Z2017228
OF-114054
zrušená
36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
Pozáručný servis systémov výrobcu značky Siemens
servis, prístroj
Služba
1. Pozáručný servis systémov výrobcu značky Siemens
|
|
---|---|
Funkcia |
Pozáručná servisná starostlivosť systémov výrobcu značky Siemens v sebe zahŕňa najmä: |
- preventívnu údržbu |
- opravy systémov |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pozáručná servisná starostlivosť sa týka nasledovných systémov/prístrojov: | |
1. Položka č. 1 - Acuson Sequoia C512 | |
1.1 počet kusov: | 3 |
1.2 rozsah poskytnutej služby zahŕňa: | |
- kontrola bezpečnosti | |
- pripravenosť na servisný zásah | |
- služby telefonickej podpory | |
- pravidelnú ročnú elektrickú skúšku s vystavením certifikátu | |
- inštalácia SW aktualizácií tzv. updatov vydaných na zariadenie výrobcom | |
- servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 2-krát ročne | |
- služby reaktívnej podpory (opravy porúch) | |
- dodávky originálnych náhradných dielov (okrem sondy TEE) | |
- pravidelná kontrola kvality a parametrov obrazu | |
- prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu lokálnej DB | |
- náklady na dopravu | |
2. Položka č. 2 - Acuson Sequoia | |
2.1 počet kusov: | 1 |
2.2 rozsah poskytnutej služby zahŕňa: | |
- kontrola bezpečnosti | |
- pripravenosť na servisný zásah | |
- služby telefonickej podpory | |
- pravidelnú ročnú elektrickú skúšku s vystavením certifikátu | |
- inštalácia SW aktualizácií tzv. updatov vydaných na zariadenie výrobcom | |
- servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 2-krát ročne | |
- služby reaktívnej podpory (opravy porúch) | |
- dodávky originálnych náhradných dielov (okrem sondy TEE) | |
- pravidelná kontrola kvality a parametrov obrazu | |
- prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu lokálnej DB | |
- náklady na dopravu | |
3. Položka č. 3 - Mobilett XP | |
3.1 počet kusov: | 1 |
3.2 rozsah poskytnutej služby zahŕňa: | |
- kontrola bezpečnosti | |
- pripravenosť na servisný zásah | |
- služby telefonickej podpory | |
- pravidelnú elektrickú skúšku 2-krát ročne | |
- servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 2-krát ročne | |
- prevádzanie aktualizácií "tzv. updates" vydávaných výrobcom na dané zariadenie | |
- služby reaktívnej podpory (opravy porúch) | |
- pravidelná kontrola parametrov HV | |
- náklady na dopravu | |
4. Položka č. 4 - Polymobil III | |
4.1 počet kusov: | 1 |
4.2 rozsah poskytnutej služby zahŕňa: | |
- kontrola bezpečnosti | |
- pripravenosť na servisný zásah | |
- služby telefonickej podpory | |
- pravidelnú elektrickú skúšku 2-krát ročne | |
- servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 2-krát ročne | |
- prevádzanie aktualizácií "tzv. updates" vydávaných výrobcom na dané zariadenie | |
- služby reaktívnej podpory (opravy porúch) | |
- pravidelná kontrola parametrov HV | |
- náklady na dopravu | |
5. Položka č. 5 - Acuson Cypress CV System | |
5.1 počet kusov: | 1 |
5.2 rozsah poskytnutej služby zahŕňa: | |
- kontrola bezpečnosti | |
- pripravenosť na servisný zásah | |
- služby telefonickej podpory | |
- pravidelnú ročnú elektrickú skúšku s vystavením certifikátu | |
- inštalácia SW aktualizácií tzv. updatov vydaných na zariadenie výrobcom | |
- servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 2-krát ročne | |
- služby reaktívnej podpory (opravy porúch) | |
- pravidelná kontrola kvality a parametrov obrazu | |
- prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu lokálnej DB | |
- náklady na dopravu | |
6. Položka č. 6 - Axiom Sensis, Combo 32 IECG | |
6.2 rozsah poskytnutej služby zahŕňa: | |
6.1 počet kusov: | 1 |
- kontrola bezpečnosti | |
- pripravenosť na servisný zásah | |
- služby telefonickej podpory | |
- elektronická diaľková diagnostika (pomocou SRS pripojenia) | |
- pravidelnú elektrickú skúšku 4-krát ročne | |
- servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 4-krát ročne | |
- prevádzanie aktualizácií "tzv. updates" vydávaných výrobcom na dané zariadenie | |
- služby reaktívnej podpory (opravy porúch) | |
- prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu DB | |
- náklady na dopravu | |
7. Položka č. 7 - Acuson SC2000 | |
7.1 počet kusov: | 1 |
7.2 rozsah poskytnutej služby zahŕňa: | |
- kontrola bezpečnosti | |
- pripravenosť na servisný zásah | |
- služby telefonickej podpory | |
- pravidelnú ročnú elektrickú skúšku s vystavením certifikátu | |
- servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 2-krát ročne | |
- služby reaktívnej podpory (opravy porúch) | |
- pravidelná kontrola kvality obrazu a nastavenia parametrov | |
- prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu DB | |
- dodávku originálnych náhradných dielov (okrem sond: 4Z1c, V5M, 4V1c) | |
- náklady na dopravu | |
8. Položka č. 8 - Cios Alpha | |
8.1 počet kusov: | 1 |
8.2 rozsah poskytnutej služby zahŕňa: | |
- kontrola bezpečnosti | |
- pripravenosť na servisný zásah | |
- služby telefonickej podpory | |
- servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 2-krát ročne | |
- pravidelnú elektrickú skúšku 2-krát ročne | |
- prevádzanie aktualizácií "tzv. updates" vydávaných výrobcom na dané zariadenie | |
- služby reaktívnej podpory (opravy porúch) | |
- pravidelná kontrola kvality obrazu a nastavenia parametrov DB | |
- prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu DB | |
- náklady na dopravu | |
9. Položka č. 9 - Artis zeego | |
9.1 počet kusov: | 1 |
9.2 rozsah poskytnutej služby zahŕňa: | |
- kontrola bezpečnosti | |
- pripravenosť na servisný zásah | |
- služby telefonickej podpory | |
- elektronická diaľková diagnostika (pomocou SRS pripojenia) | |
- pravidelnú ročnú elektrickú revíziu s vystavením protokolu | |
- pravidelnú elektrickú skúšku 4-krát ročne | |
- servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 4-krát ročne | |
- prevádzanie aktualizácií "tzv. updates" vydávaných výrobcom na dané zariadenie | |
- preventívny servis KUKA prevedený servisnou organizáciou KUKA (prípadné diely potrebné pre KUKA nie sú predmetom tejto zmluvy) | |
- služby reaktívnej podpory (opravy porúch) | |
- pravidelná kontrola kvality obrazu a nastavenia parametrov | |
- prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu DB | |
- dodávku originálnych náhradných dielov (okrem dielov KUKA) | |
- dodávku žiariča v prípade zlyhania | |
- dodávku detektora v prípade zlyhania | |
- náklady na dopravu |
Názov |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže: |
1. ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, pričom zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť dodávateľovi podľa § 182 Správne delikty zákona o VO uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní resp. mu môže byť zo strany úradu pre verejné obstarávanie uložená pokuta. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
A. POVINNÉ NÁLEŽITOSTI PONUKY: |
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť: |
(Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky) |
- najneskôr do 10 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa, |
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "Neotvárať (doklady) - súťaž Pozáručný servis systémov výrobcu značky Siemens". |
1. Dodávateľom vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov, ktoré musia byť očíslované. |
2. Dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi: |
2.1 oprávnenej osoby dodávateľa pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu, |
- telefónne číslo kontaktnej osoby, |
- e-mail kontaktnej osoby, |
2.2 oprávnenej osoby dodávateľa pre účely nahlásenia poruchy, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu, |
- telefónne číslo kontaktnej osoby, |
- e-mail kontaktnej osoby. |
3. Kópia aktuálneho dokladu o oprávnení podnikať v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. |
4. Štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky, v ktorom dodávateľ uvedie: |
a) názov položky predmetu zákazky, |
b) jednotkovú cenu (t.j. maximálny mesačný paušál) pre príslušnú položku predmetu zákazky v EUR bez DPH, |
c) sadzbu DPH v %, |
d) jednotkovú cenu (t.j. maximálny mesačný paušál) pre príslušnú položku predmetu zákazky v EUR s DPH, |
5. Zoznam odborne kvalifikovaných osôb (ďalej len ako "Zoznam"), ktoré sa budú podieľať na plnení predmetu zákazky, pričom tento zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
a) meno, priezvisko, (titul) odborne kvalifikovanej osoby, |
b) názov systému/prístroja, na ktorom bude odborne kvalifikovaná osoba službu vykonávať, |
c) podrobný rozpis činností v súlade s požadovanými činnosťami uvedenými v časti 1.3 Technická špecifikácia predmetu Opisného formulára pre každý systém/prístroj samostatne, ktoré bude odborne kvalifikovaná osoba na príslušnom systéme/prístroji vykonávať, |
d) číslo dokladu, ktorým dodávateľ preukáže technickú a odbornú spôsobilosť príslušnej odborne kvalifikovanej osoby na výkon každej činnosti uvedenej podľa predchádzajúceho bodu. |
6. Čestné vyhlásenie každej odborne kvalifikovanej osoby s originálne overeným podpisom, že bude k dispozícií počas plnenia zmluvy na výkon každej činnosti uvedenej v Zozname počas existencie právneho vzťahu k dodávateľovi. |
V prípade, ak dodávateľ bude chcieť v priebehu zmluvného vzťahu, zmeniť kvalifikovanú osobu, ktorá sa má podieľať na plnení predmetu zákazky, je povinný bezodkladne, najneskôr však 3 pracovné dni pred plánovanou zmenou, doručiť objednávateľovi doklady, ktorými preukáže technickú a odbornú spôsobilosť príslušnej kvalifikovanej osoby na výkon činnosti, ktorú bude na príslušnom zariadení vykonávať. Po doručení požadovaných dokladov bude objednávateľ postupovať primerane podľa bodu 12. tejto časti opisného formulára. |
7. Originál, resp. úradne osvedčenú kópiu Potvrdenia o autorizovanom servise vydané výrobcom prístroja, ktorým dodávateľ preukáže schopnosť vykonávať autorizovaný servis na predmet zákazky. |
Ak dodávateľ nemá potvrdenie uvedené v bode 7. tejto časti OF, predloží originál, resp. úradne osvedčenú kópiu zmluvy so servisnou organizáciou, ktorá požadované potvrdenie má a zároveň originál, resp. úradne osvedčenú kópiu potvrdenia servisnej organizácie v súlade s bodom 7. tejto časti OF. |
8. Originál, resp. úradne osvedčenú kópiu osvedčenia o odbornom vyškolení všetkých servisných technikov, ktorí budú vykonávať činnosti uvedené v časti B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY bod 2. písm. a) a c) Opisného formulára, vydané výrobcom prístroja, ktorými dodávateľ preukáže ich schopnosť poskytovať autorizované služby. |
9. Originál, resp. úradne osvedčenú kópiu Osvedčenia o odbornej kvalifikácii osôb, ktorí budú vykonávať činnosti uvedené v časti B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY bod 2. písm. b) Opisného formulára, ktorými dodávateľ preukáže ich schopnosť vykonávať elektrické revízie. |
10. V prípade, ak má dodávateľ v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami OPET a zákona o VO. |
11. Originál, resp. úradne osvedčenú kópiu platného dokladu, ktorým dodávateľ preukáže splnenie požiadavky uvedenej v časti B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY bod 11. Opisného formulára. |
12. V prípade, ak dodávateľ poskytne pre objednávateľa osobné údaje štatutárnych zástupcov, zamestnancov alebo iných osôb, v širšom rozsahu a na iný účel ako ustanovuje §10 ods. 3 písm. b) a §12 ods. 3 zákon č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, je povinný objednávateľovi doložiť písomný súhlas s vlastnoručným podpisom dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov s uvedením: |
12.1 osoby, ktorá tento súhlas dáva (t.j. meno, priezvisko, titul a adresu trvalého pobytu dotknutej osoby), |
12.2 osoby komu tento súhlas dáva (t.j. obchodné meno a sídlo podnikania objednávateľa), |
12.3 účelu, na aký dotknutá osoba súhlas dáva (t.j. na účel verejného obstarávania), |
12.4 zoznamu alebo rozsahu osobných údajov (t.j. presný rozsah osobných údajov, ktoré dotknutá osoba objednávateľovi poskytuje), |
12.5 času platnosti súhlasu (t.j. na čas nevyhnutný na plnenie účelu verejného obstarávania najviac však po dobu 5 rokov od uzavretia zmluvy). |
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
13. Dodávateľom predložené doklady podľa bodu "A. OSOBITNÉ POŽIADAVKY na plnenie - DOKLADY" objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY: |
(Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky osobitné požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.) |
1. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy do doby uplynutia lehoty plnenia zmluvy. |
2. Požaduje sa poskytovať službu v rozsahu uvedenom v časti 1.3 Technická špecifikácia predmetu Opisného formulára, a to najmä: |
a) preventívna údržba systémov v rozsahu a termínoch určených výrobcom značky Siemens, resp. príslušnými právnymi predpismi, pričom táto údržba zahŕňa všetky práce s tým súvisiace, |
- za účelom vykonania preventívnej údržby si zmluvné strany do 30 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy vypracujú Plán údržby, v ktorom sa dohodnú na termínoch pre preventívnu údržbu (jednotlivé termíny zmluvné strany dohodnú tak, aby bola zabezpečená ich kontinuita), |
- zmenu týchto termínov je možné uskutočniť len vzájomnou dohodou zmluvných strán, pričom takéto zmeny musia byť dohodnuté vždy včas, aby nebola narušená prevádzka objednávateľa. |
b) povinné revízie v rozsahu a intervaloch určených výrobcom značky Siemens, |
- za účelom vykonania povinných revízií si zmluvné strany do 30 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy vypracujú Plán revízie, v ktorom sa dohodnú na termínoch vykonanie revizie (jednotlivé termíny zmluvné strany dohodnú tak, aby bola zabezpečená ich kontinuita), |
- zmenu týchto termínov je možné uskutočniť len vzájomnou dohodou zmluvných strán, pričom takéto zmeny musia byť dohodnuté vždy včas, aby nebola narušená prevádzka objednávateľa. |
c) oprava systémov v prípade ich nefunkčnosti v dôsledku poruchy, resp. iného nedostatku či vady systému, |
d) dodávka originálnych náhradných dielov vrátane všetkých prác s tým spojených (napr. montáž, výmena a pod.), |
Objednávateľ si vyhradzuje právo, kedykoľvek vyzvať dodávateľa na preukázanie originality dodávaných náhradných dielov. |
3. Požaduje sa poskytovať službu na pracovisku objednávateľa, pričom ak nie je možné službu na pracovisku vykonať, resp. je vhodnejšie realizovať ju na inom mieste (napr. na pracovisku dodávateľa), takáto činnosť sa vykoná na náklady dodávateľa na mieste určenom dodávateľom, ktoré však bude vopred oznámené objednávateľovi. |
4. Požaduje sa vykonávať servisnú starostlivosť v pracovných dňoch v čase od 07:30 hod. do 16:00 hod. |
5. Požaduje sa, aby v prípade vykonania opravy, na ktorú objednávateľ dodávateľa vopred upozorní, bola oprava vykonaná nasledovne: |
- nástup na výkon opravy do 48 hodín od prijatia hlásenia vady/poruchy v pracovných dňoch v čase od 07:30 hod. do 16:00 hod., okrem prípadu, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, |
- vykonanie samotnej opravy najneskôr do 72 hodín od prijatia hlásenia vady/poruchy v prac. dňoch v čase od 07:30 hod. do 16:00 hod., okrem prípadu, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
6. Požaduje sa, aby poskytnutie služieb servisnej starostlivosti bolo riadne zdokumentované v Servisnom výkaze, ktorý bude podpísaný zodpovednými osobami oboch zmluvných strán a vyhotovený 1x pre každú zmluvnú stranu, pričom bude obsahovať najmä: |
- údaj o rozsahu vykonanej služby, |
- údaj o systéme, na ktorom sa služba poskytuje, |
- časový údaj poskytnutia služby, |
- dátum poskytnutia služby. |
7. Požaduje sa službu podľa tejto zmluvy vykonávať v súlade so známymi a najnovšími technologickými poznatkami výrobcu systému. |
8. Požaduje sa platbu za službu realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, pričom: |
a) odmena je dohodnutá, v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhláškou č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon č. 18/1996 Z.z. o cenách, ako cena za vykonávanie servisnej starostlivosti, pričom: |
- ide o paušálnu mesačnú odmenu vypočítanu ako VPMO = C /12 |
VPMO = výška paušálnej mesačnej odmeny, |
C = najnižšia predložená cena po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk za celý predmet zákazky, |
12 = počet mesiacov, na ktoré sa zmluva uzatvára. |
b) v prípade poskytnutia servisnej starostlivosti počas trvania zmluvy v rozsahu kratšom ako kalendárny mesiac, je dodávateľ oprávnený faktúrovať objednávateľovi iba alikvótnu časť paušálnej mesačnej odmeny podľa počtu kalendárnych dní poskytovanej služby v príslušnom kalendárnom mesiaci, |
9. Požaduje sa, aby odmena podľa tejto zmluvy v sebe zahŕňala cestovné a všetky náklady spojené s činnosťou servisného pracovníka počas výkonu činnosti uvedených v časti 1.3 Technická špecifikácia predmetu Opisného formulára. |
10. Požaduje sa, aby dodávateľ vystavoval faktúry k poslednému dňu príslušného mesiaca, so splatnosťou do 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi (§340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodný zákonník), pričom: |
- prílohou faktúry sú zmluvnými stranami potvrdené Servisné výkazy (bod 6. tejto časti opisného formulára) za všetky služby poskytnuté v príslušnom kalendárnom mesiaci. |
11. Požaduje sa, aby dodávateľ mal počas trvania tejto zmluvy uzatvorenú zmluvu o poistení prevádzkovej zodpovednosti s poistným krytím minimálne vo výške ročnej ceny za služby servisnej starostlivosti, pričom: |
- poistenie musí zahŕňať najmä poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú v súvislosti s poskytovaním služieb servisnej starostlivosti podľa tejto zmluvy. |
12. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
13. Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutého finančného rozdielu výslednej ceny predmetu zákazky a obvyklej trhovej ceny predmetu zákazky v prípade nedodržania požiadavky uvedenej v bode 12. tejto časti Opisného formulára. |
14. Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvného vzťahu mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluvný vzťah nadobudne účinnosť v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
15. Objednávateľ a dodávateľ v zmysle § 187 odsek 8 zákona o VO uskutočňujú komunikáciu a výmenu informácií vo verejnom obstarávaní do 31.03.2017 písomne, prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o VO alebo ich kombináciou. |
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
23.01.2017 00:00 — 23.01.2018 00:00
1,00 služba
173 167,68
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.01.2017 12:47
05.01.2017 13:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.01.2017 12:11 - Vstupná ponuka | 173 167,68 | € | Cena bez DPH |
05.01.2017 12:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 173 167,68 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: