a tento odpad môže vyúčtovať objednávateľovi, |
f) zhotovovať počas zvozu odpadu video záznam zberu odpadu tak, aby bolo viditeľné miesto, z ktorého odpad pochádza. Na tento účel je povinný vybaviť zberové vozidlo kamerovým systémom vpredu aj vzadu, ktorý bude monitorovať zvoz a zber odpadu. Tento záznam je poskytovateľ povinný odovzdať objednávateľovi na vyžiadanie do 3 dní od skončenia zberu. |
g) umiestniť zberné nádoby po ich vyprázdnení späť na zberné alebo zvozové stanovište, |
h) vyprázdňovať zberné nádoby tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, požiarnym a iným problémom, ku škode na majetku alebo k poškodeniu životného prostredia, postupovať pri plnení zmluvy s odbornou starostlivosťou, |
i) uskutočniť náhradný vývoz odpadu najneskôr do 24 hodín, ak nebolo možné dodržať dohodnutý harmonogram vývozu zo závažných dôvodov (napr. poveternostné podmienky, porucha zberového vozidla a pod.), |
j) poskytnúť súčinnosť osobe určenej objednávateľom pri kontrole realizácie vývozu odpadu. |
Činnosti podľa tejto zmluvy bude poskytovateľ vykonávať v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Zodpovednosť za nakladanie s odpadom prevzatým podľa zmluvy prechádza z objednávateľa na poskytovateľa služby v okamihu prevzatia odpadu. |
Poskytovateľ služby je povinný pred fakturáciou mesačne predkladať objednávateľovi na odsúhlasenie súpis poskytnutých služieb za predchádzajúci mesiac spolu so všetkými podkladmi k fakturácii. Doklad o likvidácii odpadu (vážny lístok) je povinný predložiť objednávateľovi najneskôr spolu s faktúrou. |
Poskytovateľ služby raz mesačne odovzdá objednávateľovi údaje o množstvách odpadov vyzbieraných na území obce a to zhodnotených alebo zneškodnených odpadov, ktoré budú slúžiť pre účely evidencie. |
Poskytovateľ služby je povinný poskytovať objednávateľovi všetky údaje nevyhnutne potrebné pre úhradu zákonného poplatku za uloženie odpadov a to raz mesačne. |
Poskytovateľ služby je povinný zabezpečiť zhodnotenie odpadu v zariadeniach, ktoré si na tento účel zabezpečí, a to v zmysle platnej právnej úpravy. Ceny za uloženie/zneškodnenie odpadu budú fakturované na základe skutočne vyvezeného množstva odpadu na základe vážneho lístka. |
V prípade, že poskytovateľ nedodrží dojednané frekvencie vývozu komunálneho odpadu v zmysle tejto zmluvy a harmonogramu vývozu odpadu, má objednávateľ právo požadovať zmluvnú pokutu vo výške až do 500,- EUR za každé závažné porušenie frekvencie vývozu (harmonogramu). Za závažné porušenie frekvencie sa na účely tejto zmluvy považuje, ak poskytovateľ neuskutoční náhradný vývoz odpadu, ktorý nebolo možné vyviesť podľa dohodnutej frekvencie vývozu (harmonogramu) zo závažných dôvodov (napr. poveternostné podmienky, porucha zberového vozidla a pod.). |
Za závažné porušenie frekvencie vývozu (harmonogramu) za taktiež považuje, ak poskytovateľ neuskutoční vôbec vývoz odpadu v deň na to určený podľa harmonogramu. Avšak za takéto porušenie sa nepovažuje ak poskytovateľ neuskutoční vývoz z dôvodu, že daný deň pripadol na sviatok alebo deň pracovného pokoja a poskytovateľ objednávateľovi dopredu oznámi termín náhradného vývozu. |
V prípade, že poskytovateľ služby nezabezpečí plnenie predmetu zmluvy včas, v lehotách dohodnutých v harmonograme vývozu odpadov, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z faktúrovanej sumy za nezabezpečené služby a to za každý deň omeškania až do splnenia záväzku. |
V prípade, ak poskytovateľ poruší akúkoľvek povinnosť, ktorá mu vyplýva z tejto zmluvy môže objednávateľ požadovať od poskytovateľa zmluvnú pokutu až do výšky 200,- EUR, ak táto zmluva neurčuje inú výšku zmluvnej pokuty. |
Zmluvnú pokutu si môže poskytovateľ uplatniť u objednávateľa v lehote 7 pracovných dní od dňa, keď sa o nej dozvedel, najneskôr však v lehote 30 dní od dňa, keď došlo k porušeniu povinnosti zo strany objednávateľa. |
Poskytovateľ služieb je oprávnený účtovať objednávateľovi zmluvnú pokutu za omeškanie s platením ceny služieb a to vo výške 0,05 % z fakturovanej sumy za každý deň omeškania až do splnenia záväzku. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy zo strany poskytovateľa. Zmluvné strany považujú za podstatné porušenie tejto zmluvy, najmä ak poskytovateľ : |
a/ bude preukázateľne vykonávať služby vadné, t. j. v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve. Musí ísť o vady, na ktoré bol poskytovateľ objednávateľom písomne upozornený, a ktoré napriek tomuto upozorneniu neodstránil v primeranej lehote poskytnutej k tomuto účelu, |
b / v rozpore s ustanovením tejto zmluvy zastaví akékoľvek poskytovanie služieb súvisiace s predmetom jej plnenia na dobu dlhšiu ako 3 dni, alebo inak prejavuje svoj úmysel nepokračovať v plnení tejto zmluvy, |
c/bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa, prevedie všetky alebo niektoré práva a záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby, |
d/ nesplní inú povinnosť dojednanú v tejto zmluve |
e/ stratí poskytovateľ spôsobilosť na poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy (napr. nebude oprávnený ukladať odpad na žiadnu skládku, stratí nevyhnutné legislatívou požadované oprávnenia a pod.) |
V prípade, ak bude objednávateľ v omeškaní s platením faktúry podľa tejto zmluvy o viac ako 60 dní, poskytovateľ má nárok odstúpiť od tejto zmluvy. |
Odstúpením od zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti strán zo zmluvy a jeho účinky nastávajú dňom doručenia druhej zmluvnej strane. Odstúpenie od zmluvy sa však nedotýka nároku na náhradu škody vzniknutej porušením zmluvy a iných ustanovení, ktoré podľa prejavenej vôle strán alebo vzhľadom na svoju povahu majú trvať aj po ukončení zmluvy. |
Zmluvné strany môžu zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je 3 mesačná. |
Doručovanie: Ak nie je možné doručiť niektorú písomnosť uvedenú v tejto zmluve zmluvnej strane na adresu jej sídla uvedenú v tejto zmluve a jej iná adresa nie je druhej zmluvnej strane známa, písomnosť sa považuje po troch dňoch od vrátenia nedoručenej zásielky zmluvnej strane za doručenú, a to aj vtedy, ak ten, kto je oprávnený konať za zmluvnú stranu, sa o tom nedozvie. |
Cena za predmet zákazky obsahuje cenu za zber, odvoz a likvidáciu tuhého komunálneho odpadu a to vrátane všetkých ďalších manipulačných, či obslužných poplatkov. |
Ceny sú stanovené v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a pri fakturácii sú zaťažované daňou z pridanej hodnoty. |
Okrem cien za poskytnuté služby je samostatne fakturovaný poplatok za uloženie odpadov v zmysle zákona č. 17/2004 Z.z. o poplatkoch za uloženie odpadov v znení neskorších predpisov, nezaťažený DPH. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy |
Úhrada za vykonané služby bude vykonaná na základe poskytovateľom vystavených faktúr, navýšených o aktuálnu daň z pridanej hodnoty v súlade so všeobecnými záväznými právnymi predpismi ku dňu poskytnutia služby, resp. zdaniteľného plnenia. |
Faktúra bude obsahovať náležitosti platného daňového dokladu v súlade so všeobecnými záväznými právnymi predpismi. Faktúra vystavená poskytovateľom služby musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej riadneho doručenia objednávateľovi. |
Fakturácia bude vykonávaná v mesačnej periodicite, v štruktúre podľa množstva a rozsahu poskytnutých služieb. |
Poskytovateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek s rozčlenením na cenu za zber, odvoz a likvidáciu tuhého komunálneho odpadu vrátane všetkých manipulačných poplatkov za 1 tonu tuhého komunálneho odpadu. |
Poskytovateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť oprávnenie poskytovať službu, ktorá je predmetom zákazky. |
Poskytovateľovi služby sa neumožňuje predložiť variantné riešenie k predmetu zákazky. |
Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
Oščadnica, Čadca, Žilinský, Slovenská republika
01.02.2017 00:00 — 31.12.2019 23:59
2 743,00 t
246 870,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.01.2017 08:13
13.01.2017 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.01.2017 11:59 - Vstupná ponuka | 246 000,00 | € | Cena s DPH |
13.01.2017 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 240 286,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: