00312037
Mesto Trenčín
Mierové námestie 2, Trenčín, 91164, SVK
31323642
T R I T O N spol. s r. o.
Topoľčianska 25, Bratislava, 85101, SVK
Dodanie parkovacích rampových systémov pre 2 parkoviská
parkovacia rampa, závora, parkovací systém, automatická pokladňa
Tovar, Služba
1. Dodanie parkovacích rampových systémov pre 2 parkoviská
|
|
---|---|
Funkcia |
Parkovací systém (vjazdový terminál, výjazdový terminál, kamery na čítanie EČV, automatická pokladňa), ktorý monitoruje a riadi vjazd/výjazd vozidiel na/z parkoviska a umožňuje úhradu poplatku za parkovanie. |
Parkovací systém so snímaním a rozpoznávaním evidenčného čísla vozidla. |
Úhrada parkovného je možná hotovostne (bankovky, mince) s výdajom mincí i bezhotovostne (dotykové a bezdotykové platobné karty). |
Systém je v prevádzke nonstop t.z. 7dní v týždni/24 hodín denne |
Parkovací systém akceptuje elektronické parkovacie karty vydané verejným obstarávateľom - na základe rozpoznania EČV umožní vjazd a výjazd vozidla, ktoré má zakúpenú parkovaciu kartu bez potreby ďalšej úhrady parkovného alebo pridelí zľavu z parkovného. Databázu EČV s vydanými parkovacími kartami spravuje informačný systém MP Manager, ktorého sublicencie verejný obstarávateľ vlastní. |
Parkovací systém akceptuje čipové karty vydané verejným obstarávateľom pre zabezpečenie prejazdu cez uzatvorené parkovisko verejného obstarávateľa na súkromné parkovisko tretej osoby. |
Predmetom obstarávania je vybavenie 2 samostatných uzavretých parkovísk kompletným parkovacím systémom podľa požiadaviek stanovených verejným obstarávateľom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vjazdový terminál vrátane tlačiarne a čítačky čiarového kódu, tlač QR kódu, čítačky čipových kariet a ďalšieho potrebného príslušenstva a montáže | ks | 2 | ||
Výjazdový terminál vrátane čítačky čiarového kódu, čipových kariet a ďalšieho potrebného príslušenstva a montáže | ks | 2 | ||
Automatická závora pre intenzívnu prevádzku, vrátane príslušenstva a montáže | ks | 4 | ||
Rameno automatickej závory, dĺžka závory min. 3,0 m, max. 3,2 m | ks | 4 | ||
Kamera pre čítanie EČV vrátane príslušenstva, softvéru pre spracovanie a evidenciu EČV a montáže | ks | 4 | ||
Dvojciferný display zobrazujúci počet voľných miest | ks | 2 | ||
Semafór červená + zelená vrátane príslušenstva a montáže, príp. integrovaný do rampy, prevedenie LED | ks | 4 | ||
Telefón VoIP vrátane príslušenstva a montáže | ks | 1 | ||
Hlasité dorozumievanie z vjazdového, výjazdového terminálu a pokladne vrátane príslušenstva a montáže, prevedenie VoIP | ks | 6 | ||
Automatická podkladňa umožňujúca hotovostnú platbu (bankovky, mince) i bezhotovostnú platbu (dotykové i bezdotykové platobné karty) , vybavená snímačom čiarového kódu vrátane príslušenstva a montáže, s funkciou "stratený lístok" | ks | 2 | ||
Samoobslužný terminál s Tatrabankou - Ingenico iUP250 + iUR250 + iUC150-CL - všetko integrované v automatickej pokladni | ks | 2 | ||
Dátový server parkovacieho systému vrátane potrebného softvéru a licencií | ks | 2 | ||
Tlačiareň pokladničných dokladov, zabudovaná v automatickej podkladni | ks | 2 | ||
Čítačka čiarových kódov k podkladni parkovacieho systému, zabudovaná | ks | 2 | ||
Čipové karty, typ EM4102 | ks | 70 | ||
Náhradná pokladničná zásuvka - samouzamykateľná (zvlášť pre mince , zvlášť pre bankovky) | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dátový server parkovacieho systému | priemyslové prevedenie serveru pre inštaláciu v automate |
Záložný zdroj | pre inštaláciu k manuálnej pokladni, serveru a záložnému zdroju parkovacieho systému |
Snímač bezdotykových kariet čipových | Vyžaduje sa. |
Čítačka čiarových kódov k pokladni parkovacieho systému | jednolúčový snímač čiarových kódov, pripojiteľný k dátovému serveru, vrátane naprogramovania |
Softvérová administrácia | administrácia licencie pre server, manuálnu pokladňu, základné nastavenie inštalácie |
Softvér | určený pre správu a dohľad parkovacieho systému s pripojenými 2 ks terminálov a 1 platobnou stanicou |
Softvér | pre správu a dohľad nad parkovaním s využitím parkovacích kariet |
Softvér | pre spracovanie dát z parkovacieho systému a tvorbu prehľadov a tabuliek |
Softvér | vrátane SQL server databázovej licencie |
Softvér | Predmetom zákazky je aj udelenie všetkých potrebných súhlasov, licencií k použitiu predmetu zákazky. |
Vjazdový a výjazdový terminál | zinkovaný, v antikoróznej úprave, farebné prevedenie upresní objednávateľ po uzatvorení zmluvy |
Vjazdový a výjazdový terminál | s vyhrievaním pre umiestnenie v exteriéri |
Vjazdový a výjazdový terminál | prepojený s dátovým serverom |
Vjazdový a výjazdový terminál | s napájacím zdrojom a rozvodmi |
Vjazdový a výjazdový terminál | vstup pre dvojkanálový detektor vozidiel pre sledovanie prítomnosti vozidla pri termináli a pre zatváranie rampy |
Vjazdový terminál | s výstupom pre semafór a informovanie o obsadenosti |
Vjazdový terminál | s tlačiarňou čiarového kódu a QR kódu |
Vjazdový a výjazdový terminál | so snímačom čiarového kódu |
Bankový a mincový automat s vydávaním preplatku (vracaním mincí) | zinkovaný, v antikoróznej úprave, farebné prevedenie upresní objednávateľ po uzatvorení zmluvy |
Bankový a mincový automat s vydávaním preplatku (vracaním mincí) | s napájacím zdrojom, vetraním a zohrievaním, s riadiacim mikropočítačom, komunikačným mikropočítačom a komunikačným softvérom |
Bankový a mincový automat s vydávaním preplatku (vracaním mincí) | s tlačiarňou podkladničných dokladov |
Bankový a mincový automat s vydávaním preplatku (vracaním mincí) | elektronický zámok skrine automatu |
Bankový a mincový automat s vydávaním preplatku (vracaním mincí) | čítačka bankoviek s pokladňou |
Bankový a mincový automat s vydávaním preplatku (vracaním mincí) | mincový automat s vracaním mincí a pokladňou |
Bankový a mincový automat s vydávaním preplatku (vracaním mincí) | s funkciou "stratený lístok" |
Bankový a mincový automat s vydávaním preplatku (vracaním mincí) | so snímačom čiarového kódu |
Bankový a mincový automat s vydávaním preplatku (vracaním mincí) | s modulom platby plat. kartou - čítačka plat. kariet s príslušenstvom pre pripojenie k internetu pomocou LAN siete, pripojenie čítačky platobných kariet podľa zmluvy verejného obstarávateľa s bankou |
Samoobslužný terminál s Tatrabankou - Ingenico iUP250 + iUR250 + iUC150-CL - všetko integrované v automatickej pokladni | vrátane dodania, montáže a servisu počas trvania zmluvy, vrátane všetkých, s tým súvisiacich poplatkov |
Hlasité dorozumievanie (komunikácia s vodičom) | vjazdový, výjazdový terminál a automatická podkladňa, prepojiteľné cez IP rozhranie do siete Ethernet, digitálny prenos, prevádzka s VoIP ústredňou, volanie možné oboma smermi |
Hlasité dorozumievanie (komunikácia s vodičom) | telefón VoIP a napájací zdroj, vrátane inštalácie |
Displej | zobrazenie voľných miest (2 polia znakov), min. výška znaku 14 cm, vysoko svietiace LED diódy, určené pre vonkajšie prostredie, vrátane symbolu plateného parkoviska |
Semafór | samostatne alebo integrovaný do rampy |
Automatická závora | pre intenzívnu prevádzku, dĺžka ramena: min. 3 m, max. 3,2 m |
Automatická závora | závora s rýchlosťou zdvihu zo zatvorenej do otvorenej polohy :1 sekunda |
Automatická závora | konštrukcia určená pre miesta s intenzívnou až nepretržitou prevádzkou, odolnosť proti násilnému zdvihnutiu |
Automatická závora | povrchová úprava galvanické zinkovanie a prášková farba (príp. kvalitatívne zodpovedajúca alternatíva povrch. úpravy) |
Čítanie EČV | IP kamera pre čítanie EČV vrátane softvéru |
Platba mincami a bankovkami s výdajom mincí (0,10; 0,20; 0,50; 1,00; 2,00 Eur), platba dotykovými a bezdotykovými platobnými kartami | Vyžaduje sa. |
Parkovací systém musí umožniť nastavenie cenníka, vrátane zliav, cez webové rozhranie určené objednávateľom | Vyžaduje sa. |
Vzdialený monitoring parkovacieho systému | Vyžaduje sa. |
Komunikácia s vjazdovým, výjazdovým terminálom, automatickou pokladňou a komunikačným miestom určeným objednávateľom | Vyžaduje sa. |
Pri vjazde tlač parkovacieho lístka s dynamickým QR kódom, s jedinečným číslom park. lístka a kódom pre SMS platbu | Vyžaduje sa. |
Prepojenie parkovacieho systému s informačným systémom MP Manager | Parkovací systém musí spĺňať integračné rozhranie pre Univerzálny platobný portál (ďalej len: "UPP") informačného systému MP Manager - uvedené v nasledujúcich bodoch. |
Prepojenie parkovacieho systému s informačným systémom MP Manager | Webová služba slúži k získaniu údajov o vjazde vozidla na parkovisko s rampou, EČV, miesta a času z UPP, ktorý je centrálnym miestom platenia. Spravuje cenníky pre riešené územie. |
Prepojenie parkovacieho systému s informačným systémom MP Manager | Špecifikácia webovej služby: Typ služby - REST; Kódovanie WS - windows-1250, Zabezpečenie - HTTPS, obmedzenie na IP adresu |
Popis vstupných atribútov webovej služby | Meno atribútu: Plate; Dátový typ: Varchar(20); Popis: Evidenčné číslo vozidla; Príklad: TN999XY |
Popis vstupných atribútov webovej služby | Meno atribútu: Place; Dátový typ: Int; Popis: ID parkoviska; Príklad: 122 |
Popis vstupných atribútov webovej služby | Meno atribútu: Time; Dátový typ: Varchar(20); Popis: Aktuálny dátum a čas UTC ISO 8601; Príklad: 2016-01-02T10:40:48Z |
Popis vstupných atribútov webovej služby | Meno atribútu: Lang; Dátový typ: Varchar(2); Popis: Jazyk v ISO 639-1; Príklad: cs |
Popis výstupných atribútov webovej služby | Meno atribútu: Status; Dátový typ: Char(3); Popis: Informácia o stave prijatia platby UPP; Príklad: OK / ERR |
Popis výstupných atribútov webovej služby | Meno atribútu: UUPID; Dátový typ: Int; Popis: ID platby v UPP; Príklad: 12254 |
Popis výstupných atribútov webovej služby | Meno atribútu: ErrorCode; Dátový typ: Int; Popis: Kód chyby v prípade statusu ERR; Príklad: 30 |
Popis výstupných atribútov webovej služby | Meno atribútu: ErrorComment; Dátový typ: Varchar(1000); Popis: Popis chyby v prípade statusu ERR; Príklad: Invalid format column PayFromDtm |
Akceptácia platby parkovného v automatickej pokladni, prostredníctvom SMS alebo prostredníctvom platobných/palivových kariet cez webovú aplikáciu | Informácie o platbách sú sústredené v UPP informačného systému MP Manager |
Preventívna údržba predmetu zákazky | min. raz za kalendárny štvrťrok, termín je určený vopred dohodou oboch strán. |
Preventívna údržba predmetu zákazky - povinné servisné práce | vyčistenie všetkých vonk. krytov a vnútorných častí zariadení; rozobratie, vyčistenie a zostavenie vzduch. filtrov a ventilátorov; vyčistenie tlačiarní a čítačiek, meranie a nastavenie prac. napätí |
Preventívna údržba predmetu zákazky - povinné servisné práce | kontrola a nastavenie funkcie svetelných rámp; nastavenie nožníc sa strihanie park. lístkov; kontrola funkcie a nastavenia citlivosti indukč. slučiek, funkčná kontrola vyhrievania |
Preventívna údržba predmetu zákazky - povinné servisné práce | kontrola funkčnosti park. systému; kontrola a nastavenie tlačiarne dátovej stanice; vyčistenie a kontrola dátovej stanice a pokladní |
Preventívna údržba predmetu zákazky - povinné servisné práce | kontrola a nastavenie pružín automatických rámp a koncových spínačov rámp; kontrola funkcie a prac. napätí riadiacej elektroniky rámp; dodávka náhradných dielov počas záručnej doby v cene |
Preventívna údržba predmetu zákazky - povinné servisné práce - softvér | správa dát databáz. systému SQL, kontrola miesta na disku príp. mazanie; uloženie logov pod iným menom kvôli vytvoreniu nových; záloha a kontrola priebehu mazania a zálohovania, stiahnutie záloh. dát |
Servisná činnosť predmetu zákazky - v prípade výpadku celého systému alebo poruchy, ktorá spôsobí nefunkčnosť systému (riadenia vjazdu/výjazdu a úhrady parkovného) | počas trvania zmluvy, začatie servisnej činnosti najneskôr do 24 h od nahlásenia požiadavky obstarávateľom a s ukončením v najkratšej technicky možnej dobe |
Servisná činnosť predmetu zákazky - v prípade lokálnej poruchy neohrozujúcej chod systému | počas trvania zmluvy, začatie servisnej činnosti najneskôr do 72 h od nahlásenia požiadavky obstarávateľom a s ukončením v najkratšej technicky možnej dobe |
Servisná činnosť predmetu zákazky | pokiaľ by opravu nebolo možné uskutočniť hneď po začatí servisnej činnosti, zapožičia dodávateľ obstarávateľovi bezodplatne na dobu trvania opravy náhradný diel |
Názov |
Dodávateľ je povinný v lehote do 7 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na EKS doručiť Obstarávateľovi (postačuje mailom) presné označenie a špecifikáciu parkovacieho systému (technická špecifikácia výrobcu, propagačné materiály a pod.), ktoré plánuje Obstarávateľovi dodať. Predmetné dokumenty musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku, alebo pokiaľ je dokument vyhotovený v inom jazyku, musí byť doručený jeho úradný preklad do slovenského jazyka. |
Vyššie uvedená špecifikácia bude slúžiť na posúdenie, či parkovací systém ponúkaný dodávateľom spĺňa podmienky požadované Obstarávateľom v rámci technickej špecifikácie. |
Touto zmluvou sa zaväzuje dodávateľ dodať a inštalovať obstarávateľovi predmet tejto zákazky, udržiavať ho v nepretržitej prevádzke s dôrazom na dosiahnutie ziskov objednávateľa (záruka) a komfort užívateľov a počas trvania zmluvy poskytovať servisnú činnosť a objednávateľ sa zaväzuje za poskytované služby včas platiť dohodnutú odmenu. |
Záruka 60 mesiacov odo dňa dodania uvedeného v preberacom a odovzdávacom protokole. Záruka v dĺžke 60 mesiacov sa na aj vzťahuje na tlačiarne vjazdových a výjazdových terminálov, tlačiarne dokladov automatických pokladní a batérie UPS. |
Záruka sa nevzťahuje na zhotoviteľom objektívne preukázané poruchy na zariadení spôsobené: neodbornou manipuláciou, nedbalosťou obsluhy, mechanickým poškodením, prepätím v el. sieti, vyššou mocou. |
Výmena potrebných náhradných dielov vrátane montáže, počas záručnej doby, nebude odberateľovi fakturovaná, pokiaľ bude závada uznaná ako záručná. |
Vrátane zaškolenia max. 5 osôb, vykonaného na parkovisku obstarávateľa v rozsahu: zaškolenie na činnosť s pokladňou, zaškolenie na činnosť s vjazdovým a výjazdovým terminálom, zaškolenie na odstránenie jednoduchých závad (zaseknutý papier), zaškolenie na obsluhu hlasovej komunikácie. V dĺžke trvania max. 3 h. |
Obstarávateľ požaduje dodanie technickej dokumentácie pre stavebnú prípravu pre osadenie parkovacieho systému do 10 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy. Podľa dodanej dokumentácie obstarávateľ pripraví podklad na montáž jednotlivých zariadení a dokončenie prípravy oznámi dodávateľovi. Dodávateľ je povinný realizovať montáž predmetu zmluvy do 10 kalendárnych dní od oznámenia obstarávateľa o tom, že podklad je pripravený. |
Dodanie rampových systémov: najneskôr 13.3.2017 (spustenie ostrej prevádzky), príp. úprava termínov možná po vzájomnej dohode oboch strán. Predpokladom dodržania tohto termínu je, že verejný obstarávateľ pripraví podklad na montáž jednotlivých zariadení a dokončenie prípravy oznámi dodávateľovi (tak ako je uvedené vyššie) najneskôr v termíne do 03.03.2017. |
V prípade omeškania so splnením povinnosti odovzdať plne funkčný predmet zákazky do užívania verejnému obstarávateľovi, je verejný obstarávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa a dodávateľ je v tom prípade povinný uhradiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 eur/deň za každý, aj začatý deň omeškania. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dielo, pokiaľ nebude plne funkčné. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky alebo povinnosti uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 zákona o VO, a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona o VO, v lehote do 10 prac. dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva zo zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO (a prípadne jeho doplnenia pre podmienky doplnené zákonom od 18.4.2016). Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) zákona o VO (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra. |
Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami Zákona o VO (ďalej len: "ZVO"), Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. Obstarávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. Vrátane dopravy na miesto plnenia. V rámci ceny je zahrnutá aj komunikácia a prepojenie parkovacích automatov s informačným systémom MP Manager ako aj všetky náklady na riadne plnenie tejto zmluvy (napr. poplatky súvisiace s prevádzkou samoobslužného platobného terminálu platené akejkoľvek osobe: banke atď.) |
Preventívna údržba predmetu zákazky sa vyžaduje na dobu neurčitú, avšak pre určenie ponukovej ceny sa bude naceňovať Preventívna údržba predmetu zákazky za obdobie 4 rokov (t.z. do ceny zakalkulujte 48 násobok mesačnej platby za Preventívnu údržbu predmetu zákazky). |
Kúpna cena bude uhradená na základe 1 faktúry (po prevzatí parkovacieho systému) a odplata za Preventívnu údržbu predmetu zákazky bude uhrádzaná na základe faktúr mesačne, pozadu. |
Celkovú ponukovú cenu pre vyhodnotenie tejto zákazky teda uchádzač určí ako súčet celkovej kúpnej ceny za predmet zákazky a 48násobok mesačnej odplaty za Preventívnu údržbu predmetu zákazky. |
Preventívna údržba predmetu zákazky sa vyžaduje na dobu neurčitú (t.z. v tejto časti ide o zmluvu na dobu neurčitú) s tým, že verejný obstarávateľ má právo vypovedať zmluvu v časti Preventívnej údržby predmetu zákazky aj bez udania dôvodu. Dodávateľ má právo vypovedať zmluvu v časti Preventívnej údržby predmetu zákazky aj bez udania dôvodu, avšak až po uplynutí doby 5 rokov odo dňa prevzatia predmetu zákazky. Výpovedná doba je 2 mesiace a začína plynúť 1. dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Dodávateľ je povinný predložiť podrobný rozpočet zmluvnej ceny do 7 dní od uzavretia zmluvy na EKS s tým, že v rámci neho samostatne vyčísli kúpnu cenu a aj mesačnú odplatu za Preventívnu údržbu predmetu zákazky, tak ako je vyžadovaná. Výška odplaty za Preventívnu údržbu predmetu zákazky nesmie presiahnuť sumu 355 € bez DPH/mesiac. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Pri omeškaní s platbou faktúry je dodávateľ oprávnený účtovať obstarávateľovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % a to za každý deň omeškania. |
Obstarávateľ sa v prospech plenia tejto zmluvy (pri Preventívnej údržbe predmetu zákazky a záruke) zväzuje spolupôsobiť: zaistiť dodávateľovi prístup k zariadeniam, predložiť dokumentáciu inštalovaného zariadenia, v medziach možnosti zaistiť, aby zariadenia neboli poškodzované tretími osobami, dbať pri prevádzke na odporúčania dodávateľa, pri závadách zaistiť doklad o závade (ak je to možné) |
V cene Preventívnej údržby predmetu zákazky je aj preškolenie zamestnancov obstarávateľa vykonané v mieste dodania raz ročne (v dĺžke 2h, a to max. 3 zamestnancov), ak o to obstarávateľ požiada. |
Dodávateľ sa zaväzuje previesť dielo riadne a v kvalite zodpovedajúcej účelu tejto zmluvy, platným právnym predpisom SR a príslušným technickým normám či technickým normám výrobcu, ktoré sa pre účely tejto zmluvy prehlasujú za záväzné. |
Dodávateľ zodpovedá za aj vady spôsobené prácou jeho zamestnancov vykonávanou neodborne alebo v rozpore s predpismi, technickými normami alebo technickými podmienkami výrobcu v zmysle predchádzajúceho odseku. |
Dodávateľ sa zaväzuje oznámiť obstarávateľovi meno a priezvisko zodpovedného pracovníka, e-mailovú adresu a telefónne číslo pre nahlasovanie porúch e-mailom alebo telefonicky a to do 10 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na EKS. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť všetky služby, tovary a práce, ktoré sú nevyhnutné a potrebné k riadnemu plneniu tejto zmluvy a fungovaniu parkovacieho systému (aj keď nie sú vyslovene uvedené v tejto zmluve), pričom náklady na tieto služby, tovary a práce je povinný zahrnúť do ceny uvedenej v zmluve. To znamená, že dodávateľ nie je oprávnený v súvislosti s plnením podľa tejto zmluvy požadovať od objednávateľa žiadnu inú, ako zmluvne dohodnutú odplatu. Netýka sa nákladov na odstránenie závad, na ktoré sa nevzťahuje záruka. |
Reklamáciu akejkoľvek závady je obstarávateľ povinný vykonať písomne a popísať závadu príp. jej prejavy. Za písomnú formu sa pre účely reklamácii považuje aj zaslanie mailu na mailový kontakt, ktorý pre tieto prípady oznámi dodávateľ verejnému obstarávateľovi. |
Objednávateľ má nárok počas trvania zmluvy požadovať od dodávateľa kedykoľvek bezodplatne akúkoľvek zmenu v rámci tarifnej štruktúry (cenník), prevádzkových hodín a akýchkoľvek iných údajov nastavených v parkovacom systéme a dodávateľ je povinný tieto zmeny bezodplatne vykonať v lehote 7 dní od prijatia požiadavky Objednávateľa, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na inej lehote. |
Zmluvnými pokutami uvedenými v tejto zmluve nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody v plnej výške. Objednávateľ má teda popri zmluvnej pokute aj nárok na náhradu škody v plnej výške. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky na predmet zákazky uvedenej v technických požiadavkách alebo osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Pozície kamier a vjazdových/výjazdových terminálov sú v prílohe č. 1 a 2 iba orientačné. Záväzné pozície budú navrhnuté dodávateľom. |
Názov | Upresnenie |
Pozície kamier a vjazdových/výjazdových terminálov sú v prílohe č. 1 a 2 iba orientačné. Záväzné pozície budú navrhnuté dodávateľom. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Parkoviská vo vlastníctve Objednávateľa - Mládežnícka ulica v Trenčíne, Legionárska ulica v Trenčíne, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
16.01.2017 08:00 — 13.03.2017 16:00
1,00 celok podľa vyššie uvedeného
104 605,56
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.01.2017 17:04
10.01.2017 10:00
10.01.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.01.2017 13:06 - Vstupná ponuka | 84 916,95 | € | Cena s DPH |
10.01.2017 09:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 54 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: