36513458
Nemocnica Poprad, a. s.
Banícka 803/28, Poprad, 05845, SVK
31717802
INTRAVENA s.r.o.
Levočská 9, Prešov, 08001, SVK
Parenterálna výživa - kabiven
kabiven
Tovar, Služba
1. Parenterálna výživa - kabiven
|
|
---|---|
Funkcia |
Náhrada bežnej stravy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Parenterálna výživa - kabiven ATC skupiny B05BA10 1x2053ml, vak, alebo ekvivalent rovnakého zloženia | vak | 600 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy). |
Dodávky predmetu zákazky budú realizované postupne počas zmluvného obdobia na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v závislosti od prevádzkových potrieb objednávateľa. |
Cena musí obsahovať všetky náklady spojené s dodaním liekov. |
Faktúra bude s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou bez DPH, s DPH. Splatnosť faktúry - 60 dní od jej doručenia. |
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok. |
Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby, majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží výpis z obchodného registra resp. živnostenský list, ktorý preukazuje oprávnenie dodávateľa na dodávanie tohto tovaru. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Do 10 dní dodávateľ predloží splnenie požadovaných parametrov v opisnom formulári a osobitných požiadavkách. V prípade nesplnenia ktoréhokoľvek kritéria sa toto bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, a tým môže byť zmluva okamžite vypovedaná a zrušená ako celok. |
Termín dodávok liekov musí byť zrealizovaný podľa operatívnych objednávok. |
Expirácia pri dodávke: minimálne 12 mesiacov. |
Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol (v prípade ak je to relevantné), v súlade s: |
• zákonom č. 363/2011 Z. z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov, |
• s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných a nekategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov, s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne, poisťovne Union, poisťovne Dôvera. |
Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien): |
• údajov týkajúcich sa tovaru (napr. zaradenie/vyradenie tovaru do/zo Zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmena ŠÚKL kódu, zmena názvu tovaru a pod.), |
• ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov. |
Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov alebo možnosť vrátenia nespotrebovanej časti tovaru v prípade nedodržania požiadaviek uvedených v predchádzajúcich bodoch. |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu ŠUKL kód k danému predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu povolenie MZ SR na predmet zákazky v zmysle zákona č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu jednotkovú cenu za balenie bez DPH. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Cena nesmie prekročiť cenu podľa aktuálnej platnej kategorizácie liekov, prípadne úradne určenú cenu, pokiaľ nie je v zozname kategorizovaných liekov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru. |
V prípade ak objednávateľovi nevznikne prevádzková potreba, vyhradzuje si právo neodoberať žiadne množstvo tovaru. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou- |
- podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany |
Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia obchodného zákonníka. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celé množstvo zadaného tovaru. |
Trvanie zmluvy 24 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu. |
Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
19.01.2017 09:00 — 18.01.2019 09:00
600,00 ks
19 350,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.01.2017 12:56
10.01.2017 09:00
10.01.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.01.2017 16:12 - Vstupná ponuka | 19 350,00 | € | Cena bez DPH |
10.01.2017 08:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 349,94 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: