00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
34559671
Ing. Iveta Janíková
Palkovičova 245/15, Bratislava, 82108, SVK
Posypová soľ 2
soľ
Tovar, Služba
1. Posypová soľ 2
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka technickej posypovej soli vhodnej na zimnú údržbu ciest a chodníkov |
• balená v PVC, resp. v PE vreciach, s označením výrobku, uložená na drevenej palete |
• teplota účinnosti od -1 po -7 °C |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané množstvo | tona | 30 | ||
balenie, vrece | kg | 25 | ||
• obsah chloridu sodného NaCl | % | 98 | ||
• obsah protispekacej prísady ferrokyanid draselný (K4Fe(CN)6) | mg/kg | 10 | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Granulometria: | |
> 5,0 mm | 00,0% |
5,0 – 3,15 | 10,0 – 20,0% |
3,15 – 0,8 | 50,0 – 70,0% |
0,8 – 0,16 | 10,0 – 25,0% |
< 0,16 mm | 1,0 – 5,0% |
Názov |
Priemyselná posypová soľ musí spĺňať kritériá Technického predpisu 9/2010 - POUŽÍVANIE POSYPOVÝCH MATERIÁLOV NA BÁZE CHLORIDU SODNÉHO NA POZEMNÝCH KOMUNIKÁCIÁCH, Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií SR. |
Doklady, ktoré predloží úspešný uchádzač verejnému obstarávateľovi: |
1. Kartu bezpečnostných údajov vydanú uchádzačom v rozsahu: - identifikácia látky a výrobu, - informácia o zložení, - údaje o nebezpečnosti látky, - pokyny pre prvú pomoc, - pokyny pre manipuláciu a skladovanie, - ochrana osôb, - stabilita a reaktivity, |
- toxikologické informácie a informácie o zneškodnení, preprava a právnych predpisoch, |
2. Potvrdenie od výrobcu, že výrobok - soľ je ošetrená protispekacou prísadou. Požadovaný rozsah: uviesť množstvo a druh prísady. |
Plnenie zmluvy bude prebiehať na základe čiastkových výziev verejného obstarávateľa písomnou formou prostredníctvom elektronickej komunikácie – mailom. |
Verejný obstarávateľ zašle mailovú výzvu na dodanie požadovaného objemu (ten bude spresnený v čiastkovej výzve – max. objem na jednu dodávku 6 ton). Dodávateľ je povinný potvrdiť obdržanie čiastkových výziev spätným mailom. |
Dodávateľ je povinný dodať objem uvedený v čiastkovej výzve do 2 pracovných dní od jej doručenia. Predmet zákazky je dodávateľ povinný dodať v čase od 7.30 – 14. 00 hod. |
Vzhľadom na skutočnosť, že verejný obstarávateľ sa riadi č. XVI. Osobitné ustanovenia o Rámcovej dohode OBCHODNÉ PODMIENKY ELEKTRONICKÉHO TRHOVISKA verzia 2.0 účinná odo dňa 01.11.2015, upozorňuje na skutočnosť uvedené v bode 16.1.1 a to, |
že „Objednávateľa je oprávnený, nie však povinný, doručiť počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody Dodávateľovi akúkoľvek Čiastkovú výzvu.“ |
Cena celkom musí byť uvedená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (doprava, vyloženie tovaru, štandardné balenie, palety...). |
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie tejto zmluvy považuje verejný obstarávateľ najmä: |
• nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľom |
• nesplnenie predmetu zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej verejným obstarávateľom |
• omeškanie dodávateľa so splnením predmetu zmluvy o 1 pracovný deň |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodavka podľa potreby na 4 rôzne miesta v ramci Bratislavy |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 Kompletný predmet zákazky
6 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.01.2017 11:52
10.01.2017 12:00
11.01.2017 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.01.2017 09:57 - Vstupná ponuka | 6 500,00 | € | Cena bez DPH |
10.01.2017 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 399,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: