00166197
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK
36548073
DIAFAN, s.r.o.
J.Matušku 2250/12, Topoľčany, 95501, SVK
Vykonávanie mesačnej, štvrťročnej a ročnej kontroly a údržby systému elektrickej požiarnej signalizácie
kontrola, odborná skúška, odborná prehliadka, údržba, EPS
Služba
1. Vykonávanie mesačnej, štvrťročnej a ročnej kontroly a údržby systému elektrickej požiarnej signalizácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Výkon pravidelných kontrol, skúšok a pozáručného servisu elektrickej požiarnej signalizácie ( EPS) v rozsahu špecifikovanom nižšie : |
1. Typy a periodicita výkonu kontrol : |
kontroly EPS podľa § 15, ods. 2, pís. b, c a d vyhlášky MV SR č. 726/2002 Z. z. o EPS, |
mesačná kontrola ( vykoná dodávateľ - fyzická osoba s osobitným oprávnením ( FOOO)), |
štvrťročná kontrola ( vykonáva FOOO), |
ročná kontrola ( vykonáva FOOO). |
2. Pozáručný servis systému EPS v rozsahu 36 mesiacov zahŕňa: |
odstránenie nedostatkov a závad, ktoré dodávateľ zistí pri pravidelných kontrolách a revíziách ( náhradné diely nie sú súčasťou ), |
odstránenie nahlásených technických porúch ( náhradné diely nie sú súčasťou), |
upgrade a update systému, |
úprava a rozšírenie systému, |
Zariadenia EPS, ktorých kontrola a údržba je predmetom zákazky sa nachádzajú v objekte objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje preškolenie obslužného personálu (3 zamestnancov) na prevádzku a kontrolu EPS. |
O vykonaní ročnej kontroly elektrickej požiarnej signalizácie vydá fyzická osoba s osobitným oprávnením na kontroly zariadení elektrickej požiarnej signalizácie Správu o periodickej odbornej prehliadke a skúške zariadení EPS, podľa § 15 odsek 7. vyhlášky MV SR 726/2002 Z. z. |
O vykonaní štvrťročnej kontroly elektrickej požiarnej signalizácie vydá fyzická osoba s osobitným oprávnením na kontroly zariadení elektrickej požiarnej signalizácie Protokol o vykonaní periodickej odbornej prehliadky systému EPS. |
Po vykonaní úkonov uvedených v bode 1. a 2. je dodávateľ povinný vykonať v prítomnosti oprávneného zamestnanca objednávateľa, odskúšanie schopnosti prevádzky skúšaného resp. opravovaného zariadenia. |
Dodávateľ je povinný všetky zásahy do EPS viesť písomne v prevádzkovej knihe EPS, prípadne vykonať zmeny v príslušnej projektovej dokumentácii. |
Dodávateľ je povinný zachovať mlčanlivosť o zistených bezpečnostných opatreniach, úpravách a vykonaných opravách na zariadení objednávateľa. Mlčanlivosť platí aj po ukončení zmluvného vzťahu medzi objednávateľom a dodávateľom. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet zmluvy riadne, v dohodnutom termíne, v požadovanej kvalite a berie na seba plnú zodpovednosť voči príslušnej tretej osobe v prípade nevykonania predmetu zmluvy podľa bodu 1. a 2. v zmysle príslušných právnych predpisov. |
V prípade nevykonania úkonov v bode 1. a 2. dodávateľ uhradí objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z mesačnej celkovej ceny za každý deň omeškania až do jeho skutočného vykonania. V prípade nevykonania predmetu zmluvy v dohodnutom čase (24 resp. 48 hodín) uhradí dodávateľ objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 25€ za hodinu až do jeho skutočného vykonania. |
Jednotlivé časti EPS sú uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet miest inštalácie | miesto plnenia | 1 | ||
Elektrická požiarna signalizácia ( EPS) systém Fixera MHÚ 110/LITES | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Elektrická požiarna signalizácia (EPS) systém Fixera MHÚ 110/LITES | 1 ks ústredňa, 5 ks signálne tlačidlá MHA 141, 49 ks optické hlásiče MHG 243 (262), 3 tepelné hlásiče MHG 362, 1 ks telefónny vyvolávač ATH, 2 ks zábleskový maják |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Konkrétne termíny vykonania pravidelných kontrol a skúšok EPS v rokoch 2017-2019 budú dohodnuté s úspešným uchádzačom do 15 dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
Fakturácia bude vykonaná ihneď po poskytnutí služby t.j. po vykonaní ročnej kontroly na základe Správy o vykonaní periodickej odbornej prehliadky a skúšky zariadení EPS, po vykonaní štvrťročnej kontroly na základe Protokolu o vykonaní periodickej odbornej prehliadky systému EPS a po vykonaní mesačnej kontroly na základe zápisu v prevádzkovej knihe EPS. Uvedené doklady budú vyhotovené v počte 2 exemplárov a budú tvoriť prílohu faktúry. |
Pri havarijnom servise a opravách bude povinnosťou dodávateľa pred fakturáciou predložiť objednávateľovi súpis prác a materiálu potrebného pre odstránenie poruchy ( vrátane jednotkových cien). Mzdové a režijné náklady na vykonanie servisu a opráv sú súčasťou zmluvy (t.j. nebudú dodatočne faktúrované). Cena použitého materiálu musí byť vopred schválená objednávateľom. Porušenie tejto povinnosti bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
Lehota splatnosti faktúry je minimálne 21 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani s pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Cena musí zahŕňať všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy. |
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy kópiu osobitného oprávnenia o odbornej spôsobilosti na inštaláciu, servis, opravy a kontrolu zariadení EPS vydané výrobcom. Toto oprávnenie musí byť platné počas trvania zmluvy. Porušenie tejto povinnosti bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
Vykonávanie predmetu zákazky musí byť v súlade s požiadavkami: |
1. zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov, |
2. vyhlášky MV SR č. 94/2004 Z.z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa stanovujú technické požiadavky na protipožiarnu bezpečnosť pri výstavbe a užívaní stavieb, |
3. vyhlášky MV SR 726/2002 Z.z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenia jej pravidelnej kontroly, |
4. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších predpisov, |
5. vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia, |
6. STN 33 1500 Elektrotechnické predpisy. Revízie elektrických zariadení |
7. STN 33 2000-6 Elektrické inštalácie nízkeho napätia. Časť 6: Revízia |
8. STN P CEN/TS 54-14 Elektrická požiarna signalizácia. Časť 14: Pokyny na plánovanie, projektovanie, inštalovanie, uvedenie do prevád zky, prevádzkovanie a údržbu |
Dodávateľ je povinný evidovať a archivovať všetky údaje vyplývajúce z výkonu predmetu zákazky. |
Dodávateľ je povinný vykonávať službu ktorá je predmetom zákazky tak, aby výrazným spôsobom nenarušila prevádzku v budove, ktorej sa revízia týka. |
Názov | Upresnenie |
Zmluva na dobu určitú | do 31.12.2019 |
Poskytnutie HOT LINE služby (tel. linka) pre evidenciu a nahlasovanie servisných požiadaviek | 24 hodín denne |
Poskytovanie servisných služieb | Základná doba 8:00 - 14:00 v pracovných dňoch. (Pri odstraňovaní poruchy podľa dohody.) |
Nástup na servisný zásah v prípade neplánovanej poruchy | do 24 hodín od nahlásenia |
Požadovaná doba na odstránenie technickej poruchy systému | do 48 hodín od nahlásenia |
Rozpis vykonania kontrol | Mesiac v ktorom sa požaduje vykonať kontrolu |
Mesačná kontrola (EPS) | Jan, Feb, Mar, Apríl, Máj, Jún, Aug, Sep, Okt, Nov, Dec v rokoch 2017-2019 |
Štvrťročná kontrola (EPS) | Január, Apríl, Október v rokoch 2017- 2019 |
Ročná kontrola (EPS) | Júl v rokoch 2017 - 2019 |
Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
23.01.2017 10:44 — 31.12.2019 10:44
1,00 Zákazka
3 576,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.12.2016 11:02
02.01.2017 10:45
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.01.2017 10:03 - Vstupná ponuka | 3 576,00 | € | Cena s DPH |
02.01.2017 10:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 558,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: