00166073
Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky
Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK
34121579
WORLDCOLOUR, s.r.o.
Zlatovská 2332, Trenčín, 91101, SVK
Pranie a čistenie bielizne
Pranie, čistenie, žehlenie, mangľovanie, skladanie a triedenie bielizne
Služba
1. Pranie a čistenie bielizne
|
|
---|---|
Funkcia |
Kompletné zabezpečenie prania a čistenia bielizne a textilu v rozsahu, kvalite (pri farebnej bielizni je potrebné zabezpečiť pranie so zachovaním farby) a v dohodnutých lehotách. |
Žehlenie alebo mangľovanie vyčistenej bielizne. |
Drobné opravy bielizne (zašívanie rozpáraných častí, plátanie drobných dier a roztrhnutí a pod.). |
Skladanie a triedenie bielizne podľa sortimentu, viazanie a balenie jednotlivých druhov bielizne podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa. |
Kompletná manipulácia s bielizňou, t. j. fyzické prevzatie použitej bielizne z miesta plnenia a odovzdanie vypranej bielizne zodpovedným pracovníkom na mieste plnenia. |
Odvoz použitej bielizne a dovoz vyčistenej bielizne v určených časoch do určených priestorov objednávateľa zabezpečí dodávateľ. |
Dodávateľ zodpovedá za bielizeň od prevzatia použitej bielizne na pranie na základe súpisu bielizne až do odovzdania vyčistenej bielizne. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obliečka na podhlavník | ks/rok | 3500 | ||
Obliečka na paplón | ks/rok | 3500 | ||
Plachta obyčajná - jednoposteľová | ks/rok | 4000 | ||
Uterák froté, predložka do kúpeľne | ks/rok | 5000 | ||
Osuška froté | ks/rok | 3500 | ||
Uterák obyčajný, utierka | ks/rok | 1500 | ||
Podpažník, obrúsok, dečka | ks/rok | 2000 | ||
Obrus do 2 m² | ks/rok | 2200 | ||
Obrus Naperón | ks/rok | 25 | ||
Banketové obrusy (štóly) | ks/rok | 50 | ||
Sukňa (na stôl) /m² | m²/rok | 100 | ||
Zástera farebná | ks/rok | 50 | ||
Pracovné nohavice | ks/rok | 450 | ||
Pracovná blúza | ks/rok | 800 | ||
Pracovná blúza kuchárska (rondon) | ks/rok | 70 | ||
Pracovné tričko | ks/rok | 250 | ||
Pracovný plášť | ks/rok | 40 | ||
Deka | ks/rok | 60 | ||
Podhlavník | ks/rok | 80 | ||
Paplón | ks/rok | 80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Cena zahŕňa | pranie a čistenie bielizne a textilu, riadne vysušenie bielizne,žehlenie alebo mangľovanie bielizne, |
Cena zahŕňa | skladanie čistej bielizne, triedenie bielizne podľa jednotlivých druhov, balenie bielizne, |
Cena zahŕňa | drobné opravy bielizne |
Cena zahŕňa | odvoz použitej a dovoz čistej bielizne, zabezpečenie bielizne proti znečisteniu pri prevoze. |
Lehota dodania služby: | do 5 dní odo dňa prevzatia znečistenej bielizne a textilu |
Miesto plnenia: | 1 miesto plnenia v okrese Trenčín |
Názov |
Vrátane dopravy bielizne určenej k úprave v zmysle funkčnej špecifikácie predmetu, najmä vypratiu a žehleniu (ďalej aj len „špinavá bielizeň“) z miesta plnenia a dopravy čistej bielizne do miesta plnenia. |
Dodávateľ je povinný predložiť ocenenie jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov spojených s plnením zmluvy v jednotkových cenách v eurách bez DPH a s DPH na kus/m2 bielizne, a to do 7 dní od uzavretia zmluvy. Cenník bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. |
Cenník v zmysle predchádzajúceho bodu je záväzný po celý čas trvania zmluvy, a to bez ohľadu na skutočné množstvo upravenej bielizne na základe tejto zmluvy. Pre zamedzenie pochybností, množstvá bielizne uvedené v technickej špecifikácii nie sú záväzné; skutočný rozsah objednávateľom požadovaného plnenia bude stanovený v závislosti od jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 12.1.2017 do 31.12.2017 resp. do vyčerpania vysúťaženej sumy. |
Dodávateľ je povinný oznámiť meno kontaktnej osoby/osôb zodpovednej/zodpovedných za plnenie zmluvy (preberanie a odovzdávanie bielizne), vrátane kontaktných údajov (telefónne číslo, e-mailová adresa), a to do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje odoberať objednávateľom požadované množstvo bielizne dvakrát za týždeň v pracovných dňoch v čase od 7.30 hod. do 11.00 hod., prípadne podľa potrieb objednávateľa na základe predchádzajúcej dohody zmluvných strán. |
Dodávateľ sa zaväzuje v čase podľa predchádzajúceho bodu odovzdať čistú bielizeň objednávateľovi a prebrať od neho špinavú bielizeň v mieste plnenia (priestoroch objednávateľa), a to prostredníctvom ním oznámenej kontaktnej osoby. |
Pri preberaní a odovzdávaní bielizne sú zmluvné strany prostredníctvom svojich poverených osôb (v prípade dodávateľa prostredníctvom ním oznámenej kontaktnej osoby) povinné vyhotoviť v dvoch rovnopisoch (1 pre každú zmluvnú stranu) súpis preberanej (špinavej) bielizne od objednávateľa, ktorý bude podkladom pre vystavenie preberacieho protokolu pri odovzdávaní (čistej) bielizne od dodávateľa. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať dodané plnenia (diela) 1x mesačne; prílohou faktúry budú preberacie protokoly v zmysle predchádzajúceho bodu. Dodávateľ je povinný vystaviť a doručiť faktúru za príslušný kalendárny mesiac do 10 dní nasledujúceho kalendárneho mesiaca. |
V prípade, ak počas preberacieho konania bude objednávateľom zistená vada plnenia (diela), ktorou sa rozumie najmä nekvalitne vypraná bielizeň, praním poškodená, zamenená, zafarbená, chýbajúca bielizeň a pod., je objednávateľ oprávnený uplatniť nároky zo zodpovednosti za vady písomne, napr. prostredníctvom „reklamačného listu“, ktorý vyplní poverený pracovník objednávateľa spolu s kontaktnou osobou dodávateľa |
Dodávateľ je povinný pri praní bielizne používať výlučne pracie prostriedky a ďalšie prostriedky, ktoré vyhovujú platným všeobecne záväzným predpisom a normám Slovenskej republiky a Európskej únie. |
914 43, Omšenie 825, okr. Trenčín, Omšenie, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
12.01.2017 07:30 — 31.12.2017 11:00
1,00 zákazka
11 320,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.12.2016 14:13
02.01.2017 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.01.2017 09:59 - Vstupná ponuka | 10 974,00 | € | Cena s DPH |
02.01.2017 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 895,64 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: