30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
47599090
STORIN plus s.r.o.
Riazanská 57, Bratislava, 83103, SVK
Monitoring médií so zdravotníckou problematikou
monitoring médií, monitoring správ, on-line a off-line monitoring, mediálne výstupy, spracovanie dát, prepisy reportáží, monitorovanie verejných informačných zdrojov
Služba
1. Monitoring médií so zdravotníckou problematikou
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie monitoringu médií so zdravotníckou problematikou pre potreby objednávateľa. |
Tématický monitoring médií formou denného on-line monitoringu, prístup k obsahu archívu monitoringu médií a poskytovanie súvisiacich služieb: |
- denný on-line monitoring zo slovenských a vybraných zahraničných tlačených, rozhlasových, televíznych, elektronických a internetových zdrojov s možnosťou filtrovania obsahu klientskym filtrom z kľúčových slov dodaných objednávateľom a ich následné spracovanie do textovej podoby, v jednom el. súbore, ktorý je dodávaný každý deň, formou mailovej komunikácie na adresy určené odberateľom; |
- on-line prístup do osobitne vytvorenej databázy mediálnych výstupov, ktorá prostredníctvom internetového vyhľadávača umožňuje vyhľadávanie, triedenie, spracovanie a archivovanie výstupov podľa individuálnych požiadaviek; |
- dodávka mimoriadnych monitoringov v prípade mimoriadnych udalostí, krízovej komunikácie a podľa operatívnych požiadaviek obstarávateľa/objednávateľa. |
- na požiadanie vytvorí prepisy úplného znenia príspevkov a relácií týkajúcich sa problematiky zdravotníctva |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dodanie/poskytnutie služby monitoringu médií so zdravotníckou problematikou podľa požiadaviek uvedených vo Funkčnej špecifikácii predmetu zákazky, v Špecifikácii predmetu zákazky a v Osobitných požiadavkách na plnenie | mesiac | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
I. Dodávanie denného monitoringu printových a elektronických médií počas celého roka na základe kľúčových slov v čo najširšom rozsahu monitorovaných médií: | - tlač vydávaná na území Slovenskej republiky podľazoznamu periodickej tlače evidovanej Ministerstvom kultúry SR podľa zák. č. 167/2008 Z. z. o periodickej tlači a agentúrnom spravodajstve |
- | a o zmene a doplnení niektorých zákonov v zneníneskorších predpisov; |
- | - vybraná zahraničná tlač; |
- | - rozhlasové a televízne vysielanie; |
- | - webové portály; |
II. Online prístup do archívnej databázy | |
III. Na požiadanie prepisy úplného znenia príspevkov a relácií týkajúcich sa problematiky zdravotníctva (bez navýšenia ceny) |
Názov |
1. Predmetom zmluvy je záväzok poskytovateľa voči objednávateľovi, že v mene objednávateľa a za objednávateľa bude odo dňa uzavretia tejto zmluvy denne: |
1a) sledovať a zhromažďovať informácie v čo najširšom rozsahu o objednávateľovi alebo podľa špecifikácie kľúčových slov, ktorú zašle objednávateľ poskytovateľovi, a ktoré boli publikované: |
a. v periodickej tlači, |
b. v rozhlasových programoch, |
c. v televíznych programoch, |
d. na WEB stránkach elektronických informačných sietí. |
lb) zhromaždené informácie podľa 1a) tohto bodu spracovávať do databázy (dálej „databáza“), |
lc) na požiadanie vytvorí prepisy úplného znenia príspevkov a relácií týkajúcich sa problematiky zdravotníctva. |
2. V mene objednávateľa znamená, že poskytovateľ výlučne podľa pokynov objednávateľa, v súlade s podmienkami tejto zmluvy a pre potrebu objednávateľa prečíta, odsleduje, vyberie, vytriedi, zhromaždí, spracuje do elektronickej podoby - databázy informácie zverejnené v zdrojoch podľa bodu 1 písm. a. - d. týchto osobitných požiadaviek na plnenie. |
3. Databázu bude poskytovateľ odovzdávať objednávateľovi: |
a. umiestnením na web stránku poskytovateľa. Poskytovateľ pridelí objednávateľovi On¬line prístup prostredníctvom prístupového mena a hesla na užívanie databázy, ktoré zašle spolu s adresou web stránky do 4 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
b. zasielaním elektronickou poštou (e-mailom) na elektronickú adresu objednávateľa vo formáte word dokument, a to tak, že poskytovateľ bude zasielať každý pracovný deň do 7:30 hod. prehľad všetkých správ a článkov k zadaným kľúčovým slovám ako aj plné znenia všetkých správ a článkov nájdených v zdrojoch podľa tejto zmluvy, s uvedením ich zdroja a dátumu ich uverejnenia, pričom zasielané články a správy z denníkov, rozhlasu, televízie a web stránok nemôžu byť staršie ako 2 pracovné dni odo dňa ich uverejnenia, |
články a správy z týždenníkov, dvojtýždenníkov, magazínov a regionálnych novín nemôžu byť staršie ako 5 pracovných dní odo dňa ich uverejnenia. |
4. Databázu je poskytovateľ povinný zabezpečiť on-line dostupnú a zabezpečiť jej funkčnosť 24 hod. denne a to 7 dní v týždni. Poskytovateľ je povinný objednávateľa vopred upozorniť na plánovaný výpadok alebo nefunkčnosť služieb podľa predchádzajúcej vety na čas nevyhnutný na vykonanie potrebnej údržby. V prípade výpadku alebo nefunkčnosti je poskytovateľ povinný bez zbytočného odkladu obnoviť on-line dostupnosť a funkčnosť. |
5. Vytvorenie prepisov podľa bodu 1c) týchto osobitných požiadaviek na plnenie je poskytovateľ povinný dodať najneskôr nasledujúci pracovný deň. |
6. Objednávateľ môže počas trvania tejto zmluvy použiť poskytnuté informácie z monitorovania verejných informačných zdrojov ako zdroj informácií pre svoje potreby. |
7. Poskytovateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi aj mimoriadny monitoring v prípade mimoriadnych udalostí, krízovej komunikácie a pod. bezprostredne po výzve objednávateľa, najneskôr do nasledujúceho pracovného dňa a na vyžiadanie objednávateľa zapožičať audio a videozáznamy monitorovaných relácií v čase operatívne dohodnutom s objednávateľom. |
8. Platby za predmet zmluvy sa budú fakturovať mesačne. V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s poskytovaním služieb. Poskytovateľ nemá nárok na úhradu dodatočných nákladov, ktoré nezapočítal do ceny za poskytované služby. Platby bude poskytovateľ objednávateľovi účtovať mesačne pozadu, vždy najneskôr do 10. dňa nasledujúceho mesiaca faktúrou majúcou náležitosti daňového dokladu s 30 dňovou lehotou splatnosti odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
9. Zmluvu možno jednostranne vypovedať ktorákoľvek zo zmluvných strán bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť vždy od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď písomne doručená druhej zmluvnej strane. |
10. Poskytovateľ sa zaväzuje neposkytovať tretím osobám údaje o množstve a charaktere informácií dodaných objednávateľovi. |
11. Objednávateľ sa zaväzuje nešíriť predmet zmluvy dodaný poskytovateľom tretím osobám. Uvedené sa nevzťahuje na prípad potreby odpovede objednávateľa aj navonok, napr. ako reakcia na informáciu dodanú poskytovateľom. |
12. Objednávateľ je oprávnený v priebehu platnosti a účinnosti zmluvy podľa potreby bezodplatne pridávať, odoberať alebo meniť kľúčové slová, na základe ktorých je poskytovateľ povinný pre objednávateľa monitorovať a zhromažďovať informácie, a to bez potreby zmeny tejto zmluvy. |
13. Poskytovateľ sa zaväzuje pri poskytovaní predmetu zmluvy dodržiavať všetky platné právne predpisy v oblasti ochrany autorských práv a plniť povinnosti stanovené týmito právnymi predpismi (vrátane povinnosti vysporiadania autorských práv). V prípade porušenia právnych predpisov v oblasti ochrany autorských práv zo strany poskytovateľa je poskytovateľ plne zodpovedný za toto porušenie a sám znáša škodu tým spôsobenú. V prípade, ak budú voči objednávateľovi uplatňované nároky na náhradu škody z dôvodu porušenia autorskoprávnej ochrany, je k ich náhrade povinný poskytovateľ. |
14. V prípade nedodržania termínov dodania služieb môže objednávateľ uplatniť voči poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 5 % z ceny za poskytované služby, za každý aj začatý deň omeškania. Tým nie je dotknutá povinnosť poskytovateľa službu dodať ani nárok na náhradu prípadnej škody objednávateľa. |
15. V prípade vadného plnenia ako napr. nesprávne zaraďovanie pod kľúčové slová, vypracovanie neúplnej databázy a pod. je objednávateľ oprávnený na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % z ceny za poskytované služby za každé porušenie. |
16. V prípade vadného plnenia objednávateľ upozorní poskytovateľa na vadné plnenie prostredníctvom kontaktnej osoby a vyzve poskytovateľa na nápravu. Prípadné opakujúce sa vadné plnenie objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
17. V prípade, ak komunikačné prostriedky zabezpečujúce prístup k dátam prostredníctvom servera sú z akéhokoľvek dôvodu nefunkčné (technický výpadok u providera, nefunkčný mailový server, prerušené telekomunikačné káblové prepojenie a pod.), poskytovateľ za predmetný stav nenesie zodpovednosť; zaväzuje sa však vyvinúť snahu o zabezpečenie alternatívneho prístupu objednávateľa k databáze. |
18. Zmluvné strany sa dohodli, že poskytovateľ nezodpovedá za obsahovú správnosť dát, ktoré vznikli spracovaním zdrojov. |
19. Objednávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy poskytnúť kontaktné údaje na kontaktné osoby pre potreby plnenia predmetu zmluvy spolu so špecifikáciou kľúčových slov. |
20. Zmeny kľúčových slov, e-mailových adries počas platnosti zmluvy si dohodnú zmluvné strany písomne (e-mailom na kontaktné osoby) bez nutnosti uzatvárať dodatok k zmluve. |
21. Poskytovateľ je povinný do 4 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy poskytnúť objednávateľovi zoznam jednotlivých zdrojov podľa bodu 1 písm. a. - d . týchto osobitných požiadaviek na plnenie. |
22. Poskytovateľ vyhlasuje, že databázu informácií z monitoringu verejných komunikačných zdrojov zhotovuje na základe čl. 26 Ústavy Slovenskej republiky a v súlade so zákonom č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon v znení neskorších predpisov. Zároveň vyhlasuje, že ním poskytnuté databázy nie sú zaťažené nevysporiadanými autorskými právami ani inými právnymi vadami a objednávateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za prípadné porušenie týchto práv zo strany poskytovateľa. |
Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
24.01.2017 08:00 — 31.12.2018 18:00
24,00 mesiac
4 608,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.01.2017 12:31
12.01.2017 14:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.01.2017 12:52 - Vstupná ponuka | 4 320,00 | € | Cena s DPH |
12.01.2017 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 003,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: