00893111
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Piešťanská 2262/80, Nové Mesto nad Váhom
Piešťanská 2262/80, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
35755989
LASER servis, spol. s.r.o.
Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK
Toner do laserových tlačiarni a kopírok alebo ekvivalent
Repasované a nové tonery do tlačiarní a kopírok
Tovar, Služba
1. Toner do laserových tlačiarni a kopírok alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Renovácia tonerov a atramentových náplní do tlačiarni |
Dodávateľ dodá renovované a originálne tonery a originálne atramentové náplne do tlačiarni v štandardnej kvalite, dopraví ich na vlastné náklady na odberateľom určené miesto dodania |
Dodávateľ predloží platný certifikát systému riadenia kvality podľa normy ISO 9001 a ISO 14001 pre oblasť Renovácie tonerových kaziet |
tlač, fotokopírovanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
HP CB 541,-2-3 (CMY)-Kombi Pack pre CP12 | ks | 4 | ||
HP CB 540A (K) 2200s pre CANON 716 | ks | 1 | ||
HP CE 285A=85A-Black=CANON 725 | ks | 4 | ||
HP 1010 | ks | 3 | ||
SAMSUNG ML-1610 = ML-2010 | ks | 1 | ||
CANON E30 (FC 200/210/220 | ks | 3 | ||
CANON CRG 719H (K) | ks | 2 | ||
HP Q 2612A - Dual Pack | ks | 1 | ||
HP Q 6000A (K) | ks | 1 | ||
HP Q 6001A (C) | ks | 1 | ||
SAMSUNG ML--1640 pre MLT | ks | 3 | ||
P 2055/CE 505X | ks | 2 | ||
CANON CRG - 703 | ks | 1 | ||
HP 1600,2600/Q6000A Black | ks | 2 | ||
HP 1600,2600/Q6000A Yellov | ks | 2 | ||
EPSON ACULASER M 2400 | ks | 1 | ||
HP PRO 400/CF280X | ks | 3 | ||
LEXMARK OPTRA E230/232/X340 | ks | 1 | ||
HP 1012 | ks | 3 | ||
HP 1015 | ks | 3 | ||
HP 1020 | ks | 3 | ||
HP 1022 | ks | 2 | ||
HP 1005 | ks | 2 | ||
HP 1102 | ks | 2 | ||
Q2612A = CANON | ks | 2 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), čl. XVIII "Ukončenie zmluvy" 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska od Zmluvy odstúpiť. |
Dodanie tovaru požadujeme na dohodnuté miesto plnenia, do 5 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti Rámcovej dohody, v pracovný deň od 7,00 hod. do 15,00 hod. naraz, v presnom množstve požadovanom objednávateľom, s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH. |
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy). |
Dodávateľ na požiadanie predloži Kartu bezpečnostných údajov každého dodaného tonera v súlade so zákonom č. 67/2010 Z.z. (chemický zákon) |
Renovované tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením |
Originálny toner má byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobku. Tonerové náplne musia byť vyrobené priamo výrobcom orig. periférnych zariadení príslušnej značky, v orig. baleniach, neporušené, nepoškodené. |
Originálne tonery musia spĺňať ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť. Pre potvrdenie dokladovať : "Vyhlásenie výrobcu zariadení, že tonery sú v súlade s normami ISO 14001 a ISO/IEC 19752, 19798, alebo 24711 (v závislosti od typu náplne) a ISO/IEC 1179. |
Zavedený systém riadenia akosti podľa normy ISO 9001:2001 ISO 140001:2005 pre zaistenie precízneho dohľadu nad kvalitou výrobkov a služieb, ktoré firma dodáva. |
Podmienkou je ekologická likvidácia použitých (prázdnych) tonerových náplní. Dodávateľ predloží doklad o oprávnení v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch. |
Ekologická likvidácia a výkup nepoužiteľných kaziet sa bude uskutočňovať podľa vyhlášky Ministerstva životného prostredia SR o vykonaní ustanovení zákona o odpadoch - č. 371/2015 Z.z. |
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery z miesta určenia objednávateľa v deň dodania tovaru. |
Objednávateľ požaduje predložiť všetky uvedené doklady do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
Objednávateľ si vyhraduje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že uvedené doklady nebudú predložené. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá tonerov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú od 1.1.2017 do 31.12.2017 |
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto Rámcovej dohody. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a ak dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 3 a viac dní. |
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru. |
Právo faktúrovať vzniká dodávateľovi dňom dodania predmetu zmluvy objednávateľovi na základe dodacieho listu potvrdeného objednávateľom. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať predmet zmluvy bez zrejmých vád. |
Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. |
Dodávateľ je povinný v tomto prípade osobne vadný toner vymeniť za nový do 2 pracovných dní od nahlásenia na mieste dodania tovaru na vlastné náklady. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že prdmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parameter podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodaržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením. |
Záručná doba na predmet Rámcovej dohody je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. |
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. |
Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr do 3 dní po nahlásení, osobne prevziať a opraviť tlačiareň, ktorá bola poškodená použitím vadného renovovaného toneru. V prípade, že neopraví tlačiareň do uvedeného termínu, na dobu opravy zapožičia tlačiareň s približne rovnakými parametrami. |
V prípade, že si dodávateľ túto povinnosť nesplní, objednávateľ si dá opraviť tlačiareň sám na náklady dodávateľ. |
Prevzatie zodpovednosti za opravu tlačiarne v prípade poruchy spôsobenej v súvislosti s použitím renovovaného toneru je podmienené preskúmaním tlačiarne autorizovaným servisným technikom. |
Identifikácia poruchy tlačiarne bude na náklady dodávateľa v prípade zistenia poškodenia tlačiarne vadou toneru (vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru). |
Dodávateľská firma má fungujúci výskum v oblasti renovácie tonerov a atramentových náplní. |
Dodávaná kazeta nesmie porušovať platné právne normy o duševnom vlastníctve výrobcu originálnej kazety. Pri založení inej ako originálnej kazety musí byť spotrebiteľ informovaný hlásením, že sa jedná o neoriginálnu tlačovú kazetu. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za péodstatné porušenie zmluvbných podmienok. |
Dodávateľ predloží elektronicky podrobný rozpis položiek tovaru v zložení : názov, typové označenie, doplnené o JC bez DPH, DPH, JC s DPH, cena celkom bez DPH, s DPH - do 24 hod. od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ predloží elektronicky platný certifikát systému riadenia kvality podľa normy ISO 9001 pre oblasť renovácie tonerových náplní - do 24 hodín od uzavretia Rámcovej dohody. |
Piešťanská 2262/80, Nové Mesto nad Váhom, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika
12
54,00 ks
4 475,27
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.01.2017 12:09
09.01.2017 11:59
09.01.2017 12:14
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.01.2017 11:48 - Vstupná ponuka | 4 200,00 | € | Cena s DPH |
09.01.2017 11:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 946,26 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: