• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.01.2017 12:04
  •    Predkladanie ponúk
    05.01.2017 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    05.01.2017 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.01.2017 13:35

Detail zákazky Z2017227

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.01.2017 12:04
  •    Predkladanie ponúk
    05.01.2017 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    05.01.2017 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.01.2017 13:35

Základné údaje

Z2017227

OF-117382

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2763329

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Dodávateľ

17722608

Ing. Michal Gögh - PROJEKT-MARKET

Šafárikova ul. 3053/23, Kolárovo, 94603, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka rýb, produktov vodného prostredia a morských plodov

ryba, morské plody, kalamáre, kapor, kaviár, krevety, losos, filety, ostriež, pstruh, sardinky, treska, sumec, treska, tuniak, pečeň, zubáč, pangas, morské riasy

  • 03310000-5 - Ryby, kôrovce a produkty vodného prostredia
  • 03311000-2 - Ryby
  • 03311210-7 - Treska
  • 03311220-0 - Treska tmavá
  • 03311400-6 - Tuniak
  • 03311700-9 - Losos
  • 03313000-6 - Produkty vodného prostredia
  • 15220000-6 - Mrazené ryby, rybie filé a ostatné rybie mäso
  • 15240000-2 - Ryby v konzerve a inak pripravené alebo konzervované ryby
  • 15250000-5 - Potraviny z morských živočíchov
  • 03313300-9 - Morské riasy
  • 03311200-4 - Treskovité ryby

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka rýb, produktov vodného prostredia a morských plodov
Funkcia
Zabezpečenie dodávky rýb, produktov vodného prostredia a morských plodov podľa potrieb objednávateľa, vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania a podľa platných noriem.
Rámcová dohoda na plnenie predmetu zákazky na obdobie dvanástich (12) mesiacov.
Odplatné dodanie potravín v súlade so zákonom č.152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov a súvisiacimi právnymi predpismi.
Plnenie predmetu zákazky sa uskutoční na šiestich odberných miestach v rámci celej Slovenskej republiky: Bratislava 2x, Banská Bystrica, Poprad, Košice a Trenčianske Teplice.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kalamáre mrazené kg 8
2. Kapor pitvaný kg 15
3. Kaviár ks 29
4. Krevety celé kg 8
5. Krevety koktailové kg 8
6. Krevety grónske obrie kg 8
7. Losos filety kg 684
8. Losos údený pravý kg 101
9. Losos v celku kg 58
10. Losos vo vlastnej šťave kg 8
11. Maslová ryba kg 36
12. Matjesové filety ks 20
13. Ostriež Nílsky kg 8
14. Pstruh lososovitý kg 22
15. Pstruh pitvaný kg 166
16. Pstruh údený ks 22
17. Ruské sardinky kg 22
18. Ryba treska kg 44
19. Ryba treska tmavá filet kg 29
20. Rybie filé kg 188
21. Sardelové očká ks 202
22. Sardinky v oleji ks 8
23. Sardinky v tomate ks 8
24. Sumec pitvaný kg 8
25. Treska škvrnitá kg 8
26. Tuniak v olivovom oleji ks 195
27. Tuniak vo vlastnej šťave ks 29
28. Terina rybacia kg 22
29. Tresčia pečeň ks 8
30. Tuniak - filet kg 8
31. Zavináče v náleve s cibuľou kg 8
32. Zubáč pitvaný kg 123
33. Pangas filety kg 44
34. Morské riasy ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Kalamáre mrazené veľkosť 6/12
2. Kapor pitvaný od dodania max 24hod., kapor rybničný, pitvaný,(Cyprinus carpio), produkt akvakultúry; 2-4 kg/ks
3. Kaviár nepravý kaviár z lososa
4. Krevety celé celé nevylúpané
5. Krevety koktailové farmované Bangladéš, obsah: soľ, 20% voda, stabilizátor E45,451,452, farbivo E160C, antioxidant E223, predvarené, vylúpané
6. Krevety grónske obrie celé, surové, zloženie: pitná voda, stabilizátor E450, E451
7. Losos filety losos obyčajný filet trim D s odstránením šupín FAO27, Losos gorbuša - Oncorhynchus gorbuscha, lovná oblasť: FAO 67, Tichý oceán, hlbokozmrazený
8. Losos údený pravý losos (Salmo Salar), jedlá soľ max. 5%, regulátory kyslosti E261, E326
9. Losos v celku losos obyčajný, kvalita suprerior FAO27, pitvaný
10. Losos vo vlastnej šťave nepravý mäso z treskovitých rýb, rastlinný repkový olej, jedlá soľ, dextróza, regulátory kyslosti (E296, E330, E334, E335, E337), dymová aróma, farbivá (E124, E110), antioxidant E300
11. Maslová ryba Butterfish (maslová ryba) - Lepidocybium flavobrunneum, maslová ryba - filet, hlbokozmrazený; lovná oblasť: Tichý oceán FAO 71; balenie 2-3kg
12. Matjesové filety balenie cca 1 kg
13. Ostriež Nílsky filety mrazené, veľkosť 200-500g
14. Pstruh lososovitý pitvaný, celý; 1,5-2,5 kg/ks
15. Pstruh pitvaný chovaný pstruh, od dodania starý max 24 hod.
16. Pstruh údený rezy zo pstruha dúhového /Oncorhynchus mykiss/, soľ, dym; balené v ochrannej atmosfére; zloženie omáčky:strúhaný chren, smotana 22%, brusnice 12% , rastlinné tuky – stužené, jablká, dextróza
Pstruh údený - pokračovanie textu rastlinné oleje – stužené /obsahuje sóju/, vínny ocot, cukor, extrakt z bazy, slepačie vajcia, zahusťovadlo: xantánová a guarová guma, pektin, stabilizátor: sorbit, soľ
Pstruh údený - pokračovanie textu okysľujúci prostriedok: kyselina citrónová, antioxidačný, prostriedok: E223, hmotnosť/objem: 100g
17. Ruské sardinky chladené, marinované v sladkokyslom náleve
18. Ryba treska filety, bez pridanej vody a chemických prísad, 100% mäso
19. Ryba treska tmavá filet filety s tresky bez kože, bez pridanej vody
20. Rybie filé filety, bez pridanej vody a chemických prísad, 100% mäso
21. Sardelové očká v oleji
22. Sardinky v oleji v oleji
23. Sardinky v tomate v paradajkovom náleve
24. Sumec pitvaný chovaný sumec, od dodania starý max 24hod.
25. Treska škvrnitá porcia cca 100g, bez kosti, bez kože, bez prísad, mrazená
26. Tuniak v olivovom oleji tuniak kúsky
27. Tuniak vo vlastnej šťave tuniak kúsky
28. Terina rybacia neuvedená špecifikácia
29. Tresčia pečeň neuvedená špecifikácia
30. Tuniak - filety Tuniak žltoplutvý (Yellowfin tuna) - Thunnus albacares, ulovené v mori, oblasť odlovu východný Indický oceán FAO 57, balenie: fileta Natural; 1 až 3 kg
31. Zavináče v náleve s cibuľou
32. Zubáč pitvaný zubáč chladený, lovený z braktických vôd. Kaliber: 0,8-1,2 kg/ks
33. Pangas filety mrazené bez kože, bez pridanej vody
34. Morské riasy neuvedená špecifikácia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný venovať zvýšenú pozornosť merným jednotkám uvádzaným pri jednotlivých položkách tovaru– potravín (kg/ks/l).
2. V prípade položiek tovaru, pri ktorých objednávateľ v špecifikácii uvádza nákupné balenie odlišné od mernej jednotky, jednotková cena tovaru v konkrétnom nákupnom balení sa určí pomerne z jednotkovej ceny za mernú jednotku(uvedenú v špecifikácii).
3. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody elektronicky rozpis položiek tovaru v zložení:názov tovaru, merná jednotka, jednotková cena tovaru (za jednu mernú jednotku) bez DPH, jednotková cena tovaru (za jednu mernú jednotku) s DPH, počet merných jednotiek, celková cena tovaru v požadovanom množstve bez DPH, celková cena tovaru v požadovanom množstve s DPH.
4. Dodávateľ pri každej položke uvedie sadzbu DPH v súlade s dokumentom „Usmernenie k uplatneniu zníženej sadzby DPH v prípade vybraných potravín“ uvedených v prílohe č. 7 k zákonu o DPH účinnému od 1.januára 2016.
5.a) Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody sken originálu alebo úradne overenej kópie Rozhodnutia o schválení prevádzkárne vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR alebo
5. b) predloží sken originálu alebo úradne overenej kópie Rozhodnutia o schválení prevádzkárne vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR svojho dodávateľa rýb, produktov vodného prostredia a morských plodov.
5. c) Zároveň dodávateľ predloží v prípade bodu 5. b) tejto zmluvy aj čestné vyhlásenie podpísané štatutárom, že bude dodávať iba tovar od výrobcu, od ktorého toto rozhodnutie predložil objednávateľovi.
6. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody platné osvedčenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v súlade potravinovým kódexom SR a zákonom NR č.152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov. V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, dodávateľ predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky.
7. Z potvrdení podľa bodu 5. a 6. tejto zmluvy musí byť zrejmé, že prevádzka dodávateľa spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín rastlinného a živočíšneho pôvodu a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie. Dopravný prostriedok dodávateľa alebo dopravcu, musí byť vybavený meračom, ktorý zaznamenáva teplotu pri prevoze vo vnútri chladiarenskej kabíny.
8. Presné hodnoty tovarov uvedené objednávateľom predstavujú rámcovo zazmluvnené množstvo tovaru, t. j. sú "predpokladaným množstvom" odoberaného tovaru počas platnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody. Objednávateľ je na základe tejto rámcovej dohody oprávnený neodobrať celý predpokladaný rozsah tovaru a vyhradzuje si právo odobrať aj väčšie množstvo jednotlivých tovarov ako je predpokladané množstvo.
9. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
10. Jednotkové ceny tovaru sú počas trvania rámcovej dohody maximálne, obsahujú všetky náklady predávajúceho, vrátane dodávky na miesto dodania, príslušnej spotrebnej dane a iných platieb, vyberaných v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení, ustanovených osobitnými predpismi. Sadzba DPH bude účtovaná v súlade so všeobecne platnými predpismi v čase fakturácie.
11. a) V súlade s bodom 16.1.8 OPET-u EKS bude objednávateľ prehodnocovať cenu tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na relevantnom trhu, pričom ak budú ceny na trhu nižšie, než cena určená v zmysle Rámcovej dohody, je dodávateľ povinný dodať tovar za cenu určenú v súlade s bodom 11. b).
11. b) Porovnanie cien sa uskutoční po uplynutí šiestich mesiacov po uzavretí tejto zmluvy a zmluvné strany musia vziať do úvahy aspoň tri cenové ponuky na identické alebo zastupiteľné tovary, ak v čase ich zisťovania existujú.
12. Dodávka tovaru bude realizovaná prostredníctvom mesačnej písomnej objednávky na výšku finančného plnenia a samotné dodanie potravín v kalendárnom mesiaci bude uskutočňované na základe špecifikácie množstva a druhu potravín zaslanej emailom.
13. Dodávateľ sa zaväzuje realizovať dodávky tovaru najneskôr na druhý pracovný deň do 09.00 hod. po odoslaní emailovej objednávky.
14. Dodávateľ bude prevádzať na objednávateľa vlastnícke práva k tovaru, dodanému na základe emailovej objednávky a objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dodávateľovi cenu, dohodnutú s objednávateľom a uvedenú a potvrdenú na dodacom liste na základe vystavenej mesačnej faktúry, v súlade s touto rámcovou dohodou.
15. Objednávateľ do 3 pracovných dní zašle dodávateľovi prostredníctvom e-mailu zoznam odberných miest s uvedením kontaktných osôb.
16. Presné miesta, čas odovzdania a prevzatia tovaru budú uvedené v emailovej objednávke. Dopravu tovaru na odberné miesto zabezpečuje dodávateľ.
17. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru, ktorá musí byť v súlade so zákonom NR SR č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a s ostatnými platnými právnymi predpismi. V prípade porušenia platných právnych predpisov, týkajúcich sa zabezpečenia bezpečnosti potravín zo strany dodávateľa a prípadného zistenia tohto porušenia zo strany kontrolného orgánu, preberá dodávateľ na seba všetky náklady, súvisiace s prípadným sankčným postihom objednávateľa kontrolným orgánom.
18. Obaly musia byť čitateľne vyznačené v štátnom jazyku údajmi:• názov výrobku • obchodné meno výrobcu •hmotnosť výrobku • dátum spotreby • spôsob skladovania • zoznam zložiek výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom NR č.152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov.
19. Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, balenie, kontrolné pásky a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdiť. Dátum najneskoršej spotreby dodávaných tovarov bude uvedený v dodacích listoch, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. V prípade akýchkoľvek vád tovaru resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste, je objednávateľ povinný túto skutočnosť ihneď pri preberaní tovaru u dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste.
20. Ak pri prevzatí tovaru zistí objednávateľ, že ide o nekompletnú dodávku tovaru, o dodávku tovaru nezodpovedajúceho dohodnutej kvalite, certifikátu, vzorke a pod., resp. ide o neoznačený a poškodený tovar, dodávateľ je povinný v lehote 24 hod. dodaný tovar vymeniť, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
21. Objednávateľ je povinný reklamovať vady dodaného tovaru písomne (e-mailom resp. faxom) do 24 hodín od prevzatia tovaru okrem zjavných vád, t. j. množstva, druhu a viditeľného poškodenia, ktoré je povinný reklamovať písomne ihneď pri prevzatí.
22. Vady tovaru, ktoré boli reklamované, musia byť do vystavenia mesačnej faktúry predávajúcim odstránené.
23. Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatné odstránenie všetkých vád, ktoré sú predmetom záruky, výmenou za bezchybný tovar. Dodávateľ má povinnosť dodať náhradný tovar alebo chýbajúci tovar bezodkladne od okamihu uplatnenia zodpovednosti za vady.
24. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré boli spôsobené zástupcami objednávateľa – neodbornou manipuláciou, nedodržaním prevádzkových podmienok, živelnou pohromou alebo iným spôsobom, než obvyklým zaobchádzaním.
25. Ak je objednávateľ v omeškaní s prevzatím tovaru, musí dodávateľ urobiť opatrenia primerané okolnostiam na uchovanie tovaru. V prípade, ak by takýmto uchovaním tovaru vznikli dodávateľovi náklady, objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi úhradu primeraných nákladov, ktoré mu pritom vznikli.
26. Dodávateľ po ukončení kalendárneho mesiaca vystaví mesačné faktúry na jednotlivé odberné miesta za dodávku tovaru uskutočnenú v príslušnom kalendárnom mesiaci. Prílohami faktúr sú dodacie listy podľa odberných miest, potvrdené objednávateľom.
27. Objednávateľ uhradí predávajúcemu cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou mesačnej faktúry musia byť objednávateľom potvrdené dodacie listy. V prípade pochybnosti považujú zmluvné strany daňový doklad za doručený na tretí deň po jeho odoslaní objednávateľovi, o čom dodávateľ predloží potvrdenie.
28. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne, alebo neúplné údaje, je kupujúci oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť predávajúcemu. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti.
29. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu objednávateľa na účet dodávateľa.
30. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry je dodávateľ oprávnený požadovať od objednávateľa úrok z omeškania v zákonnej výške.
31. V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa z rámcovej dohody alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30 % z ceny plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od rámcovej dohody. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý.
32. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa rámcovej dohody, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30 % z ceny plnenia.
33. V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie plnenia v ucelených častiach a dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť plnenia riadne a včas podľa rámcovej dohody, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30% z ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od rámcove dohody. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý.
34. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody z toho vyplývajúce alebo náklady, ktoré v tejto súvislosti musela vynaložiť druhá zmluvná strana.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 1, Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

22 414,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.01.2017 12:04

05.01.2017 12:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.01.2017 13:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 321
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.01.2017 14:41 - Vstupná ponuka 22 399,20 € Cena s DPH
03.01.2017 14:41 - Najvýhodnejšia ponuka 22 399,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS