36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
17312001
MEDITRADE spol. s r.o.
Levočská 1/2101, Bratislava, 85101, SVK
Endoskopická veža
Zdravotnícke vybavenie, endoskopické prístroje, laparoskopické prístroje
Tovar, Služba
3. Služby osobnej a nákladnej leteckej dopravy okrem prepravy poštových zásielok
1. Endoskopická veža
|
|
---|---|
Funkcia |
endoskopická veža určená pre univerzálne chirurgické a kardiochirurgické výkony |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Endoskopická veža musí byť dodaná ako celok a musí pozostávať z nasledujúcich častí: | celok | 1 | ||
1. Laparoskopická FullHD kamera | ks | 1 | ||
2. 2D FullHD kompaktné snímacie zariadenie | ks | 1 | ||
3. Laparoskopický svetelný zdroj | ks | 1 | ||
4. Monitor | ks | 1 | ||
5. Stojan pre laparoskopickú zostavu | ks | 1 | ||
6. Insuflátor | ks | 1 | ||
7. Elektrokoagulačná (elektrochirurgická) jednotka | ks | 1 | ||
8. Irigačné zariadenie | ks | 1 | ||
9. Odsávacie zariadenie | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Laparoskopická FullHD kamera, požaduje sa: | |
1.1 v počte min. 1 ks, | |
1.2 možnosť pripojenia 2D FullHD kompaktného snímacieho zariadenia buď s možnosťou rotácie o minimálne 300 st.,s uhlom náhľadu od 10 do 100 st. alebo ohybná distálna časť v minimálne 4 smeroch; s pracovným priemerom menším než 6 mm, | |
1.3 kamera musí umožňovať výstup signálov pre progresívny formát obrazu, | |
1.4 rozlíšenie digitálneho výstupu signálu min. 1920x1080, | |
1.5 ukladanie snímok na prenosné, odnímateľné pamäťové médium vložené do kamery, | |
1.6 funkcia diagnostiky v úzkom spektre vyšetrovacieho svetla, | |
1.7 ovládanie funkcií kamery z ovládačov umiestnených na kamerovej snímacej hlave, | |
1.8 programovateľné ovládače funkcií kamery na prednom paneli kamery alebo podobný ekvivalent ovládania, | |
1.9 používateľské prednastavenia kamery, možnosť min. 5 individuálnych nastavení, | |
1.10 možnosť uloženia pacientských údajov (min. 10 pacientov). | |
2. 2D FullHD kompaktné snímacie zariadenie, požaduje sa: | |
2.1 v počte min. 1 ks, | |
2.2 2D FullHD kompaktné snímacie zariadenie buď s možnosťou rotácie o min. 300 st., s uhlom náhľadu od 10 do 100 st. alebo ohybná distálna časť v min. 4 smeroch; s pracovným priemerom menším než 6 mm, | |
2.3 priemer pracovnej časti max. 6 mm, | |
2.4 pracovná dĺžka min. 300 mm, | |
2.5 hmotnosť zariadenia max. 400 g, | |
2.6 ovládacie tlačidlá funkcií kamery min. 3 tlačidlá, | |
2.7 spôsob snímania - 1 snímací čip v distálnej časti zariadenia, | |
2.8 integrovaný svetlovodný kábel, | |
2.9 úprava distálnej časti proti zahmlievaniu. | |
3. Laparoskopický svetelný zdroj, požaduje sa: | |
3.1 v počte min. 1 ks, | |
3.2 zdroj svetla xenónová alebo LED lampa, | |
3.3 výkon xenónovej alebo LED lampy min. 300 W, | |
3.4 v prípade xenónovej lampy životnosť min. 500 prevádzkových hodín, | |
3.5 automatická úprava intenzity osvetlenia podľa potreby laparoskopickej kamery, | |
3.6 manuálna úprava intenzity osvetlenia. | |
4. Monitor, požaduje sa: | |
4.1 v počte min. 1 ks, | |
4.2 2D zobrazovanie, | |
4.3 2D FullHD rozlíšenie, min. 1920x1080, | |
4.4 rekordér pre nahrávanie Full HD videí a obrázkov, výhodou je možnosť online živého vysielania, | |
4.5 uhlopriečka monitora minimálne 25 palcov. | |
5. Stojan pre laparoskopickú zostavu, požaduje sa: | |
5.1 v počte min. 1 ks, | |
5.2 zabudované pohyblivé, výškovo a smerovo nastaviteľné rameno pre monitor, | |
5.3 integrovaná elektroinštalácia s oddeľovacím transformátorom, | |
5.4 centrálny vypínač pripojených zariadení na stojane, | |
5.5 držiak tlakovej nádoby, | |
5.6 zabudovaný infúzny stojan, | |
5.7 držiak nožného spínača. | |
6. Insuflátor, požaduje sa: | |
6.1 v počte min. 1 ks, | |
6.2 digitálne zobrazenie požadovaných a skutočných hodnôt, | |
6.3 insuflačná pumpa s plne automatickým prietokom alebo možnosť riadenia výkonu insuflačnej pumpy, | |
6.4 maximálny výkon insuflátora min. 20 l/minútu, | |
6.5 indikátor naplnenosti pripojenej CO2 nádoby, | |
6.6 ukazovateľ celkového objemu použitého CO2 počas výkonu, | |
6.7 možnosť pripojenia do centrálneho rozvodu medicínskych plynov, | |
6.8 vrátane tlakovej hadice. | |
7. Elektrokoagulačná (elektrochirurgická) jednotka, požaduje sa: | |
7.1 v počte min. 1 ks, | |
7.2 maximálny výkon min. 300 W, | |
7.3 počet režimov pre monopolárny rez min. 3 režimy, | |
7.4 počet režimov pre monopolárnu koaguláciu min. 3 režimy, | |
7.5 počet režimov pre bipolárny rez min. 1 režim, | |
7.6 počet režimov pre bipolárnu koaguláciu min. 2 režimy, | |
7.7 režim s automatickou aktiváciou bipolárnej koagulácie, | |
7.8 konektor pre automatické rozoznávanie inštrumentov, | |
7.9 akýkoľvek systém eliminácie dymu počas používania elektrokoagulačnej (elektrochirurgickej) jednotky, | |
7.10 vrátane min. 10 ks pacientských neutrálnych elektród. | |
8. Irigačné zariadenie, požaduje sa: | |
8.1 v počte min. 1 ks, | |
8.2 prietok min. 1 l/min., | |
8.3 tlak min. 150 mm Hg, | |
8.4 vrátane irigačných hadíc. | |
9. Odsávacie zariadenie, požaduje sa: | |
9.1 v počte min. 1 ks, | |
9.2 výkon min. 0,5 l/min., | |
9.3 ukazovateľ výkonu, | |
9.4 vrátane odsávacej nádoby s objemom min. 1,5 l. |
Názov |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže: |
1. ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, |
pričom zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť dodávateľovi podľa zákona o VO uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní resp. mu môže byť zo strany úradu pre verejné obstarávanie uložená pokuta. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
A. POVINNÉ NÁLEŽITOSTI PONUKY: |
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky: |
- najneskôr do 10 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa, |
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - Endoskopická veža". |
A.1 Predávajúcim vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov. |
A.2 Predávajúcim vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu predávajúcim oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
- telefónne číslo kontaktnej osoby, |
- e-mail kontaktnej osoby. |
A.3 Prospektový materiál (technický list) k ponúkanému tovaru: |
- prospektový materiál (technický list) musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých ním požadovaných technických vlastností, parametrov a hodnôt predmetu zákazky, |
- prospektový materiál (technický list) nemusí byť preložený do slovenského jazyka, |
- prospektový materiál (technický list) musí byť predložený v tlačenej forme a zároveň na dátovom nosiči vo formáte umožňujúcom bezproblémovú tlač. |
A.4 Podrobný Štruktúrovaný rozpočet ceny s uvedením cien (po EA) samostatne za každú časť predmetu zákazky a to podrobne za jej jednotlivé komponenty, s uvedením minimálne týchto údajov: |
- obchodný názov ponúkaného tovaru, |
- obchodný názov výrobcu ponúkaného tovaru, |
- názov príslušnej časti predmetu zákazky, |
- katalógové číslo, |
- názov tovaru, |
- merná jednotka (MJ), |
- počet MJ, |
- sadzba DPH v %, |
- jednotková cena za ks/MJ v EUR bez DPH, |
- celková cena za ks/MJ v EUR bez DPH, |
- jednotková cena za ks/MJ v EUR s DPH, |
- celková cena za ks/MJ v EUR s DPH, |
- spolu za príslušnú časť predmetu zákazky v EUR bez DPH, s DPH, |
- spolu za celý predmet zákazky v EUR bez DPH, s DPH . |
A.5 Originál, resp. úradne osvedčenú kópiu Vyhlásenie o zhode výrobku s doplňujúcimi dokladmi k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov. |
A.6 Originál, resp. úradne osvedčenú kópiu Potvrdenie o autorizovanom servise vydané výrobcom prístroja, ktorým predávajúci preukáže schopnosť vykonávať autorizovaný servis. Ak predávajúci nemá požadované potvrdenie, predloží originál, resp. úradne osvedčenú kópiu zmluvy so servisnou organizáciou, ktorá požadované potvrdenie má a zároveň originál, resp. úradne osvedčenú kópiu Potvrdenia o autorizovanom servise servisnej organizácie. |
A.7 Originál, resp. úradne osvedčenú kópiu osvedčenia o odbornom vyškolení všetkých servis. technikov, ktorí budú vykonávať servisné činnosti vydané výrobcom prístroja, ktorými dodávateľ preukáže ich schopnosť poskytovať autorizované služby. |
A.8 Predávajúci musí spĺňať podmienky týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti. Ich splnenie preukáže predložením Zoznamu dodávok tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorých zmluvná cena spolu kumulatívne za všetky tri predchádzajúce roky (tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania) spolu je minimálne v hodnote 45 000,- EUR bez DPH. |
V prípade, ak predávajúci nedodal tovar, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa na predmet zákazky, preukáže splnenie podmienku týkajúcu sa technickej alebo odbornej spôsobilosti predložením Zoznamu dodávok tovaru, nového zdravotníckeho prístroja/prístrojov pre potreby Kliniky srdcovej chirurgie pre aspoň jedno zdravotnícke zariadenie, ktorých zmluvná cena spolu kumulatívne za všetky tri predchádzajúce roky (tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania) spolu je minimálne v hodnote 45 000,- EUR bez DPH. |
Zoznam dodávok tovaru musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
- obchodné meno, adresu sídla alebo miesto podnikania objednávateľa, |
- meno, priezvisko a telefónne číslo kontaktnej osoby objednávateľa, ktorá potvrdenie o plnení vystavila (pre účely overenia uvedených údajov), |
- obdobie plnenia od – do, |
- hodnotu skutočne vyfakturovanej ceny plnenia v EUR bez DPH za uvedené obdobie plnenia, |
- prílohou Zoznamu dodávok musí byť objednávateľom potvrdený doklad o plnení (z ktorého predávajúci dopĺňal informácie do Zoznamu dodávok tovar), ktorý musí obsahovať povinné náležitosti v súlade so zákonom o VO. |
Objednávateľ skontroluje a vyhodnotí dodávateľom predložené doklady a v prípade: |
a) ak predložené doklady a/alebo vzorky budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady a/alebo vzorky nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY: |
Požaduje sa dodanie tovaru: |
B.1 nový (nerepasovaný a nepoužitý), |
B.2 s lehotou dodania najskôr 21 kalendárnych dní a zároveň najneskôr do 42 kalendárnych dní odo dňa doručenia Oznámenia o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek na predmet zákazky (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), pričom dodávateľ je povinný najneskôr 3 pracovné dni pred dňom dodania tovaru vyzvať zodpovednú osobu objednávateľa na prevzatie tovaru, |
B.3 s časom dodania od 08:00 hod. do 14:30 hod., |
B.4 na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti budú upresnené dodávateľovi po zaslaní Oznámenia o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek), |
B.5 dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia v sebe zároveň zahŕňa: |
- aj jeho montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky vrátane overenia jeho funkčnosti, vykonanie všetkých prevádzkových testov a predpísaných preberacích skúšok, overenie deklarovaných technických parametrov s výsledkom, že tovar spĺňa všetky požiadavky stanovené právnymi predpismi SR, |
- aj zaškolenie zdravotníckeho personálu a určeného pracovníka objednávateľa, vrátane vystavenia protokolu o zaškolení, |
- aj vystavenie certifikátu (dokladu) pre určeného pracovníka objednávateľa, ktorý ho bude oprávňovať k výkonu následných školení zdravotníckeho personálu objednávateľa na používanie tovaru, |
- aj dodanie všetkých dokladov potrebných pre bezproblémové používanie tovaru (napr. doklady potrebné pre pripojenie do IT infraštruktúry, NIS, PACS apod.), doklady osvedčujúce technické požiadavky na tovar, ako napr. návod na obsluhu v slovenskom, resp. českom jazyku (aj v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči), príslušné certifikáty, atesty osvedčujúce, že tovar bol vyrobený v súlade s platnými bezpečnostnými normami, kópiu prehlásenia o zhode (CE declaration) a ďalšie doklady v súlade s aktuálne platnou legislatívou SR a EÚ, |
- aj dodanie poverenými zástupcami oboch zmluvných strán podpísaného protokolu o dodaní tovaru a uvedení tovaru do prevádzky, |
B.6 požaduje sa, aby cena prístroja v sebe zahŕňala realizáciu stavebnej pripravenosti v súlade so zadávacou dokumentáciou výrobcu tovaru vrátane jej príloh, jeho kompletné dodanie do miesta plnenia, jeho inštaláciu, uvedenie do prevádzky, prevedenia všetkých prevádzkových testov podľa platnej legislatívy, zaškolenie zdravotníckeho personálu objednávateľa a určeného pracovníka objednávateľa, vrátane opakovaných preškolení tohoto personálu v priebehu životnosti tovaru, predloženie príslušnej dokumentácie, záručný servis, údržbu podľa uvedených podmienok a likvidáciu obalového materiálu, |
B.7 predávajúci je povinný dodať objednávateľovi tovar v kvalite, ktorá bude v súlade s príslušnými platnými právnymi predpismi a technickými či inými normami, a to ako v Slovenskej republike, tak aj v krajine výrobcu tovaru, |
B.8 požaduje sa, aby predávajúci poskytol záruku za akosť v nasledovnom rozsahu : |
- záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa nasledujúceho po dni podpísania protokolu o dodaní tovaru a uvedení tovaru do prevádzky, |
- bezplatný výkon opráv porúch a vád na tovare, t.j. uvedenie tovaru do stavu plnej využiteľnosti jeho technických parametrov, vrátane zabezpečenia dodávky všetkých náhradných dielov a štandardného vylepšenia tovaru podľa pokynov výrobcu, |
- záruka sa vzťahuje aj na príslušenstvo a spotrebný materiál, ktoré sú nutné k plnému a bezpečnému využitiu dodaného tovaru po celú záručnú dobu, |
- záruka na vykonanú opravu tovaru je min. 6 mesiacov odo dňa podpísania protokolu o vykonanej oprave (servisný záznam), |
- záruka minimálnej životnosti prístroja je min. 6 rokov odo dňa podpísania protokolu o dodaní tovaru a uvedení tovaru do prevádzky, |
- záručná doba sa automaticky predlžuje o dobu, ktorá uplynie medzi nahlásením a odstránením vady, |
- počas trvania záruky sa požaduje aj bezplatný výkon: |
• výrobcom predpísaných kontrol a prehliadok tovaru, kalibrácia a validácia tovaru, |
• odbornej údržby tovaru (periodické bezpečnostné kontroly), |
• všetky práce, náhradné diely a spotrebný materiál nutný k vykonaniu vyššie uvedených kontrol a prehliadok poskytne predávajúci rovnako bezplatne. |
• predávajúci stanoví a sleduje termíny odbornej údržby tovaru (periodických bezpečnostno technických kontrol) podľa pokynov výrobcu, |
- poskytnutie autorizovaného mimozáručného servisu (práca a náhradné diely) počas trvania záručnej doby prístroja, |
- vykonanie inštalácie, periodických bezpečnostno-technických kontrol, preventívnej údržby, periodických školení obsluhy, záručného a mimozáručného servisu prístroja odborne kvalifikovanými osobami, |
- nástup servisného technika na servisnú opravu v sídle objednávateľa najneskôr do 48 hodín od písomného nahlásenia poruchy dodávateľovi, |
- lehota na odstránenie vád nebude dlhšia ako 3 kalendárne dni a začína plynúť odo dňa nahlásenia vád predávajúcemu; v prípade, že závažnosť, charakter a rozsah vady neumožní predávajúcemu lehotu na odstránenie vady dodržať, môže byť objednávateľom písomne poskytnutá ďalšia primeraná lehota. Rozhodnutie, či závažnosť, charakter a rozsah vady vyžaduje poskytnutie dlhšej lehoty, rovnako tak o dĺžke lehoty prináleží objednávateľovi, |
- ak nebude možné opraviť tovar na mieste do 3 kalendárnych dní od nahlásenia poruchy objednávateľom, poskytne predávajúci objednávateľovi najneskôr do 24 hodín po uplynutí lehoty na opravu až do doby úplného vybavenia reklamácie náhradný tovar, a to bezplatne, pričom dovoz a odvoz náhradného tovaru zaistí predávajúci na vlastné náklady, |
B.9 v prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 0,5% v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa predávajúci poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou, |
B.10 požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania požiadavky uvedenej v bode B.9 tejto časti, |
B.11 požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, |
B.12 požaduje sa akceptovať splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Názov
Endoskopická veža
Endoskopická veža
Opisný formulár výrazne diskriminuje ostatných uchádzačov a uprednostňuje jedného dodávateľa, nakoľko uvádza konkrétne formulácie a hraničné hodnoty, ktoré sú limitujúce pre ďalších záujemcov. Z tohto dôvodu žiadame upraviť parametre, odstrániť diskrimináciu a umožniť predloženie ekvivalentu.
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
27.02.2017 08:00 — 20.03.2017 14:30
1,00 celok
110 940,75
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.01.2017 10:16
10.01.2017 13:00
10.01.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.01.2017 16:31 - Vstupná ponuka | 110 940,75 | € | Cena bez DPH |
10.01.2017 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 103 990,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: