00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
36671134
PERFORMANCE, s.r.o.
Rybničná 40, Bratislava, 831 06, SVK
Nákup výpočtovej techniky – server
server, výpočtová technika
Tovar, Služba
1. Nákup výpočtovej techniky – server
|
|
---|---|
Funkcia |
Verejný obstarávateľ vykonáva projekt konsolidácia adresárovej štruktúry ActiveDirectory a na jeho bezproblémovú prevádzku je potrebné mať spoľahlivý hardware v rámci zabezpečenia redundantnosti tohto riešenia a k budovanému virtuálnemu serveru aj fyzický server ako hlavný zdroj údajov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
SERV HP DL380 Gen9 (E5-2620v4, 1x16GB, 3x300GB, P440ar/2FBWC, 8SFF, DVDRW, 500W 2U Rack, 3-3-3 onsite support) alebo ekvivalent | ks | 1 | ||
HP 500W FS Platinum Hot Plug, no IPD, Gen9 alebo ekvivalent | ks | 1 | ||
HP iLO Adv 1-Svr incl 1yr TS&U SW alebo ekvivalent | ks | 1 | ||
Microsoft Windows Server 2012 R2 Standard Reseller Option Kit en/ru/pl/cs SW | ks | 1 | ||
HP Microsoft Windows Server 2012 5 User CAL EMEA Lic | ks | 1 | ||
Inštalácia a konfigurácia servera, vytvorenie backup domain controllera pre Active Directory s následnou zmenou na PDC | hod. | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prevedenie / skrinka: | rack |
Záruka: | 3 roky náhradné diely, 3 roky servis, 3 roky oprava u zákazníka s odozvou nasledujúci business day. |
Inštalácia: | Základná hardwarová inštalácia na mieste používania. |
Názov |
V cene je dovoz, rozbalenie, inštalácia dodávaného tovaru na pracoviska podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. |
Všetky v súčasnosti prevádzkované PC stanice v rámci informačného systému verejného obstarávateľa majú inštalovaný operačný systém Microsoft Windows. Prevádzkované aplikácie v rámci inform. systému verejného obstarávateľa sú testované a portované výhradne do prostredia PC staníc s OS MS Windows. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Splatnosť faktúr 30 dní. |
Možnosť zálohovej platby. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Dodávateľ spracuje kalkuláciu ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov v spojení s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyjadrená v eurách a predloží verejnému obstarávateľovi do 24 hodín od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári. |
Uchádzač predloží do 24 hodín od uzavretia zmluvy vyhlásenia o zhode a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami pre všetky položky predmetu zákazky. |
Pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, nedodanie tovaru podľa popisu, neposkytnutie služieb a v termínoch dodania uvedených v objednávkovom formulári je 10% z predpokladanej hodnoty zákazky na účet verejného obstarávateľa uvedený v kúpnej zmluve do 10 pracovných dní. |
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu, a iné priamo alebo nepriamo súvisiace náklady,ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: úspešný uchádzač musí byť zapísaný: | v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní. |
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: úspešný uchádzač musí byť zapísaný: | v registri konečných užívateľov výhod, podľa § 11 zákona o verejnom obstarávaní. |
Ďalšie požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: úspešný uchádzač najneskôr deň nasledujúci po dni nadobudnutia platnosti Zmluvy predloží objednávateľovi: | referenciu minimálne jednej dodávky tovaru obdobného charakteru, ako je predmet zákazky. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
02.01.2017 09:00 — 31.01.2017 16:00
1,00 celý predmet zákazky
6 650,14
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.12.2016 16:17
30.12.2016 16:18
30.12.2016 16:33
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.12.2016 07:08 - Vstupná ponuka | 6 648,00 | € | Cena s DPH |
30.12.2016 16:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 278,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: