00647756
Centrum sociálnych služieb Letokruhy
Karpatská 3117/9, Žilina, 01008, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Suché strukoviny
strukoviny, hrach, šošovica, fazuľa
Tovar, Služba
1. Suché strukoviny
|
|
---|---|
Funkcia |
Suché strukoviny na varenie a prípravu jedál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Fazuľa biela obrovská 400g | ks | 400 | ||
Fazuľa biela 500g | ks | 300 | ||
Fazuľa farebná 500 g | ks | 300 | ||
Fazuľa maslová biela 250 g | ks | 320 | ||
Fazuľa farebná obrovská 250g | ks | 600 | ||
Hrach polený lúpaný 500 g | ks | 420 | ||
Hŕstková zmes 500 g | ks | 240 | ||
Šošovica 500 g | ks | 600 | ||
Pohánka 500g | ks | 500 | ||
Sója kocky 90 g | ks | 200 | ||
Sójové rezance 90 g | ks | 200 |
Názov |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie. |
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podpísanú a opečiatkovanú podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Podpísanú a opečiatkovanú cenovú ponuku zašle dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty vo formáte PDF. |
K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo zmeny ceny smerom nadol. |
Dodávky tovaru musia spĺňať znenia Zákona o potravinách č.152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov, v súlade s platnými právnymi predpismi podľa výnosu Ministerstva pôdohospodárstva a Ministerstva zdravotníctva SR č.2143/2006-100 a vyhlášky 132/2014 Ministerstva pôdohospodárstva. |
Dodávka a dovoz tovaru na miesto plnenia sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok obsahujúcich informáciu o množstve a druhu požadovaného tovaru a mieste dodania. Dodanie predmetu obstarávania sa bude realizovať samostatne na 2 odberné miesta v sídle objednávateľa. |
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch - utorok a štvrtok v čase od 6,00 hod.-13,00 hod. po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej čiastkovej objednávky . |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré predávajúci vyhotoví minimálne 2x v mesiaci s náležitosťami potrebnými pre fakturáciu. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Predávajúci bude faktúrovať dodaný tovar samostatne na 2 odberné miesta v sídle objednávateľa |
Dodávateľ je povinný odovzdať objednávateľovi pri dodaní tovaru dodací list s údajmi o množstve, jednotkovej cene s DPH a druhu dodaného tovaru. |
Ak pri preberaní tovaru, poverený zamestnanec kupujúceho zistí kvantitatívne nedostatky, v dodacom liste vyyznačí skutočné množstvo prevzatého tovaru. V dodacom liste vyznačí aj prípadne zistenie kvalitatívnych nedostatkov a predávajúci odstráni tieto nedostatky bezplatnou výmenou vadného tovaru alebo doplnením chýbajúceho tovaru do 1 dňa od uznania reklamácie |
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe čiastkovej objednávky a dodacieho listu. |
Doba trvania Rámcovej dohody je 12 mesiacov odo dňa jej uzavretia. |
V prípade, že dôjde k naplneniu finančného objemu zodpovedajúceho zákazke skôr ako uplynie doba platnosti RD, táto dohoda zaniká dňom , v ktorom dôjde k naplneniu finančného objemu, o čom objednávateľ písomne informuje dodávateľa. |
Platnosť zmluvy môže byť ukončená aj dohodou zmluvných strán alebo odstúpením zo strany objednávateľa pre podstatné porušenie tejto zmluvy. |
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a taktiež ak dodávateľ nedodá predmet zmluvy v požadovanom množstve do 2 dní od objednania tovaru. |
Karpatská 8,9,, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 Súbor
3 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.12.2016 09:33
04.01.2017 09:38
04.01.2017 09:53
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.01.2017 08:40 - Vstupná ponuka | 3 900,00 | € | Cena s DPH |
04.01.2017 08:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 900,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: