• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.12.2016 11:24
  •    Predkladanie ponúk
    10.01.2017 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.01.2017 13:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.01.2017 13:15

Detail zákazky Z201649171

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.12.2016 11:24
  •    Predkladanie ponúk
    10.01.2017 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.01.2017 13:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.01.2017 13:15

Základné údaje

Z201649171

OF-115076

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2766576

Objednávateľ

00166197

Štatistický úrad Slovenskej republiky

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK

Dodávateľ

47397934

JUTOMA-KLIMA s. r. o.

Bohrova 9, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vykonávanie preventívnej servisnej činnosti a profylaxie klimatizačných zariadení

klimatizačné zariadenia, odborná prehliadka, servis

  • 50730000-1 - Opravy a údržba chladiacich zostáv
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vykonávanie preventívnej servisnej činnosti a profylaxie klimatizačných zariadení
Funkcia
Vykonávanie preventívnej servisnej činnosti a profylaxie na klimatizačných zariadeniach DAIKON a UNIFLAIR nainštalovaných v priestoroch výpočtových centier objednávateľa v Bratislave.
Služby pozostávajú z nasledovných činností:
1. 2x profylaktický servis - jarný a jesenný
2. 2x preventívny servis - letný a zimný
3. Odstraňovanie havarijných stavov vrátane nonstop dispečingu pre nahlasovanie porúch
Rozsah činnosti pri polročnej profylaxii a preventívnej údržbe:
- Kontrola množstva chladiva + doplnenie chladiva v prípade potreby
- Vyčistenie filtrov
- Vyčistenenie vonkajších registrov
- Nastavenie a kontrola, chladenie - vykurovanie
Popis činnosti pri preventívnej údržbe:
Časť elektro
- kontrola hlavného ističa
- kontrola a dotiahnutie skrutiek na svorkovniciach el. klimatizačných jednotiek
- meranie prúdových odberov
- kontrola funkcie regulačných termostatov
Časť mechanická
- čistenie filtrov
- kontrola stavu priechodnosti, prípadne vyčistenie lamelových výmenníkov
- kontrola upevnenia a stavu prepojovacieho potrubia vrátane dotiahnutia
- kontrola ventilátorov
Chladiaci okruh
- napojenie manometrovej sústavy
- testovanie chladiaceho okruhu, chladenie - vykurovanie
- kontrola množstva chladiva
- kontrola uchytenia kompresorov
- vizuálna kontrola chladiaceho okruhu
- kontrola tesnosti chladiaceho okruhu, dotiahnutie spojov
- kontrola všetkých freonových vedení, stav neporušenosti
Regulácia
- funkčná skúška s meraním parametrov teplôt
- komplexné testovanie chodu a funkcií klimatizácie
- kontrola vonkajších prvkov, kontroliek, diaľkového ovládania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
jarný profylaktický servis na jednotkách Daikin a Uniflair ks 1
jesenný profylaktický servis na jednotkách Daikin a Uniflair ks 1
letný preventívny servis na jednotkách Daikin a Uniflair ks 1
zimný preventívny servis na jednotkách Daikin a Uniflair ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Lokalita - výpočtové centrum 2:
Vonkajšia jednotka Daikin RZQ100B9W1B 4 ks
Vnútorná jednotka Daikin FHQ100BW1B 4 ks
Vnútorná jednotka Daikin FAQ71BW1B 1 ks
Vnútorná jednotka Daikin FHQ71BW1B 1 ks
Vonkajšia jednotka Daikin RR71B8W1B 2 ks
Vnútorná jednotka Uniflair TDAV1321A 2 ks
Vonkajšia jednotka Uniflair 30CAP1802P 2 ks
Lokalita - výpočtové centrum 1:
Vonkajšia jednotka Daikin RZQ140DS7V1B 2 ks
Vnútorná jednotka Daikin FBQ140C7VEB 4 ks
Vonkajšia jednotka Daikin RZQ140D7V1B 2 ks
Vnútorná jednotka Daikin FTXL25G2V1B 1 ks
Vonkajšia jednotka Daikin RXL25G2V1B 1 ks
Vnútorná jednotka Uniflair TDAR 1822A 2 ks
Vonkajšia jednotka Uniflair 30CAP1301P3 4 ks
Poskytnutie HOT LINE služby pre evidenciu a nahlasovanie servisných požiadaviek 24 hodín denne / 7 dní v týždni
Poskytnutie servisných služieb: Základná doba pre poskytovanie služieb je od 7:30 do 16:30 hodín v pracovné dni.
Nástup na servisný zásah v prípade neplánovanej poruchy ktorejkoľvek jednotky v garantovanom čase do 24 hodín od nahlásenia
Nástup v prípade poruchy viacerých jednotiek súčasne alebo zlyhaní celého systému nástup technika do 12 hodín od nahlásenia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od účinnosti zmluvy.
Dodávateľ je povinný: 1. Predložiť Objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy kópiu dokladu o overení spôsobilosti vykonávať inštalovanie a osobitné oprávnenie na servis a revízie uvedených zariadení vydané výrobcom príp. zastúpením výrobcu 2. Predložiť certifikát o odbornej spôsobilosti na nakladanie s fluórovanými skleníkovými plynmi podľa zákonov č. 286/2009 Z.z. § 6(3), č. 321/2012 Z.z. § 5(1) a, c, d, e udelený dodávateľovi, platný na obdobie poskytovania služieb. Porušenie týchto povinností bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Dodávateľ je povinný mať v doklade o oprávnení poskytovať službu zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na uskutočnenie požadovaného predmetu zákazky.
Konkrétne termíny vykonania servisných prehliadok klimatizačných jednotiek v roku 2017 budú dohodnuté s úspešným uchádzačom do 15 dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
Dodávateľ vystaví objednávateľovi štyri faktúry po poskytnutí služby, t.j. jednu po vykonaní servisu na jar, druhú na leto, tretiu na jeseň a štvrtú po vykonaní servisu na zimu 2017.
Prílohou faktúry bude protokol o vykonaní servisných prehliadok. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Fakturácia bude vykonávaná pri preventívnych prehliadkach a servisnej profylaxii ihneď po vykonaní príslušnej prehliadky a profylaxie na základe protokolu o pravidelnej servisnej prehliadke a profylaxii.
Fakturácia pri havarijnom servise a opravách bude na základe samostatnej objednávky vystavenej Objednávateľom, pričom objednávka bude obsahovať súpis prác a materiálu (vrátane jednotkových cien) potrebného pre odstránenie havárie - vád.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Názov Upresnenie
Zmluva na dobu určitú. do 31.12.2017
Cena musí zahŕňať všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy. V cene servisných úkonov zahrnuté dezinfekčné a antibakteriálne čistiace prostriedky.
V cene sú zahrnuté aj náklady spojené s diagnostikou poruchy. Vrátane výjazdu technika a kalkulácie nákladov na odstránenie poruchy.
V cene nie sú zahrnuté: náhradné diely a spotrebný materiál (filtre, zvlhčovacie nádoby).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Miletičova 3, Hanulova 5/C, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

13.01.2017 09:52 — 31.12.2017 23:59

1,00 zákazka

8 880,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.12.2016 11:24

10.01.2017 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 572
 4
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.12.2016 13:53 - Vstupná ponuka 8 760,00 € Cena s DPH
10.01.2017 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka 7 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS