• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.01.2017 17:04
  •    Predkladanie ponúk
    10.01.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.01.2017 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.01.2017 10:50

Detail zákazky Z2017201

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.01.2017 17:04
  •    Predkladanie ponúk
    10.01.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.01.2017 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.01.2017 10:50

Základné údaje

Z2017201

OF-96613

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2766587

Objednávateľ

00312037

Mesto Trenčín

Mierové námestie 2, Trenčín, 91164, SVK

Dodávateľ

31323642

T R I T O N spol. s r. o.

Topoľčianska 25, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie parkovacích rampových systémov pre 2 parkoviská

parkovacia rampa, závora, parkovací systém, automatická pokladňa

  • 34953000-2 - Prístupové rampy
  • 34926000-4 - Vybavenie na riadenie parkovísk
  • 51214000-5 - Služby na inštalovanie zariadenia parkovacích hodín
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 38730000-1 - Parkovacie hodiny
  • 98351110-2 - Služby súvisiace s presadzovaním predpisov o parkovaní

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie parkovacích rampových systémov pre 2 parkoviská
Funkcia
Parkovací systém (vjazdový terminál, výjazdový terminál, kamery na čítanie EČV, automatická pokladňa), ktorý monitoruje a riadi vjazd/výjazd vozidiel na/z parkoviska a umožňuje úhradu poplatku za parkovanie.
Parkovací systém so snímaním a rozpoznávaním evidenčného čísla vozidla.
Úhrada parkovného je možná hotovostne (bankovky, mince) s výdajom mincí i bezhotovostne (dotykové a bezdotykové platobné karty).
Systém je v prevádzke nonstop t.z. 7dní v týždni/24 hodín denne
Parkovací systém akceptuje elektronické parkovacie karty vydané verejným obstarávateľom - na základe rozpoznania EČV umožní vjazd a výjazd vozidla, ktoré má zakúpenú parkovaciu kartu bez potreby ďalšej úhrady parkovného alebo pridelí zľavu z parkovného. Databázu EČV s vydanými parkovacími kartami spravuje informačný systém MP Manager, ktorého sublicencie verejný obstarávateľ vlastní.
Parkovací systém akceptuje čipové karty vydané verejným obstarávateľom pre zabezpečenie prejazdu cez uzatvorené parkovisko verejného obstarávateľa na súkromné parkovisko tretej osoby.
Predmetom obstarávania je vybavenie 2 samostatných uzavretých parkovísk kompletným parkovacím systémom podľa požiadaviek stanovených verejným obstarávateľom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vjazdový terminál vrátane tlačiarne a čítačky čiarového kódu, tlač QR kódu, čítačky čipových kariet a ďalšieho potrebného príslušenstva a montáže ks 2
Výjazdový terminál vrátane čítačky čiarového kódu, čipových kariet a ďalšieho potrebného príslušenstva a montáže ks 2
Automatická závora pre intenzívnu prevádzku, vrátane príslušenstva a montáže ks 4
Rameno automatickej závory, dĺžka závory min. 3,0 m, max. 3,2 m ks 4
Kamera pre čítanie EČV vrátane príslušenstva, softvéru pre spracovanie a evidenciu EČV a montáže ks 4
Dvojciferný display zobrazujúci počet voľných miest ks 2
Semafór červená + zelená vrátane príslušenstva a montáže, príp. integrovaný do rampy, prevedenie LED ks 4
Telefón VoIP vrátane príslušenstva a montáže ks 1
Hlasité dorozumievanie z vjazdového, výjazdového terminálu a pokladne vrátane príslušenstva a montáže, prevedenie VoIP ks 6
Automatická podkladňa umožňujúca hotovostnú platbu (bankovky, mince) i bezhotovostnú platbu (dotykové i bezdotykové platobné karty) , vybavená snímačom čiarového kódu vrátane príslušenstva a montáže, s funkciou "stratený lístok" ks 2
Samoobslužný terminál s Tatrabankou - Ingenico iUP250 + iUR250 + iUC150-CL - všetko integrované v automatickej pokladni ks 2
Dátový server parkovacieho systému vrátane potrebného softvéru a licencií ks 2
Tlačiareň pokladničných dokladov, zabudovaná v automatickej podkladni ks 2
Čítačka čiarových kódov k podkladni parkovacieho systému, zabudovaná ks 2
Čipové karty, typ EM4102 ks 70
Náhradná pokladničná zásuvka - samouzamykateľná (zvlášť pre mince , zvlášť pre bankovky) ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dátový server parkovacieho systému priemyslové prevedenie serveru pre inštaláciu v automate
Záložný zdroj pre inštaláciu k manuálnej pokladni, serveru a záložnému zdroju parkovacieho systému
Snímač bezdotykových kariet čipových Vyžaduje sa.
Čítačka čiarových kódov k pokladni parkovacieho systému jednolúčový snímač čiarových kódov, pripojiteľný k dátovému serveru, vrátane naprogramovania
Softvérová administrácia administrácia licencie pre server, manuálnu pokladňu, základné nastavenie inštalácie
Softvér určený pre správu a dohľad parkovacieho systému s pripojenými 2 ks terminálov a 1 platobnou stanicou
Softvér pre správu a dohľad nad parkovaním s využitím parkovacích kariet
Softvér pre spracovanie dát z parkovacieho systému a tvorbu prehľadov a tabuliek
Softvér vrátane SQL server databázovej licencie
Softvér Predmetom zákazky je aj udelenie všetkých potrebných súhlasov, licencií k použitiu predmetu zákazky.
Vjazdový a výjazdový terminál zinkovaný, v antikoróznej úprave, farebné prevedenie upresní objednávateľ po uzatvorení zmluvy
Vjazdový a výjazdový terminál s vyhrievaním pre umiestnenie v exteriéri
Vjazdový a výjazdový terminál prepojený s dátovým serverom
Vjazdový a výjazdový terminál s napájacím zdrojom a rozvodmi
Vjazdový a výjazdový terminál vstup pre dvojkanálový detektor vozidiel pre sledovanie prítomnosti vozidla pri termináli a pre zatváranie rampy
Vjazdový terminál s výstupom pre semafór a informovanie o obsadenosti
Vjazdový terminál s tlačiarňou čiarového kódu a QR kódu
Vjazdový a výjazdový terminál so snímačom čiarového kódu
Bankový a mincový automat s vydávaním preplatku (vracaním mincí) zinkovaný, v antikoróznej úprave, farebné prevedenie upresní objednávateľ po uzatvorení zmluvy
Bankový a mincový automat s vydávaním preplatku (vracaním mincí) s napájacím zdrojom, vetraním a zohrievaním, s riadiacim mikropočítačom, komunikačným mikropočítačom a komunikačným softvérom
Bankový a mincový automat s vydávaním preplatku (vracaním mincí) s tlačiarňou podkladničných dokladov
Bankový a mincový automat s vydávaním preplatku (vracaním mincí) elektronický zámok skrine automatu
Bankový a mincový automat s vydávaním preplatku (vracaním mincí) čítačka bankoviek s pokladňou
Bankový a mincový automat s vydávaním preplatku (vracaním mincí) mincový automat s vracaním mincí a pokladňou
Bankový a mincový automat s vydávaním preplatku (vracaním mincí) s funkciou "stratený lístok"
Bankový a mincový automat s vydávaním preplatku (vracaním mincí) so snímačom čiarového kódu
Bankový a mincový automat s vydávaním preplatku (vracaním mincí) s modulom platby plat. kartou - čítačka plat. kariet s príslušenstvom pre pripojenie k internetu pomocou LAN siete, pripojenie čítačky platobných kariet podľa zmluvy verejného obstarávateľa s bankou
Samoobslužný terminál s Tatrabankou - Ingenico iUP250 + iUR250 + iUC150-CL - všetko integrované v automatickej pokladni vrátane dodania, montáže a servisu počas trvania zmluvy, vrátane všetkých, s tým súvisiacich poplatkov
Hlasité dorozumievanie (komunikácia s vodičom) vjazdový, výjazdový terminál a automatická podkladňa, prepojiteľné cez IP rozhranie do siete Ethernet, digitálny prenos, prevádzka s VoIP ústredňou, volanie možné oboma smermi
Hlasité dorozumievanie (komunikácia s vodičom) telefón VoIP a napájací zdroj, vrátane inštalácie
Displej zobrazenie voľných miest (2 polia znakov), min. výška znaku 14 cm, vysoko svietiace LED diódy, určené pre vonkajšie prostredie, vrátane symbolu plateného parkoviska
Semafór samostatne alebo integrovaný do rampy
Automatická závora pre intenzívnu prevádzku, dĺžka ramena: min. 3 m, max. 3,2 m
Automatická závora závora s rýchlosťou zdvihu zo zatvorenej do otvorenej polohy :1 sekunda
Automatická závora konštrukcia určená pre miesta s intenzívnou až nepretržitou prevádzkou, odolnosť proti násilnému zdvihnutiu
Automatická závora povrchová úprava galvanické zinkovanie a prášková farba (príp. kvalitatívne zodpovedajúca alternatíva povrch. úpravy)
Čítanie EČV IP kamera pre čítanie EČV vrátane softvéru
Platba mincami a bankovkami s výdajom mincí (0,10; 0,20; 0,50; 1,00; 2,00 Eur), platba dotykovými a bezdotykovými platobnými kartami Vyžaduje sa.
Parkovací systém musí umožniť nastavenie cenníka, vrátane zliav, cez webové rozhranie určené objednávateľom Vyžaduje sa.
Vzdialený monitoring parkovacieho systému Vyžaduje sa.
Komunikácia s vjazdovým, výjazdovým terminálom, automatickou pokladňou a komunikačným miestom určeným objednávateľom Vyžaduje sa.
Pri vjazde tlač parkovacieho lístka s dynamickým QR kódom, s jedinečným číslom park. lístka a kódom pre SMS platbu Vyžaduje sa.
Prepojenie parkovacieho systému s informačným systémom MP Manager Parkovací systém musí spĺňať integračné rozhranie pre Univerzálny platobný portál (ďalej len: "UPP") informačného systému MP Manager - uvedené v nasledujúcich bodoch.
Prepojenie parkovacieho systému s informačným systémom MP Manager Webová služba slúži k získaniu údajov o vjazde vozidla na parkovisko s rampou, EČV, miesta a času z UPP, ktorý je centrálnym miestom platenia. Spravuje cenníky pre riešené územie.
Prepojenie parkovacieho systému s informačným systémom MP Manager Špecifikácia webovej služby: Typ služby - REST; Kódovanie WS - windows-1250, Zabezpečenie - HTTPS, obmedzenie na IP adresu
Popis vstupných atribútov webovej služby Meno atribútu: Plate; Dátový typ: Varchar(20); Popis: Evidenčné číslo vozidla; Príklad: TN999XY
Popis vstupných atribútov webovej služby Meno atribútu: Place; Dátový typ: Int; Popis: ID parkoviska; Príklad: 122
Popis vstupných atribútov webovej služby Meno atribútu: Time; Dátový typ: Varchar(20); Popis: Aktuálny dátum a čas UTC ISO 8601; Príklad: 2016-01-02T10:40:48Z
Popis vstupných atribútov webovej služby Meno atribútu: Lang; Dátový typ: Varchar(2); Popis: Jazyk v ISO 639-1; Príklad: cs
Popis výstupných atribútov webovej služby Meno atribútu: Status; Dátový typ: Char(3); Popis: Informácia o stave prijatia platby UPP; Príklad: OK / ERR
Popis výstupných atribútov webovej služby Meno atribútu: UUPID; Dátový typ: Int; Popis: ID platby v UPP; Príklad: 12254
Popis výstupných atribútov webovej služby Meno atribútu: ErrorCode; Dátový typ: Int; Popis: Kód chyby v prípade statusu ERR; Príklad: 30
Popis výstupných atribútov webovej služby Meno atribútu: ErrorComment; Dátový typ: Varchar(1000); Popis: Popis chyby v prípade statusu ERR; Príklad: Invalid format column PayFromDtm
Akceptácia platby parkovného v automatickej pokladni, prostredníctvom SMS alebo prostredníctvom platobných/palivových kariet cez webovú aplikáciu Informácie o platbách sú sústredené v UPP informačného systému MP Manager
Preventívna údržba predmetu zákazky min. raz za kalendárny štvrťrok, termín je určený vopred dohodou oboch strán.
Preventívna údržba predmetu zákazky - povinné servisné práce vyčistenie všetkých vonk. krytov a vnútorných častí zariadení; rozobratie, vyčistenie a zostavenie vzduch. filtrov a ventilátorov; vyčistenie tlačiarní a čítačiek, meranie a nastavenie prac. napätí
Preventívna údržba predmetu zákazky - povinné servisné práce kontrola a nastavenie funkcie svetelných rámp; nastavenie nožníc sa strihanie park. lístkov; kontrola funkcie a nastavenia citlivosti indukč. slučiek, funkčná kontrola vyhrievania
Preventívna údržba predmetu zákazky - povinné servisné práce kontrola funkčnosti park. systému; kontrola a nastavenie tlačiarne dátovej stanice; vyčistenie a kontrola dátovej stanice a pokladní
Preventívna údržba predmetu zákazky - povinné servisné práce kontrola a nastavenie pružín automatických rámp a koncových spínačov rámp; kontrola funkcie a prac. napätí riadiacej elektroniky rámp; dodávka náhradných dielov počas záručnej doby v cene
Preventívna údržba predmetu zákazky - povinné servisné práce - softvér správa dát databáz. systému SQL, kontrola miesta na disku príp. mazanie; uloženie logov pod iným menom kvôli vytvoreniu nových; záloha a kontrola priebehu mazania a zálohovania, stiahnutie záloh. dát
Servisná činnosť predmetu zákazky - v prípade výpadku celého systému alebo poruchy, ktorá spôsobí nefunkčnosť systému (riadenia vjazdu/výjazdu a úhrady parkovného) počas trvania zmluvy, začatie servisnej činnosti najneskôr do 24 h od nahlásenia požiadavky obstarávateľom a s ukončením v najkratšej technicky možnej dobe
Servisná činnosť predmetu zákazky - v prípade lokálnej poruchy neohrozujúcej chod systému počas trvania zmluvy, začatie servisnej činnosti najneskôr do 72 h od nahlásenia požiadavky obstarávateľom a s ukončením v najkratšej technicky možnej dobe
Servisná činnosť predmetu zákazky pokiaľ by opravu nebolo možné uskutočniť hneď po začatí servisnej činnosti, zapožičia dodávateľ obstarávateľovi bezodplatne na dobu trvania opravy náhradný diel
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný v lehote do 7 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na EKS doručiť Obstarávateľovi (postačuje mailom) presné označenie a špecifikáciu parkovacieho systému (technická špecifikácia výrobcu, propagačné materiály a pod.), ktoré plánuje Obstarávateľovi dodať. Predmetné dokumenty musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku, alebo pokiaľ je dokument vyhotovený v inom jazyku, musí byť doručený jeho úradný preklad do slovenského jazyka.
Vyššie uvedená špecifikácia bude slúžiť na posúdenie, či parkovací systém ponúkaný dodávateľom spĺňa podmienky požadované Obstarávateľom v rámci technickej špecifikácie.
Touto zmluvou sa zaväzuje dodávateľ dodať a inštalovať obstarávateľovi predmet tejto zákazky, udržiavať ho v nepretržitej prevádzke s dôrazom na dosiahnutie ziskov objednávateľa (záruka) a komfort užívateľov a počas trvania zmluvy poskytovať servisnú činnosť a objednávateľ sa zaväzuje za poskytované služby včas platiť dohodnutú odmenu.
Záruka 60 mesiacov odo dňa dodania uvedeného v preberacom a odovzdávacom protokole. Záruka v dĺžke 60 mesiacov sa na aj vzťahuje na tlačiarne vjazdových a výjazdových terminálov, tlačiarne dokladov automatických pokladní a batérie UPS.
Záruka sa nevzťahuje na zhotoviteľom objektívne preukázané poruchy na zariadení spôsobené: neodbornou manipuláciou, nedbalosťou obsluhy, mechanickým poškodením, prepätím v el. sieti, vyššou mocou.
Výmena potrebných náhradných dielov vrátane montáže, počas záručnej doby, nebude odberateľovi fakturovaná, pokiaľ bude závada uznaná ako záručná.
Vrátane zaškolenia max. 5 osôb, vykonaného na parkovisku obstarávateľa v rozsahu: zaškolenie na činnosť s pokladňou, zaškolenie na činnosť s vjazdovým a výjazdovým terminálom, zaškolenie na odstránenie jednoduchých závad (zaseknutý papier), zaškolenie na obsluhu hlasovej komunikácie. V dĺžke trvania max. 3 h.
Obstarávateľ požaduje dodanie technickej dokumentácie pre stavebnú prípravu pre osadenie parkovacieho systému do 10 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy. Podľa dodanej dokumentácie obstarávateľ pripraví podklad na montáž jednotlivých zariadení a dokončenie prípravy oznámi dodávateľovi. Dodávateľ je povinný realizovať montáž predmetu zmluvy do 10 kalendárnych dní od oznámenia obstarávateľa o tom, že podklad je pripravený.
Dodanie rampových systémov: najneskôr 13.3.2017 (spustenie ostrej prevádzky), príp. úprava termínov možná po vzájomnej dohode oboch strán. Predpokladom dodržania tohto termínu je, že verejný obstarávateľ pripraví podklad na montáž jednotlivých zariadení a dokončenie prípravy oznámi dodávateľovi (tak ako je uvedené vyššie) najneskôr v termíne do 03.03.2017.
V prípade omeškania so splnením povinnosti odovzdať plne funkčný predmet zákazky do užívania verejnému obstarávateľovi, je verejný obstarávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa a dodávateľ je v tom prípade povinný uhradiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 eur/deň za každý, aj začatý deň omeškania.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dielo, pokiaľ nebude plne funkčné.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky alebo povinnosti uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 zákona o VO, a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona o VO, v lehote do 10 prac. dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva zo zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO (a prípadne jeho doplnenia pre podmienky doplnené zákonom od 18.4.2016). Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) zákona o VO (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu.
Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra.
Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami Zákona o VO (ďalej len: "ZVO"), Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. Obstarávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. Vrátane dopravy na miesto plnenia. V rámci ceny je zahrnutá aj komunikácia a prepojenie parkovacích automatov s informačným systémom MP Manager ako aj všetky náklady na riadne plnenie tejto zmluvy (napr. poplatky súvisiace s prevádzkou samoobslužného platobného terminálu platené akejkoľvek osobe: banke atď.)
Preventívna údržba predmetu zákazky sa vyžaduje na dobu neurčitú, avšak pre určenie ponukovej ceny sa bude naceňovať Preventívna údržba predmetu zákazky za obdobie 4 rokov (t.z. do ceny zakalkulujte 48 násobok mesačnej platby za Preventívnu údržbu predmetu zákazky).
Kúpna cena bude uhradená na základe 1 faktúry (po prevzatí parkovacieho systému) a odplata za Preventívnu údržbu predmetu zákazky bude uhrádzaná na základe faktúr mesačne, pozadu.
Celkovú ponukovú cenu pre vyhodnotenie tejto zákazky teda uchádzač určí ako súčet celkovej kúpnej ceny za predmet zákazky a 48násobok mesačnej odplaty za Preventívnu údržbu predmetu zákazky.
Preventívna údržba predmetu zákazky sa vyžaduje na dobu neurčitú (t.z. v tejto časti ide o zmluvu na dobu neurčitú) s tým, že verejný obstarávateľ má právo vypovedať zmluvu v časti Preventívnej údržby predmetu zákazky aj bez udania dôvodu. Dodávateľ má právo vypovedať zmluvu v časti Preventívnej údržby predmetu zákazky aj bez udania dôvodu, avšak až po uplynutí doby 5 rokov odo dňa prevzatia predmetu zákazky. Výpovedná doba je 2 mesiace a začína plynúť 1. dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.
Dodávateľ je povinný predložiť podrobný rozpočet zmluvnej ceny do 7 dní od uzavretia zmluvy na EKS s tým, že v rámci neho samostatne vyčísli kúpnu cenu a aj mesačnú odplatu za Preventívnu údržbu predmetu zákazky, tak ako je vyžadovaná. Výška odplaty za Preventívnu údržbu predmetu zákazky nesmie presiahnuť sumu 355 € bez DPH/mesiac.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Pri omeškaní s platbou faktúry je dodávateľ oprávnený účtovať obstarávateľovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % a to za každý deň omeškania.
Obstarávateľ sa v prospech plenia tejto zmluvy (pri Preventívnej údržbe predmetu zákazky a záruke) zväzuje spolupôsobiť: zaistiť dodávateľovi prístup k zariadeniam, predložiť dokumentáciu inštalovaného zariadenia, v medziach možnosti zaistiť, aby zariadenia neboli poškodzované tretími osobami, dbať pri prevádzke na odporúčania dodávateľa, pri závadách zaistiť doklad o závade (ak je to možné)
V cene Preventívnej údržby predmetu zákazky je aj preškolenie zamestnancov obstarávateľa vykonané v mieste dodania raz ročne (v dĺžke 2h, a to max. 3 zamestnancov), ak o to obstarávateľ požiada.
Dodávateľ sa zaväzuje previesť dielo riadne a v kvalite zodpovedajúcej účelu tejto zmluvy, platným právnym predpisom SR a príslušným technickým normám či technickým normám výrobcu, ktoré sa pre účely tejto zmluvy prehlasujú za záväzné.
Dodávateľ zodpovedá za aj vady spôsobené prácou jeho zamestnancov vykonávanou neodborne alebo v rozpore s predpismi, technickými normami alebo technickými podmienkami výrobcu v zmysle predchádzajúceho odseku.
Dodávateľ sa zaväzuje oznámiť obstarávateľovi meno a priezvisko zodpovedného pracovníka, e-mailovú adresu a telefónne číslo pre nahlasovanie porúch e-mailom alebo telefonicky a to do 10 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na EKS.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť všetky služby, tovary a práce, ktoré sú nevyhnutné a potrebné k riadnemu plneniu tejto zmluvy a fungovaniu parkovacieho systému (aj keď nie sú vyslovene uvedené v tejto zmluve), pričom náklady na tieto služby, tovary a práce je povinný zahrnúť do ceny uvedenej v zmluve. To znamená, že dodávateľ nie je oprávnený v súvislosti s plnením podľa tejto zmluvy požadovať od objednávateľa žiadnu inú, ako zmluvne dohodnutú odplatu. Netýka sa nákladov na odstránenie závad, na ktoré sa nevzťahuje záruka.
Reklamáciu akejkoľvek závady je obstarávateľ povinný vykonať písomne a popísať závadu príp. jej prejavy. Za písomnú formu sa pre účely reklamácii považuje aj zaslanie mailu na mailový kontakt, ktorý pre tieto prípady oznámi dodávateľ verejnému obstarávateľovi.
Objednávateľ má nárok počas trvania zmluvy požadovať od dodávateľa kedykoľvek bezodplatne akúkoľvek zmenu v rámci tarifnej štruktúry (cenník), prevádzkových hodín a akýchkoľvek iných údajov nastavených v parkovacom systéme a dodávateľ je povinný tieto zmeny bezodplatne vykonať v lehote 7 dní od prijatia požiadavky Objednávateľa, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na inej lehote.
Zmluvnými pokutami uvedenými v tejto zmluve nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody v plnej výške. Objednávateľ má teda popri zmluvnej pokute aj nárok na náhradu škody v plnej výške.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky na predmet zákazky uvedenej v technických požiadavkách alebo osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Pozície kamier a vjazdových/výjazdových terminálov sú v prílohe č. 1 a 2 iba orientačné. Záväzné pozície budú navrhnuté dodávateľom.
Názov Upresnenie
Pozície kamier a vjazdových/výjazdových terminálov sú v prílohe č. 1 a 2 iba orientačné. Záväzné pozície budú navrhnuté dodávateľom.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Parkoviská vo vlastníctve Objednávateľa - Mládežnícka ulica v Trenčíne, Legionárska ulica v Trenčíne, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

16.01.2017 08:00 — 13.03.2017 16:00

1,00 celok podľa vyššie uvedeného

104 605,56

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.01.2017 17:04

10.01.2017 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.01.2017 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 890
 7
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.01.2017 13:06 - Vstupná ponuka 84 916,95 € Cena s DPH
10.01.2017 09:48 - Najvýhodnejšia ponuka 54 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS