36858749
Agroinštitút Nitra, štátny podnik
Akademická 4, Nitra, 94901, SVK
31438890
Práčovne a čistiarne s.r.o. Nitra
Priemyselná 9, Nitra, 94901, SVK
Pranie hotelovej bielizne a textilu
plachty, obliečky na paplón a vankúš, uteráky, osušky, obrusy
Služba
1. Pranie hotelovej bielizne a textilu
|
|
---|---|
Funkcia |
pranie stálofarebnej rovnej bielizne (plachty, obliečky, uteráky, osušky), bielej a stálofarebnej bielizne (obrusy) prispôsobiť pokynom od výrobcu uvedeným na etikete. |
sušenie, žehlenie, expedícia |
skladanie, triedenie, balenie |
bielizeň zabezpečiť proti znečisteniu pri prevoze - balením do fólie a dovozom čistého prádla do 24 hodín |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obliečka na paplón | ks | 7 500 | ||
Obliečka na vankúš | ks | 7 500 | ||
Plachta klasická | ks | 6 000 | ||
Plachta dvojposteľ | ks | 2 500 | ||
Uterák froté | ks | 9 000 | ||
Osuška froté | ks | 7 000 | ||
Obrus 30 x30 | ks | 60 | ||
Obrus do 2 m2 | ks | 100 |
Názov |
Vyzdvihnutie špinavého prádla a dodanie vypraného prádla na adresu objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť ocenenie jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť Rozhodnutie regionálneho úradu verejného zdravotníctva o schválení prevádzky práčovne do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť schválený prevádzkový poriadok s harmonogramom striedania dezinfekčných prostriedkov do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť doklad o zabezpečovaní systému riadenia kvality ISO do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť opis spôsobu prania v režime chemického prania, biologicky znečisteného prádla pri uplatnení ekologických a environmentálnych kritérií do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť mená kontaktných osôb pre plnenie služby ihneď po uzavretí zmluvy. |
Služby prania, dezinfekcie a žehlenia bielizne, ako aj autá na prepravu bielizne musia spĺňať požiadavky v zmysle vyhlášky MZ SR č. 553/2007 Z. z. § 8. |
Lehota preberania znečistenej použitej bielizne a dovozu čistej bielizne bude v pracovných dňoch v čase od 7,00 - 12,00 hod.. Počas štátnych sviatkov a v dňoch pracovného voľna a pokoja prispôsobí dodávateľ služby po vzájomnej dohode s objednávateľom. |
Dodacia lehota opranej bielizne je 24 hodín. |
Určený zamestnanec objednávateľa spolu so zamestnancom dodávateľa preberie bielizeň podľa dodacieho listu, podpisom potvrdí prevzatie. Dodací list bude obsahovať presný druh bielizne a počet kusov, dátum odovzdania a prevzatia bielizne, mená a podpisy zodpovedných osôb. |
Postup sa bude dodržiavať pri odovzdávaní a preberaní znečistenej bielizne, ako aj pri odovzdávaní a preberaní čistej bielizne. Preberanú bielizeň zároveň určený zamestnanec prepočíta. |
Potvrdený dodací list bude vystavený dvojmo, 1 x pre objednávateľa, 1 x pre dodávateľa a bude tvoriť prílohu k faktúre. |
Dodávateľ musí zabezpečiť dezinfikované prepravné kontajnery. Ďalšie podrobnosti organizácie zberu a dovozu bielizne budú dohodnuté s dodávateľom ihneď po uzavretí zmluvy. |
Dodávateľ prevezme len tie druhy bielizne, ktoré sú uvedené v dodacom liste. |
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom reklamačných hárkov, ktoré vyplnia poverené kontaktné osoby. Zle opraná a poškodená bielizeň bude osobitne zabalená a označená. |
Predmetom reklamácie (1 reklamácia = 5 ks bielizne) bude zle vypraná bielizeň a praním poškodená bielizeň, zamenená, zafarbená a chýbajúca bielizeň, ako aj iné nedodržiavanie zmluvných podmienok, napr. termíny preberania bielizne. |
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť maximálne do troch pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade, čo i len čiastočného nevybavenia reklamácie je dodávateľ povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10,- € za každý deň omeškania až do úplného vybavenia reklamácie. |
V prípade, že objednávateľ od platnosti plnenia predmetu zmluvy uplatní voči dodávateľovi viac ako 3 odôvodnené písomné reklamácie adresované na vedenie spoločnosti dodávateľa, bude sa to považovať za nedodržanie zmluvných podmienok, čo je dôvod k okamžitému odstúpeniu od zmluvy. |
Po druhom nedodržanom termíne odvozu znečistenej bielizne alebo dovozu čistej bielizne je táto skutočnosť dôvodom na predčasné skončenie zmluvy. |
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záruku do 6 týždňov od spracovania. V rámci reklamačného procesu môže objednávateľ reklamovať neskôr zistené nedostatky a poškodenie bielizne (nekvalita, poškodenie, chýbajúce kusy, zámena, zafarbenie). |
Obidve zmluvné strany môžu zmluvu ukončiť písomnou dohodou s uvedením dňa ukončenia alebo písomnou výpoveďou ktoroukoľvek zmluvnou stranou bez uvedenia dôvodu, pričom výpovedná lehota je dvojmesačná a začne plynúť od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede druhej strane. |
Cena je splatná na základe faktúry dodávateľa, pri dodržaní zmluvného cenníka a jej splatnosť nesmie byť kratšia ako 14 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ je oprávnený cenu objednávateľovi faktúrovať mesačne pozadu po dodaní služby na základe uzatvorenej zmluvy. Súčasťou faktúry musí byť rozpis bielizne podľa druhu, s uvedením počtu kusov, vrátane dátumov prevzatia čísiel objednávok. |
Cena musí obsahovať všetky náklady na pranie a chemické čistenie, vrátane dopravy. |
Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
09.01.2017 06:00 — 09.01.2018 06:00
39 660,00 ks
21 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.01.2017 09:41
05.01.2017 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.01.2017 09:59 - Vstupná ponuka | 18 633,00 | € | Cena bez DPH |
05.01.2017 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 400,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: