Z2017533
OF-117283
zrušená
00607223
Úrad verejného zdravotníctva Slovenskej republiky
Trnavská cesta 52, Bratislava, 82645, SVK
Kvapalný dusík a suchý ľad
dusík, suchý ľad
Tovar, Služba
1. Kvapalný dusík a suchý ľad
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie kvapalného dusíka do sídla verejného obstarávateľa. Plnenie kvapalného dusíka do vlastných dewarových nádob, ktoré vlastní verejný obstarávateľ. |
Dodanie suchého ľadu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kvapalný dusík | liter | 2000 | 3000 | |
Suchý ľad - mikropelety | kg | 10 | 70 |
Názov |
Plnenie kvapalného dusíka do dewarových nádob, ktoré vlastní objednávateľ priamo na miesto určenia v areáli objednávateľa v lokalite Bratislava. |
Vyžaduje sa možnosť dodávky kvapalného dusíka do 24 hodín od doručenia objednávky (e-mailom alebo telefonicky). |
Vyžaduje sa možnosť dodávky suchého ľadu -mikropelety do 7 dní od doručenia objednávky (e-mailom alebo telefonicky). |
Možnosť pozdržania dodania tovaru od obdržania objednávky podľa potreby objednávateľa. |
Vyloženie na konkrétne miesto za prítomnosti osoby poverenej na prevzatie. |
Každá dodávka bude fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu. |
Objednávateľ neposkytuje na predmet zákazky preddavky ani zálohy. |
Objednávateľ si vyžaduje neúčtovať žiadne iné poplatky, ktoré nie sú uvedené v zmluve. |
Cena za 1 kg suchého ľadu - mikropelety zahŕňa súčet všetkých poplatkov súvisiacich s dodaním tovaru na miesto určenia. |
Cena za 1 liter kvapalného dusíka musí zahŕňať: - ADR poplatok - Cestný poplatok - Palivový poplatok - Náklady spojené s dopravou na miesto určené objednávateľom, manipulačný poplatok a poplatok za asistenciu, poplatok za naplnenie nádoby kvapalným dusíkom do dewarovej nádoby . |
Zmluva bude uzavretá na dobu určitú do 31.12.2017, prípadne do vyčerpania sumy a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Faktúra má náležitosti daňového dokladu. Faktúra bude uhrádzaná prevodným príkazom a doručená do miesta sídla odberateľa so splatnosťou 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spľňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. |
Verejný obstarávateľ požaduje doložiť kartu bezpečnostných údajov. |
Dodávateľ je povinný predložiť čestné vyhlásenie, že je podľa §12a zákona o VO zapísaný do registra konečných užívateľov výhod. |
Dodávateľ je povinný predložiť doklad o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, nie starší ako 3 mesiace v originály alebo úradne overenej kópii v lehote do 7 dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy. |
Objednávateľ si vyžaduje predložiť všetky požadované doklady do 7 dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy. |
Nedodržanie týcho podmienok sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Trnavská cesta 52, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
16.01.2017 14:06 — 31.12.2017 14:07
1,00 kg,liter
3 450,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.01.2017 14:14
09.01.2017 15:11
10.01.2017 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.01.2017 14:24 - Vstupná ponuka | 3 449,00 | € | Cena s DPH |
04.01.2017 14:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 449,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: