00165565
Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Limbová 2, Bratislava, 83752, SVK
35760419
Asseco Central Europe, a. s.
Galvaniho 19045/19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK
Implementácia IS správy registratúry na platforme Fabasoft s napojením na Ústredný portál verejnej správy (e-schránka) vrátane dodania licencí pre 300 používateľov.
registratúra, ÚPVS, e- schránka, integrácia ,Fabasoft eGov Suite, Fabasoft app. Telemetry, Fabasoft Mindbreeze Enterprise, licencie
Tovar, Služba
1. Implementácia IS správy registratúry na platforme Fabasoft s napojením na Ústredný portál verejnej správy (e-schránka) vrátane dodania licencí pre 300 používateľov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Implementácia automatizovanej správy registratúry na platforme Fabasoft s napojením na Ústredný portál verejnej správy (e-schránka) |
Zabezpečenie licencií pre používateľov |
Všeobecné požiadavky |
Systém bude budovaný na báze produktu Fabasoft eGov-Suite. |
Každý dokument v systéme bude implementovaný ako určitý objekt. Tento objekt bude obsahovať popisné údaje (metadáta - napr. názov dokumentu, dátum vzniku) a samotný obsah (napr. zoskenovaný obraz papierového dokumentu - súbor typu PDF). |
Systém musí podporovať väzbu na organizačnú štruktúru (napr. pre definovanie aktérov schvaľovania), zostane ponechaná aj možnosť manuálneho výberu. |
Používateľské prostredie pre prácu so systémom musí byť riešené prostredníctvom web rozhrania. |
Systém musí podporovať centralizované vedenie správy registratúry. |
Systém musí umožniť validáciu a prednastavovanie údajov (kontrolu povinných údajov). |
Systém musí byť lokalizovaný do slovenského jazyka. |
Súlad s legislatívou a európskymi štandardmi |
Riešenie musí byť implementované v súlade so zákonom č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach . |
Riešenie musí byť implementované v súlade s vyhlášku MV SR č. 628/2002 Z. z. |
Riešenie musí byť implementované v súlade s vyhlášku MV SR č. 410/2015 Z.z. |
Riešenie musí byť implementované v súlade s ďalšími všeobecne záväznými právnymi predpismi, napr. zákon na ochranu osobných údajov a pod. |
Systém musí disponovať certifikátom o posúdení zhody s požiadavkami výnosu Ministerstva vnútra SR č. 525/2011 Z.z. o štandardoch pre elektronické informačné systémy na správu registratúry s úrovňou hodnotenia „Vysoká úroveň“. |
Správa registratúrnych záznamov a spisov musí byť v súlade s platným registratúrnym poriadkom organizácie. |
Záznamy |
Systém musí podporovať automatický obeh záznamov v elektronickej forme. |
Systém musí umožniť spracovanie každého záznamu v rámci spisu. |
Systém musí pokrývať kompletný životný cyklus registratúrnych záznamov – od ich vzniku, resp. príchodu do organizácie, cez evidenciu, pridelenie na org. útvar, pridelenie spracovateľovi, vloženie do spisu, tvorbu odpovede, schválenie a odoslanie. |
Systém musí umožniť určenie spracovateľa manuálnym výberom spracovateľa alebo organizačného útvaru alebo automatizovane na základe logicky definovaných pravidiel pre konkrétny druh záznamu alebo službu. |
Systém musí umožniť, aby každý registratúrny záznam bol vložený práve do jedného spisu. Systém umožní kópiu záznamu vložiť ako elektronický dokument do ďalších spisov avšak s uvedením správneho uloženia originálu. |
Systém musí umožniť stornovanie registratúrneho záznamu za určitých podmienok. Záznam bude označený ako zrušený, systém nepovolí výmaz záznamu. |
Systém musí podporovať hromadné vybavovanie a rozposielanie zásielok (hromadné tlačenie obálok), interných a externých rozdeľovníkov. |
Spisy |
Systém musí umožniť jednoznačnú identifikáciu spisov v štruktúre podľa registratúrnom poriadku organizácie. |
Systém musí zabezpečiť dodržanie predpísaného spôsobu manipulácie so spisom – od vzniku až po archiváciu/zničenie. |
Systém musí podporovať typ spisu, viaceré stavy spisov a spisové zväzky. |
Systém musí umožniť vizualizáciu podľa typov a stavov spisov. |
Systém musí podporovať stavy spisov podľa platného registratúrneho poriadku. |
Systém musí zabezpečiť povinné priradenie spisu ku vecnej skupine registratúrneho plánu. |
Systém musí umožniť spracovateľovi zaznamenať spôsob vybavenia spisu. |
Systém musí umožniť delimitáciu spisu. |
Práca s dokumentmi |
Systém musí umožniť import skenovaných dokumentov. |
Systém musí podporovať funkciu Drag&Drop pri importe dokumentov. |
Systém musí umožniť manuálne zadávanie atribútov pre importované zoskenované dokumenty. |
Tlačové zostavy a reporty |
Automatická tvorbu všetkých evidenčných pomôcok požadovaných registratúrnym poriadkom (napr. registratúrny denník) v elektronickej aj tlačovej forme, evidencia výpožičiek fyzických spisov z registratúrneho strediska pre správcu registratúry. |
Systém musí umožniť vedenie príslušnej dokumentácie o správe registratúry – možnosť tvorby dokumentácie týkajúcej sa správy registratúry: registratúrny denník spisov/záznamov spisové obaly zostava pre presun spisov do RS, zostavy pre vyraďovanie. |
Systém musí umožniť vytvorenie a tlač spisového obalu a obsahu spisu alebo jeho časti v zmysle registratúrneho poriadku. |
Systém musí umožniť vytvorenie reportu na kontrolingové účely pre nadriadených (napr. nedodržanie termínov vybavenia spisov a záznamov). |
Systém musí umožniť tlač adries na obálku pre odoslanie. |
Systém musí umožniť vytvorenie a tlač podacieho hárku pre odoslanie vybavenia poštou a vedie ich evidenciu . |
Zastupovanie |
Systém musí poskytovať možnosť nastavenia zastupovania ako aj nastavenie zastupovania podriadených zamestnancov. |
Jeden používateľ môže zastupovať viacerých iných používateľov. |
Zastupovanie môže byť aj trvalé (t.j. bez obmedzenia dátumu ukončenia zastupovania). |
Určený zástupca dostane počas stanoveného obdobia k dispozícii rolu zastupovaného a bude sa môcť do nej prepnúť a vykonávať činnosti zastupovaného. Analogicky daný používateľ môže mať viacerých zástupcov. |
Zastupovanie ohraničené koncovým dátumom bude automaticky systémom ukončené po tomto termíne (t.j. systém už neumožní zástupcovi prístup k roly zastupovaného). |
Notifikácie |
Systém musí umožniť automatické zasielanie notifikácie o aktivite čakajúcej na vybavenie. Notifikácia bude obsahovať linku na príslušnú aktivitu. |
Systém musí umožniť podporu zasielania notifikácií (upozornenia) o blížiacom sa termíne ukončenia úlohy čakajúcej na vybavenie. |
Systém musí poskytovať funkcie pre kontrolu spracovania záznamov a spisov formou farebného odlíšenia tesne pred a po uplynutí termínu. |
Vyhľadávanie |
Systém musí umožniť vyhľadávanie registratúrnych záznamov a spisov ako aj iných objektov podľa jednoduchého filtra (jeden atribút) alebo podľa zloženého filtra (viacero atribútov) za dodržania pravidla oprávnených prístupov. |
Dokladovateľnosť |
Systém musí zabezpečiť dokladovateľnosť - zaznamenávanie všetkých dôležitých operácií nad spismi, záznamami a ďalšími objektami registratúry a vedenie podrobnej histórie záznamu a spisu. |
Integrácia |
Systém musí byť plne integrovaný s bežne používanými kancelárskymi aplikáciami (textový a tabuľkový procesor). |
Správa registratúry |
Systém musí podporovať vytvorenie a správu registratúrneho plánu správcom registratúry. |
Systém musí podporovať elektronický proces vyradenia spisov v zmysle registratúrneho poriadku. |
Systém musí umožniť tvorbu a vyhotovenie všetkých dokumentov pre vyradenie spisov z evidencie registratúry. |
Systém musí podporovať vytvorenie tlačových zostáv registratúrneho denníka:- ročný zoznam spisov- zoznam registratúrnych záznamov v spise (obsah spisov)- menný register . |
Systém musí podporovať ročnú uzávierku spisov. |
Systém musí podporovať presun nevybavených a neuzatvorených bežných spisov z predchádzajúceho roku do nového registratúrneho roka. |
Prenosom sa musí prideliť nové číslo spisu. |
Systém musí podporovať presun spisov do registratúrneho strediska. |
Systém musí podporovať správu spisov v registratúrnom stredisku: evidencia presunu spisov do RS lokácia spisov zmena lokácie spisu, výpožičky, nahliadnutie . |
Systém musí umožniť presné zaznačenie uloženia spisov v registratúrnom stredisku (miestnosť, regál a jeho časti, polica, ukladacia jednotka). |
Systém musí umožniť vytváranie reportov pre správcu registratúrneho strediska. |
Integrácia s ÚPVS |
Implementácia konektora v štandarde SKTalk 3 alebo IService správy pre nevizuálnu komunikáciu s UPVS. |
Implementácia služieb autentifikácie pre nevizuálnu komunikáciu s UPVS. |
Automatické vyberanie správ zo schránky úradu. |
Automatická evidencia prijatého podania v systéme pre správu registratúry ako doručený záznam. |
Automatické uloženie dokumentov v čitateľnej podobe ako prílohy doručeného záznamu. |
Automatické smerovania prijatých elektronických podaní na definované organizačné útvary alebo používateľov podľa typu podania. |
Vizualizácia eformulárov |
Implementácia nevizuálnych služieb modulu Elektronických formulárov UPVS pre príjem nových a zmenených e eForm balíčkov. |
Ukladanie eForm balíčkov v štruktúrovanej podobe pre potreby vizualizácie a spracovania eFormulárov. |
Zabezpečenie vizualizácie eFormulárov do html a pdf formátu. |
Využitie existujúceho eFormulára „General agenda“ ako formulár pre zasielanie elektronických úradných dokumentov. |
Automatické vyplnenie eFormulára „General agenda“ na základe údajov odoslaného záznamu a priloženie podpísanej alebo nepodpísanej prílohy. |
Spracovanie dokumentov podpísaných zaručeným elektronickým podpisom alebo zaručenou elektronickou pečaťou. |
Implementácia nevizuálnych služieb modulu UPVS CEP publikovaných integračnou platformou pre:- podpísanie zaručenou elektronickou pečaťou,- informatívne overenie podpisov- poskytnutie časovej pečiatky . |
Spracovania potvrdenia o finálnom overení podpisov a jeho priloženie k súvisiacemu doručenému záznamu. |
Vyberanie a samostatné ukladanie čitateľných dokumentov zo súboru ZEP pre potreby spracovania a vizualizácie týchto dokumentov. |
Zabezpečenie podpisovania zaručenou elektronickou pečaťou v procese schvaľovania odoslaných záznamov. |
Integrácia na lokálnu podpisovú aplikáciu DSigner. |
Možnosť podpisovať zaručenou elektronickou pečaťou a mandátnym certifikátom len vybrané dokumenty záznamu. |
Logovanie úkonu schválenia a podpísania zaručenou elektronickou pečaťou alebo mandátnym certifikátom na úrovni záznamu. |
Prednastavenie povinného schválenia a podpísanie dokumentu na základe druhu záznamu. |
Doručovanie |
Implementácia modulu doručovania pre elektronizáciu procesov a služieb elektronického aj papierového doručovania. |
Prepojenie modulu doručovania so systémom pre správu registratúry . |
Implementácia nevizuálnych služieb modulu UPVS MED pre:- odoslanie správy do eDESK informačne,- doručenie do vlastných rúk- doručenie do vlastných rúk s fikciou doručenia. |
Zabezpečenie príjmu potvrdenia o doručení alebo nedoručení a jeho evidencia v štruktúrovanej podobe. |
Automatická zmena stavu doručovania po potvrdení doručenia na ÚPVS. |
Automatická zmena spôsobu doručovania z elektronického na papierové v prípade nedoručenia na UPVS. |
Zabezpečenie procesu papierového doručovania prostredníctvom slovenskej pošty. |
Integrácia na nevizuálne rozhrania Slovenskej pošty pre službu ePodací hárok. |
Zabezpečenie emailového doručovania. |
Automatické generovanie poštového podacieho hárka cez službu ePodací hárok. |
Automatická evidencia stavu doručovania zásielok cez službu ePodací hárok. |
Zabezpečenie procesu pre osobné doručenie zásielky. |
Evidencia vrátených zásielok. |
Evidencia papierových doručeniek v štruktúrovanej podobe alebo ako sken. |
Tvorba a tlač poštových podacích hárkov. |
Licencie |
Fabasoft eGov Suite- pomenovaný používateľ pre 300 používateľov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Implementácia IS správa registratúry s integráciou na ÚPVS | ks | 1 | ||
Fabasoft eGov Suite- pomenovaný používateľ | ks | 300 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet obsahujúci jednotkové ceny položiek do 7 dní od účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodať a odovzdať služby objednávateľovi naraz, v určenej lehote plnenia. |
Dodávateľ vopred e-mailom oznámi kontaktnej osobe objednávateľa deň dodania služieb. |
Súčasťou faktúry musí byť podpísaný protokol o funkčnosti v prostredí objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy, bankové spojenie a číslo účtu, na ktorý mu bude poukázaná platba za plnenie podľa tejto zmluvy. |
Porušenie povinnosti poskytovateľa poskytnúť celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy môže byť považované za podstatné porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od zmluvy odstúpiť. |
Neoddeliteľnou súčasťou ceny licencií je aj cena za dopravu na miesto plnenia. |
Dodávateľ je povinný dodať a odovzdať softvér objednávateľovi naraz, v určenej lehote plnenia. |
Dodávateľ vopred e-mailom oznámi kontaktnej osobe objednávateľa deň dodania softvéru. |
Súčasťou faktúry musí byť podpísaný protokol o funkčnosti softvéru v prostredí objednávateľa. Ak objednávateľovi nebude dodaný originálny softvér, objednávateľ od zmluvy odstúpi. |
Názov
Implementácia IS správy registratúry na platforme Fabasoft s napojením na Ústredný portál verejnej správy (e-schránka) vrátane dodania licencí pre 300 používateľov.
-
Podľa § 13 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len „zákon“) „Elektronické trhovisko je informačný systém verejnej správy, ktorý slúži na zabezpečenie ponuky a nákupu tovarov, stavebných prác alebo služieb, bežne dostupných na trhu, a to aukčným postupom, ako aj na zabezpečenie s tým súvisiacich činností.“. Definícia bežne dostupných tovarov, stavebných prác a služieb je uvedená v § 2 ods. 5 písm. o), v§ ods. 6 a v § 2 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Podľa testu bežnej dostupnosti https://www.uvo.gov.sk/verejny-obstaravatel-obstaravatel/vseobecne-informacie/zoznam-kompletnej-dokumentacie/test-beznej-dostupnosti-424.html , ktorý zverejnil Úrad pre verejné obstarávanie je možné konštatovať, že predmet zákazky tak ako je definovaný v opisnom formulári nie je predmetom zákazky, ktorý je bežne dostupný na trhu.
-
Z opisu funkčnej špecifikácie predmetu zákazky vyplýva, že predmetom zákazky nie je uspokojenie bežnej prevádzkovej potreby verejného obstarávateľa podľa § 2 ods. 6 zákona. Činnosť, na ktoré verejný obstarávateľ potrebuje obstarať predmet zákazky je nadobudnutie modulu (respektíve licencií k modulu) elektronického overovania a podpisovania pre MEOPEP a MEOPP. Táto činnosť však nie je uspokojením bežne prevádzkovej potreby, ale ide o vykonávanie činnosti, ktorú musí verejný obstarávateľ vykonávať podľa platnej legislatívy v Slovenskej republike. Uspokojenie bežnej prevádzkovej potreby verejného obstarávateľa môže byť napríklad požiadavka na dodanie elektrickej energie, tepla, plynu alebo telekomunikačných služieb.
-
Naše závery podporuje aj úmysel zákonodarcu uvedený v dôvodovej správe k zákonu č. 343 /2015 Z.z. o verejnom obstarávaní, kde je uvedené „Cieľom definície tovarov, služieb alebo stavebných prác bežne dostupných na trhu je vyjadriť bežnú dostupnosť ako stav, keď ide o také tovary, stavebné práce alebo služby, ktoré sa dodávajú na trhu takpovediac v rovnakej podobe, rovnakým spôsobom komukoľvek a nie sú špecificky upravené pre potreby verejného obstarávateľa v danom prípade. Ako príklad je možné uviesť software, ktorým je operačný systém, ktorý je bežným tovarom, keďže je v rovnakej podobe a spôsobom dodávaný komukoľvek. Naproti tomu software, ktorý si vyžaduje prispôsobenie vždy na konkrétne požiadavky verejného obstarávateľa, je teda svojim spôsobom vždy jedinečný a s takýmto prispôsobením nie je bežne dodávaný, nebude bežným tovarom.“
-
Vzhľadom na to, že opisný formulár v časti „Funkčná špecifikácia predmetu zákazky“ nie je možné opraviť tak, aby sa jednalo o predmet zákazy bežne dostupný na trhu, žiadame verejného obstarávateľa o stiahnutie tohto opisného formulára a z toho dôvodu žiadame verejného obstarávateľa, aby nepokračoval v obstarávaní predmetu zákazky prostredníctvom Elektronického trhoviska.
-
Žiadny softvér, ktorý komunikuje s e-schránkou (ktorá samotná ešte nefunguje v plnej prevádzke a ktorú prevádzkuje zákonom určená jediná organizácie Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby) nemôže a nie je bežne dostupným tovarom ani službou.
Limbová 2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
20.01.2017 08:00 — 31.05.2017 12:00
1,00 predmet zákazky
160 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.12.2016 10:38
16.01.2017 14:00
16.01.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.01.2017 00:30 - Vstupná ponuka | 159 984,00 | € | Cena s DPH |
16.01.2017 13:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 158 280,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: