00324400
Obec Kysak
Kysak 146, Kysak, 04481, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
stravné lístky
stravné lístky
Tovar, Služba
1. stravné lístky
|
|
---|---|
Funkcia |
zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 3,60 | ||
predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | ks | 1800 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
stravná poukážka obsahuje | rok platnosti |
Názov |
Objednávateľ má právo na vrátenie nepoužitých stravných lístkov, čo prebehne výmenou za stravné lístky v rovnakej nominálnej hodnote ale na nové emisné obdobie. |
Zmena nominálnej hodnoty stravného lístka počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. |
Výška provízie bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravného lístka a počas platnosti zmluvy sa meniť nebude. |
V provízií sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s vyhotovením a dodaním stravných lístkov. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné lístky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných lístkov, z ceny poplatku za poskytnuté služby a z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od podania objednávky. |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom alebo prostredníctvom internetu. |
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od podania objednávky. |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom alebo prostredníctvom internetu. |
Približný minimálny mesačný objem stravných lístkov v počte 100 |
Objednávateľ si vyhradzuje právo spresniť počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy, ďalej v prípade potreby poskytovateľ prispôsobí nominálnu hodnotu požiadavkám objednávateľa. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. |
Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky bude rozdelená na dve učtovné strediská. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných lístkov | raz mesačne |
Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných lístkov | raz mesačne |
146, Kysak, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
19.01.2017 15:08 — 29.12.2017 15:08
1 800,00 ks
6 480,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.01.2017 15:13
09.01.2017 15:03
09.01.2017 15:18
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.01.2017 15:59 - Vstupná ponuka | 6 480,00 | € | Cena s DPH |
09.01.2017 15:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 477,41 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: